Šī daudzpusīgā auto cena ir, sākot no 13 890 eiro (5–vietīgā versija) un 14 590 eiro (7–vietīgā versija).
CENAS UN PIEEJAMĪBA
Cenas 5–vietīgajai Dacia Jogger versijai būs, sākot no 13 890 eiro, savukārt 7–vietīgajai versijai – no 14 590 eiro (ESSENTIAL versija ar TCe 100 LPG dzinēju). Jaunais automobilis pie Dacia oficiālajiem pārstāvjiem būs pieejams 2022. gada martā/aprīlī.
DZINĒJU VERSIJAS
Klienti var izvēlēties vienu no divām Dacia Jogger dzinēju versijām: jauno, efektīvo un jaudīgo TCe 110 benzīna dzinēju vai divu degvielu TCe 100 LPG dzinēju. Dacia ir vienīgais auto ražotājs, kas piedāvā pilnu automobiļu klāstu, kas aprīkoti ar divu degvielu dzinējiem (benzīns/LPG). Sākot ar 2023. gadu, būs pieejama arī hibrīda versija.
DAUDZPUSĪGA ĢIMENES AUTOMAŠĪNA
Jaunais Dacia Jogger ir ideāls ceļojumu biedrs ģimenēm, kuras vēlas izrauties no ikdienas un kopā pavadīt laiku svaigā gaisā. Šī daudzpusīgā automašīna apvieno sevī labāko no katra segmenta: universāļa garumu, minivena plašumu un apvidus auto cienīgu veiktspēju bezceļos. Kā īstens Dacia zīmola auto Jogger izceļas ar labāko cenas un kvalitātes attiecību, plašumu un multifunkcionalitāti. Atkarībā no versijas Dacia Jogger iespējams sasēsties pat septiņiem pieaugušajiem. Auto piedāvā vairāk nekā 60 interjera dizaina variantus, kas ļauj to viegli pielāgot mainīgajam ģimenes sastāvam.
PATS PLAŠĀKAIS SALONS SEGMENTĀ
Pateicoties 4,55 m garajai virsbūvei un 2,90 m garenbāzei, Dacia Jogger piedāvā visietilpīgāko salonu segmentā. Salona aizmugurē ir izvietots trīsvietīgs saliekamais dīvāns, kombinācijā 2/3–1/3 (otrajā rindā), un divi atsevišķi saliekami sēdekļi (trešajā rindā). Dacia Jogger maksimālā ietilpība (ar nolocītiem aizmugurējiem sēdekļiem) ir 1819 litri (pēc VDA). Pateicoties plašajai vietai kājām, ceļošanas komforts otrajā un trešajā sēdekļu rindā ir tikpat patīkams kā priekšējos sēdekļos.
Ar otrās rindas sēdekļu noliekšanas mehānismu Dacia Jogger nodrošina vislabāko piekļuvi trešajai sēdekļu rindai. 855 mm attālums no sēdekļiem līdz jumtam un 127 mm vieta ceļgaliem trešajā sēdekļu rindā Dacia Jogger ierindo 7-vietīgo modeļu segmenta augšgalā un nodrošina komfortablus ceļošanas apstākļus diviem pieaugušajiem.
MODULĀRI JUMTA RELIŅI
Atkarībā no versijas Dacia Jogger var tikt aprīkots ar modulāriem jumta reliņiem, kurus var pārveidot par šķērsstieņiem tikai ar dažiem uzgriežņu atslēgas pagriezieniem. Specifiskiem braucieniem un ceļojumiem reliņus var pārveidot par jumta bagāžnieku ar kravnesību līdz 80 kg (velosipēdiem, slēpēm, jumta kastei u.c.). Šī ar patentu aizsargātā sistēma lieliski atspoguļo Dacia būtību – tā ir gudra, praktiska, vienkārša un par pieņemamu cenu.
CENAS UN TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA
Super mašīna latvietim. Izskatās pēc Volvo XC bet maksā gandrīz 4 reizes mazāk.
Latvietim sads auto ir pa praastu , vienkars mazvertibas kompleks so auto vinam liedz iegadaties
Nu nez, tā īsti izvēlēties "tabureti" atpūtas krēsla vietā ... ne katrs tajā saskatīs šarmu ...
par 15 pakām nu dien labāk paņemt 10 gadīgu labas kvalitātes automobīli un aizbraukt ar to vasaras ceļojumā, nekā šito lētās plastmasas tabureti. pēc 5 gadiem abi tirgū maksās vienādi
dāčai atlikusī vērtība liekas ir diezgan laba, spriežot pēc sludinājumiem
A kam to vajag. Pa ro cenu labs aurt
Daciai piekare kofortabla
Augsts klirenss
Ekrāns ir
Klima ir
Liels bagaznieks/7 vietas
Pēc 5 gadi protams no viņa jātiek vaļā, jo durvis jau sāks rūsēt. Bet tā jau būs nakamā vaditaja problema
Ar to Daci Jobber 10 gadus diez vai varees izvilkt, uz to briidi buus vienos caurumos! Tad jau pa detaljaam varees iztirgot, bet kam taas buus vajadziigas?
Labāk nulīte nekā vecs. 10gadīgs auto kam pilns rāmis rūsas un problēmas. Nezin vai ar 10 gadīgu auto riskētu braukt tālāk par Lietuvu. Šķiet, ka kam ir finanses, tas tālāk tiks ar jaunu, nekā ar jebkādu vecu prēmium miskasti. Un liekas, ka kamēr cilvēks brauks vecās miskastes, tikmēr jaunas vērtības nesapratīs un turpinās komentēt muļķības. Ir jāsaprot, ka jaunam auto būs mazākas degvielas izmaksas, jo ekonomiski auto un remontu ziņā var aizmirst par 100iem euro ieguldījumu.
Ja paņemsi auto ar LV izcelsmi - jā 10 gados var būt traki ar rūsu, paņemsi DE, FR auto - un jamam nekas nebūs, un ja rokas neaug no pakaļas, iespējamās problēmas salabosi, un daļu pat var mierigi nekalabot, lieka daļa elektronisko fufeļu nekā neietekmē braukšanas drošību, bet jo vairāk moduļu ir beigti, jo tuvāks tas auto klūst tai jaunajao Dacia .
Baigi interesanti, ka paši cilvēki no Vācijas, saka ka nepērk lietotu Vācijas auto, jo tie ir sarūsējuši. Iedomājies, Vācija arī sāli kaisa.
Tik nez kapec taja FR cilveks aiziet un noperk jaunu Dacia Sandero nevis labu lietotu BMW par tiesi tadu pasu naudu
"labas kvalitātes" vai "augstas sarežģītības"?