Lūgs CSDD palīdzību auto signalizāciju ierobežošanā 38

 
21.novembris 2003 0:06

Rīgas dome plāno lūgt Ceļu satiksmes un drošības direkcijas (CSDD) konsultāciju par iespējām ierobežot pārāk jutīgās auto signalizācijas.

Domes Drošības un kārtības komiteja ceturtdien vērtēja ierosinājumu lūgt valdību mainīt normatīvos aktus, lai automašīnas ar jutīgām signalizācijām nevarētu iziet tehnisko apskati. Deputāti secināja, ka domes pilnvarās nav ierobežot rīdzinieku nakts mieru traucējošo signalizāciju lietošanu, taču dome šo problēmu uzskata par nopietnu un lūgs valdības iesaistīšanos . Jautājumu par signalizāciju ierobežošanu domē skata pēc Latvijas Zaļās partijas biedra Valda Felsberga iesnieguma. Viņš pašvaldībai norādīja, ka "mūsdienās stāvošām automašīnām pildītajās Rīgas ielās un pie visām autostāvvietām centrā un mikrorajonos signalizāciju radītais troksnis ir dzirdams gandrīz nepārtraukti". Felsbergs satraucās, ka troksnis pazemina dzīves kvalitāti un traucē naktsmieru ne mazāk kā likumos jau reglamentētie trokšņi, piemēram, skaļa mūzika bāros. Arī Vides komiteja atzina, ka teorētiski trokšņojošo automašīnu īpašniekus varētu sodīt, taču reāli troksni izmērīt nevar, jo tādā gadījumā uz katras ielas vai autostāvvietā būtu jādežurē cilvēkam ar trokšņu mērītāju. RĪGA, NOV 20, BNS
 
Visi komentāri
 
105379. viesis 21.novembris 2003 0:17
0 0 Atbildēt

Es uz tehnisko njemshu un atvienoshu shok-sensoru, ko man varees izdariit?

105382. viesis 21.novembris 2003 0:27
0 0 Atbildēt

Idiotu bars. Butu labak parupejushies par to lai tos auto nezog. Idioti.

105383. viesis 21.novembris 2003 0:30
0 0 Atbildēt

Lohi ir tie, kas nemāk savas signalizācijas pieregulēt.

Dēļ tādiem uz ielas vairs neviens kaucošām siģenēm nepievērš uzmanību.

105385. viesis 21.novembris 2003 0:34
0 0 Atbildēt

Man viens tads zem loga bija ieviesies, arstejas vienkarshi atstaju zem logu tiritāju zīmīti ar lūgumu saregulet savu sig lai nereaģē uz klepu ;), vai novieto savu auto citur, vel piezimēju ka man ir 9 men vec berns kuru ta modienau augsh un atiecigī kurš modina mani augša, un 3 nakti mēdzu būt neapreķināms.

Redz pusis saveda kartībā savu gauduli.

105387. viesis 21.novembris 2003 0:36
0 0 Atbildēt

Ari fakts, bet ja tu nogriezisi ta lai pa dienu stavot nekauc tad nakti kad ap vinju darbosies zaglis vinja ari var nekaukt. Vislabak jau butu ja nakti butu jutigaka bet diena ne.

105389. viesis 21.novembris 2003 0:42
0 0 Atbildēt

Nu bāc, bet tāpēc jau nav jāliek tāda jūtība, ka garām noejot vai no mazākā pieskāriena sākas kaucoņa!

105393. viesis 21.novembris 2003 0:51
0 0 Atbildēt

Nu tas jau ir atkarigs no ta kur auto stav. Mana gadijuma tas ir pagalms kuru no visam pusem ieskauj majas. Nakti it ka nevajadzetu but nekadai kustibai. Lai dies nograbstas, ja vinjai nakti butu jakauc, tad secinajums viens - kads grabstas. Protams nevajag jau tiesham ka no veja vai no klepus. Jaskatas pec situation.

105394. viesis 21.novembris 2003 0:56
0 0 Atbildēt

Un ar to tehnisko tas jau nu galigs sviests. Pirms tas var noregulet ka grib. Ari pec tas. Tas bus tas pats kas ar sporta sturi. Kam tas ir vajadzigs, ja aiz pirma likuma uzregules apakalj

105399. viesis 21.novembris 2003 7:36
0 0 Atbildēt

Neslēdzam autiņiem signalizācijas iekšā. Ja kas notiek, zaudējumus piedzenam no Rīgas domes ;)

105400. viesis 21.novembris 2003 8:09
0 0 Atbildēt

Jācīnās takš ar iemeslu, nevis sekām...

Tāpēc jau cilvēks liek to signalizāciju tik jūtīgu ka baidās par savu dzelzs zirgu, protams, vajag jau ar prātu un mēru, bet tas viss ir tikai tādēļ, ka policija nav spējīga uzlabot situāciju šajā jomā..:(

105405. viesis 21.novembris 2003 8:38
0 0 Atbildēt

''mūsdienās stāvošām automašīnām pildītajās Rīgas ielās un pie visām autostāvvietām centrā un mikrorajonos signalizāciju radītais troksnis ir dzirdams gandrīz nepārtraukti"...

nez.. es kautkaa nedzirdu... par TA tufta tieshaam nav nekaadu probleemu shoksensoru norubiit... man tas no pults pat iespeejams...

105408. viesis 21.novembris 2003 8:56
0 0 Atbildēt

Palasiet rakstu "Nereaģē uz auto signalizāciju un paliek bez spēkrata" kurš bija publicēts paris dienas atpakaļ, šeit iauto. - Nozagtā auto īpašnieks policijai atzinis, ka dzirdējis, ka iedarbojas signalizācija, bet nav tam pievērsis uzmanību, "jo tā noticis bieži".

Un kāds labums no tām skaļam signalizācijām?

Apmērām kā pasakā : Vilks aitās, vilks aitās ...

Uģis

105409. viesis 21.novembris 2003 8:58
0 0 Atbildēt

savukaart es esmu satraucies par to ka staavvietas likvideeshana pie streelniekiem ir mazinaajusi manu dziives kvalitaati. ko nu?

105410. viesis 21.novembris 2003 8:58
0 0 Atbildēt

TA vispaar ir pilniigi nevajadziiga lieta (Latvijas kvalitaatee). Izgaaju TA pa nuleem, bet maajupceljaa paliku bez gjeneratora siksnas un ar akjiiti vien auto nevelk (lailais motors juutiigs uz elektriibas svaarstiibaam, kompiic momentaa visu sleedz aaraa). Paliku pie tam diezgan biistamaa vietaa - t.i uzbraucot diezgan pastaavaa kalnaa. Bet TA uzliime veel pat iisti nebij pielipusi pie stikla. Jautaajums - vai TA spees kontroleet signalizaacijas, ja taas var reguleet utt?! Kaa jau te dudzi raxtiija - cilveeki uz TA maina lukturus, stuures seedekjlus, pat izpuuteejus - nereti TA piesienaas par nebuutiskam lietaam, nevis par reaaliem defektiem, kas var apdraudeet gan pashu, gan citus brauceejus.

105411. viesis 21.novembris 2003 8:58
0 0 Atbildēt

To (Hagy) WAP

No kura laika ar sporta sturi nevar iziet TA ????

105413. viesis 21.novembris 2003 9:07
0 0 Atbildēt

viesis 8:58 - nu visas siksnas jau tāpat TA nevar pārbaudīt (un arī nevajag). Tad jau būtu jāmeklē arī mikroplaisas motora blokā un taml., jo auto bīstamā vietā var apstāties dažādu iemeslu dēļ.

Tas, ka cilvēki maina lukturus, izpūtējus un stiklus uz TA - tā lielā mērā ir sabiedrības problēma. Kontrole ir tikai cīņa ar sekām. Ja indivīdam nepielec, ka viņa melnie stikli vai mājās (c) tonētie lukturi apdraud satiksmi, tad jebkurā gadījumā tā ir problēma.

Bet, runājot par signalizācijām - ļoti ilustratīvs piemērs ir pāris dienas atpakaļ notikusī auto zādzība, kad tā īpašnieks bija pieradis, ka auto laiku pa laikam kauc. Nemitīgi kaucošās jutīgās signalizācijas ne tikai traucē cilvēku mieru, bet arī kavē nozieguma novēršanu, jo brēcoša signalizācija nav nekas neparasts un cilvēki iet garām.

105420. viesis 21.novembris 2003 9:21
0 0 Atbildēt

Vai Felsberga auto ir aprīkots ar signalizāciju ? Varbūt viņu atved un aizved šoferīts AA ..... un neievērojot kieģelīti pieved tieši pie rātsnama durvīm ?

Varbūt nākošo ierosinājumu ,par audio aparatūras dB max. ierobežojumu uztaisīs ???

Vai tas Felsbergs - nav tas pats losītīs ,kas vēlējās liegt iebraukt Rīgas centrā autiņiem vecākiem par 10 gadiem?

Ja jau neko sakarīgu nevar izdomāt , tad nu dzejo šādus MURGUS un algu saņem no mūsu nodokļiem !

105429. viesis 21.novembris 2003 9:58
0 0 Atbildēt

Felsberg, ej labāk nošaujies.

105432. viesis 21.novembris 2003 10:02
0 0 Atbildēt

Vai tik tas Felsbergs nav kāds radinieks "Trallā lā lā" domnieces-"Vecā ratiņa" vadītājai ? :) Idejas tik pat "spožas", arī iekš TV patīk zīmēties :)

105449. viesis 21.novembris 2003 10:44
0 0 Atbildēt

Mja, nu nezinu , nezinu, neesmu dzirdeejis, ka kaut kur Eiropaa buutu atljautas "maurojoshaas' signalizaacijas. par taadu breekshanu nakts laikaa Shveicee var atrauties sodu liidz 800 CHF - par sabiedriskaas kaartiibas trauceeshanu. rezultaataa izeja ir viena - trauksmes pasniegshana uz peidzheri vai mobilo. Starp citu, Rietumvalstiis auto nebuut nezog mazaak, visaadas signalizaacijas un imobilaizeri kavee mashiinas ieguushanu videeji par 12 - 25 sekundeem, taada nu ir vinju statistika ...

Kolenvals

105454. viesis 21.novembris 2003 11:11
0 0 Atbildēt

kolenval

visu tik loti patiik saliidzinaat ar eiropas valstiim, visu

tikai ne algas - no taa izriet viss paareejais

105460. viesis 21.novembris 2003 11:34
0 0 Atbildēt

nu taada ir muusu dziive... visi salidzina statistiku, sodus un tt ar ES... bet algas pat tuvu nau ...

105461. viesis 21.novembris 2003 11:37
0 0 Atbildēt

pilnīgi piekrītu Kolenvalam.

ZB šitie feniņp...ji kuri var nopirkt megarulzu par 500$, siģeni par 30$ bet nevar likt auto stāvvietā. Nuja, es jau saprotu ka naudastanav un man jau ar nav zelta kalni, bet NAKUKU nevainīgiem cilvēkiem jācieš dēļ šīm siģenēm ?

Es pat teiktu ka liekot lētos risinājumus, meistari nav ieinteresēti kautko smalki regulēt, jo uzstādīšanas cena ir ls3 un par to naudu tik vadus satin kopā.

Kopš piedzimis mazulis, ievēroju cik daudz apkārt braukā šrotu bez izpūtējiem, kaucošiem gultņiem, grabošām piekarēm. Atkal, saprotu ka cilvēkam tas ir peļņas līdzeklis, bet NAKUKU savu biznesu būvēt uz mana un manas ģimenes naktsmiera ?

Tāpēc piekrītu - vai nu lieciet normālas siģenes (jā, arī ar peidžeriem un mobilkām), slēdziet līgumus ar apsardzes firmām, lieciet stāvvietās, garāžās, bet nečakarējiet dzīvi pārējiem cilvēkiem.

Mūsu mājā ar ir pāris keksi, kuri pelnās tabureti uz jumta....a KASKAS ta nav....

105462. viesis 21.novembris 2003 11:51
0 0 Atbildēt

piebildīšu, ka ir diezgan loģiski (atkal - kā ārzemēs) ka pēc kāda laika sāks sodīt megarulzu īpašniekus, kuri daudzzīvokļu māju pagalmos stundām zāģē starterus, vai 1/2stundu iesilda skaļi rēcošo dzinēju kurš lec uz 3 stobriem un tamlīdzīgi cūkojas.

Vācijā, ja silda auto pie mājas, var atrauties nevāju sodu (ekoloģija, paņimaješ, jo auksts dzinējs strādā neoptimāli un ir max. nedraudzīgs videi).

Faktiski, ja ir nauda auto, tad ir jābūt naudai lai uzturētu auto tehniskā kārtībā. Labāk lai pērk mazāku/neprestižāku marku un spēj to uzturēt, nekā nopērk megarulzu, kuram vien eļļu spēj mainīt, a izpūtējam vai sveču maiņai nepietiek.

105464. viesis 21.novembris 2003 12:39
0 0 Atbildēt

Vispār, apskatītās signalizāciju problēmas ir aktuāla problēma. Un ne tikai Latvijā, bet arī ES. Nesen ES institūcijās piedalījos vienā "spriešanā" , kur tika pieminētas auto signalizācijas. Cik sapratu, ka viena no būtiskākajām problēmām ir MODĒ esošais signalizācijas ķēdes saslēgums ar t.s. AVĀRIJAS GAISMU režīmu, kas tiek uzskatīts par traucēkli satiksmes drošībai. Arī jūtīguma un skaņas problēmas ir aktuālas. Kā iespējamais risinājuma variants - trauksmes skaņas signāls pienāk TIKAI pults brelokā, un informē TIKAI autoīpašnieku, NEVIS simtiem apkārtejo iedzīvotāju "naktsguļā" ... Felsberga idejas, pieaugot signalizāciju skaitam un nekontrolei, ir aktuālas un atbalstāmas.

105479. viesis 21.novembris 2003 16:14
0 0 Atbildēt

To Reduktors: nu neesi tu vienīgais uz planētas ZEME, ir arī citi cilvēki un nav visiem šiem pārējiem indivīdiem jāatbilst kaut kādiem taviem stulbiem stereotipiem par transporta līdzekļiem (ar ideāli klusiem izpūtējim, negrabošiem gultņiem un auto proporcionālu ienākumu līmenim - kaut kas tev galvā, mīļais cilvēk, nav kārtībā).

105480. viesis 21.novembris 2003 16:45
0 0 Atbildēt

Vo vo :)) Jaasalabo izpuuteeji, lai netaisa lielu troxni, lai gultnji negrab, lai nechiixt atsperes u.c. kas rada pietiekamu troxni/frekvenci, lai iedarbotos auto signalizaacija :) Tad nebuus nekas jaaregulee un naktiis vareetu guleet mieriigi :)

105482. viesis 21.novembris 2003 17:21
0 0 Atbildēt

bullshits kaut kaads

icix

105487. viesis 21.novembris 2003 20:46
0 0 Atbildēt

Kads stulbums!Mes jau ta cinamies ar autozadzibam un shis planais nozelonjamais pratinsh grib vel signalizacijas apklusinat!Kad pasham nozags auto tad redzdsin ko shis teiks!Man vinas netrauce un ir japacies del cilvekiem kas uztrauccas par savu mantu!

105496. viesis 22.novembris 2003 3:07
0 0 Atbildēt

Nu viss man vienreiz pietiek, apsveru iespeeju p i s t n a h u j (atvainojos par rupjiibu bet citaataak shajaa gadiijumaa nevar) no shiis valstis. Jo taalaak jo trakaak

105498. viesis 22.novembris 2003 11:07
0 0 Atbildēt

senators_a: vai neesi no tiem kuri konsekventi braukā bez glušaka ? tikpat labi varu teikt, ka man nav jāatbilst taviem priekšstatiem, kuri acīmredzot paredz ka es un daudzi citi kaifo par naktīs kaucošām siģenēm un perdošiem glušakiem. A es vot nekaifoju. Un drīz sāksi maksāt sodus par savu pārliecību.

spekis-WAP: vai tiešām tici ka signalizācijas mazina zādzības ? Pieprasītas mašīnas zog tik un tā, pārējās apzog (maģīši, loriņi) arī tik un tā. Un Eiropā arī zog.

viesis 22.11.2003 03:07 - pašam smiekli nenāk par savu tekstu ? Iesaku braukt uz Hondurasu vai Irāku, noteikti daudz labāka dzīve tur.

105500. viesis 22.novembris 2003 12:00
0 0 Atbildēt

Shep: kaads te sakars ar algaam, taa bezjeedziigaa mauroshana nabagam tieshi taapat traucee, kaa bagaatam, nekaadas starpiibas!

Un Reduktoram absoluuta taisniiba - jampampinji, kas , piemeeram, pa naktiim konsekventi aardaas ar saviem 500 EUR bembelaatu megarullziem te rajonaa, vispaar buutu jaanoshauj uz vietas.

Senator: tieshi otraadi, TU NEESI vieniigais uz shiis zemes un NEVIENS tevi nav delegjeejis staadiit savas intereses augstaak par citu intereseem! Bullshit!

Kolenvals

105506. viesis 22.novembris 2003 12:42
0 0 Atbildēt

viesis 22.11.2003 03:07

A zini p i s ar ka tu n a h u j!!

Tik ņem vērā ka tev ir 2 izvēles - kā jau augstāk mjnēja Irāka vai Hondurasa. Tur tu varēsi brauk ar ko gribi, kur gribi un kā gribi.

Vai civilizētās valstis. Tur tu dabūsi noraut visus ķengursitamos, plēves no stikliem iekšā un ārā, sporta glušakus, kaucošas siģenes un visus citus krepus.

105508. viesis 22.novembris 2003 14:02
0 0 Atbildēt

Kaukoņa nav palīdzējusi pret zādzībām. Signalizācija pat par sevi arī bez kaukoņas var un reāli arī palīdz. Ja runājam par algām Nu ielieciet reiz normālus logus un savediet kārtībā skanāds izolāciju, jo tālāk ejot sabiedriskā vietā nevarēs pat noklepoties lai maksātu sodu.

Tālāk mans grausts 84 gada Granāda ir daudz drošāks auto par visiem jaunajiem mazauto. Vēl plus ne to zog, ne jābūt krutām siģēnēm. Atgāzes nebūt nav sliktākas par jaunajiem smirdekļiem.

105510. viesis 22.novembris 2003 15:03
0 0 Atbildēt

nuja, Granāda kurai triecienu uzņem nevis deformējamās zonas virsbūvē, bet cilvēka skelets, tiešām ir visdrošākā. Auto jau citādi labs, bet tas par drošību gan bija lieki.....

105518. viesis 22.novembris 2003 23:18
0 0 Atbildēt

Varu ieteikt kā piespiest saregulēt vai nomainīt signalizāciju. Bija viens frukts, kuram visu laiku pa naktīm bļāva signalizācija.

Kāds no mūsu trepju rūmes neizturēja un naktī, kad atkal nevarēja gulēt, uzmeta uz priekšēja stikla alus pudeli pilnu ar ūdeni. Rezultāts- signalizācija vai nu atslēgta vai nomainīta. Īsti nezinu, bet faksts- visi var beidzot gulēt.

105799. viesis 24.novembris 2003 15:28
0 0 Atbildēt

107356. viesis 5.decembris 2003 10:10
0 0 Atbildēt

A man shonakt 4.50 izzaga cd magji. Nekadi shoka sensori tur nelidz, jo ljoti vienkarshi tiek iznjemts priekshejais logs. Padjezda durvis aizbarikadetas. Chalji strada atri un klusi. Ta ka varu ieteikt visiem lai neatstaj savus magjus mashinas, jo zaglji ir gudri. Tur lidzetu tikai kustibu sensors salona. A pats domaju ka mani jau neviens neapzags. A panjemts bija viss, pat orbits un nagu skjerites. Ja es vinjus nokjertu, tad nosistu piderasus tadus. PS. Kadam nevajag Kenwood mp3 paneli? Man vairs nevajag.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 4

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti