Visi komentāri - Vai un kāpēc BMW X5 autovadītājs šeit saņems sodu? Te ir uzstādīta LMT luksofora kamera (+ VIDEO)

Vai un kāpēc BMW X5 autovadītājs šeit saņems sodu? Te ir uzstādīta LMT luksofora kamera (+ VIDEO) 64

 
iAuto | 19.janvāris 2025 15:10

iAutolv skaidro situāciju ar Jūrmalā, Majoros uzlikto kameru, kas fiksē luksofora sarkanās gaismas pārkāpumus.

Arvien vairāk pilsētu ASV atsakās no sarkano gaismu kamerām, jo tās neattaisno sevi ceļu satiksmes drošības uzlabošanā.

Vairāk lasi: portālā iAuto.lv par šo tēmu:

 
Visi komentāri
 
650 19.janvāris 2025 15:37
3 0 Atbildēt

Tā dēvētā "ķeršana uz lohu" taču ir pats tas pamatu/pamats šajos te digitalizētās pēcapmaksas "pakalpojumos".Te neko, vadītājs vienkārši nolohojās- acīmredzami nebūdams vietējais vai vismaz ikdienišķais situācijas zinātājs.

Kas interesanti- laikam kāds Domātājs ir kārtējoreiz palasījis iA inteliģentās loh-atsauksmes.Vai nu kūrort-sezona ir nupat kā Beigusies.Tāpēc šogad nupat (gan pēc ieilgušas idiot pauzes teju 7mēn garumā) ir tā kā (it kā) drusciņ izmainīts centīgā idiotLuksofora darbības cikls pie Dubbeln stacijas.

uupis 19.janvāris 2025 21:12
1 1 Atbildēt

Jebkurā autoskolā māca- ja zem luksafora ir STOP plāksne, tad ņem vērā signālu!

650 19.janvāris 2025 23:23
9 0 Atbildēt

Vai "tev" liekas, ka šeit kāds apgalvo pretējo? Jebvai tomēr parunāsim "pēc būtības"? 

Pateikšu tev godīgi, kā lohs/loham- šis suuds ir kūrpilsētas Domes kaunuma traips, visuvarenās Bezkaunības iemiesojums.Tas lohprojekta "sakrustojums" no stāvvietas puses NAV pienācīgi noformēts un pats "stoPplāksnītes" staba attālums no izgriešanās vietas ir (no cilvēciskā viedokļa) vismaz 3x par īsu! Un diezin vai tur ir arī konkrēta informācija par fotoradaru! Kā arī- te nav informācijas par pašu sensora atrašanās vietu un tā fiksējamo "sodāmo" brauktuves platību (darbības attālumu). Ja tur tiešām būs "aparāta" sods- tātad kārtējā klaji bezkaunīga "ķeršana uz lohu"! 

Tur jebkurš potenciālais izgriezējs 1kārt skatīsies uz satiksmi, nevis bāzīs izmežģītu galvu/stiklā,lai koku augstumā ieraudzītu šo te stopplāksni! Mēs arī neredzam, ne kādas zīmes ir tajā stāvvietā PIRMS izgriešanās (kuras vismaz ticamāk Būtu jāredz), nedz arī varam atrast "pamatojumu" tam otrajam luksoforam kā tādam! Gājēji (iespējamie...) tur (būtu) jāpalaiž pilnīgi jebkurā gadījumā! Un,ko vēl te nemaz "neesam ievērojuši"- ka visas šīs jezgas laikā tur tuvumā NAV NEVIENAS DZĪVAS RADĪBAS, kura pretendētu uz kādu tādu "Gājēja" statusu! 

Tas ir reāls naudaskāšanas suuuds, kurš to tur "cenšas darīt" 24/8/369, lai noķertu kādu nolohojušos dablaēbu tukšā pilsētā un vēl sazinkādā principiāli tukšā diennakts laikā! 

Pa lielam, JŪRMALNIEKU (lohu!) naudas izsaimniekošana, ar sekojošu iespēju lieku reizi izbazūnēt aizkustinošās KūrOrtnieku rūpes.Paskat, kādā stāvoklī (gada ilgāko daļu!)  vispār tur (un CITUR šajā pilsētā) ir pašu to stoplīniju un g-pāreju marķējums!

0pis 19.janvāris 2025 15:56
9 1 Atbildēt

Kāda ir iebildumu raksturs un būtība?

iAuto 19.janvāris 2025 19:48
0 0 Atbildēt

Autovadītāji nenolas, ka.pagriežoties pa labi (kā BMW) ir jāstā un jāgaida zaļā gaismā

0pis 19.janvāris 2025 21:23
0 2 Atbildēt

Ja bembis brauca pie sarkanā, tad es viņam nepiekrītu. Var būt ka zīme tur tāda vai šitāda - bet tas luksofors ir labi redzams.

uupis 20.janvāris 2025 10:13
0 0 Atbildēt

129. ...  Ja krustojumā pirms luksoforiem, kas atrodas transportlīdzekļa vadītāja braukšanas ceļā, ir  (STOP) 546. ceļa zīme, transportlīdzekļa vadītājam jāņem vērā katra luksofora signāli.

uupis 19.janvāris 2025 21:10
1 0 Atbildēt

CSN punkts 53!

Sarežģīti - jā!

Ir jāatceras viena lieta - ja zem luksafora ir STOP plāksne, tad katra sarkanā gaisma ir saistoša un neattiecas uz krustojumu!

Krustojums 19.janvāris 2025 21:10
0 2 Atbildēt

Timrots stāstīja, ka tur nav jāstāv, izgriežoties pa zaļo no stāvvietas.

uupis 19.janvāris 2025 21:12
4 4 Atbildēt

Timrots nezina csn!

Kk 20.janvāris 2025 7:14
1 0 Atbildēt

Tur arī nav jāstāv, bet jādod gājējiem šķērsot pāreju un pēc tām brauc tālāk.

uupis 20.janvāris 2025 10:33
1 1 Atbildēt

Lasi 129. punktu kamēr aiziet!

BMW 20.janvāris 2025 9:45
1 1 Atbildēt

BMW dega zaļais signāls, izbraucot no stāvlaukuma! Ja viņš apstātos, viņš nobloķētu krustojumu un aiz viņa neviens vairs pie zāļās gaismas neizbrauktu. 

Līdzīga situācija ir Baukas un Jelgavas ielas krustojumā, kur lohi, griežoties no Bauskas ielas pa labi uz Jelgavas ielu apstājas, kad ierauga sarkano, kas domāts tiem, kas brauc pa Jelgavas ielu taisni!

uupis 20.janvāris 2025 10:11
2 1 Atbildēt

129. ...  Ja krustojumā pirms luksoforiem, kas atrodas transportlīdzekļa vadītāja braukšanas ceļā, ir  (STOP) 546. ceļa zīme, transportlīdzekļa vadītājam jāņem vērā katra luksofora signāli.

BMW 20.janvāris 2025 15:31
0 0 Atbildēt

Tur ir līkroči salikuši zīmes. Ja ir Stop, tad ir arī 929. ceļa horizotālais apzīmējums, kura šajā gadījumā nav, tas ir pirms krustojuma. 

Visticamāk, ka zīmes lika tie paši lohi, kas zīmes lika Tērbatas un Artilērijas ielas krustojumā.  Ja ir stop zīme, jāapstājas pie 929.apzīmējuma, bet uz pārejas apstāties nedrīkst. Kā izbraukt krustojumu, lai nepārkāptu CSN?

www.google.com/maps/@56.9606...oASAFQAw%3D%3D

uupis 20.janvāris 2025 17:08
1 0 Atbildēt

129. punktā nav pieminēts 929. apzīmējums. Tātad stājies pie Liksofora!

Krustojums 19.janvāris 2025 21:14
2 0 Atbildēt

Bet ir vēl viens slazds, tuvojoties luksoforam, kurā deg zaļais, ir diezgan liela iespējamība, ka šķērsosi stop līniju jau pie pēkšņa dzeltenā un pabeigsi nekrustojuma šķērsošanu jau pie sarkanā... Bonuss no pašvaldības 30€.

uupis 19.janvāris 2025 21:17
0 1 Atbildēt

Nu tur jums jāsavācas un jāpierāda ka tas ir tas pats kas pārkāpt ātrumu par +1! Aizliegts braukt ātrāk kā ceļa zīmē - nē! Aizliegts braukt zem sarkanā? Tāpat kā aizliegts pārkāpt ātrumu!

Kristojums 19.janvāris 2025 21:22
2 0 Atbildēt

Braucu ar atļauto ātrumu, dzeltenais parslēdzas pēkšņi. Ja strauji bremzēšu, tad dabūšu triecienu pa dupsi no aizmugurē braucošā. Dzelenās gaismas intervāls tur ir par īsu.

650 19.janvāris 2025 23:31
3 0 Atbildēt

Bet tu nebremzē un lieki nenevrozē, vienkārši brauc uz (ar) kādi 26km/h (50:2+1) ! 

Te taču nava nekads kolchozs, Kūrortā cilvēki augu gadu visu diennakti atpūšās.Peldās,sauļojās un/vai pat zālājos vārtās!

ZZZZ 20.janvāris 2025 10:15
0 0 Atbildēt

Nū re kā, iĀ mierināt un vēlreiz visu un visus mierināt. Miers un L mājās. 🙈😂👍

uupis 20.janvāris 2025 6:43
2 1 Atbildēt

Kā tu zini ka aizmugurē braucošais neievēro drošu distanci?

anonimikis 20.janvāris 2025 9:47
0 1 Atbildēt

Šeit jau sākas interesantākais. Te tiek pieņemts, ka aizmugurē braucējs vienmēr lohs. Bet situācija kļūst nedaudz komplicēta, kad pats priekšā braucējs nokļūst kādam aizmugurē. Jo viņš taču nav lohs!?!? Vai tomēr ir? Pats jau viņš domā ka nav, nu kā tas bembists bildē.

uupis 20.janvāris 2025 10:09
1 0 Atbildēt

Nu it kā visiem ir jāpieņem ka visi ievēros CSN!

It kā 19. pantā ir rakstīts: Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.

Eriks_Grigis 20.janvāris 2025 9:59
0 0 Atbildēt

Un maciņā iebirs 4 pārkāpumu uzskaites soda punkti.

Eriks_Grigis 20.janvāris 2025 13:34
0 0 Atbildēt

Tikai 4 soda punkti būs transportlīdzekļa vadītājam, ja to noteiks! Īpašniekam tikai naudas sods no no sešām līdz divdesmit astoņām naudas soda vienībām, tas ir, no 30 līdz 140 eiro.

uupis 19.janvāris 2025 21:15
0 1 Atbildēt

Timrots savos raidījumos stāsta ka neeksistē tādi punkti kā 65. un 66. jo šoferi viņus nezin!

650 19.janvāris 2025 23:51
2 0 Atbildēt

Kā sacīja pieredzējušais ceļu satiksmes specālists Jāsons Stāthams- tikai ar dažiem cilvēkiem drīkst runāt to, ko tu domā.Ar pārējiem tev ir jādomā, ko tu runā.

uupis 20.janvāris 2025 6:55
1 3 Atbildēt

Likuma nezināšana neatbrīvo no atbildības! Tieši tāpat var runāt arī zaglis - viņš nezina krimināllikumu.  Tātad viņš arī drīkst zagt!

Kk 20.janvāris 2025 7:11
0 0 Atbildēt

Izgriezties nav jāapstājas pie otra luksofora....tikai jādod ceļš gājējiem... tā ir pēc likuma.

uupis 20.janvāris 2025 10:00
0 1 Atbildēt

Nē!

uupis 20.janvāris 2025 10:05
0 1 Atbildēt

129. Transportlīdzekļa vadītājam, kas iebraucis krustojumā, kad to atļāva luksofora signāls, no krustojuma iecerētajā virzienā jāizbrauc neatkarīgi no tā luksofora signāla, kas uzstādīts pirms izbraukšanas no krustojuma. Ja krustojumā pirms luksoforiem, kas atrodas transportlīdzekļa vadītāja braukšanas ceļā, ir 546. ceļa zīme, transportlīdzekļa vadītājam jāņem vērā katra luksofora signāli.

ZZZZ 20.janvāris 2025 8:43
3 0 Atbildēt

Esmu pats turējis rokā US soda papīru par sarkanā šķērsošanu krustojumā. Ļoti kvalitatīvas bildes un no vairākiem foto punktiem. Bet tādu ir ļoti jāmak nopelnīt, jo tur nerakstits likum ka 3 tačkas var nogriezties pa kreisi tīri legāli. Nu ok, tur plaši krusti un iespējams esi jau aiz sarkanās līnijas. Tas nu tā atkāpei...Kamdēļ to te pieminēju. Tur tos krustu šķērsu cenšas novienkāršot, lai tā teikt katram loham saprotams...

 Te csn zinātāji/pārzinātāji gatavi viens otru priekšā/pakaļā ņem...Ko lai dara parastie L!??? Sajūtas tādas, ka viss ir tendēts uz sačakarēšanu, nevis novienkāršošanu.

 Tad par sarkanā kamerām. Piekrītu lai ir. BET tad kā nosacījumam paralēli būtu jābūt laika atskaites tablo! Tie dzeltenie intervāli iz kā ir, kur ir tie standarti degšanas, pārslēgšanās utt uc?! Pat tādā Rumānijā, kas it ka vēl aizmugurē mums, šis ir svarīgākos krustojumos kā ļoti labs palīgs. Tu saproti cik laiks tev palicis un vari sagatavoties, uzmanīties, koncentrēt skatu un pielāgot rīcību, krustojuma šķērsošanai. Ļoti labs palīgs, un satiksme tur ir pat intensīvāka kā pie mums. BET agresijas NAV!? Ja ieslēgsi pagriezienu pat trafika situācijā, TEVI palaidīs!!! Pēc mūsu agresijas uz priekšā, iekšā bāzšanās, nelaist pārkārtoties tas likās tā stipri jocīgi. Kaut kur tā cilvēcība strādā.

0pis 20.janvāris 2025 9:28
0 0 Atbildēt

Krievi no Abrenes apstaro Dievzemīti ar naida izstarotāju, cenšoties izraisīt nemierus. Līdz Rumānijai tas verķis nevelk.

ZZZZ 20.janvāris 2025 10:11
0 0 Atbildēt
BMW 20.janvāris 2025 9:41
2 2 Atbildēt

Nebūs te nekāda soda BMW, jo sarkanais luksafors ir tiem, kas brauc taisni pa Jomas ielu, nevis tiem, kas izgriežas no stāvlaukuma!

uupis 20.janvāris 2025 10:04
0 3 Atbildēt

Noteikumus iemācies!

129. Transportlīdzekļa vadītājam, kas iebraucis krustojumā, kad to atļāva luksofora signāls, no krustojuma iecerētajā virzienā jāizbrauc neatkarīgi no tā luksofora signāla, kas uzstādīts pirms izbraukšanas no krustojuma. Ja krustojumā pirms luksoforiem, kas atrodas transportlīdzekļa vadītāja braukšanas ceļā, ir 546. ceļa zīme, transportlīdzekļa vadītājam jāņem vērā katra luksofora signāli.

uupis 20.janvāris 2025 10:11
0 2 Atbildēt

Par cik nopirki viltoto vadītāja apliecību?

BMW 20.janvāris 2025 15:37
2 0 Atbildēt

Es no jomas ielas stāvlaukum tur regulāri braucu tieši tā kā tas BMW un man nav atnācis neviens sods! Ja aizskrien taisni pie sarkanā, tad atnāk sods! Tā kā min sava lētā velosipēda pedāļus un nemāci pieredzējušus bembistus!

uupis 20.janvāris 2025 17:09
0 1 Atbildēt

Nu nu - vēl viens sētas vīna koncepcijas adepts!

650 20.janvāris 2025 14:08
3 0 Atbildēt

Šodien braukšu garām, ja būs piemērota situācija, vajadzētu pavērot.Pēc esošā gugel streetviewa (23šā g vasarā uzņemtā) no stāvvietas puses ir tikai pliks luksofors (bez kādiem papildu atribūtiem) un pirms tā "otrā" lohsafora NAV nekādas stop plāknes.

Pēc aktuālā "viedā" lohsafora uzstādīšanas tagad ši te stop plāksne IR uzradusies.Jautājums, kas tur tagad ir no stāvvietas puses- tāpat joporojām pliks lohsafors, vai tomēr ar kādiem jauniem "norādījumiem" zem tā.Jebkurā gad.- te izskatās (ož,smerd..) pēc kārtējās prasti/lētās ķeršanas uz Lohu.

Kad vadītājam (tam vispārzināmajam valstiski/Vidējajam LOham..) relatīvi sasspringtā satiksmes situācijā ir jāatfiltrē šādas nianses- tā ir pilnīga sabotāža, acīmredzami klaja nekaunība no "ieviesēju" puses.

Līdzīgi, kā Dzirciem/Jūrmalgatves krustā, virzienā "uz/centru".Pā ko tā arī neviens Korifejs uz "manu" vairākkārtējo jautājumu nebij neko sakarīgu atbildējis (tur ir sabtansa josla, ar nesaprotamu nepārtraukto līniju un vēl ar (Formālu!) "iebrauktuvi" burtiski pāris dažu mašīnkorpusu attālumā no paša krustojuma).Ja tas lohs ir apzinīgs un ieņem to sabjoslu "pirms" tās formālās iebrauktuves (un tajā ne-iebrauc..) nu tad it kā ir Jāmaksā. Ja viņš ir advancēts un vēlas ieņemt sabjoslu tieši Pirms krusta- ta tur jau stāv kādi 3gab e-nānisti un viņam nākas sabremzēt visu taisno joslu (neskaitot, ja notikumu gaitā viņam vēl kādi pāris potenciālie "maksas" drosminieki tur vēl nebūs "jāpalaiž").Vai viņš drīkst raut pa labi no tās vienīgās taisnvirziena joslas- arī tas atbilstoši tieši šim itin specifiskajam gadījumam nekur sakarīgi nav izskaidrots.Absolūta krāpšana un neviens "apsskatnieks" šo te pilnīgāko cilvēkmuļķošanu nebij "ievērojis".Nekur vispār netika part ne "apspriests" pagāsgad "ieviestais" šis te jaunais (idiotiskais!) sabjoslu lietošanas algoritms.Visāpkārt vieni vien noderīgie idioti, meļi, pakaļļaižas un iekassētāj/affēristi- tāpēc parastajiem Lohiem šodien labāk nekur nevaig aizvaig braukt Principā!

650 20.janvāris 2025 14:22
0 0 Atbildēt

Lūk situācija "līdz" viedā loHsafora uzstādīšanai- kā lohi šajā vietā tika gadiem ilgi "kultivēti". Normāls stāvoklis- NAV nekādas stop plāksnes pirms (zem) otrā lohsafora.Bet tikko tagad viedais- tā pēkšņi (klusībā, nemanāmi) ir uzradusies arī šī plāksne.Priekš Kam?

Šajā 23šā g attēlā ir redzama arī kāda acīmredzama novērošanas ierīce virs brauktuves- jautājums, kur īsti tur tagad ir tā "tagadējā Viedā" kamera.

uupis 20.janvāris 2025 14:42
0 0 Atbildēt

Iebraukšana stāvlaukumā vai piegulošajā teritorijā NAV krustojums - tātad katrs luksafors ir saistošs!

650 20.janvāris 2025 14:57
1 0 Atbildēt

Nu kāreiz Tas suuuds pie Maroj stac pēc savas loģikas ir uzskatāms par vienu vienotu krust-veidojumu! Tur no tās stāvvietas puses IR luksofors, kura signāli sakrīt ar satiksmes regulāciju šajā (vienotajā) krust-punktā.

Katrs, kurš izgriežas (nogriežas) jebkurā regulējamā krustojumā,tur sastop luksoforu (kurš 99% gad tam Nav saistošs- saistoša ir Gājēju klātbūne uz pārejas). Šeit "darbība" risinās tukšā pilsētā klusā tumšā vakara laikā, kur NAV neviena gājēja pat ne tuvumā nē- tādējādi šis ir formāls satiksmes traucēklis, prasti bezkaunīgs iekassēšanas līdzeklis!

uupis 20.janvāris 2025 15:28
0 0 Atbildēt

2.20. krustojums – vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī, kā arī vieta, kur ceļu satiksme organizēta ar 409. ceļa zīmi. Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu. Šis termins neattiecas uz vietu, kur uz brauktuves izbrauc no blakusteritorijas (pagalma, stāvvietas, degvielas uzpildes stacijas, uzņēmuma u. tml.) vai iebrauc tajā;

uupis 20.janvāris 2025 15:31
1 0 Atbildēt

Luksafors var būt uz jebkuras vārtrūmes - dēļ luksafora vārtrūme nekļūst par krustojumu!

650 21.janvāris 2025 3:15
0 0 Atbildēt

TU konkrēti te gribētu par šo izskatāmo konkrēto "lietu/vietu" konkrēti parunāt, vai ko?

BMW 20.janvāris 2025 15:40
0 0 Atbildēt

Šitā tur izskatās un Bembim bija sava stop zīme, pirms luksafora:

www.google.com/maps/@56.9717...oASAFQAw%3D%3D

uupis 20.janvāris 2025 17:13
0 0 Atbildēt

Lasīt iemācies!

129. ...  Ja krustojumā pirms luksoforiem, kas atrodas transportlīdzekļa vadītāja braukšanas ceļā, ir  (STOP) 546. ceļa zīme, transportlīdzekļa vadītājam jāņem vērā KATRA (pat tā kas aiz pagrieziena) luksofora signāli.

Šeit ir klasisks piemērs:

www.google.com/maps/@56.9518...oASAFQAw%3D%3D

BMW 21.janvāris 2025 9:20
0 0 Atbildēt

Jā, komplektā ar 929. ceļa horizontālo apzīmējumu. Te viss skaidrs un nepārprotams.

uupis 21.janvāris 2025 10:45
0 0 Atbildēt

Nu atkal tev jau sētas noteikumi!!!

Ābols 21.janvāris 2025 8:35
1 0 Atbildēt

Rudenī otrajā vētrā, vējš iepūta tā ka to augšējo luksoforu ar visu stabu nolocīja.

 Interesanti, ka vajadzēja tikai pāris dienas un viss bija sataisīts atpakaļ, tatad var! 😀 (Jo tā tak peļņa!)

 Tagad kameras bloks ir uzstutēts uz tā paša vertikālā staba kur 'i' burts ir, virs tās baltās kastes.

Jūrmalnieks 20.janvāris 2025 14:59
12 0 Atbildēt

Tā vietā lai novāktu to mulsinošo nevajadzīvo dubult luksoforu, joprojām no Domes ir sausi pantu attaisnojumi.

(jau pirms !-!-! 10 gadiem !-!-!, savācu vairak kā 100 parakstus un iesniedzu Domē lai pārskata šo papild luksoforu nepieciešamību!)

 Jo tāpat, kā individuāla regulējama pāreja tā NETSRĀDĀ, tas viss strādā, kā viens kopējs krustojuma luksofors!

 Izbraucot no stavvietas iedegas zaļais, tāpat tad griežot pa labi IR JĀDOD CEĻŠ GAJĒJAM, kurš sķērso ceļu pa gājeju pāreju!!!

 Vienkārsi NOVĀCOT šo dubultojošo luksoforu, atstājot tikai to pirmo rindu, ko redzētu un kas būtu saistošs uz 'Lienes ielas' autovadītajiem. Un nemulsinās visus pārējos.

Viss ko pēc 2men atbildē saņēmu ir, ka nevar jo punkts tāds un sāds un šāds un tāds to neļauj, turklāt tad jātaisa ir izpēte un javeido ir konkurss pēc x reglamenta par 'krustojuma pārbūvi' tam finansējums pagaidām neesot, bet mans ieteikums tikšot ņemts vērā... 😂😂😂 KĀ TAD....

 (uz 2 lapaspusem garš bejzēdzīgi sarežgīts, teksts-lēmums sarakstīts, kuru sapratu tikai izlasot kādas 100 reizes.) 😉

iAuto 20.janvāris 2025 16:29
1 0 Atbildēt

Šodien filmēju to vietu dienā 🤷‍♂️ bēdu ieleja tur

uupis 20.janvāris 2025 17:14
0 0 Atbildēt

Nu acīmredzot vietvara uzskata ka jums tas risinājums ir labākais!

650 21.janvāris 2025 3:12
0 0 Atbildēt

Šodien braucu garām.Situācija gan nebija piemērota vērošanai,bet izskatījās tā, ka tas "viedais kāmer sensōrs" atrodas tieši pie tā OTRĀ lohsafora,kur tā stoP Plāksne...un atpakakaļbraucot- cik nu tumsā varēju sasskatīt, tad pie/virs pašas iebraukšanas šajā polikrustojumā vispār nekā nav.Ja PIRMS "viedā" draņķa uzstādīšanas tur guugle attēlā ir augstuaugstu gaisā (kur lapas srakanās un Koši sārtās..) saskatāma vismaz kaut kāda "kamera", nu ta tagad tā ir sassmēlusies "viedumu" un pārcelta uz "ienesīgāku" vietu.Smalki izplānota prasta slaukšana, izmantojot cietušo (varbūtējo kūrLohu un jo īpaši iespējamo lohViesu) apjukuma stāvokli! 

Plus vēl tādiem lētāk/apķērīgajiem derētu "atgādināt", ka rīgas virzienā tur ir DIVAS stoplīnijas un tā STOP plāksne ir pie PIRMĀS no tām !!

uupis 21.janvāris 2025 7:14
0 0 Atbildēt

Tagad jautājums: STOP zīmes pie Brīvības pieminekļa krustojumā arī ir slaukšanas pēc vai tās ir citas STOP zīmes? Ar ko viņas atšķiras? Un kāpēc vienas ir OBLIGĀTI jāievēro bet citas nav?

BMW 21.janvāris 2025 9:32
0 0 Atbildēt

Eiropas Ekonomiskā komisija Iekšzemes transporta komiteja

"Konvencija par ceļa zīmēm un signāliem"

3bis. (a) Šīs Konvencijas 6.panta 1., 2. un 3. punkta prasības par ceļa zīmēm attiecas uz satiksmes luksoforu signāliem, kas ir citi nekā tie, ko lieto pie dzelzceļa pārbrauktuvēm.

(b) Luksoforu signāli pie krustojumiem novietojami pirms krustojuma vai tā vidū virs tā; tie var tikt atkārtoti krustojuma tālākajā pusē un vadītāja acu līmenī.

(c) Papildus ieteicams, lai nacionālie tiesību akti paredz nodrošināt, ka luksoforu signāli:

(i) novietojami tā, lai netraucētu pa brauktuvi braucošos transportlīdzekļu un, ja tie novietoti uz nomales, lai tie iespējami mazāk traucētu gājējiem;

(ii) būtu viegli pamanāmi no attāluma un skaidri saprotami, tiem tuvojoties;

Visā Eiropā luksaforus izvieto pirms krustojuma, nevis aiz, kā Jūrmalas līkroči!

Tālāk jau pēc Radbruha formulas un sistēmiskās tiesību normas iztulkošanas metodes risinām šo kāzusu.

Bet paldies UUpim par uskatāmu piemēru, kā luksafors jāizvieto pirms krustojuma

uupis 21.janvāris 2025 10:55
0 0 Atbildēt

Brīvības ielā ir viens liels krustojums, tādēļ tur ir STOP zīme lai vadītāji nepārprotami saprot ka jāievēro katrs luksafors!

Gribi nākamo strīdus objektu Rīgā?

Šis luksafors attiecas uz krustojumu vai neattiecas?

www.google.com/maps/@56.9420...oASAFQAw%3D%3D

BMW 21.janvāris 2025 12:04
0 0 Atbildēt

Šis luksafors ir aiz krustojuma un paredzēts regulējamai gājēju pārejai! Te nav par ko strīdēties!

uupis 21.janvāris 2025 12:23
0 0 Atbildēt

Akal garām - to traktē kā krustojuma luksaforu un tā kā tur nav STOP zīmes, tad viņš nav saistošs!

BMW 21.janvāris 2025 12:05
0 0 Atbildēt
uupis 22.janvāris 2025 9:49
0 0 Atbildēt

STOP plākstnīte ir vai nav?

650 21.janvāris 2025 13:34
1 0 Atbildēt

Pamatā divi varianti- vai nu runāt tiešām par tēmu,vai nu papildināt jau tā pārmēru plašās "noderīgo idiotu" rindas.Bez tiem nu nekādīgi.

Nosauc man,KUR vēl ir šāds slaucampretendents ar šādu STop plāksnes izvietojumu! Dažus metrus no izgrieztuves un dažu metru augstumā!

Ja tā (pēc sava izmēra praktiski ielai pielīdzināmā) stāvvieta ar visu savu (kustībai/krustojumā pieskaņoto luksoforu) "neattiecas" uz šo krustojumu- tad KĀpēc tur sodu piespriež uz krustojumu attiecināmā sodakamera? Kāpēc vispār šī stop plāksne tur uzradās tieši kopā ar viedo kameru? 

Kāpēc AGRĀK "tukšajā"diennakts laikā tur (pamatoti!) darbojās dzelteni/mirgojošais luksofora režīms,bet tagad augu diennakti tukšā izmirušā pilsētā darbojas šīs te mākslīgi radītās atrakcijas (par pašu pilsētnieku naudu ieviestās)?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Baltijas valstu atslēgšanās no Krievijas elektrotīkla noritējusi veiksmīgi 35

Baltijas valstu atslēgšanās no Krievijas elektrotīkla noritējusi veiksmīgi, aģentūru LETA informēja "Augstsprieguma tīkla" (AST) komunikācijas vadītāja Līva Jēgere. Lasīt vairāk

 

Bedrainu ceļu sekas – norakstīta automašīna un desmitiem bojātu disku 12

Lai gan īstā bedru sezona uz autoceļiem vēl nav sākusies, apdrošināšanas sabiedrībā BALTA (PZU grupa) jau konstatēts gadījums, kad bedres dēļ automašīnu nācies norakstīt, jo bojājumi bijuši tik pamatīgi, ka to remontēt nav bijis ekonomiski pamatoti. Klientam izmaksāta 23 800 eiro liela atlīdzība, bet kopumā pēdējo trīs gadu laikā bedraini ceļi izmaksājuši ap pusmiljonu eiro gadā. Lasīt vairāk

 

57 000 -75 000 eiro: Stellantis apakšzīmola flagmanis DS Nr`8 pieejams pasūtīšanai (+ FOTO) 6

Stellantis atvēris pasūtījumu grāmatu jaunajam elektrisko modeļu flagmanim DS Nr`8. Cenas sākas no atzīmes 57 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Elektrotīklu sinhronizācijas laikā sagaida operatīvu reakciju uz visiem riskiem

Sinhronizācijas ar Eiropas elektrotīkliem gaitā jābūt gataviem operatīvi reaģēt uz visiem iespējamiem riskiem, ceturtdien, tiekoties ar ar klimata un enerģētikas ministru Kasparu Melni (ZZS), uzsvēris Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti