Cīņā ar lausku pārāki autodaudzcīņnieki

 
23.janvāris 2006 8:36

Spītējot aukstajam laikam, svētdien Jelgavā „Rullīša” trasē tika aizvadīts Latvijas ziemas čempionāta standarta automobiļu daudzcīņā ceturtais posms.

Pilnpiedziņas klasē pirmo vietu ieguva Mareks Štolcermanis  (“VW Golf Synchro”), priekšpiedziņas klasē uzvarēja Gints Bujāns („VAZ 2108”), bet „klasikās” savu pirmo uzvaru izcīnīja Raivis Ragainis („VAZ 21013”). Komandu vērtējumā pārāka izrādījās vietējo sportistu Mareka Štolcermaņa un Kristapa Gasparoviča pārstāvētā „Autosporta centrs”. Nākamais posms paredzēts šosvētdien 29. janvārī „Ādiņu” trasē Katlakalnā.

Neraugoties uz stindzinošo aukstumu, uz ziemas autodaudzcīņas čempionāta kārtējo posmu     Jelgavā „Rullīša” trasē pulcējās vairāk nekā 80 dalībnieku. Protams, nācās dzirdēt arī stāstus, ka visa sestdiena pavadīta, lai iedvestu automašīnā dzīvību, tomēr tas netraucēja pilnvērtīgai sacensību norisei. Šoreiz bija mainīta vietām sacensību kārtība un rīta cēlienā startēja pilnpiedziņas un aizmugures piedziņas braucēji. Pilnpiedziņas klasē spēkošanās par uzvaru izvērtās starp diviem Marekiem - Štolcermani (“VW Golf Synchro”) un Matvejevu (“Subaru Impreza”). Abos braucienos nedaudz pārāks izrādījās Štolcermanis, vēl vairāk nostiprinoties kopvērtējuma vadībā. Trešajā vietā ierindojās Elmārs Aukšmuksts (“Subaru Impreza”). Neveiksmīga sacensība izvērtās priekš Ginta un Ulvja Bujāniem – jau sestdienas treniņos sākušās problēmas ar “VW Golf Synchro” piekari liedza vieniem no favorītiem iziet uz starta otrajā braucienā.

Ļoti spraiga cīņa izvērtās aizmugures piedziņas klasē, jo lielākā daļa līderu nespēja veikt abus braucienus vienādā līmenī. Visstabilāko sniegumu parādīja Raivis Ragainis („VAZ 21013”), braucienos uzrādot otro un ceturto rezultātu, kas ļāva viņam izcīnīt savu pirmo uzvaru ziemas autodaudzcīņā. Nenoliedzami Ragainim palīdzēja autotrekā gūtā pieredze, jo braukšanai gar ārmalas sniega vaļņiem ir sava specifika. Otrajā vietā ierindojās valdošais čempions un kopvērtējuma līderis Mareks Kairis („VAZ 21013”). Trešo pozīciju, otro braucienu veicot ar labāko rezultātu, izcīnīja Jānis Skujiņš („BMW 316”). Principiālajā dāmu duelī šoreiz parāka izrādījās Sabīne Kukute  („BMW 316”), par vienu pozīciju apsteidzot Janu Gustāni („Toyota MR2”) – dāmām, attiecīgi, 19. un 20. pozīcija 22 dalībnieku konkurencē.

Priekšas piedziņas klasē atkal dominēja izteiktais līderu kvartets. Mazliet negaidīti pirmās trīs vietas izcīnīja Cēsu sportisti, pārspējot jelgavnieku blici. Saniknots par neveiksmi pilnpiedziņas klasē, abos braucienos labāko rezultātu uzrādīja Gints Bujāns („VAZ 2108”). Otro vietu grūtā cīņā ieguva Normunds Kārkliņš („VW Golf”), trešajā pozīcijā atstājot Ulvi Bujānu („VAZ 2108”). Kopvērtējuma līderpozīcijā joprojām U. Bujāns, kura pārsvars pār ceturtajā vietā finišējušo Mareku Štolcermani („VW Golf”) pieaudzis vēl par četriem punktiem un tagad sastāda 34 punktus.

Komandu ieskaitē uzvaru guva vietējā komanda “Autosporta Centrs”, kuru pārstāv Mareks Štolcermanis un Kristaps Gasparovičs, nākamajās vietās atstājot “Ice MEN” (Mareks Kairis, Elmārs Aukšmuksts, Normunds Orlovs) un „BSB” (Mareks Matvejevs, Jānis Skujiņš, Sabīne Kukute).
Nākamais daudzcīņas čempionāts posms paredzēts šīs nedēļas nogalē, 29. janvārī „Ādiņu” trasē Katlakalnā.
 
Latvijas čempionāts ziemas autodaudzcīņā
4. posms, „Rullīšu” trase Jelgavā
Priekšpiedziņa
Gints Bujāns („VAZ 2108”) 70 punkti (1. braucienā 1. vieta/2. braucienā 1. vieta), Normunds Kārkliņš („VW Golf”) 60 (4./2.), Ulvis Bujāns („VAZ 2108”) 60 (2./4.), Mareks Štolcermanis („VW Golf”) 56 (5./3.), Ritvars Kārkliņš („VW Golf”) 54 (3./7.), Kristaps Gasparovičs („VW Golf”) 49 (7./6.).
Pilnpiedziņa
Mareks Štolcermanis (“VW Golf Synchro”) 70 (1./1.), Mareks Matvejevs (“Subaru Impreza”) 64 (2./2.), Elmārs Aukšmuksts (“Subaru Impreza”) 58 (4./3.), Lauris Vidžis (“VW Golf Synchro”) 55 (3./6.), Askolds Altenburgs („Audi Quattro”) 47 (7./8.), Mārtiņš Bička („Audi Quattro”) 45 (8./9.).
Aizmugures piedziņa
Raivis Ragainis („VAZ 21013”) 60 (2./4.), Mareks Kairis („VAZ 21013”) 60 (1./6.), Jānis Skujiņš („BMW 316”) 56 (10./1.), Jānis Slišāns („Toyota Corolla”) 55 (8./2.), Nauris Bruņinieks („VAZ 2105”) 54 (3./7.), Mairis Kārkliņš („Toyota MR2”) 50 (4./9.).
Komandas
“Autosporta Centrs”, “Ice MEN”, „BSB”.

Kopvērtējums
Priekšpiedziņa
Ulvis Bujāns 264, Mareks Štolcermanis 230, Normunds Kārkliņš 220.
Pilnpiedziņa
Mareks Štolcermanis 241, Elmārs Aukšmuksts 219, Lauris Vidžis 214.
Aizmugures piedziņa
Mareks Kairis 243, Mairis Kārkliņš 224, Jānis Gustāns 222.
Komandas
“Ice MEN” 661,  “Autosporta Centrs” 653, „Marsel Auto” 493.

LAF Standartauto komisijas preses dienests

 
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Lielas problēmas BMW: Dingolfingas rūpnīca uz laiku aptur ražošanu, atsaukums izmaksās miljonus

BMW uz laiku apturējis ražošanu savā Eiropas lielākajā rūpnīcā Vācijas pilsētā Dingolfingā. Iemesli lēmumam ir vairāki. Lasīt vairāk

 

Lasītāja viedoklis par satiksmes drošību un vidējā ātruma radariem 61

Pirms aplūkot jautājumu par vidējā ātruma radariem ir vērts atzīmēt vienu tendenci – pēdējo gadu laikā satiksmes drošība uz Latvijas ceļiem ir pārstājusi uzlaboties. 2017.gadā uz ceļiem gāja bojā 136 cilvēki, 2023.gadā 142. Pārējos gados starp šiem statistika ir stipri līdzīga. Uzlabojumu nav. Lasīt vairāk

 

Kemperis no 1977.gada Toyota Hiace - cikvēki jau tad zināja kā atpūsties (+ VIDEO) 14

iAuto apskata 1977. gadā, uz Toyota Hiace bāzes izgatavotu ceļojumu kemperi, kas nodrošināja vairumu funkciju pazīstamu arī mums no mūsdienu braucošajām mājām. Lasīt vairāk

 

Pirmās emocijas ar modernizēto Audi Q7 490 Zs par 109 500 eur, 0 - 100 km/h 5.56 sek (+ VIDEO) 11

Audi Q7 šogad piedzīvoja modernizāciju, ieskaitot arī šo 60 TFSI e V6 plug-in hibrīdmodifikāciju, kas gandrīz 100 kilometrus var nobraukt ar elektrību. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti