Sākot no 13 890 eiro - zināmas Dacia Jogger cenas Latvijā 22

 

Foto: Publicitātes attēls

LEAD | 30.novembris 2021 14:24

Šī daudzpusīgā auto cena ir, sākot no 13 890 eiro (5–vietīgā versija) un 14 590 eiro (7–vietīgā versija).

CENAS UN PIEEJAMĪBA

Cenas 5–vietīgajai Dacia Jogger versijai būs, sākot no 13 890 eiro, savukārt 7–vietīgajai versijai – no 14 590 eiro (ESSENTIAL versija ar TCe 100 LPG dzinēju). Jaunais automobilis pie Dacia oficiālajiem pārstāvjiem būs pieejams 2022. gada martā/aprīlī.

DZINĒJU VERSIJAS

Klienti var izvēlēties vienu no divām Dacia Jogger dzinēju versijām: jauno, efektīvo un jaudīgo TCe 110 benzīna dzinēju vai divu degvielu TCe 100 LPG dzinēju. Dacia ir vienīgais auto ražotājs, kas piedāvā pilnu automobiļu klāstu, kas aprīkoti ar divu degvielu dzinējiem (benzīns/LPG). Sākot ar 2023. gadu, būs pieejama arī hibrīda versija.

DAUDZPUSĪGA ĢIMENES AUTOMAŠĪNA

Jaunais Dacia Jogger ir ideāls ceļojumu biedrs ģimenēm, kuras vēlas izrauties no ikdienas un kopā pavadīt laiku svaigā gaisā. Šī daudzpusīgā automašīna apvieno sevī labāko no katra segmenta: universāļa garumu, minivena plašumu un apvidus auto cienīgu veiktspēju bezceļos. Kā īstens Dacia zīmola auto Jogger izceļas ar labāko cenas un kvalitātes attiecību, plašumu un multifunkcionalitāti. Atkarībā no versijas Dacia Jogger iespējams sasēsties pat septiņiem pieaugušajiem. Auto piedāvā vairāk nekā 60 interjera dizaina variantus, kas ļauj to viegli pielāgot mainīgajam ģimenes sastāvam.

PATS PLAŠĀKAIS SALONS SEGMENTĀ

Pateicoties 4,55 m garajai virsbūvei un 2,90 m garenbāzei, Dacia Jogger piedāvā visietilpīgāko salonu segmentā. Salona aizmugurē ir izvietots trīsvietīgs saliekamais dīvāns, kombinācijā 2/3–1/3 (otrajā rindā), un divi atsevišķi saliekami sēdekļi (trešajā rindā). Dacia Jogger maksimālā ietilpība (ar nolocītiem aizmugurējiem sēdekļiem) ir 1819 litri (pēc VDA). Pateicoties plašajai vietai kājām, ceļošanas komforts otrajā un trešajā sēdekļu rindā ir tikpat patīkams kā priekšējos sēdekļos.

Ar otrās rindas sēdekļu noliekšanas mehānismu Dacia Jogger nodrošina vislabāko piekļuvi trešajai sēdekļu rindai. 855 mm attālums no sēdekļiem līdz jumtam un 127 mm vieta ceļgaliem trešajā sēdekļu rindā Dacia Jogger ierindo 7-vietīgo modeļu segmenta augšgalā un nodrošina komfortablus ceļošanas apstākļus diviem pieaugušajiem.

MODULĀRI JUMTA RELIŅI

Atkarībā no versijas Dacia Jogger var tikt aprīkots ar modulāriem jumta reliņiem, kurus var pārveidot par šķērsstieņiem tikai ar dažiem uzgriežņu atslēgas pagriezieniem. Specifiskiem braucieniem un ceļojumiem reliņus var pārveidot par jumta bagāžnieku ar kravnesību līdz 80 kg (velosipēdiem, slēpēm, jumta kastei u.c.). Šī ar patentu aizsargātā sistēma lieliski atspoguļo Dacia būtību – tā ir gudra, praktiska, vienkārša un par pieņemamu cenu.

CENAS UN TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA

 

 
Visi komentāri
 
ledzep 30.novembris 2021 16:57
5 2 Atbildēt

Super mašīna latvietim. Izskatās pēc Volvo XC bet maksā gandrīz 4 reizes mazāk.

R(8) 30.novembris 2021 19:03
14 4 Atbildēt

Latvietim sads auto ir pa praastu , vienkars mazvertibas kompleks so auto vinam liedz iegadaties

WALA 30.novembris 2021 20:23
4 9 Atbildēt

Nu nez, tā īsti izvēlēties "tabureti" atpūtas krēsla vietā ... ne katrs tajā saskatīs šarmu ...

Slinkais 30.novembris 2021 21:27
3 11 Atbildēt

par 15 pakām nu dien labāk paņemt 10 gadīgu labas kvalitātes automobīli un aizbraukt ar to vasaras ceļojumā, nekā šito lētās plastmasas tabureti. pēc 5 gadiem abi tirgū maksās vienādi

anoagask 30.novembris 2021 21:56
6 1 Atbildēt

dāčai atlikusī vērtība liekas ir diezgan laba, spriežot pēc sludinājumiem

Jar 30.novembris 2021 22:40
1 6 Atbildēt

A kam to vajag. Pa ro cenu labs aurt

Daciai piekare kofortabla

Augsts klirenss

Ekrāns ir

Klima ir

Liels bagaznieks/7 vietas

Pēc 5 gadi protams no viņa jātiek vaļā, jo durvis jau sāks rūsēt. Bet tā jau būs nakamā vaditaja problema

rezumējums 1.decembris 2021 7:06
3 7 Atbildēt

Ar to Daci Jobber 10 gadus diez vai varees izvilkt, uz to briidi buus vienos caurumos! Tad jau pa detaljaam varees iztirgot, bet kam taas buus vajadziigas?

Silvers 1.decembris 2021 9:53
9 4 Atbildēt

Labāk nulīte nekā vecs. 10gadīgs auto kam pilns rāmis rūsas un problēmas. Nezin vai ar 10 gadīgu auto riskētu braukt tālāk par Lietuvu. Šķiet, ka kam ir finanses, tas tālāk tiks ar jaunu, nekā ar jebkādu vecu prēmium miskasti. Un liekas, ka kamēr cilvēks brauks vecās miskastes, tikmēr jaunas vērtības nesapratīs un turpinās komentēt muļķības. Ir jāsaprot, ka jaunam auto būs mazākas degvielas izmaksas, jo ekonomiski auto un remontu ziņā var aizmirst par 100iem euro ieguldījumu.

WALA 1.decembris 2021 10:29
1 7 Atbildēt

Ja paņemsi auto ar LV izcelsmi - jā 10 gados var būt traki ar rūsu, paņemsi DE, FR auto - un jamam nekas nebūs, un ja rokas neaug no pakaļas, iespējamās problēmas salabosi, un daļu pat var mierigi nekalabot, lieka daļa elektronisko fufeļu nekā neietekmē braukšanas drošību, bet jo vairāk moduļu ir beigti, jo tuvāks tas auto klūst tai jaunajao Dacia .

Nja 1.decembris 2021 13:06
5 0 Atbildēt

Baigi interesanti, ka paši cilvēki no Vācijas, saka ka nepērk lietotu Vācijas auto, jo tie ir sarūsējuši. Iedomājies, Vācija arī sāli kaisa.

R(8) 1.decembris 2021 18:35
6 1 Atbildēt

Tik nez kapec taja FR cilveks aiziet un noperk jaunu Dacia Sandero nevis labu lietotu BMW par tiesi tadu pasu naudu

msh 3.decembris 2021 2:17
0 0 Atbildēt

"labas kvalitātes" vai "augstas sarežģītības"?

Andris 1.decembris 2021 8:42
1 3 Atbildēt

Auto dzinēju jaudas kautrīgi nav norādītas . Ja būtu 4x4 versija ar vismaz 200 zs, varētu pat ņemt par kādiem 20k.

Laaciz 1.decembris 2021 13:17
0 0 Atbildēt

TCe 110 = 110 Zs

TCe 100 LPG = 100 Zs

Andris 1.decembris 2021 13:29
1 4 Atbildēt

Paldies. Jā, nu tāpēc rakstā to nenorāda . Ar 7 cilvēkiem uz borta uzrāviens līdz 100 laikam nebūs mazāks par 25 s...

Jar 1.decembris 2021 12:16
0 7 Atbildēt

Ar vienalga kuru jaunu masinu braukt 10 gadus ir nepraats .

m 2.decembris 2021 12:01
2 0 Atbildēt

nu nu, es nopirku 10 gadus vecu auto un nobraucu ar vinju vairāk kā 10 gadus, neko īpaši neremontējot. Ar jaunu tad kāpēc lai nenobrauktu 10 gadus? Ja patīk un nelūzt, tad kāpēc gan ne?

ZZZZ 1.decembris 2021 18:17
12 1 Atbildēt

Paskaties cik fātera žigulim bija zirgi. Visi brauca lepni un paceltām galvām Bet te 110 un nepietiek...

R(8) 1.decembris 2021 18:44
7 1 Atbildēt

Loti vienkarsi , noperkot to premium kapsetu vinam uzreiz kranins ir palicis garaks pa paris centimetriem un pa 10% ir samazinajies vina mazvertibas kompleks un ja vins no tas miskastes izkapj ara gerbies Levisa dzinsos un ar pedejo iPhone rokas , ta vel pa veseliem 20% ir samazinajies vina mazvertibas kompleks

reku 1.decembris 2021 22:42
7 0 Atbildēt

Labāk jauns dacia sandero nekā volvo mazlietots ar atsvaidzināto nobraukumu 200 000.

Alfadelta 2.decembris 2021 13:20
0 0 Atbildēt

Silver, esi tērēts? Man ir 15+ auto kas ir gandrīz jauna auto stāvoklī. Esmu ar viņu līdz Melnkalnei braucis. Neviena rūsas pleķīša, nav neviena nestrādājoša mezgla. Normāls 10 gadīgs auto būs tieši ar mazāk problēmām kā tava nullīte...

SAAB 2.decembris 2021 18:37
0 0 Atbildēt

Mainīšu savu veco, 14 gadīgo, SAAB pret šo.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti