Visi komentāri - Lexus pulcē vadošos Eiropas influencerus; viņu vidū arī Latvijas pārstāve Līga Zemture (+ FOTO)

Lexus pulcē vadošos Eiropas influencerus; viņu vidū arī Latvijas pārstāve Līga Zemture (+ FOTO) 5

 

Foto: Publicitātes attēls

Lexus | 25.jūnijs 2019 15:09

Aizvadītajā nedēļā Lexus pulcēja vadošos influencerus no 15 Eiropas valstīm, tostarp Latvijas, kuri trīs dienu braucienā caur Šveici, Franciju un Itāliju testēja jauno Lexus UX krosoveru.

No Latvijas braucienā piedalījās Līga Zemture, L’Officiel Baltics žurnāla un digitālās platformas vecākā galvenā redaktore.

Lexus UX reprezentē svaigu un urbānu dizainu, kas apvienojumā ar inovatīvu papildaprīkojumu un jaunas paaudzes hibrīda sistēmu pilsētniekiem piedāvā modernas un dinamiskas braukšanas pieredzi. Lexus viceprezidents un UX galvenais inženieris Čīka Kakou (Chica Kako) norāda, ka Lexus UX ir paredzēts modernam pilsētpētniekam.

Radošās komandas mērķis jaunā Lexus UX krosovera projektēšanā bija ierasto robežu nojaukšana starp salona un virsbūves dizainu. Tāpēc jaunajā UX vadītāja sēdēšanas pozīcijā, mērinstrumentu panelis šķiet plūst caur vējstiklu uz dzinēja pārsegu. Šis attapīgais risinājums sniedz vadītājam labāku uztveri par automobiļa gabarītiem, turklāt rada izcilu uz priekšu vērstu pārredzamību, līdz ar to automobilis kļūst viegli manevrējams pilsētā.

Lexus UX 250h izmantota jaunas paaudzes hibrīda sistēma, pilnībā jauns 2 litru benzīna dzinējs un modernizēta pārnesumkārba, kas garantē modrību, jaudu un dinamiku. UX 250h pašuzlādes hibrīds ir ekonomisks un ir pieejams gan pilnpiedziņas, gan priekšējo riteņu piedziņas versijā.

UX 200 ir pilnīgi jauns 2 litru četrcilindru benzīna dzinējs apvienojumā ar jaunas paaudzes dinamiskās pastāvīgi variējamās transmisijas (CVT) automātisko pārnesumkārbu. Tā kā Lexus UX ir būvēts uz jaunās GA-C globālās platformas, tā smaguma centrs savā klasē ir pats zemākais, un virsbūve ir ārkārtīgi izturīga, kas nodrošina izcilu auto vadāmību.

Pateicoties 2 639 cm garenbāzei, automobilis brauc vienmērīgi un stabili, un tā salons ir ļoti ietilpīgs, savukārt kompaktais 4 495 cm kopējais garums un savā klasē labākais 5,2 metru apgriešanās loks sniedz Lexus UX ērtu manevrēšanas iespēju šauros stāvlaukumos.

Lexus UX priekšdaļu rotā pamanāmās un zīmolam raksturīgā reste, kas, virzoties no centrā esošā Lexus logotipa uz malām, pakāpeniski maina savu formu. Savukārt priekšējos lukturus ar trim LED spuldzēm papildina bultas formas dienas gaitas lukturi.

 

 
Visi komentāri
 
darklight 25.jūnijs 2019 15:42
0 0 Atbildēt

Par lekšiem viss skaidrs, bet kas tā par Līgu? Kur ar viņu var iepazīties?

viencexperc 25.jūnijs 2019 17:09
5 2 Atbildēt

Kura ir tā Līga? Tā, priekšplānā ar zirga ģīmi? Otrajā, kura oranžā jakā, gan varētu iespraust.

ko tu d 25.jūnijs 2019 17:28
9 0 Atbildēt

Tev vairāk piestāv tā pa kreisi - ar saulesbrillēm

viencexperc 26.jūnijs 2019 10:02
1 1 Atbildēt

nevis "tā", bet "tas". Ļoti sūdīgi, ka neatšķir dzimumus. Laikam bieži sanāk iepazīšanās laikā dabūt pa mūli, vai - dabūt līko dibenā.

Iesaku apmeklēt Taizemi vai Izraēlu. Tur daudz tādu, kādi tev patīk.

as 26.jūnijs 2019 9:43
2 0 Atbildēt

Kas ir Līga Zemture un kāpēc viņa te ir pieminēta?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti