Domenikss uzsācis jaunās Mercedes-Benz C-klases tirdzniecību 8

 
2.aprīlis 2007 8:44

Ar inovatīvām braukšanas dinamikas sistēmām, izcilu drošības aprīkojumu un jaunākās paaudzes motoru aprīkotā C-klase joprojām ir savas klases līderis. Dažādi papildaprīkojuma veidi, kā arī neskaitāmas dizaina detaļas, salonā nodrošina īpašu atmosfēru un padara braukšanu C-klasē par neierobežotu baudījumu.

Ar jauno C-klases modeli pirmo reizi DaimlerChryslerAG novelk robežas starp modeļa aprīkojuma līmeņiem – Classic, Elegance un Avantgarde modeļi atšķiras ne tikai aprīkojuma ziņā, bet arī vizuāli. C-klase aprīkota ar jaunākajām tehnoloģijām, kā, piemēram, inteliģento apgaismes sistēmu un selektīvo amortizācijas sistēmu Agility Control, kas automātiski pielāgo balstiekārtu ceļa seguma stāvoklim. Iegādājoties automobili, iespējams izvēlēties starp četru vai sešu cilindru motoriem, kas, salīdzinot ar iepriekšējo modeli, ir līdz pat 13% jaudīgāki un 18% ekonomiskāki, nodrošinot līdz pat 6% mazāku degvielas patēriņu.



Salīdzinot ar priekšgājēju, jaunā C-klase ir krietni dinamiskāka. Trapeces formas lukturi priekšā, uzlabota aerodinamika, augstāks motora pārsegs gājēju drošībai, lielāki atpakaļskata spoguļi ar iestrādātiem virzienrādītājiem un izteiksmīgākas riteņu arkas, bet aizmugurējās daļas dizainā var vilkt paralēles pat ar CL kupeju. Sportiskas ambīcijas, ja ir vēlēšanās, var pasvītrot arī ar AMG vizuālo aprīkojumu, tostarp jauniem bamperiem un sliekšņu uzlikām. C-klasei 2007.gada septembrī būs pieejams arī C 63 AMG ar 6,2 litru V8. 

C-klases automobiļiem bāzes motors būs C 180 Kompressor modeļiem ar 156 ZS (iepriekš 143 ZS), savukārt jaudīgākais modelis līdz C 63 AMG atnākšanai būs C 350 ar 272 ZS sešu cilindru benzīna motoru. Visi motori ir sērijveidā sajūgti ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, taču, ja būs vēlēšanās, to varēs aizvietot ar piecu pakāpju automātisko transmisiju. Modeļu C 350 un C 63 AMG standarta aprīkojumā iekļauta septiņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba 7G-Tronic; par papildu samaksu to varēs pasūtīt arī citiem sešu cilindru modeļiem.

Jaunā Mercedes-Benz C-klase salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli ir par 55 mm garāka un tagad sasniedz 4581 mm; platumā tā palielinājusies par 42 mm, sasniedzot 1770 mm, bet riteņu bāze ir par 45 mm garāka, sasniedzot 2730 mm.
 

Amortizācijas sistēma, kas automātiski pielāgojas braukšanas situācijai

C-klase jau kopš pirmsākumiem piedāvā izcilu braukšanas komfortu. Mercedes-Benz inženieru mērķis ir radīt arvien jaunus uzlabojumus, tādēļ jaunā C-klase pirmo reizi ir aprīkota ar selektīvo amortizācijas sistēmu Agility Control, kas balstiekārtu automātiski pielāgo brauktuves stāvoklim, lai saglabātu konstantu braukšanas dinamiku. Sistēma iestata amortizāciju atkarībā no situācijas un brauktuves stāvokļa kā cietāku vai mīkstāku – pilnībā automātiski un katram ritenim atsevišķi, tādējādi automobilis arī uz īpaši slikta seguma ir komfortablāks.

Mercedes-Benz ir radījis jaunumu, kas būs pieejams no 2007. gada septembra, - Advanced Agility papildaprīkojumu ar sporta režīmu, kas ar pogas nospiešanu ļaus izvēlēties starp sporta vai komforta režīma balstiekārtas pieskaņojumu. Ar Advanced Agility papildaprīkojumu C-klase ir pazemināta par 15 mm un sporta režīmā jūtami dinamiskāka. Papildaprīkojumā ietilpst arī parametriskā sporta stūre, kas piedod sportiskāku automobiļa vadāmību. Sporta režīma izvēle ne tikai padara stingrāku balstiekārtu, bet arī izmaina papildaprīkojuma automātiskās ātrumkārbas pārslēgšanos un akseleratora pedāļa raksturu, sniedzot tiešāku automobiļa izjūtu.


Jūsu drošība – mūsu lielākā inovācija

Jaunā C-klase ir aprīkota ar neskaitāmām tehnoloģiskām inovācijām. Starp standarta drošības sistēmām minama Adaptive Brake sistēma, kas sniedz papildu atbalsta funkcijas. Augstāko drošības līmeni nodrošina septiņi drošības spilveni, drošības jostu spēka ierobežotājs un spriegotājs, kas tiek piedāvāti standarta aprīkojumā, vadītāja ceļgalu aizsargs, kā arī adaptīvie sēdekļu galvas balsti, kas trieciena gadījumā pavirzās uz priekšu, tādējādi samazinot kakla traumu risku. Straujas bremzēšanas gadījumā pie noteikta stipruma tiek aktivizētas adaptīvās bremžu gaismas, kas iedegas ar intervāliem un brīdina aizmugurē esošos satiksmes dalībniekus. Pēc pilnīgas bremzēšanas tiek automātiski ieslēgtas mirgojošās brīdinājuma gaismas.

Mercedes-Benz jauno C-klasi ir iespējams aprīkot ar PRE-SAFE® sistēmu, kas atpazīst un sniedz atbalstu tādās kritiskās situācijās, kā sanese, spēcīgas stūrēšanas kustības, kā arī spēj atpazīt avārijas bremzēšanu. PRE-SAFE® elektronika izvērtē šo situāciju un veic preventīvas darbības, lai aizsargātu pasažierus, kas ietver automātisku drošības jostu nospriegošanu, automātisku blakussēdētāja sēdekļa pozicionēšanu (ja tas ir elektriski regulējams un aprīkots ar atmiņas funkciju), automātiski aizver sānu logus un papildu jumta lūku vai panorāmas stikla jumta lūku.

Jaunums C-klasē ir inteliģentā apgaismes sistēma. Tuvās gaismas uz Bi-ksenona lukturu sistēmas bāzes ar aktīvām pagriezienu gaismām automātiski pielāgojas situācijai uz ceļa, tādējādi uz līkumota ceļa tiek labāk izgaismota brauktuve un uz ātrgaitas šosejas sasniegta labāka redzamība tālumā. Inteliģentās apgaismes sistēmai pieskaitāmas arī papildu miglas gaismas, kā arī līkumu un pagriezienu gaismas, apvienojot aprīkojuma paketē modernākās tehnoloģijas apgaismojuma jomā un sniedzot lielu ieguldījumu braukšanas drošībā vakarā un nakts stundās. 

Braukšanas komforts neierobežotam baudījumam

Braukt un koncentrēties tikai uz vissvarīgāko ir ne tikai komfortabli, bet arī droši. Tas sākas ar labu pārredzamību, par ko rūpējas jauna dizaina kontrolaparatūras panelis – 7 collu nolokāms displejs ar grafiskiem elementiem un jaunām krāsām tagad atrodas kontrolaparatūras līmenī, esot vadītāja redzeslokā un informējot par nozīmīgākajiem braukšanas datiem.

Par īpašu atmosfēru salonā rūpējas neskaitāmas dizaina detaļas, kuras atkarībā no modeļa un vēlmēm pieejamas ar koka, alumīnija apdari vai hromētas. Nozīmīgs ir arī iekštelpas trokšņu līmenis - lai vēja plūsmas radītos trokšņus atturētu no iekļūšanas automobiļa salonā, ir optimizētas neskaitāmas virsbūves daļas, tās izolētas un papildus noblīvētas. Arī plašā papildaprīkojuma izvēle, kā, piemēram, jaunā panorāmas jumta lūka ar vienu vai divām stikla plāksnēm no priekšējā stikla līdz pat jumta aizmugurei un vadības un indikācijas sistēma Comand APS, kas apvieno augstvērtīgu mūzikas serveri, telefonu un navigācijas sistēmu,
padara braukšanu C-klasē par neierobežotu baudījumu.

Mercedes-Benz C-klase – skaistākais Jūsu dzīves brauciens. Katru reizi. 

Šī C-klases modeļa dažādās variācijas vēl labāk kā iepriekš ļauj Mercedes-Benz klientiem akcentēt individuālo gaumi, konfigurējot automobili atbilstoši savām vēlmēm un dzīves stilam. Visi modeļa aprīkojumi piedāvā īpašu braukšanas pieredzi, izvirzot jaunus standartus šajā tirgus segmentā.


Jaunās C-klases cena, sākot no 20 318 LVL (ar PVN).
 
Visi komentāri
 
230712. viesis 2.aprīlis 2007 9:08
0 0 Atbildēt

Sestdienaa reklaamas bildee uz nummura C-KLACC krieviski , uzreiz skaidrs kam vish paredzeets , ''daudz latviesha'' tur neieruumeesies:D:D:D

230736. viesis 2.aprīlis 2007 10:13
0 0 Atbildēt

...balstiekārtu automātiski pielāgo brauktuves stāvoklim...

lasu un mēģinu atrast kaut ko tiešām inovatīvu, bet nekā... Pat AT vecā, 5niece. Un viss tas saraksts ar "īpašajiem" jauninājumiem jau sen pieejams, piemēram, Volvo S60 R un citiem ražotājiem, piedevām komplektā ar pilnpiedziņu. Tā ka tāds pašķidrs reklāmas raksts vien sanāk.

Dizains gan smuks, bet, varēja jau nu patiesības labad piebilst, ka bildē ir Avantgarde versija, kas ne tuvu nemaksā tos ciparus, kas minēti rakstā. Parastais diemžē tik smuks nebūs.

230752. viesis 2.aprīlis 2007 10:41
0 0 Atbildēt

shitamo 6dien redzeeju Olimijas staavietaa :P muuseejie aatri maina savu autoparku :P

230768. viesis 2.aprīlis 2007 11:47
0 0 Atbildēt

skaista ir no aarpuses, ieksha gan pee, sliktaaka par ieprieksheejo. laikam velk uz Turcijas pusi :D

230784. viesis 2.aprīlis 2007 12:45
0 0 Atbildēt

Nevaru īsti iebraukt:

"ir līdz pat 13% jaudīgāki un 18% ekonomiskāki, nodrošinot līdz pat 6% mazāku degvielas patēriņu."

Ekonomiskāks par 18%, bet degvielu tērē par 6% mazāk? Kur paliek atlikusī 12% ekonomija?

230803. viesis 2.aprīlis 2007 13:37
0 0 Atbildēt

tam, kas nevar īsti iebraukt...

a tev nav Po*** ? tāpatām tu to C klasi nepirksi :D

230823. viesis 2.aprīlis 2007 15:59
0 0 Atbildēt

Nē, man nav PO...Nespried pēc sevis, varbūt arī nopirkšu, taisnība tikai tajā, ka tad, kad pirkšu, man tas patēriņš vai ekonomija točna būs PO.

230836. viesis 2.aprīlis 2007 16:42
0 0 Atbildēt

Godīgajiem darba darītājiem un inteliģencei Latvijā tas "pasākums" nav pavelkams. Varbūt, kādās citās ES valstīs profesors vai valsts padomnieks pa savu darba algu un sakarīgu lizingu var arī tādu mersi iegādāties. Pie mums pagaidām vēl jāsmierinās ar jauniem korejiešiem vai vācu sekond-šrotu...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Neuzmanīgs velosipēdists vai neuzmanīgs autovadītājs? (+ VIDEO) 23

Video autors ierakstam devis nosaukumu "Neuzmanīgs velosipēdists pārāk pārliecinoši uzbrauc uz pārejas". Lasīt vairāk

 

Alūksnē kravas automašīna sabraukusi gājēju (precizēts 15.04, plkst: 10.00) 30

Piektdien Alūksnē kravas automašīna sabraukusi gājēju, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Mazda gatavo CX-80 Eiropas tirgum (+ VIDEO) 3

Japānas autobūves uzņēmums pieteicis krosoveru CX-80, kas Eiropas tirgū pasūtīšanai kļūs pieejams jau pēc dažām nedēļām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti