Edgars Džeriņš nemīl "skrieties" uz ielas 70

 
iAuto | 7.novembris 2001 15:21

Gandrīz katrs auto braucējs ir dzirdējis Edgara Džeriņa vārdu. Tāpēc iAuto nolēma jūs iepazīstināt ar viņu tuvāk. Sarunā juridisko konsultantu grupas «CERTUS» līdzīpašnieks Edgars Džeriņš Magi. Jur. atklāja, ka viņš nemaz nemīlot pārkāpt Ceļu satiksmes noteikumus, kā varbūt dažiem šķiet.

Ar kādu auto Tu pašreiz brauc?

Šobrīd braucu ar 1999. gada BMW 520i. Pašreiz gan tas ir nedaudz «apskādēts», jo mēnesi pēc auto iegādes, kāds autovadītājs, braucot ārā no stāvvietas, noskrāpēja tam sānu. Apdrošināšana jau ir izmaksāta, kā arī vainīgais ir samaksājis man kompensāciju par manu laiku, ko es zaudēju, kārtojot šī negadījuma sekas.

Cik Tev vispār ir bijuši auto?

Esmu braucis ar neskaitāmām mašīnām, bet pašam īpašumā tās nekad nav bijušas. Šis BMW ir pirmā nopietnā mašīna, kas ir manā īpašumā.

Kas ir Tava mīļākā auto marka?

Principā, no mašīnām, kas domātas cilvēkiem (nevis Jaguar u.c.) – noteikti BMW. Iepriekš bieži esmu braucis ar BMW, tāpēc man tas ļoti patīk. Kādreiz manam brālim bija BMW 525. Ģeniāla mašīna! Kvalitatīva, smuka, neko pielikt neko atņemt…

Vai Tu mainītu to pret kādu citu auto?

Jā, … bet tikai pret BMW M5. Vai Tev ir kādas mīļlietiņas Tavā mašīnā? Man patīk kārtība. Mašīnā man nav nekā lieka. Ko Tu dari vispirms, iekāpjot mašīnā? Aizslēdzu durvis (dzīves pieredze). Ja ziemā, tad ieslēdzu sēdekļu sildītāju. Piesprādzējos un tikai tad braucu. Arī pārējiem es vienmēr lieku piesprādzēties. Tīri profesionālajā ziņā – daudz asiņu redzēts. Kāds ir Tavs braukšanas stils? (domā) Tas principā atkarīgs no transporta līdzekļa… Ar manu BMW 520 tas ir mierīgs. Divlitrīgs auto jau nekādus «jokus» nespēj rādīt. Lielākais ātruma pārkāpums – kādi 20 km/h. Man gan ir arī motocikls - SUZUKI GSXR 1000 – ātrākais transporta līdzeklis valstī… Ar to arī varu iztrakoties, aizbraucot uz Biķerniekiem. Ielas nav sacensību rīkošanai. Tajās ir daudz nepieredzējušu autovadītāju un bērnu.

Cik bieži ir nācies pārkāpt CSN?

… pēdējo reizi mani apturēja pagājušā gada vasarā… Man pašam «negadījumi» ar Ceļu policiju sanāk ne biežāk kā divas reizes gadā.

Bieži dzirdēts, ka Tu strīdies ar Ceļu policiju…

Strīdos? Tas ir viņu viedoklis… Mani aptur Ceļu policijas darbinieks, kurš pats novietojis auto uz tilta bez gaismām – pārkāpj likumu, nenosauc apturēšanas iemeslu, atkal parkāpjot likumu, kad es to paprasu, viņš man liek iepūst trubiņā bez protokola - atkal pārkāpums.

Kā lai nestrīdas?

Ceļu policistiem vajadzētu studēt likumus… man tas ir nesaprotami.

Cik lietas Tu esi vinnējis ar CP

Neatbildams jautājums. Ir daudz vinnētas, bet ir arī tādas lietas, kur tiesību atņemšana uz 2 gadiem ir nomainīta pret 200Ls sodu. Ir arī daudzas lietas, kur klienti «negrib iet tālāk» un aprobežojas ar daļēju uzvaru. Daudzu CP lēmumu izpilde ir apturēta.

Paradumi, braucot ar auto?

Nekādu īpašu paradumu – koncentrējos tikai uz ceļu un citiem satiksmes dalībniekiem.

Kas Tevi kaitina uz ceļa?

Visvairāk mani kaitina Ceļu policisti, kuru uzdevums ir regulēt, uzlabot satiksmes drošību, bet viņi paši pārkāpj šos likumus un bieži vien rada bīstamas situācijas uz ceļa. Man bijuši vairāki klienti, kas sūdzas par Ceļu policistiem, kas izraisījuši avārijas situācijas. Piemēram, vienu autovadītāju CP darbinieks «izķēra» no trešās joslas. Kad vadītājs, baidoties nepakļauties CP, strauji mainīja joslas, cits ieskrēja viņa auto aizmugurē. Rezultātā CP sastāda protokolu, ka ieskrējušais nav ievērojis pareizu distanci. Bet tādi gadījumi varētu izpalikt, ja CP tā nedarītu. Kas attiecas uz sievietēm pie stūres (visus viņas kaitina), man nav īpašu pretenziju - viņas gan brauc «interesanti», bet ne slikti… Vēl - ielu remontdarbi uz ielām, apzīmējumi to laikā. Braucot ar moci, kaitina no smagajiem birstošas smiltis, netīri ceļi… Neapšaubāmi, kaitina vecmāmiņas, kas neatļautās vietās (piem., uz Krasta ielas) skrien pāri ielām.

Daudzi autovadītāji aizmirst to, ka viņu auto ir bīstams smags dzelzs gabals un ka ceļi nav domāti sportošanai.

Biķerniekiem ir jābūt atvērtiem visiem, lai katrs varētu iztrakoties pēc sirds patikas, bet droši. Latvijā ir maz iespēju tā pa īstam pasportot… Visbeidzot: kaitina ātrums un dzeršana – katrs domā, ka dabūs atpakaļ tiesības. Bet tā jau ir Ceļu policijas un katra paša problēma, kas jārisina kopā.

Vai Tu lasi www.iAuto.lv portālu?

Jā, lasu. Praktiski katru otro dienu. Es bieži lasu ar auto un likumiem saistītu informāciju tieši Internetā. Auto žurnālus un avīzes es vairs nepērku… Viss ir atrodams Internetā.

Tavs novēlējums autobraucējiem?

Zini savas tiesības kā arī pats atkārto CSN. Atcerieties, ka uz ceļiem ir daudz nepieredzējušu autovadītāju, vecmāmiņu un bērnu! iAuto redaktorsP.S. iAuto vienojās ar Edgaru Džeriņu, ka šī nav pēdējā intervija - citas būs konkrēti par viņa darbu sakarā ar Ceļu policiju, kā arī vienojās, ka viņš atbildēs uz iAuto lasītāju uzdotajiem jautājumiem "Jautājumi un atbildes" nodaļā.

Uzdod jautājumus Edgaram Džeriņam šeit!

Fotografēts ar CANON POWERSHOT A20 no Inter-Rīga CANON centra

 
Visi komentāri
 
3938. viesis 7.novembris 2001 16:21
1 1 Atbildēt

Pēc neoficiālas informācijas tās attiecības ar CP pēdējā laikā nav bijas tās spīdošākās! Panākumi ir bijuši CP pusē!

3945. viesis 7.novembris 2001 16:58
1 1 Atbildēt

Tāda mierīga intervija, laikam puisis kļuvis prātīgāks (vai bailīgāks?), nelecas. Ceru, ka viņš joprojām turpinās savu cīņu par taisnīgu likumu ievērošanu uz ceļiem, kad nav "vienlīdzīgo"... Lai gan textiņš, ka tas, kas apskādēja viņa auto samaksāja arī par laiku, ko Dž. veltīja negadījuma formalitātēm... laikam nebūtu labi ar viņu tikties iekš CSN un vispār varbūt nebūtu vēlams tikties....

3958. viesis 7.novembris 2001 17:44
1 1 Atbildēt

Sakarā ar kompensaciju viņš tomēr ir [necenzēts]s.To ka jurists izkāš piķi no no parasta mirstīga par itkā to ka šam baigais kreņķis bijis kārtojot formalitātes tas manuprāt ir [necenzēts]isma augstāka pilotāža.Interesanti ja no Džeriņa censtos dabūt naudu kāds cietušais? Manuprāt ka tas būtu dohlijs nummurs.Ahūnais jurists [necenzēts]t uz tādiem virsū gribas.Nezinu cik laiku viņš tur zaudēja bet varu pateikt to ka avārijas noformēšana un pieteikuma aizpildīšana apdrošināšanas sabiedrībā nemaz tik daudz laika neprasa. Novēlu viņam lai menti viņu drāž nemitīgi un par katru mazako pārkāpumu.

3961. viesis 7.novembris 2001 17:56
1 1 Atbildēt

Īstenībā Džeriņš ir baigais zīmulis.To ko viņš tai intervijā stumj,tas ir baigais sviests.Atradies godīgais pionieru vadītajs.Nekādu pārkāpumu ja noreķinies uz vietas un skaidrā naudā.

3964. viesis 7.novembris 2001 18:02
1 1 Atbildēt

Tas aukšā neesmu es.2001-11-07 17:56:00 Tas ir vēl viens džeriņveidīgo nīdējs,kas vel labi nemāk netu lietot.

3966. viesis 7.novembris 2001 18:16
1 1 Atbildēt

Vajadzeeja paprasiit cik ņem par saviem pakalpojumiem no taisniibas ciiniitaajiem.Vai atmaksaajaas vadiitaajiem?Varbuut izdeviigaak man maksaat CP uz vietas...

3972. viesis 7.novembris 2001 20:32
1 1 Atbildēt

Jā, bet par autiņiem šis rubī :) BMW rulzzzzzzzzzz

3973. viesis 7.novembris 2001 21:30
1 1 Atbildēt

Mēģinās paņemt naudu no ikviena! Par to naudu par laiku, kas iztērēts var arī nemaksāt, jo tas auto apskādēšanas gadījums nav speciāli sarīkots! Tāpēc jāsūta šis pie .......!

Interesanti cik vispār ir gadījumu par mistisku morālā kaitējuma piedzīšanu? :)))))

3975. viesis 7.novembris 2001 21:54
1 1 Atbildēt

jāmācās piedzīt piķīti par visu ;) baigas frukts. vajadzētu piedzīt no kaimiņiem, kad tie nakts vidū skaļi ņemās un traucē gulēt.

par tiem 2.0L - jā, nu nav jau honda vai nisans, jābrauc rāmi ;))

3976. viesis 7.novembris 2001 21:56
1 1 Atbildēt

nujā - manam vecajam auto signalka pati aizslēdz durvis pēc aizdezes ieslēgšanas....nekas pašam nav jāslēdz. ei nu pērc tos bmw ;))))) waaahaaaahahaaahaaa !

3977. viesis 7.novembris 2001 22:20
1 1 Atbildēt

Esmu dzirdeejis, ka shamais puisis, dazhkaart aizmirst aiziet uz tiesu. Bet, lai tas paliek uz vinja sidsapzinjas.

3980. viesis 8.novembris 2001 8:59
1 1 Atbildēt

Runaajot par viņa ātrāko mocīti hehe vai tad SUZUKI GSXR 1000 ir ātrākais ?????? Cik gan man zināms Ātrāki ir Yamaha R1 un R7 modeļi. Nezinu gan pēc kā viņš spriež - Suzuki ir tas pats kas Opels uz ceļa. Gribi labu moci pērc - Yamaha, Kawasaki, Honda šie trīs ir īsti braucamie nevis kaut kāds Suzuks suck.....

3982. viesis 8.novembris 2001 9:01
1 1 Atbildēt

Protams par vina izvēli, kas kritusi par labu BMW 10 balles.

3983. viesis 8.novembris 2001 9:10
1 1 Atbildēt

anonīmie un visi citi bmw nīdēji, kā jums atkal nav taisnības!

Ja japoškām 2.0 praktiski ir priģels, 5jam tas ir mazākais savā saimē.

Un signalizācija /ja tā ir signalizācija/ ir individuāla, konkrēti manam bmw ieslēdzot aizdedzi durvis pašas aizkrīt ciet. Par Džeriņu, nekā slikta pateikt nevaru - neesmu saskāries, bet tas ko viņš dara ir apsveicami. Īstie latvieši, vienmēr atradīs kādu niansi - kur piesieties; kāda tauta - tāda skaudība.

Līdzīga intervija ar Džeriņu pagājušo mēnesi bija "Vakara Ziņās".

3984. viesis 8.novembris 2001 9:56
1 1 Atbildēt

artis146 un citi shirmenieki :)

neviens jau nesaka, ka bmw ir slikts vaagjis, bet nekaa iipasha tur vinjaa nau. nu bishkji kvalitatiivaaks kaa opelis vai shkoda, vienaa klasee ar audi/vw/rover/volvo un veel veselu rindu citu marku. un ja runaa par "lielajiem" motoriem, tad jenjkjiem piemeeram 2.0 buutu motorollers nevis auto :)) tur mashiinas saakas no 3-5l :)

ParaTr00per

JagXJ12

3986. viesis 8.novembris 2001 10:00
1 1 Atbildēt

To Yukki: Buutiiba jau ir taada, nu ja jau tu saskraapeeji man to auto, aizlaidies - tad nu arii maksaa, buutu palicis uz vietas, izsaucis CP viss buutu ok. Zini cik taadam bemberim maksaa saanu paarkraasot? Un ja speciaali esi mekleejis auto kursh nebuutu ar shaaadaam shaiseem, a viens mudaks noskraapee un aizlaizhaas, tev skrobe nebuutu? Un tas jau buus paarkraasots auto, liidz ar to jau 20% no veertiibas nost.

To ostops: Nu kas ir - lasiit nemaaki? ir teikts, ka vinjam ir shobriid aatraakaais mocis baltijaa. Neiet runa par mocha sugu, vai dinamiku kuru tu vari aiziet uz veikalu un nopirkt, bet par to, ka vinjam ir "VISAATRAAKAAIS" kaa taads, jo nevienam LATVIJAA nav ne taas yamahas Y1 vai R1 ne arii mazaaka spridzeklja.

Es gan personiigi domaaju, ka shamais daksho, gan jau ir aatraaki mochi par vinjeejo, noteikti ir, tikai nav satiicis nevienu cieniigu konkurentu, vizinaas lepnaa vientuliibaa pa saviem bikjerniekiem. A ja jau vinsh taa ieveero noteikumus, naxren, vinjam tik jaudiigs mocis, buutu rolleri iepircis.

3988. viesis 8.novembris 2001 10:21
1 1 Atbildēt

I auto kar5tejo reizi letas slavas vaditi turpina taisit P.R. tam p(necezets) am Dzerinam. Nu pasakiet kadu labumu autovaditajiem ir devusi si p(necenzets) a blaustisanas, iznemot to ka vins tiek uzskatits par vienkarso autovaditaju aizstavi. Atveriet tacu acis, tas s(nevcenzets) taisa karjeru uz autovaditaju sapem. Japiekrit daudzu teiktajam ka iauto tads nozelojami lets kantoris

3996. viesis 8.novembris 2001 10:54
1 1 Atbildēt

hobanaaa! redaktors nodarbojas ar komentu tiiriishanu! olalaaa! samfing njuuu :)

3997. viesis 8.novembris 2001 10:54
1 1 Atbildēt

kas buus naakamais? bans IP adresei? ;)

4000. viesis 8.novembris 2001 12:03
1 1 Atbildēt

iAuto nenem galvā. Uz pasaules pietiek duraku un L-jā to ir vēl vairāk. Es tā hokeista vietā arī laikam atteiktos no pilsonības, jo reāli dzīvē pierādās ka Latvieši ir [necenzēts]ēji un viss. Slinka, īdzīga, skaudīga tauta. Darbos mēs bijām, esam un būsim vienmēr aiz Igaunjiem un Lietuviešiem drīz arī.

Palasiet diskusijas, no septiņpadsmit atsauksmēm tikai kādas piecas ir normālas, pārējās tikai gāž virsū. Varētu padomāt ka te savākušies tikai tīri perfektie cilvēki. Paši jūs neesat zīmuļi, [P....i], [d...s]? Ja paši esat mucā auguši un caur spundi baroti, tad nevajag jau uzreiz domāt ka visi ir tādi. Laikam līmeni gaidīt nevar nekad, kad kāds kaut ko pozitīvu pateiks, visi tik naidīgi, pilnīgs zoodaarzs.

Tas Viesis 10.21 saka ka Džeris taisa karjeru uz autovadītāju sāpēm. (cik tev gadu???). Nez vai tu pats taisi savu karjeru uz Laventa, Kargina, Šķēles? Ja kaut kur strādā, tad pēc tavas teorijas arī taisi karjeru uz tiem pašiem autovadītājiem un vēl sliktāk arī uz bērniem un pensionāriem. Tad jau visi veikali, ārsti, sociālie darbinieki ir vēl sliktāki, jo tie pēc tavas teorijas atņem vēl nabadzīgākam iedz. slānim naudu un taisa savu karjeru!!!! Tam visam ir tikai viens apzīmējums - BIZNESS. 'Viņš taču nevienu ar varu nepiespiež griesties pēc viņa palīdzības.

Neviens no mums personīgi nepazīstam Džeriņu, bet piecu vārdu tekstā klūsti par idiotu. Man šai rakstā nelikās nekas tāds īpašs. Kasās ar policistiem (pareizi dara, a to visatļautība), brauc ar moci (kruta) , ir BMW (neviens no jums arī no tā neatteiktos, es arī), pieprasīja kompensāciju par patērēto laiku (kā es arī to gribētu, jūs vienkārši neesat bijuši tādā situācijā). Mums pie darba vienmnēr ir problēmas novietot auto. Un + vēl kaimiņu offisā strādā sieviete, kas ar savu Ascona parkojās tā kā bērnībā man bija tāds lunohods, brauc kamēr atduras un tad maina virzienu. Praktiski visu tuvāko ofisu darbinieku mašīnas ir apbakstītas kā nu kuram veicies. Un galvenais, ka vienmēr viņa aizbrauc prom un tikai vēlāk tu sazīmē, ka mana zilā krāsa ir uz viņas bufera. Un bieži man un citiem ir situācija, kur ir jāizvelas vai nu saukt policiju un zaudēt klientu, vai arī zaudēt naudu, bet saglabāt darbu un klientu. Braucot uz ļoti nopietnām pārrunām ar Dāņiem, bij jāierodas man 10.00 Radisonā. Ofiss atrodas uz Brīvības ielas (pie Ģertrūdes ielas). Pl 9.00 izgāju ārā lai laicīgi būtu klāt un nedaudz sagatavotos. Izrēķināju ka pietiek ar apm. 30min lai aizbrauktu ar garantiju un tad būs viss kārtībā. Protams manu acu priekšā kundzīte ieradās uz darbu (pl 9.00) un ar slaidu loku ielocīja durvis. Izsaucām policiju, kas ieradās 9.35 un kamēr sarakstīja visu, bija 10,00. Radisonā ierados pl 10.40. Norunājām apm . 2h. Vēlāk no Dānijas atsutīja pozitīvo un negatīvo lietu sarakstu. Kur kā negatīvais bija pieminēts - nenopietna attieksme pret tikkšanos, norādot uz neierašanos laikā. Problēmas viņus neinteresēja, attaisnošanās vienmēr izklausās smieklīgi. Vienīgi tās tikšanās vērtību tai sievietei nāktos maksāt visu mūžu. Un nekas jau nav mainījies, viņa brauc tāpat, tikai mēs vienmēr kad viņa iedarbina savu vāģi, skrienam pie loga un taisam totalizatoru, kam būs skāde.

4012. viesis 8.novembris 2001 13:44
1 1 Atbildēt

pilnīgi piekrītu viesim 11.08!!! Nu ir tie letiņi viena skauģu tauta!!! Ka tik kādam nava kas labāks par manējo!!! Un ta skauž, un ta apcūkā, un ta aprunā! Fui! Džeriņš tā lai arī turpina strīdēties ar policiju. Un jūs, skauģi - aizmirsāt, kura dēļ atcēla to stulbo autoevakuāciju? Ā, atcerējāties gan - tas bija Džeriņš. Ja tā 'Džeriņa nebūtu, viens dies zin, kā ar to evakuāciju būtu bijis. Moš tagad nebūtu vajadzīgas nekādas soda kvītis, jo visus stāvošsos zem zīmēm aizvestu prom! Toč muļķu un reņģedāju tauta!

4013. viesis 8.novembris 2001 13:45
1 1 Atbildēt

Nevis viesim 11.08, bet 12.03. Sorry.

4015. viesis 8.novembris 2001 13:55
1 1 Atbildēt

Kaut kā nemana drošības jostas fotogrāfijās...

4020. viesis 8.novembris 2001 15:35
1 1 Atbildēt

BMW rullē , bet tas Džeriņš gan bišķi zīmuļojas, derēja gan viņam tas M5 nevis 520i, tad mēs redzētu, kurš te rullē

4027. viesis 8.novembris 2001 16:49
1 1 Atbildēt

To:ostaps

Saakshu ar citaatu no pasaules meeroga testa:"Compared to the GSX-R, the R1 is like a dirt bike, really soft and cushy." Turklaat shie testeetaaji pirmo vietu iedeva yamaha r1 nevis suzuki gsxr 1000, jo suzuki ir par jaudiigu. Cienu, ja cilveeki izsaka savu viedokli, bet necieshu dzirdeet nekompetenci un aplamiibas. Jaunaa suzuki motoru un injection tehnologjija ir izvirziijusi tos vadoshaa chetrinieka priekshgalaa. Jaudas zinjaa neviens seerijveida supersport klases razhotaajs nevar sacensties ne ar GSXR 600, ne 750, ne 1000 savaa klasee. Arii Neija racing team izveeleejaas suzuki, nevis yamaha, jo suzuki ir progresiivaaks un piemeeram igaunju konkurenta Rothlanda priekshrociiba 2001 gada sezonaa bija vinja GSXR 600, kas gaaja nedaudz aatraak nekaa Yamaha R6. Agrim paliidzeeja vinja talants un pieredze, taapeec arii vinjsh ir pirmais. Bet ne jau par to ir muusu staasts...

Visiem jaunajiem supersport baikiem ir labi raadiitaaji. Atshkjiriibas ir tik minimaalas, ka bez piecaam sezonaam pavadiitaam Bikjerniekos, taas nejutiisim. Bet kas attiecas uz GSXR 1000, tas tieshaam ir reti labs un droshi var teikt no "aatraakajiem baikiem pasaulee"

P.S. links uz testu:

www.motorcycle.com/mo/mccompare/...n/01open.motml

4029. viesis 8.novembris 2001 17:13
1 1 Atbildēt

Piekrītu augšējam komentāram. Nav ko braukt ar muti. Sevišķi pēc tam, kad uzraksta "klasiskā piekare", ogļhidrātus oglekļa vietā utt., nemaz nerunājot pat teikumu "konstrukcijām", kuru dēļ Mīlenbahs ar Endzelīnu savos zārkos dabon griezties ātrāk nekā Vankeļmotora iekšas.

4034. viesis 8.novembris 2001 17:58
1 1 Atbildēt

Tam "zinaataajam", kas apgalvo, ka latvijaa pat baltijaa neesot R1: varbuut nerunaa par lietaam, kuras nezini...

paareejiem, kas ap[necenzēts]h Edgaru: pamaacieties tik daudz cik Edgars, sasniedziet tik daudz cik Edgars, iepaziistiet vinju un tad nosodiet, vai arii nee, vinju!

4035. viesis 8.novembris 2001 18:07
1 1 Atbildēt

jā gan dzeriņa, kungs, kad jūs ar savu suzuki iebraucāt stāvošā mašīnā, bremzēšanas ceļš bija vismaz 30 m tāpēc nevajag tēlot svēto... Vemt gribas

4036. viesis 8.novembris 2001 18:19
1 1 Atbildēt

Nu ko..))

Ja gribas vemt... jaavemj..))

Sveeta lieta..))

Tikai mashiina biezhi jaamazgaa..)))

un kaa brauc mocis taa piemetas hroniska vemshana, pat tad kad esi pie stuures!

4037. viesis 8.novembris 2001 18:20
1 1 Atbildēt

Too CRUSLER Ar automobīļu evakuāciju bija viss kārtībā .Nevaig nomētāt mašīnas neatļautās vietās. Vismaz respekts bija. A tagat ko tā soda kvīts?Papīrs aiz stikla auto stāv kā stāvējis.Par cik bieži braucu pa Rīgas centru neredzu nekādu starpību starp to laiku kad evakuēja ,kad milicis gaidīja kad atnāks vadītājs lai ieliktu tam klizmu, vai tagat kad liek aiz stikla soda kvītis.Par to ka itkā evakuācijas atcelšana ir Džeriņa nopelns viņa fani un atbalstītāji varētu samesties un uzbūvēt ģipša krūšutēlu, kuru varētu novietot pretī CSDD parādes durvīm. Bet pilsētā stāvoklis nemainās vai autiņus velk prom vai aizbāž soda kvīti. Tā ka nav ko savus zvirbuļa spārneļus vicināt un iedomāties sevi ka esi varens ērglis.

4038. viesis 8.novembris 2001 18:22
1 1 Atbildēt

Man kada pazina stastija, ka Edza vinu uz 270 km/h ar moci vedis... Taada pastaiga vien!?

4039. viesis 8.novembris 2001 18:23
1 1 Atbildēt

Un veel... zinaashanai..

Superbikiem eeksistee taadi redzami triisdesmitmetriigi bremzeeshanas celji, jo bremzeeshana notiek ar prieksheejaam bremzeem...

Gribeetu iepaziities ar kaadu kursh speetu nosliideet 30m lielu attaalumu ar blokjeetu prieksheejo riteni..)))

4040. viesis 8.novembris 2001 18:25
1 1 Atbildēt

atvainojiet nevis eeksistee bet neeksistee redzami bremzeeshanas celji

4042. viesis 8.novembris 2001 18:39
1 1 Atbildēt

Jautājums Džeriņam ? Kā beidzās ar nesen tev atņemtajām tiesībām ? Un par kādu naudu jauns cilvēks var nopirkt dārgu autiņu ?

4051. viesis 8.novembris 2001 22:29
1 1 Atbildēt

To viesis 18.20. Tos zvirbuļa spārniņus vicini tu nevis viņš. Es viņu aizstāvu tāpēc ka tādi kā tu liek kaku viņiem virsū, bet paši neko nedara. Piemēram ar ko tu esi labāks par viņu? Ar to ka neko nedari? A ko tu esi izdarījis lai situācija mainītos. Izliekas ka gribi situāciju mainīt ar smirdēšanu nevis darbu darīšanu.

GASEETAAJS

4059. viesis 9.novembris 2001 9:12
1 1 Atbildēt

Tam augšaa. Tu vispaar buutu kluseejis ja uzrunaa kaadu tad vismaz elementaaras pieklaajiibas peec uzrunaa uz Tu nevis kaa to dari tu uz tu. Ja gribi zinaat ko lietas labaa daru es varu paskaidrot. Es mashiinu nenomeetaaju vietaas kur to azliedz csn un ja to dariitu visi nevajadzeetu Džeriņam ciiniities un kaart sev kaklaa pashapziņas shokolaades medaljas.

4078. viesis 9.novembris 2001 11:08
2 2 Atbildēt

Vienigi gribeju piebilst par moci - tur tiesham jaunietis nedaudz safleiteja.... Pat panemot salidzinajumu starp Suzuki mochiem, GSX 1300R Hayabusa sit vinu lupatas. Yamaha R1 ir coolais verkis, bet neesmu parliecinats, ka VISAS tehniskas dotibas tam ir labakas par Suzuki GSXR1000. Pats braukaju ar Suzuki Bandit 1200S - salidzinosi mierigu moci, tapec ir nacies gan palasities, gan padiskutet par doto temu. A dzekins tiesam ir zanuda.... Nevelti jenki visu laiku joko par juristiem... :)

4081. viesis 9.novembris 2001 11:46
2 2 Atbildēt

Jurists aizstāv tos, kas pie viņa griežas pēc palidzības. Aizstāv pret CSD, kura ir korupmpētākā Latvijas iestāde, patvaļu. Par velti neviens nestrādā, summas ir atkarīgas no kvalifikācijas un rezultāta. Tad ko, to nevajag darīt? Par velti var tikai apliet ar dubļiem, ko te daži labi māk. Tādi labi iederas CP rindās. Uz priekšu- tur ar tādu taktiku var arī labi korumpēties.

4082. viesis 9.novembris 2001 11:47
1 1 Atbildēt

Nemaz jau nu nav taa,ka nepaarkaapj noteikumus.Pats esmu redzeejis kaa vinsh ar savu moci braukaa pa ietveem un kur nu veel atruma parsniegshana.Taa atruma paarsniegshana jau laikam arii noveda pie taa,ka izraisiija celu satiksmes negadiijumu.

4086. viesis 9.novembris 2001 11:54
1 1 Atbildēt

BEMBISTIEM. Uz katraam 10 avaarijam,7 ir iesaistiiti BMWvadiitaaji,no kuraam vismaz 2 ir liiķi.

4090. viesis 9.novembris 2001 12:03
1 1 Atbildēt

Braucējs.

Labi ka Latvijā ir vismaz viens drosmīgs cilvēks, kurš nebaidās ar stipru kauties. Nepagursti!

4104. viesis 9.novembris 2001 13:43
1 1 Atbildēt

Hey, laikam jau jauniesi, kas te stasta, ka redzejusi vinu parsniedzot atrumu ar moci nekad pasi nav sedusies pie si vella ratiem - nu nav iespejams neparsniegt atrumu seviski ar kartigu baiku... Nav ko te velti muti dzeset!

4143. viesis 9.novembris 2001 23:07
1 1 Atbildēt

Es viņu varu varu tikai apbrīnot,bet viņš man liekas Pretīgs .Sorry.

4150. viesis 10.novembris 2001 21:48
1 1 Atbildēt

To: visi @#$&^*

Ei nost galiigi... nu i novaakushies losiishi tagat te urbs plaano galdinju

Ar edgaru viss ir ok, ibio. Tie kuri grib vinja paliidziibu tie arii maxaa, nu kaa juus nesaprotat :-/ .... Toch tur augshaa taisniiba piemeeram chrysleram... un protams arii viesis 2001-11-08 12:03:48 tiiri reaali pateica kaa ir, sen neredzeetas gudriibas no viena no tiem kuri nemaak pieregjistreeties ;))) (jox)

Un kaada shkjirba vai edgarz pac paarkaapj noteikumus vai nee, kas i ko. Svariigi ir tas ka tad kad kaarteejo reizi vien ar piechuku nepietix, tad jaaiet pie vinja :-P

4185. viesis 12.novembris 2001 17:25
1 1 Atbildēt

Lēta popularitāte! Džeriņš laikam uzskata, ka CP nav vajadzīga vispār! Pēc viņa domām cilvēku par ātruma pārsniegšanu no 3 joslas apturēt nevar, lai brauc vien tālāk, kamēr kādu sabrauc! Pierādīt jau tāpat neko nevar! Ne ātruma pārsniegšanu (tas nav mans ātrums) ne luksaforu (bija tak zaļš nevis sarkans) ne pat dzērumu( jā esmu šmigā, bet navadīju sēdēju a/m) utt. CP ir muļķi, viņi piekasās nevainīgam vadītājam "šujot" klāt visādus pārkāpumus vai ne? Tikai Rīgas ielās situācija ir pilnīgi pretēja. Paskatieties reālo dzīvi un statistiku! Cik pārkāpj ātrumu? Katrs otrais! Cik ceļmalas krogos iemet un brauc tālāk? Kāds bārmenis varētu pastāstīt! Piekasīties un apstrīdēt CP lēmumus ir vieglāk par vieglu, jo vienmēr var atrast kur piesieties (piem. nav uzrādīta panta daļa vai neprecīzi minēts uzvārds) Urraa! Lēmums atcelts slavas dziesma Džeriņam un kauns CP! Bet vai tādējādi problēma tiek risināta? Nez vai!

4186. viesis 12.novembris 2001 17:58
1 1 Atbildēt

Taads korekts aizraadiijums raxta autoriem - Edgars Dzernins nav vis Magi.Jur., bet gan Mag.Jur. Bet tas taa...

4189. viesis 12.novembris 2001 18:47
1 1 Atbildēt

LAI NEMULD MOČU FANS, KA AR NOĶĪLĒTU PRIEKŠĒJO RATU, ŠIS NOŠĻŪCA 30M! Blēņas! 100% nospieda aizmugurējās bremzes! Tapēc tādi sūdi! Droši vien k-gam ir Javas ieradumi - tam priekšējās bija sux bremzes! Mūsdienu močiem darba ir priekšējās! Bet efektīvai bremzēšanai jāspiež abas!

4190. viesis 12.novembris 2001 18:48
1 1 Atbildēt

Un vispār, lai gudri runātu , vajag reģistrēties! Nemaz nav tik sarežģīti! :)

4196. viesis 12.novembris 2001 20:32
1 1 Atbildēt

Kaa nu kuram :)

4257. viesis 13.novembris 2001 18:41
1 1 Atbildēt

vinam vairak eest vajag, driz saluzis, vai veejss aizputis. kiegeli jaliek kabatas.

4469. viesis 16.novembris 2001 16:23
1 1 Atbildēt

Mani vinjsh uzbudina...

4486. viesis 16.novembris 2001 20:29
1 1 Atbildēt

To: 18:47:56

Nav ko te @*&$#. Es ar vinu braukaju un gana zinu. Vins vasara sacenes Bikerniekos 2.vietu dabuja, pedeja apli mani par apli apdzenot. Aplis kaut kur 1:55 min. Licencetiem sportistiem laiks ir 1:52. Un vispar vins ir vienigais nelicencetais superbaikists, kurs var nobraukt zem 2:00 min! Ja nobrauksi 2:30, kaste sampja no manis, ja vispar bez Javas ar ko braucis esi!

4487. viesis 16.novembris 2001 21:30
1 1 Atbildēt

Uhh kaa augsheejais nokraameeja :)

4492. viesis 17.novembris 2001 14:57
1 1 Atbildēt

hehe, pats dzerins par savi laikam uzraksija. tas jau vina izteiciens par kasti shampja.kaa var sita sevi lielit. tiesam nepatikams jauneklis.

4495. viesis 17.novembris 2001 17:42
1 1 Atbildēt

Jo vairaak komentu lasu, jo vairaak uzbudina...xxx

6873. viesis 14.decembris 2001 14:36
1 1 Atbildēt

Viennozīmīgi, BMW ir un paliks kā viena no labākajām pasaules automašinām. Nekādi šodien izslavētie japāņu un franču dzelži nevarēs bembi apiet. Diemžēl bembja reitingu nosit apstākļi, ka daudzos gadījumos braucēji bembjiem ir automašīnas imidžam neatbilstoši cilvēki ( jebkurā gadījumā es to neattiecinu uz Džeriņu). Bet dullo bembistu tomēr ir vairāk nekā normālo. Man pašam ,kurš sevi uzskata par normālo bembistu, ir nepatīkami , ka šo pasaules slaveno auto Latvijā izmanto visādi švabraki, kuriem pēc būtības pienāktos braukt ar MOSI. Ja pārējie braucēji uz ielas vai šosejas ierauga lēni braucošu bembi, tad parasti atskatās, lai redzētu kas sēž pie stūres. JAUTĀJUMS ? Vai esiet ievērojuši, ka uz ielā tik pat kā nav pamanāmi 300 tie bembji pārejnieki. 1995 - 1998.gados t.s. pārejnieki bija pilna Latvija. Negribētu ticēt, ka tie būtu sarūsējuši vai vienkārši sabojājušies...

13347. viesis 25.februāris 2002 11:25
1 1 Atbildēt

a tas bembis vai tad vispaar ir vinja ? :)) he hee

13391. viesis 25.februāris 2002 13:28
1 1 Atbildēt

To viesis 2002-02-25 11:25:39

Bembis ir shrotaa, parakaajies pa iauto, kaut kur bildes veel ir :(

13462. viesis 25.februāris 2002 18:32
2 2 Atbildēt

:) he, he... (skeptiski)... da tas Dzherinjsh ir lohs un muljkjiishu kaaseejs... man baigi patika komentaari pie shii raksta... ja jau vinjsh tikk biezhi lasa Inetu tad varees sapriecaaties cik daudz cilveeku vinju miil... P

15207. viesis 6.marts 2002 20:35
1 1 Atbildēt

Man vajag rolleri.Te gadiijumaa nav kaads kursh man vareetu atsuutiit interneta adresi par lietotiem rolleriem. Nak sezona. Taka vajdzetu nopirkt kaadu.vagulis@one.lv

34890. viesis 18.augusts 2002 16:20
1 1 Atbildēt

Nu ko lai saka CP ir mazlied lameri un tiem dereetu pastudeet likumus:) A mocis ir labs:)

36340. viesis 31.augusts 2002 23:01
1 1 Atbildēt

par to $ovinistisko komentu ->kas skaara jautajumu par sievieshu braukshanas stilu - vispar uzskatu zem sievietes goda komenteet taadu fraazi "visus vinjas kaitina", jo vienmer ir, bija un bus labas brauceejas & drankigi brauceeji, kas brauc proporcionali maka biezumam & nekauniibai, tachu nozhelojami, ka taa var izteikties it kaa izglitots & salidzinoshi dziivee talu ticis jurists. Nu ja prakse liecina, ka inteligenci & emocionalo kulturu nekadi nenopirkt, lai arii cik tu pelniitu .......

36342. viesis 31.augusts 2002 23:05
1 1 Atbildēt

eu, H_G, ar ko Tu sestdienas vakaraa nodarbojies :O

36343. viesis 31.augusts 2002 23:09
1 1 Atbildēt

niekojos, miegs nenaak:) a ko jus pie kompisha sezhat?:)

72236. viesis 26.marts 2003 21:54
1 1 Atbildēt

Staigaajiet vairaak kaajaam, tad nebuus jaauztraucas par auto novietoshanu. Uzskatu, ka, ja attaalums ir liidz 5 km un tas jaaveic ne vairaak kaa 2 reizes dienaa, tad ir lietderiigi iet kaajaam un nebraukt ar auto.

120104. viesis 22.marts 2004 18:16
1 1 Atbildēt

Lai nu kaa...man vienmeer ir licies, ka vinjsh ir praatiigs, bet tajaa pashaa laikaa ekstremaals un interesants cilveecinjsh un nu es kaarteejo reizi par to paarliecinaajos... Man prieks par to! :)

149266. viesis 23.novembris 2004 13:56
1 1 Atbildēt

Kaut kas zina ka var sazinaties ar E. Džeriņš ???

185987. viesis 22.novembris 2005 10:48
1 1 Atbildēt

hei

239682. viesis 26.jūlijs 2007 13:05
1 1 Atbildēt

es arī gribētu viņu satikt. Draugos nav :(

282754. viesis 13.maijs 2011 0:59
1 1 Atbildēt

Gribi izgazties tiesa un atdod lielu naudu veeja --- paniem Džerinu! Pilniga nulle.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti