Vāc parakstus par administratīvā soda lieluma noteikšanu atkarībā no cilvēka ienākumiem 49

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 1.februāris 2023 14:26

Sabiedrības iniciatīvu portālā "Manabalss.lv" sākta parakstu vākšana par progresīva naudas soda ieviešanu administratīvo pārkāpumu gadījumā.

Kā iniciatīvas pārstāvis norādīts Kārlis Beļēvičs. Viņš piedāvā ieviest progresīvo naudas sodu par administratīvajiem pārkāpumiem, balstoties uz sodāmās personas gūtajiem ienākumiem. Šāda tipa soda sistēma ir plaši pazīstama Somijā, Zviedrijā un Šveicē saistībā ar ceļu satiksmes pārkāpumiem, bet šoreiz akcents tiek likts uz administratīvo atbildību vispār.

Minētais nozīmētu, ka jo vairāk cilvēks pelna, jo lielāks sods, kas tiek aprēķināts proporcionāli no ienākumiem, skaidro idejas autors.

Viņš norāda, ka Latvijā ir smaga ienākumu nevienlīdzība, tāpēc valstij ir nepieciešams mainīt sodu veidu, balstoties uz indivīda ienākumiem. Ja cilvēks, kurš pelna minimālo algu, saņem 40 eiro sodu, tas nav tas pats, kad tādu pašu sodu saņem cilvēks, kurš pelna 3000 eiro un vairāk.

"Varētu teikt, ka tā sabiedrības daļa, kas ir turīga, var salīdzinoši vienkārši pārkāpt likumus, un bez sirdsapziņas pārmetumiem turpināt savas darbības," akcentē Beļēvičs.

Par iniciatīvu var parakstīties šeit:

 
Visi komentāri
 
650 1.februāris 2023 14:41
13 3 Atbildēt

Idejass autors droši var doties Dr.st kopā ar visu savu augsto sirds apziņu, jo vis vislabāk (vis visvieglāk) esot Aprēķināt, kad (ja) ir jāsoda BezDarbnieks.

Kuŗš aizkadrā veic aktīvu saimniecisko darbību un visu "algu" saņem ķešā.Jā.

Grūti iedomāties, kas notiktu, ja visilohi.elvē 1nureiz sakopotu spēkus un visikorī pieķertos pie kaut kā tiešām aktuāla.Tāpēc labāk ir sabiedrisko domu kacināt ar visādiem šādiem suuudiem.

MMX 1.februāris 2023 15:08
9 0 Atbildēt

Tieši par šo iedomājos - kas liek domāt, ka tas viss krutais autoparks ir kāda personiskais īpašums un ka ar to kruto auto braucošais biznesmenis vispār oficiāli saņem tik daudz lai no viņa varētu plēst nez kādus tūkstošus?

Ideja izklausās vienkārši balstīta dziļā skaudībā pat nemēģinot noskaidrot, kāda situācija ir ar to mūsu "pontojošo" biznesa vidi. Es pats pie šāda biznesmeņa pastrādāju - čalim principā piederēja tikai sen atpakaļ pirkts dzīvoklis, viss pārējais uz firmas, alga oficiāli minimālā, viss pārējais skaidrā naudā, no kā arī man maksāja algu.

Ja grib par kaut ko vākt parakstus, tad vispirms jau par to, lai piespiestu to visu publiku legalizēt aktīvus uz sava vārda, nevis slēpties aiz trejdeviņiem uzņēmumiem ar 0Eur apgrozījumu.

650 1.februāris 2023 15:43
0 0 Atbildēt

Jajā,prottams,jawohl.Vaig vispār sasskaitīt, cik kuram mājā lupatu un kāda kam virtuves iekakārta.Cik/maksā.Un ko tas dalbaēbs ēd.Un cik reiz.Dienā.Un otrdienā.Jā.

Tai pat laikā pusaudži spārda gulošos,valkā pa zemi viens otru aiz matiem un Vadītāji uz ielas kārto tiesiskās attiecības viens otram sitot par!/purnu bez jebkādas tur virsējās pārValdes un/vai adMinistratīvās iejaukšanās.Un katrs Lohs (acīmredzot) lieliski zin- kur un kā var "nokārtot" prestižo bezDarbinieka statusu.

MMX 1.februāris 2023 15:55
1 0 Atbildēt

Nu vai nu tā saimniecība jāsaskaita, vai jāliek jautājums mierā. Ja nav datu par reālo turību, tad šāda parakstu vākšana ir vienkārša laika tērēšana. Un tā kā mums nav ne resursu ne īsti likumiskās bāzes lai piespiestu visus deklarēt ienākumus, tad jautājums kļūst vienkārši bezjēdzīgs.

650 1.februāris 2023 16:40
0 0 Atbildēt

Nu jā, mums "ienākumu neguvēji" pilnīgā ņirgāšanās pozā apdrirš jebkuru pret viņiem piemēroto sankciju,bet taču tas nava "svarīgi".Bezdarbnieku pabalsta saņēmēji spēj gluži mierīgi apkāst dajebkādu dienestu un, aizkadrā darbojoties, gūt lieliskus papildu ienākumus.Vajag tik izdomāt arvien jaunus iemeslus un veidus sabiedrības uzmanības piesaistei.Nonstopā tiražēt demagoģiju un fufeli ar skaļiem virsrakstiem, kamēr (aizkadrā,pa kluso) aktuāli svarīgas lietas atstāt novārtā.

Gluži kā par "satiksmes drošību" un kovidu un utt un tjp.Kur visu laiku tikai "baumas","meli","saZvērestības" un "neizglītotu lohu" neprofesionanāli komenti.Taču beigās izrādās,ka tomēr tiem lohiem bijusi krietna daļa taisnās taisnības.

es 1.februāris 2023 15:11
1 0 Atbildēt

ir sodi kas ir nepmatoti lieli,bet bagatnieki lai maksa ,jo piemeram atrumu parkap var pat neapzinati tani pat laika bagatnieks nobrauks gar radaru un viņam uz tas izklaides tie pardesmit eur ir vienaldzigi,bet tiem kam bez aferam japelna savam rokam pie šiem smiekliegiem lv atalgojumiem ir gan bediga sajuta pie fakta ka tas ir noticis lai paspetu laika vai vnk aizdomjies .es par lai biezie maksa.

felix65 1.februāris 2023 19:16
2 3 Atbildēt

Paskaties uz to no otras puses. Bagātnieks brauc ar drošu, regulāri apkalpotu vāģi ar labām riepām, jo neies jau riskēt ar savu augsti titulēto dzīvību, bet nabags ar miskasti, kura knapi turas kopā, sekondhenda ripuļiem un visdrīzāk arī draņķīgām, uz vienu pusi velkošām riepām, ar apziņu ka dzīve ir sūds. Kurš no viņiem vairāk apdraud līdzcilvēkus pārkāpjot ātruma ierobežojumus?

CP 1.februāris 2023 19:39
3 2 Atbildēt

Ja abi pārkāpj noteikumus, tad jautājums ir dīvains....abi apdraud.

felix65 1.februāris 2023 21:24
2 2 Atbildēt

Laikam pašvaki ar saprašanu? Kāda mašīna vairāk apdraud- tā kura labā stāvoklī un var ātri noreaģēt uz apdraudējumu, vai tā, kura kanapi turas kopā un kuras šoferis zinot tās stāvokli, vienalga riskē noteikumus pārkāpt? Pats ar ko brauc?

imzz 1.februāris 2023 15:22
2 1 Atbildēt

Jā bija jau tāda ideja. Pirms daudziem gadiem viena čiksa braukājās ar "Porše pa Rīgu un regulāri pārkāpa stāvēšanas noteikumus. Jautājums bija, vai viņai nevar uzlikt sodu proporcionāli ienākumiem. Tika konstatēts ,ka viņai tādu nav, un ka vispār VID nevar zināt visu Latvijas iedzīvotāju faktiskos ienākumus.

Sūkātāja 1.februāris 2023 15:36
1 1 Atbildēt

Nu ko lai saka, cukura tētuks man piešķīra porshu, dzīvokli vecrīgā, apmaksā studijas, maņikūru, peģikūru, jaunus pupus, un izsniedz kabatas naudu naļikā! Oficiāli man nav ienākumu, jo skaitos students.

WALA 1.februāris 2023 16:27
0 0 Atbildēt

Tā āri ir, kā tu atsķirsi piem. vai pie stūres uzņēmuma Porsham ir šoferis vai uzņēmuma īpašnieks/liels čiekurs - tas jau ar var nekādos reģistros neparādīties. Un algas apmēri legālie ir pavisam citi, un kur nu vēl ja ir nelegālie/nedeklarētie ienākumi.

Opis 1.februāris 2023 15:33
8 2 Atbildēt

Mums jau pilns ar umņikiem, kas brauc ar X5 un tajā pašā laikā visiem rāda trūcīgā izziņas, un nekautrējas sēdēt uz pabalstiem un apelēt pie tā, ka nav naudas alimentu maksāšanai.

Iniciatīva varbūt pat būtu atbalstāma, ja visi godīgi deklarētu savus ienākumus, šobrīd sanāk, ka godīgie maksās vairāk, bet negodīgie liks mīksto, kā visu laiku!

Ome 1.februāris 2023 15:55
1 2 Atbildēt

Pirmkārt, ir ļoti vienkārši - ja cilvēks nevar pamatot, par kādiem ienākumiem auto nopirkts vai tas ir dārgāks, kā tas varētu atāuties, tad to auto konfiscē un gudriniekam ir jāvelk no zeķes laukā nākamais naudas žūksnis auto pirkšanai.

khm 1.februāris 2023 17:00
1 2 Atbildēt

tāda lieta jau pastāv - iegādājoties auto ir jābūt legāliem ienākumiem. Bet, cik daudziem patiesi uz sava vārda pieder tie dārgie auto?

sipo 1.februāris 2023 17:46
3 1 Atbildēt

Kamēr nesamaksā sodu,auto stāv arestā.Brauc ar nākošo,ja ir.

Modano 1.februāris 2023 15:47
4 1 Atbildēt

Aprēķināt pēc ienākumiem pret shēmotājiem nepalīdzēs. Drīzāk vajadzētu ieviest sodus ar koeficientiem - pēc sodu atkārtošanās kkādā periodā, nākamo ierubīt 2x. Šādā veidā, piemēram, tos brekānus, kas uzliek sardeli uz stāvēšanum kur grib, varētu ātri pārmācīt, kad parasts 40EUR sods pēc vairākā mreizēm sareizinājies 1k+.

VID 1.februāris 2023 16:00
0 2 Atbildēt

Kāpēc nesanāks? Ja cilvēka ofic. ienākumi ir pārsimts eiro mēnesī un tas brauc ar auto par 100 pakām, tad uzreiz jautājums - par kādu naudu? Acīmredzama problēma, kas jārisina iestādei.

WALA 1.februāris 2023 16:28
1 0 Atbildēt

NU iedomājies ka jams teiks ka šis ir tikai uzņēmuma šoferis ;)

VID 1.februāris 2023 16:37
0 0 Atbildēt

Ceļazīme ir? Ja privātai vajadzībai - varbūt uzņēmuma auto lietošanas nodoklis ir nomaksāts?

Pats zini, par ko Kaponi apcietināja - ne jau par tiešajiem noziegumiem. Nodokļi, nodoklīši.....

WALA 1.februāris 2023 16:55
0 0 Atbildēt

Kaponi velti piemini, kopš tā laika karteļi ir diezgan stipri auguši, gan finansu gan citu iespēju ziņā ;)

Mārtiņš 3.februāris 2023 17:11
0 0 Atbildēt

Šobrīd uz uzņēmumu reģistrētam vieglajam ceļazīme nav nepieciešama (jānoraksta km un litri, bet tas arī viss, maršruts nav jāraksta) + uzņēmuma vieglā transportlīdzekļa nodoklis ir pēc noklusējuma.

khe 1.februāris 2023 17:02
1 1 Atbildēt

pilnīgs debīlisms tā būtu darīt.

Cik daudziem no pārkāpējiem tas ir viņu pašu īpašums?

Vai uzņēmuma (samaksā UVTN un brauc, kur gribi), vai "drauga", vai omītes utt.

Kāpēc? 1.februāris 2023 17:49
0 1 Atbildēt

Vienkārši nedotu savu auto kam pagadās - tas arī viss. Nomas auto gadījumā cilvēks parakstītos ka uzņemas atmaksāt pilnu vērtību, sataisi sūdus - un pie viņa atnāk aprakstīt mantu. Ļoti audzinoši, es teiktu, otrreiz vairs nepārkāps.

Protams, tiem kas nespēj nepārkāpj, būs simts argumenti kāpēc tā nevar....jo normāli pabraukt viņi nespēj.

spainis 1.februāris 2023 16:55
2 2 Atbildēt

Lai vienkāršotu aprēķinu varbūt vajag izstrādāt visLatvijas auto katalogu ar mašīnu vērtībām un tad sodu proporcionāli mašīnas vērtībai? Sodiņš atnāk īpašniekam/turētājam. Tad tas lai skaidro, kurš un cikos brauca un kam ieturēt no minimālās.

mnde 1.februāris 2023 16:56
1 2 Atbildēt

Daudz iedarbīgāk būtu soda apmēru salāgot ar tās automašīnas vērtību, kura tiek stūrēta.

Citādi bezdarbnieks aizņemās naidīgāku mašīnu un izpildās kā grib. Bet tā - aizņemies superkāru, gribi pārkāpt - rēķinies.

Varbūt kaut kādi izņēmumi vai savādāka aprēķina kārtība varētu būt kravas un pasažieru komerctransportam, bet nu tās ir pieslīpējamas detļas. Kaut gan avārijas gadījumā piekrauts baļķvedējs var sastrādāt būtiski lielāku skādi, kā VW lupo...

WALA 1.februāris 2023 17:09
3 0 Atbildēt

Un ko darīt ar Bolt Drive, CityBee utml. nomas gadījumiem, kā vērtēsi šādu pārvietošanos ??? Es ar 1x dzīvē varu paņemt nomā kādu superkāru, taču tas nebūs nekāds rāditājs maniem ienākumiem, un tad ja šādi piestādīsi sodu, es teikšu ka soda mērs ir negodīgs un to apstrīdēšu.

Jānis 1.februāris 2023 17:03
1 2 Atbildēt

Kur var parakstīties pret šo iniciatīvu?

Un citām?

atbalstu 1.februāris 2023 17:41
2 1 Atbildēt

No ministriem un deputātiem tagad sanāktu brangāka artava budžetā.

650 1.februāris 2023 17:46
1 0 Atbildēt

Vispirms visdrīzāk kaut kur ir jāparakstās Par!/to, ka tu vispār gribi parakstīties.Un tad vēl ar parakstu jāapstiprina paraksts.

Indekseksēts (mums, Lo....) šite te turpmāk būs itin viss.Bagātniekiem lāča maize x2 un konfiscētais rolls roiss x3, degviela un/vai elektrība attiecīgi pa 5eur/litrā.

simptomātisk 1.februāris 2023 17:47
4 1 Atbildēt

Diezgan daudz gudrajo kā apiet un izkrutīties.

kaartiibai jaabuut 1.februāris 2023 19:03
0 0 Atbildēt

Labaak buutu parakstiijushies par politikaanju politiskaas atbildiibas paareju reaalaa, materiaalaa atbildiibaa, sedzot ne tikai budzjetam radiitos zaudeejumus, bet arii visaam cietushajaam personaam radiitos zaudeejumus. Varbuut beidzot iestaasies vispaareeja taisniiba, un parastais cilveeks vairs netiks noniecinaats!!!

650 1.februāris 2023 20:50
0 0 Atbildēt

Kamēr nava atbraukuši tā saucamie "ASV Inspektori",ira jā uzmanās ar izteicieniem/Par!. Bat nu ļoti gan cerams, ka viņi neaprobežosies vien ar ukraiņiem un radīs iespēju tuvākajā 5gadē apmeklēt arī "mūs".Paņemt, tāteikt, kārtīgi/priekšā.

bet 2.februāris 2023 13:42
1 0 Atbildēt

Tev pašam labāk nemācīt citus dzīvot.Aizrauj ar savu paraugu!

Iautofans 1.februāris 2023 21:41
0 0 Atbildēt

Kurš zina kur tas iniciatīvas autors dzīvo? Vajadzētu pārbaudīt kādi viņam reālie ienākumi, varbūt kompleksainais dalbaēbs pa kluso tirgo narkotikas (un arī pats regulāri lieto).

650 1.februāris 2023 21:59
1 0 Atbildēt

-ja nu tev ir vēlme pievienoties 🇱🇻LPV🇱🇻 kolektīvam un/vai iesaistīties politikā - raksti❗️ latvijapirmajavieta.lv/kontakti/

Iautofans 2.februāris 2023 2:45
0 0 Atbildēt

Āaa tagad viss skaidrs. Šito neveiksminieku dzīve vēl nopērs

Jūrmnalnieks 2.februāris 2023 8:28
0 0 Atbildēt

Nav slikta iniciatīva, tikai likumā jāieraksta, ka sodus piemēro tiem, kas ir ļimonārā, piemēram- visi tie, kam pieder autobusu pārvadāšanas firmas, kuras veido karteli.

iciks 1.februāris 2023 22:25
3 0 Atbildēt

Jā, jā, vajag drāzt tos bagātniekus, nav ko labi dzīvot. Lai maksā nodokļus vairāk kā citi un sodus vēl jo vairāk!

Ja nopietni, tad manā skatījumā visas šīs idejas ir pamatā aiz skaudības. Kāds dzīvo labāk un tāpēc viņus vajag drāzt.

Kā izskaust gadījumus, kad tas nīstais bagātnieks sistemātiski noteikumiem liek virsū kluci, jo tas nav dārgi? Manā skatījumā - elementāri. Ieviešam sistēmu, ka sods par atkārtotu pārkāpumu zināmā laika periodā pieaug ģeometriskā progresijā. Tad nu tie, kam gribēsies 50 reizes novietot auto neatļautā vietā, izjutīs, ka tie nav vairs daži desmiti eiriku par reizi.

Šāda sistēma vidusmēra cilvēku neskartu, vien kādus īpašos.

Janka 2.februāris 2023 14:45
3 0 Atbildēt

90% gadījumu pietiktu, ja vispār sāktu sodīt.

Rīgā tagad tik reti, kad var dabūt plāksteri par nevietā novietotiem auto, ka vairs pat nav īsti jēgas iespringt meklēt stāvvietu, ja neplāno ilgstoši atstāt auto.

Par satiksmes noteikumu pārkāpšanu, jāsaka ir tieši tāpat - kāds tiek sodīts tikai, ja ļoti nepaveicas un iekrīt uz to 1 reto ekipāžu.

Miers 1.februāris 2023 22:55
1 3 Atbildēt

Dīvaini. I-auto komentētāji pārvērtušies par demagogiem, kas to vien domā, kā aizstāvēt CSN pārkāpējus, t.sk. dzērājšoferus, ātruma pārsniegšanu utt. Katram pārkāpumam jums ir attaisnojums, kaut kāda tikai jums zināma, izdomāta robeža, līdz kurai csn pārkāpt ir normāli. Tikai katram tā robeža ir citādāka. Un kur tad bez varenajiem epitetiem, bez kuriem nu nekādi nav iespējams kaut ko nokomentēt. Ziniet, dažreiz palasot komentārus, rodas sajūta, ka šeit savākušies tirliņi, kuri mājās ir stingri zem sievas tupeles, bet internetā var aļauties atvērt muti. Vienalga par ko.

650 1.februāris 2023 23:28
0 0 Atbildēt

-skaties tik ka 1reiz neapmiizies, te kārtējo Literāro Pseidoonanīmu piemeklēdams (LPP)

MMX 2.februāris 2023 12:10
4 0 Atbildēt

Ir atšķirība starp CSN pārkāpēju aizstāvēšanu un visādu nepārdomātu iniciatīvu ķidāšanu. Šeit praktiski visi saprot, ka par pārkāpumiem ir jāsaņem adekvāts sods, ne par to ir stāsts.

Pārmetumi ir idejas autoru un atbalstītāju virzienā, jo pielietojot kaut vai kripatiņu loģiskās domāšanas, mazliet dzīves pieredzes un pamata juridisko zināšanu, kurām būtu jābūt pat vidējam iedzīvotājam, kļūst skaidrs, ka minētā iniciatīva ir vienkārši nolemta neveiksmei, jo mūsu valstī publikai uz ko būtu tēmēti šie sodi, parasti nepieder ne auto ne vispār ir kaut kādi oficiāli ienākumi, no kuriem to sodu atskaitīt. Attiecīgajā situācijā pat soda piemērošana pēc auto vērtības ir loģiskāks, pat ja tikpat juridiski samuģīts veids, veids pēc kā piemērot progresīvos sodus, kā to darīt pēc personas ienākumiem.

650 2.februāris 2023 16:14
0 0 Atbildēt

Jā.Taču (mums,Lo...) tie te Personas ienākumi visupirms būtu "detalizēti jānoskaidro".Mazums kass. Un Par!/ tur ir parakstījušies kādi nedaudz pāri simtam.Vajag vēl kādus 9800..Un paskat, kas īsti šī ir tāda pa Personu.Tas te "iesniedzējs".Ko viņš dara un ko viņš īsti "pārstāv".Nu kaut vai feisbukā kas ir rakstīts.

Tā vien izskatās, ka praktiski neviens šitas te "aktualitāšu" rakstelis jau sen vairs netop bez kādas aizpakaļējās domas vai aizkadra idejas.Nekas nekur vairs nenotiek tāpatvien, izklaides nolūkā un/vai labticīgā po/ujā.Kāda tāda "ASV inspektoru" ierašanās būtu laikam vienīgais reālais glābiņš (vai Cerība), ne tikai ukraiņiem.Jā.

Ābols 2.februāris 2023 9:54
0 0 Atbildēt

Es jums pastāstīšu shēmu kas patlaban strādā, uztaisa fiktīvu firmu par pāris simtiem un auto iegādajas uz firmas vārda. Gan nodokļus nemaksā, gan gadā ceļa nodoklis ir minimāls par kruto džipu ;) Kad pienāk laiks iesniegt nodokļus, firma iesniedz maksatnespēju... Kamēr šis process iziet mūsu tiesvedību paiet gads..divi..trīs un ar auto vari turpināt braukāt nemaksajot pvn par daŗījumu, gan nemaksajot ceļa nodokli.

70% jaunie autiņi(īpasi ekskluzīvajā segmentā) tiek iegādāti uz firmu nevis kā privatpersona! ;) Kaut brauc privatpersona ne firmas vakjadzībām.

core 2.februāris 2023 18:36
0 0 Atbildēt

Kā var firmas mašīnai nemaksāt nodokļus, padalīsies?

Krotow 3.februāris 2023 17:52
0 0 Atbildēt

Drīzāk lai ievieš sodu par bezkaunību uz ceļa. Neatkarīgi no ienākumiem. Ar rīkstēm tirgus placī. Un soda naudu komplektā.

Bizness 2.februāris 2023 14:36
1 0 Atbildēt

Tad veiksmīgie uzņēmēji algos studentus un sēdinās pie stūres, kur logika)

erix 4.februāris 2023 12:17
0 0 Atbildēt

Daļēji var piekrist jo policija man iedeva maksimālo 180 plus tiesu izpildītājs 80. Tikai par to, ka biju dzērumā nokritis no velosipēda. Bet saņemu tikai pensiju.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Pilnīgi jaunais C3 Aircross sola pievilcīgas cenas (+ FOTO) 2

Citroën ir atklājis pirmos pilnīgi jaunā C3 Aircross attēlus. C3 Aircross un C3 hečbeku vieno dizaina identitāte, solījums par salona telpu un komfortu, kā arī ambīcijas satricināt tirgu ar ārkārtīgi konkurētspējīgām cenām. Abi modeļi ir balstīti uz Smart Car platformas, kas nodrošina daudzpusīgu dzinēju pieejamību un efektivitāti izmaksu ziņā. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme 1

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 13

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti