Renault prezentē N-grupas «Clio Sport R3» 24

 
11.decembris 2006 11:35

Kompānija Renault oficiāli prezentējusi hečbeka Renault Clio rallija versiju. Auto sauks Clio Sport R3 un tas būs aprīkots ar divu litru atmosfērisko dzinēju, kas automātiski ierindo to "divlitru" N grupā.

Turklāt, pēc izstrādātāju vārdiem, tehnisko rādītāju ziņā auto pilnībā varēs konkurēt arī ar nopietnākajām Super 1600 klases mašīnām.



Clio Sport R3 divlitru dzinēja jauda ir 230 Zs, kas sasniedzami pie 7800 apgriezieniem minūtē, bet tā maksimālais griezes moments 245 Nm sasniedzams pie 5400 apgriezieniem minūtē. Turklāt, rallija hečbekam uzstādīta sešpakāpju sekvenciālā kārba, pilnībā regulējama piekare un jaudīgi bremžu mehānismi.



Auto salonā parādījies homoliģēts drošības karkass, kam patērēts vairāk nekā 40 metru tērauda caurules, divi sportiski sēdeļi, sešpunktu drošības jostas, sporta stūre, jauns instrumentu panelis ar papildu skalām, kā arī ugunsdzēšanas sistēma.



Ārēji Clio Sport R3  no sērijveida versijas atšķiras tikai ar gaisa savācējlūkām priekšpusē, kā arī jauniem vieglmetāla diskiem un Michelin sacīkšu riepām.



Pārdošanā rallija Renault Clio parādīsies no 2007.gada 1.janvāra. Cena privātpersonām - 49 600 eiro.
 
Visi komentāri
 
220434. viesis 11.decembris 2006 11:55
0 0 Atbildēt

nez, ja panjem jaunu STI vai EVO un ieshpricee tam 10t EUR, gadiijumaa nesanaak ieveerojami labaaks aparaats?

vai shis R3 ir pielnpiedzinjas?

220445. viesis 11.decembris 2006 13:12
0 0 Atbildēt

Ar e10k iešprici, laikam nevar savākt pilnvērtīgu komplektu priekš evo, sti. N4 mašīnas maksā no e80k ...nu tad parēķini cik liela tā piešprice nepieciešama.

Ja doma ir tikai personīgām track-days, tad jau gan par tiem pašiem e50k sanāks daudz ātrāks evo, sti.

220446. viesis 11.decembris 2006 13:26
0 0 Atbildēt

Nu ja jau Super 1600,tad nav pilnpiedziņa.

220447. viesis 11.decembris 2006 13:31
0 0 Atbildēt

labs apartniks

:)

220451. viesis 11.decembris 2006 13:42
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka tā cena ir bikiņ pa augstu....

220452. viesis 11.decembris 2006 13:45
0 0 Atbildēt

50K par reno :)

Atliek vieniigi noveelet veiksmi un labus paardoshanas rezultatus.

Izskatas, ka cena ir tikai taapeec, ka kaarteejo reizi tiek vilkas paraleeles ar ralliju. Taa jau auto ir smuks un jaudigs... bet... erm nu nez kam tur uz 50k jaabuut.

220453. viesis 11.decembris 2006 13:47
0 0 Atbildēt

Peerku!

220454. viesis 11.decembris 2006 13:49
0 0 Atbildēt

taxman, taa ir rallija mashiina, nevis tevis mineetaa paraleele.

220462. viesis 11.decembris 2006 14:24
0 0 Atbildēt

Nu ja ieliek droshiibas karkasu, tad taadaa rallijaa kuram paredzeet shis auto var braukt arii ar fokusu rs, kautkaadu golfu GTI ar tiem pashiem 230 lopiem un 2.0 motoru, bet samaksaat par to 2 reizes mazaak... taas ir tikai manas domas.

Cik cilveeki kas to pirks brauks rallijaa? Cik nebrauks?

220463. viesis 11.decembris 2006 14:24
0 0 Atbildēt

fokusu st*

sajaucu nedaudz :(

220466. viesis 11.decembris 2006 14:50
0 0 Atbildēt

Spaeciāli priekš tiem kas tikai apskata bildītes un pēc tam apdriš:

Auto salonā parādījies homoliģēts drošības karkass, kam patērēts vairāk nekā 40 metru tērauda caurules, divi sportiski sēdeļi, sešpunktu drošības jostas, sporta stūre, jauns instrumentu panelis ar papildu skalām, kā arī ugunsdzēšanas sistēma.

Tā ir mašīna Rallijam, nevis mašīna ar sportisku piesitienu.

220468. viesis 11.decembris 2006 15:00
0 0 Atbildēt

to taxman:

cik sis masinas nopirks, tik ari piedalisies ralijos:slura...........golf un fokus izmaksas daudz daudz dargak...............nav tikai karkas mainijies:slura sekvanciala karba, reg.,. piekare utt.,. tads ramis maksa vairak neka tu doma (+100Ls).:)):sluraa

sis auto vienozimigi pa 100%domats ralijam.......Lv toc ar tadu pa Lv celiem nedrikst braukt, kur ieksa karkas:))

Redaktors 11.decembris 2006 15:12
0 0 Atbildēt

Ar karkasu drīkst braukt pa LV. Jābūt tikai sporta pasei.

Cits jautājums - cik tas ir ērti. Un vēl - sporta pasē būs ieraksts "2-vietīga sporta"... un viņa arī ir 2-vietīga.

220478. viesis 11.decembris 2006 16:17
0 0 Atbildēt

Ok ok, nestrideshos ar rallija, un ar to saistiitiem izdevumu pazineejiem :)

Man vienkarshi likaas, ka dabuut rallijam jaudigaaku un labaak apriikotu auto var leetaak par 50k... nu es domaaju tieshi shai rallija klasei.

Paldies, ka izskaidrojaat :)

220484. viesis 11.decembris 2006 16:55
0 0 Atbildēt

kas shai klasei?ko tu muldi?Vai ST un GTI ir hologjeeti N3 ieskaitei?tak nevaig paarliecinoshi ljurinaat par to no kaa neko nesaproti.

220486. viesis 11.decembris 2006 17:16
0 0 Atbildēt

>homoliģēts

220488. viesis 11.decembris 2006 17:23
0 0 Atbildēt

vai tomeer homologjeeti? tipa homologaacija

220498. viesis 11.decembris 2006 20:15
0 0 Atbildēt

Mazais Spridzeklis.

220499. viesis 11.decembris 2006 20:23
0 0 Atbildēt

ibio,taxmans,galants un tamliidziigie jau var meegjinaat nopirkt shito tecilu ielas braukshanai.........tipa.........suurie sportisti.......var aizgaazt pie veceneem un dugas paraadiit utt.:D

prichom te paraleeles ar ralliju un C4 "by loeb"?shii ir sporta mashiina vaarda vistieshaakajaa noziimee,bez ziliem neonchikiem un subwoofera:D.nu tipa........ar shito brauc pa dopiem,nevis gar essential 5dienas vakaros......nez,kaa lai paskaidro......aizgaazh tak janvaarii uz vidzeme 2007 paskatiities uz sporta mashiinaam,ta jau sapratiisiet,par ko iet runa

ai,sacepos par neko........iauto.lv tomeer dod pa nerviem:).tb.......publika,kas sheit dziivo pastaaviigi.jaaiet uzpiipeet.....

220501. viesis 11.decembris 2006 22:33
0 0 Atbildēt

"taxman [?] 11.12.2006 14:24

Nu ja ieliek droshiibas karkasu, tad taadaa rallijaa kuram paredzeet shis auto var braukt arii ar fokusu rs, kautkaadu golfu GTI ar tiem pashiem 230 lopiem un 2.0 motoru, bet samaksaat par to 2 reizes mazaak... taas ir tikai manas domas.

Cik cilveeki kas to pirks brauks rallijaa? Cik nebrauks?"

---------------------------------------------------------------------

Gan GTI 200Zs, gan Fors RS ir turbomotori, ar tiem rallijā priekšpiedziņās nebrauc, nekas prātīgs nesanāks!

Ja runa ir par pašmāju meistaru virs 200Zs uzdzītiem VW GTI, vai Opel GSI atmosfēriskiem motoriem, tad tur ir cita bēda - motora resurss, nereti nesasniedz pat pirmā dopa beigas!

Otra bēda ar veļasmašīnas piekari (VW Golf; Opel Kadett) un 200+Zs motoru ātri sanāks tikai taismēs pa asfaltu.

Tā kā 50kEiras par šo 230Zs/245Nm auto ir pavisam reāla cena, beidzõt parādīsies komkurents Hondām "tjipa R". Nez kā būs ar to N grupas homologāciju, runāja ka būšot homoloģēta tikai jaunai R gupai.

220502. viesis 11.decembris 2006 23:56
0 0 Atbildēt

Zinātājs - izskatās, ka dotās ziņas tulkotājs maz ko saprot no rallija grupām un loģikas. R3 ir jaunā 2WD rallija auto klase, kas oficiāli tiks ieviesta 2008. gadā, kā alternatīva A grupai. R3 neierindo Clio automātiski N3 kategorijā, jo tā ir A grupas mašīna. Ja tulkotājs drusku būtu iebraucis loģikā, tad saprastu, ka N grupai nevar būt sekvenciālās kārbas. Līdz ar to, lai nebūtu pārpartumu un dezinformācijas, redaktoram ir jāpārbauda šī raksta oriģināls.

220508. viesis 12.decembris 2006 10:25
0 0 Atbildēt

220502. viesi, nezinaataajam skaidriibu taapat diez vai iipashi ieviesi :D

220514. viesis 12.decembris 2006 12:08
0 0 Atbildēt

lai butu konkuret spejisgs pasaules rallija, tas ir normali 50k.......prieks Lv pietiktu ar 15l.......:)).

............Karkasi ir bisku drosaki un stingraks neka parasts auto......:-slura

220610. viesis 12.decembris 2006 20:02
0 0 Atbildēt

F**k the Clio pa 50K Eiro-Franchi edat labak vardes un neesat skopi ieslegdami tadu cenu par bunduli. Gribam labak B grupas 500+zs autinjus atpakalj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 28

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 2

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti