SsangYong tirdzniecība Baltijā pieaugusi par 224% 6

 
17.janvāris 2007 10:28

2006. gada sākumā tika noslēgti pirmie dīleru līgumi ar Igaunijas kompāniju „Pleione” (Chevrolet dīleris) un Latvijas firmu „Adam Auto” (Opel un Chevrolet dīleris).

Pašlaik „Nellemann Baltic” ir jau trīs oficiāli dīleri Lietuvā (divi autosaloni Viļņā, pa vienam Kauņā un Klaipēdā), divi Latvijā (Rīgā) un divi Igaunijā (Tallinā, Pērnavā, Rakverē un Paidē). Līdz 2007. gada beigām ir plānots parakstīt vēl vairākus dīleru līgumus ar jauniem partneriem Baltijas valstīs.

2006. gadā „Nellemann Baltic” Baltijas valstīs prezentēja sekojošus SUV modeļus: Kyron, Rexton, atjaunoto Rexton II, Actyon un minivenu Rodius.

Saskaņā ar reģionālās attīstības menedžera Pauliusa Berezuckisa teikto, 2006. gadā SsangYong tirdzniecība pieauga par 224% salīdzinājumā ar 2005. gadu. Vislielākais tirdzniecības pieaugums bija vērojams Latvijā - 1078%. Visvairāk pārdotais modelis bija Kyron - 56% no visām pārdotajām automašīnām.

Neskatoties uz lielo konkurenci, „Nellemann Baltic” plāno 2007. gadā palielināt tirdzniecību Baltijas valstīs par 50%.
 

Par „Nellemann Baltic”

AS „Nellemann Baltic” tika dibināta 2005. gada rudenī Kauņā, Lietuvā. Akciju īpašnieki ir dāņu holdinga sabiedrība „Nellemann” (80%) un lietuviešu AS „City Plaza” (20%). Pirms „Nellemann Baltic” SsangYong automobiļus tirgoja uzņēmums „AD Verbum” (Lietuva).

„Nellemann” ir holdinga sabiedrība ar senām tradīcijām, tā ir dibināta 1900. gadā un to vēl aizvien vada Vilhelma Nellemanna, uzņēmuma dibinātāja, pēcteči. Tas ir viens no pirmajiem privātuzņēmumiem Dānijā. „Nellemann” importē dažādu marku automobiļus, piemēram, SsangYong, Jaguar, Kia, Fiat, Alfa Romeo, Lancia.

Par SsangYong

Dienvidkorejas automobiļu ražotājs „SsangYong Motor Company” ir pazīstams kā SUV ražotājs kopš 1986. gada. Pašlaik tas piedāvā sekojošus SUV modeļus: Kyron, Rexton II, Actyon un minivenu Rodius. 2007. gadā SsangYong plāno Eiropas tirgū pārdot 25 000 automobiļu.

Automobiļi kopš 2001. gada ir eksporta prece Nr. 1- pēc 1997./98. gadu finansiālās krīzes vadošie automobiļu ražotāji pārveidoja savus starptautiskos dīleru tīklus. Pēc pagājušā gada rezultātiem Dienvidkoreja ir piektā lielākā automobiļu ražotājvalsts pasaulē, pirms tās ir tikai ASV, Japāna, Vācija un Francija. Papildu informāciju skat. smotor.com


SsangYong Motor pieredz 21% tirdzniecības pieaugumu iepriekšējā gadā

SsangYong Motor Company, Dienvidkorejas SUV ražotājs, paziņoja, ka 2007. gadā plāno palielināt tirdzniecību par 20,8, pateicoties pieaugošajiem eksporta tempiem. SsangYong savā paziņojumā „Korea Exchange” apgalvo, ka 2007. gada tirdzniecības mērķis ir 3,6 triljoni vonu jeb 3,89 miljardi USD.  Salīdzinājumam- 9 „Reuters Estimates” analītiķi pareģo 3,48 triljonu vonu peļņu 2007. gadā. SsangYong aprēķinātais tirdzniecības apjoms 2006. gadā bija 2,98 triljoni vonu- pēc apvienotā strādnieku streika zemāks nekā 2005. gada rādītāji- 3,44 triljoni vonu. SsangYong arī apgalvo, ka plāno 2007. gadā pārdot 153 500 automobiļu, par 29,7% vairāk nekā iepriekšējā gada 121 196 vienībām.

Kompānija paredz 34 % eksporta pieaugumu šajā gadā, ar daļēji nokomplektētu automobiļu pārdošanu pat 160%. Oktobrī SsangYong paziņoja, ka ir gatava piegādāt Krievijas kompānijai Severstal-Avto automobiļu komponentu komplektus 1,32 triljonu vonu vērtībā.  SsangYong akciju vērtība ir 2.32% pie 5300 vonu, pārspējot 1,81% kritumu akciju tirgū. (1$=926,4 vonu). Ziņu avots: REUTERS, 2007.g. 2. janvāris
 
Visi komentāri
 
223098. viesis 17.janvāris 2007 10:53
0 0 Atbildēt

ha ha ha ha ha ...

ja vienaa gadaa paardeva 1, bet otrajaa 10, tad 1000 % pieaugums :D :D :D :D

haaaahahaaahaaahaa

223101. viesis 17.janvāris 2007 11:10
0 0 Atbildēt

jebkādi pieeuguma, samazinājuma atspoguļojumi PROCENTOS kautko izsaka tikai pie pietiekoši liela un stabila tirdzniecības apjoma DAUDZIEM klientiem...

jebkurš lielas partijas pārdošanas gadījums (300 geci mentiem) vai arī ekskluzīvu preču tirdzniecība (tikai dažas vienības gadā) visu %tuālo statistiku sabāž vienā vietā

223104. viesis 17.janvāris 2007 11:15
0 0 Atbildēt

Ir labi, ja ir objektīvi rādītāji - reālie apjomi, bāzes dati, saprotams pieauguma %, šajā gadījumā ziņai ir tualetes papīra vērtība. Šādas ziņas varētu pārrunāt starp tantiņām: zini, vakar bija baigi labs laiks, taču aizvakar veikalā nebija tik liela rinda kā vakar, tāpēc šodien aiziešu uz avīžu kiosku parunāties ar kaimiņieni, viņa ir ļoti informēta, jo izlasa gandrīz visas avīzes......

223152. viesis 17.janvāris 2007 13:19
0 0 Atbildēt

Šis ir labais - kurā vietā tad tie divi ir???

...un divi Igaunijā (Tallinā, Pērnavā, Rakverē un Paidē).

223234. viesis 17.janvāris 2007 20:28
0 0 Atbildēt

Ja kads tie$am grib izrekties,tad ieejat kada no vinju majas lapam un apskatat pasaules neglitakos autinjus-starpcitu tie ir sanemu$i daudz balvas beidzamo gadu garuma no Rietumu auto preses tie$i ka neglitakie noperkamie auto!:):):)

223254. viesis 18.janvāris 2007 10:03
0 0 Atbildēt

Pavisam Latvijā 2006g. ir pireģistrēti 110 SY, nepilna gada laikā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti