Saab demonstrējis jauno 9-3 modeļu paaudzi, kas pārdošanā parādīsies šā gada septembrī. Bet pašreiz pieejami tikai oficiālie foto un Saab apgalvojumi par to, ka auto kļuvis nedaudz lielāks.
Saab 9-3 pamatā ir tā saucamā
Epsilon platforma, ar kuru strādā vairākas kompānijas, kas ietilpst General Motors koncernā. Uz šīs pašas platformas ir izlaists jaunais
Opel Vectra.
Saab - tas nav Opel

Salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi, šis 9-3 ir nedaudz izaudzis garumā (55mm), riteņu bāze ir palielinājusies par 7 cm. Interesanti, ka ja agrāk Saab 9-3 izlaida tikai hečbekus un kabrioletus, tad tagad šis ir pieejams arī sedana izskatā.
Starp citu, sedans 9-3 saucas nevis vienkārši "sedans Saab 9-3", bet gan Sport Sedan. Zviedru konstruktoriem uz šādiem vārdiem ir arī tiesības... Tagad visi 9-3 tiks aprīkoti tikai ar turbo iešprices dzinējiem - par atmosfēriskajiem ir nolemts aizmirst.

Ja neņem vērā visvājāko 2,2 litru turbodīzeli (125 zs), tad visi pārējie dzinēji ir cieņas vērti. Tā 1,8 litru dzinējs spēj izspiest 150 zs, bet abi 2,0 litru eksemplāri 175 vai pat 200 zs. Pievērsiet uzmanību, ka 210 zs versija parādīsies jau no paša sākuma, kas runā par jaudīgāku aparātu iznākšanu vēl pēc kāda laiciņa. Tā kā Saab nav Opel, kas kā dižu brīnumu paziņoja par 211 zs dzinēja uzstādīšanu Opel Vectra GTS.
Vēl joprojām lidmašīna

Pēc izstrādātāju vārdiem, jaunā Saab 9-3 paaudze kļūs daudz komfortablāka par par saviem priekšgājējiem. Auto būs stipri atvieglināta piekares sistēma, jau standarta komplektācijā tam būs visādas elektroniskās "fīčas", kas palielinās 9-3 komfortu, tādas kā stabilizācijas sistēma, kas neļaus auto izslīdēt.
Saab 9-3 iekša būs iekārtota pēc labākajām zviedru kompānijas tradīcijām, kas nenogurstoši atgādina par savām aviācijas saknēm. Auto salons it kā aptver vadītāju, radot aviācijas kabīnes efektu. Jau bāzes versijā tas tiks aprīkots ar gandrīz visām funkcijām, kas iespējamas šādas klases mašīnai. Piemēram, ādas salons nebūs tikai visvislētākajam Saab 9-3.
iAuto // autonews
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.
Šitais man būs.......