"Lada Vesta" gatavojas Maskavas autoizstādei (+ foto) 8

 

Foto: Autobild.de

iAuto | 25.augusts 2014 8:38

Pretēji viedoklim, ka "AvtoVAZ" mūžīgi mūžos ražos atpalikušus un morāli novecojušus modeļus, vācu "Autobild" domā, ka krievi beidzot gatavi izrāvienam.

Un atslēgas vārds šim procesam ir dizaineris Stīvs Matins. Agrāk pie "Volvo" un "Mercedes" strādājošais speciālists jau ar pirmajām dienām uzsāka kardinālas pārmaiņas un viņa pūliņu rezultāts sērijveida modeļu papildinājumā jau augusta beigās būs skatāms Maskavas autoizstādē.

Foto: Autobild.de

Viens no pirmajiem jaunā dizaina pārstāvjiem ir Lada Vesta, kas vēlākais 2015.gadā stāsies uz konveijera. Attēli, ko publicējis "Autobild" rāda, ka "AvtoVAZ" atvadījies no stūrainā un kantainā dizaina un "Vesta" projektam izmanto dinamiskus un sportiskus elementus no koncepta "X-Ray," kas izpaužas plūstošās un elegantās virsbūves līnijās, fantastiskās proporcijās un oriģinālos dizaina elementos.

Foto: Autobild.de

Agrāk publicētā informācija liecina, ka "Vesta" konstrukcijā iekļaus "Renault Megane" piekares un stūres iekārtas elementus, bet Krievijas tirgū tā maksās aptuveni 400 000 rubļu (EUR 8600). "Lada Vesta" saimi pārstāvēs hečbeks, sedans un universāls. Savu jaunumu "AvtoVAZ" plāno piedāvāt arī rietumu tirgū.

Tā kā "Lada Vesta" plānots arī eksportēt, "Autobild" domā, ka pateicoties jaunajam dizainam un zemajai cenai (visticamāk zem 10 000€) krieviem ir pamats ticēt panākumam. Rietumos par "Vesta" pircējiem var kļūt tie, kas lūkojas "Volkswagen Jetta" un "Ford Focus" virzienā, tāpat "AvtoVAZ" jaunumam ir visas iespējas pārvilināt daļu pircēju no rumāņu "Dacia" produkcijas piekritējiem.

Foto: Autobild.de

Jaunākās ziņas no "AvtoVAZ" liecina, ka "Priora" nolemts paturēt uz konveijera līdz 2018.gadam, taču pirms tam automobilim tiks veikts nopietns restailings, pārveidojot tā priekšpusi koncepta "XRAY" stilā un uzlabojot dažu mezglu un detaļu (piekare, durvju stiprinājumi, salona skaņas izolācija) tehniskos risinājumus.

Foto: Autobild.de

 
Visi komentāri
 
he 25.augusts 2014 8:45
1 1 Atbildēt

bilde jau smuka, bet kā būs ar iekšām un kvalitāti?

LMT 25.augusts 2014 9:26
4 3 Atbildēt

Brivno s gvozgjami - teiktu urālieši!

uralmash 25.augusts 2014 13:07
1 2 Atbildēt

Ведро, а не бревно

BC 25.augusts 2014 11:08
6 1 Atbildēt

Nemaz jau nav kopēts no Ford Mondeo nemaz XD salons arī gandrīz identisks... Tā vietā lai izgudrotu kko originālu, krievs vienmēr lūrēs pār sētu kaimiņa dārzā, pirms pats ko uzcels.. Nožēlojami...

IkdienasViesis 25.augusts 2014 12:49
1 1 Atbildēt

NU, kaut kas cerīgāks tomēr ir sanācis. Salīdzinot ar iepriekš piedāvātajiem un redzētajiem. Vismaz kaut kāda pludlinijas formula...Domāju, vācu studentiem interese par tml. braucamo noteikti radīsies. Vēl pirms 10 gadiem vācu študentiem 2104 žiguls bija topā, arī volgas 3110 netika smādētas.

Krotow 25.augusts 2014 15:09
4 1 Atbildēt

Vienīgi turpinoties ekonomiskajam sankcijām pret Krieviju, šis modelis tā arī paliks demoversijā. Jo tur noteikti ir borta dators plus vēl kaut kāda cita elektronika, ko Krievijā neprot taisīt.

Crankshaft 26.augusts 2014 7:34
0 1 Atbildēt

BC

Nemaz jau nav kopēts no Ford Mondeo nemaz XD salons arī gandrīz identisks...

==================

Vispār jau to varētu teikt par vēl vismaz duci citu firmu auto,tāds nu šodien ir tas "trends", kā allaž - katrā noteiktā laika posmā autodizainā valda kāds noteikts galvenais virziens :-)Un pareizi teica viens gudrs cilvēks no Vācijas

autobūves dizaineru aprindām: vai tad bieži jūs, sēžot auto, aplūkojat to no ārpuses vai pētat viduskonsoli? :-))))

Starp citu, ja paskatās uz tās Vestas stūres ratu, tad jākonstatē, ka bezmaz lielākajai daļai auto stūres izpildītas šādā stilā, atšķiras tikai podziņu skaits uz tā.

Krotow

Vienīgi turpinoties ekonomiskajam sankcijām pret Krieviju, šis modelis tā arī paliks demoversijā. Jo tur noteikti ir borta dators plus vēl kaut kāda cita elektronika, ko Krievijā neprot taisīt.

=====================

Diezi, ja papēta, ko no autoelektrības un autoelektronikas tagad ražo Krievijā gan ārvalstu, gan kopuzņēmumi, diez vai

tāda nelaime draud :-) Tieši šīs pozīcijas ir pirmais "lielais"

solis, lai sasniegtu valdības prasīto 30% lokalizāciju Krievijā

ražotajiem auto. 100% viņi tāpat nevar sasniegt, jo vēl aizvien auto virsbūves, kā padomju laikos, ražo tikai no importēta skārda...

oskars 27.augusts 2014 12:34
0 0 Atbildēt

viss smukākā lada ko esmu redzējis

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

No 45 750 eiro - Toyota sākusi jaunā GR Yaris iepriekšpārdošanu

Ir sākusies jaunā Toyota GR Yaris iepriekšpārdošana, un tā cenas ir no 45 750 eiro. TOYOTA GAZOO Racing rallija programmā dzimušais un sacīkstēs rūdītais hečbeks debitēja pirms trim gadiem, bet pēc modernizācijas tas ir ieguvis dažādus dizainiskos, tehniskos un konstruktīvos uzlabojumus, kas braukšanu pacels jaunā līmenī. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 9

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti