Visi komentāri - Rīgas ceļu stāvokļa uzlabošanai uzsver vajadzību pēc lielāka finansējuma

Rīgas ceļu stāvokļa uzlabošanai uzsver vajadzību pēc lielāka finansējuma 14

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 14.februāris 2022 14:41

Lai uzlabotu ceļu stāvokli Rīgā, ir nepieciešams piešķirt lielāku finansējumu, jo ar esošo finansējumu nav iespējams nomainīt vecu un novecojušu segumu uz jauniem un mūsdienīgiem risinājumiem, šodien Satiksmes un transporta lietu komitejas sēdē pavēstīja Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītājs Jānis Vaivods.

Viņš uzsver, ka jau tagad Rīgas ielas tiek strauji remontētas, lai mazinātu radušās bedres pēc mainīgiem laikapstākļiem ziemā. Iepriekšējos gados vidēji pavasarī remontdarbus veica piecas remontbrigādes, bet pašlaik Rīgas ielās strādā 15 brigādes.

Vaivods deputātus informēja, ka bedres uz Rīgas ielām parādās tikai vecajos asfalta segumos, līdz ar ko tas liecina, ka ir nepieciešams straujāk mainīt asfalta segumu, lai šādas bedres, kuras ir bīstamas braukšanai,  neveidotos.

Viņš norāda, ka Rīgā ir vairāk nekā astoņi miljoni kvadrātmetru asfalta seguma, bet pērn tika nomainīti vien 130 000 kvadrātmetru. "Ņemot vēra, ka asfalta segumu ir ieteikts mainīt katrus astoņus gadus, var sarēķināt, ka pilna seguma nomaiņa katrus astoņus gadus ar līdzšinējo finansējumu nav iespējams," uzsver Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītājs.

Tāpat viņš norāda, ka Rīgā zemes slānis nav draudzīgs asfalta segumam, kas būtiski pasliktina tā kvalitāti.

 
Visi komentāri
 
Mairis 14.februāris 2022 16:58
4 2 Atbildēt

Ušaks 3 gadus kā nav, bet vienmēr ir vainīgs.

Hmm 14.februāris 2022 16:59
4 1 Atbildēt

Tiem netālredzīgajiem Stabiņa vēlētājiem galvenais lai ir latvietis

... 14.februāris 2022 17:40
1 2 Atbildēt

Kad bija vēlēšanas, neviens jau nesolīja čakarēt satiksmi un stādīt stabiņus...

Būtu jau jauki, ja varētu ticēt pirmsvēlēšanu solījumiem - neatkarīgi no partijas....

Freijers 15.februāris 2022 9:52
1 0 Atbildēt

Vajag filtrēt to pašam, ja par zaļajiem komunistiem balso - visi taču māva vienāk orī, ka vajag prioretizēt neaizsargātās grupas (ko arī vajag, bet ne jau čakarējot pārējo daļu). Loģiski, ka Rīgā ceļu ir vairāk, līdz ar to līdzekļu vajag vairāk - kā tos izlieto ir cits jautājums.

msh 17.februāris 2022 6:41
0 0 Atbildēt

Atslēgas vārdi - "neaizsargātās grupas" - kad šitos vārdus dzirdi, bēdz.

Hmm 16.februāris 2022 9:13
1 0 Atbildēt

Uz kāda pamata viņi to bija darījuši? Tāpēc, ka šis nāk no partijas, kura uzdāvināja pasaulei tādus ģēnijus kā Viņķele, Pavļuts, Pabriks, Pūce utt.? Tāpēc, šis bija īpašnieks firmai, kura slēpjas ofšoros? Tāpēc, ka ir bijušas mahinācijas ar naudu, lai kļūtu par firmas īpašnieku?

msh 17.februāris 2022 6:40
0 0 Atbildēt

Pabriks pats viņiem pievienojās.

Krotow 16.februāris 2022 13:47
0 0 Atbildēt

Pavisam otrādi. Tādi paši kosmopolīti kā "Saskaņa" - tikai pretējais rietumnieciskais gals. Kur galvenokārt sabira balsis no liberastiem un jauniešiem bez dzīves pieredzes.

Valdis 15.februāris 2022 9:50
0 0 Atbildēt

Interesanti būtu zināt-salīdzināt 1 m2 asfalta cenas EU, tai skaitā Skandināvijā! Teiksim 10 gadu ilgā periodā!

RLaguna 15.februāris 2022 13:14
0 0 Atbildēt

Rīgā ir ielas, ne ceļi.Bet nākamajās vēlēšanās pie varas esošie jau nu noteikti nevinnēs

Imams 15.februāris 2022 15:14
0 1 Atbildēt

Rīgas ceļu uzlabošanai vajadzētu samazināt satiksmes intensitāti. Nepieciešamas iebraukšanas maksas zonas, kur ieg'tie līdzekļi tiek novirzīti ceļu remontam, veloceliņu ierīkošanai un apzaļmošanai. Tur būs nošauti 3 zaķi ar vienu šāvienu.

Naudas nav 16.februāris 2022 9:56
2 0 Atbildēt

Naudas nav ceļu remontam, jo to tērē stabiņiem, nano ūdeņiem, ar ko mazgāt stabiņus, lai būvētu ūdeņraža uzpildes staciju un to nelietotu, lai taisītu veloceliņus, pa kuriem ziemā brauc tikai uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi ekstrēmisti, lai uz braucamās daļas saliktu soliņus, lai uzturētu Rīgas domes auto transportu, tai vietā lai izdalītu visiem e-talonus.

GTD2 16.februāris 2022 16:20
1 0 Atbildēt

apkaunojums, pilseta ar visslielako budžetu un vissliktakajaam ielaam

boliks 19.februāris 2022 12:23
0 0 Atbildēt

Atvainojos, ko var di..., retoriski naudas ir tik daudz kā nekad, bet man izskatās, ka problēma ir nevis naudā, bet jau kopš pašas neatkarības sākuma.

1) Veidā un materiālos, kā tiek remontētas bedres;

2) Jaunbūvēto ceļa segumu apakškārtu noturība;

3) Izmanoto materiālu muhļīšanā;

4) Garantijas remontu pieprasīšanā no būvnieka;

5) Pārmērīga sāls kaisīšana, kā rezultātā asfalta plaisās iesūcas ūdens kurš temperatūras svārstību rezultātā drupina jau tā nekvalitatīvi uzlikto asfaltu.

5) Lietus un kanalizācijas aku likšana zem katras kritikas, nepaiet ne 2 gadi un tā jau ir nosēdusies. Varbūt tomēr ir jāizstrādā kaut kāds standarta risinājums, kas tomēr spētu saglabāt savu funkciju arī pēc 2 gadiem.

Piem. Hipokrātā ielā rudens laikā (liekas 2 gadi atpakaļ) tika uzklāts jauns asfalta segums. Kādā stāvoklī tas ir šobrīd?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti