Eiropā visstraujāk pieaug amerikāņu „Jeep” pārdošanas apjomi 4

 
Autobrava | 28.augusts 2014 10:04

Šī gada pirmā pusgada automobiļu pārdošanas apjomi Eiropā liecina, ka tirgus lejupslīde šogad beigsies. Pirmajos sešos mēnešos jau pārdoti 6,85 milj. automobiļu jeb par 6% vairāk salīdzinājumā ar šo pašu periodu 2013. gadā.

Foto: iAuto

Visstraujāk Eiropā pieauguši „Jeep” markas automobiļu pārdošanas apjomi, proti, šīs markas modeļu pārdots par 44 % vairāk. Koncernam „Fiat Chrysler Automobiles” piederošais ražotājs pārdevis 16 348 automobiļus, kuru vidū populārākais ir „Jeep Grand Cherokee” apvidus auto. Pirmajā pusgadā Eiropā tika pārdoti 8000 šo automobiļu.

„Jeep” panākumi Eiropas mērogā ir acīmredzami arī Latvijā. Šī gada pirmajos septiņos mēnešos pārdots teju 1,5 reizes vairāk „Grand Cherokee” apvidus auto salīdzinājumā ar pērnā gada attiecīgo periodu. „Grand Cherokee” savā segmentā kļuvis par otro populārāko apvidus auto Latvijā.

„Jaunais „Jeep Grand Cherokee” ir unikāls automobilis, kas sevī apvieno kulta zīmolu, augstākā līmeņa caurgājības tehnoloģijas, braukšanas komfortu un prestižu. Un tas viss par saprātīgu cenu. To novērtējuši arī pircēji Latvijā,” saka „Jeep” pilnvarotā pārstāvja Latvijā, uzņēmuma „Autobrava” direktors Andris Sivickis.

Jaunais „Cherokee” starp segmenta līderiem

Foto: iAuto

„Jeep” pārstāvji Eiropā fiksē arī pieaugošo „Grand Cherokee” jaunākā „brāļa” jaunā „Cherokee” pieprasījumu. Divus mēnešus pēc tirdzniecības uzsākšanas jaunais „Cherokee” tuvojas segmenta līderpozīcijai.

Latvijā jaunā „Cherokee” tirdzniecība jau ir sākusies. Apvidus auto tiek piedāvāts ar 2,0l „MultiJet” dīzeļdzinēju vai ar 3,2 l V6 „Pentastar” benzīndzinēju, kā arī ar deviņpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Latvijā „Cherokee” cena ir sākot no 33 400 eiro. „Latvijā pieaug prestižo pilsētas apvidus auto pieprasījums. Jaunajam „Cherokee” ir ekskluzīvs dizains un komplektācijā ietilpst daudz tehnoloģisko jauninājumu,” saka A. Sivickis.

Foto: iAuto

Pārdošanas apjoms pieaudzis 14 zīmoliem

No 2014. gada janvāra līdz jūnijam vēl 13 automobiļu zīmoli, neskaitot „Jeep”, demonstrējuši labākus pārdošanas rādītājus nekā vidējie rādītāji tirgū. Pirmais pusgads bijis veiksmīgs „Lexus” un „Dacia”, kā arī Vācijas BMW, „Audi” un „Mercedes-Benz” autoražotājiem. Neveiksmīgu pusgadu piedzīvojis „Chevrolet”, kam tāpat kā vēl 6 citām automobiļu markām fiksēts pārdošanas apjomu kritums, taču jāpiemin, ka „Chevrolet” jau ir paziņojis, ka līdz 2015. gada beigām aizies no Eiropas tirgus.

Foto: iAuto

Automobiļu tirgus vispārēju atgūšanos Eiropā visvairāk ietekmējis jauno automobiļu pārdošanas apjomu pieaugums Apvienotajā Karalistē un Spānijā. 2014. gada pirmajā pusgadā Apvienotajā Karalistē jauno automobiļu realizācijas apjomi pieauguši par 124 tūkst., bet Spānijā par 68 tūkst. vienībām. Šīs abas valstis veido aptuveni pusi no kopējā Eiropā fiksētā pieauguma, kas ir 400 tūkst. vienību.

Foto: iAuto

 
Visi komentāri
 
imzz 28.augusts 2014 11:25
2 3 Atbildēt

Dīvaini gan, kāpēc eiropiešiem ar attīstīto ceļu tīklu būtu vajadzīgs pasmags apvidus auto ar lielu gaisa pretestību uz šosejas un attiecīgi degvielas patēriņu. Salons, saprotams, ir ērts, jo domāts lieliem un resniem amerikāņiem. Bet praktiski visu jauno auto ergonomika ir laba, lai justos ērti, nav jāpērk amerikāņu auto.

zz 28.augusts 2014 12:20
3 3 Atbildēt

pieaugums ir tāpēc, ka Jeep auto tirgus daļa EU bija 0,239% (citiem vārdiem tikai viens no 500 jaunu auto pircējiem ir tik traks lai pirktu Jeep Eiropā), bet iepriekš jeep tirgus daļa bija vēl zemāka (zemāk par zemu - tas ir iespējams, piemēram, ja es pādotu vienu paškonsturētu traktoru pagājušo gad, bet 2 šogad, tas ir 100% pieaugums un iespējams straujākais starp visiem traktoru ražotājiem, bet mana tratoru tikgus daļa jorprojām ir smieklīga)

Aldis 28.augusts 2014 18:41
5 0 Atbildēt

AMERIKĀŅIEM IR LABAS MAŠĪNAS.

TO SAPROT TIKAI TIE, KURI AR TĀM IR BRAUKUŠI, PIE KAM ILGĀK PAR PĀRIS DIENĀM...

Crankshaft 29.augusts 2014 7:43
0 1 Atbildēt

imzz

Dīvaini gan, kāpēc eiropiešiem ar attīstīto ceļu tīklu būtu vajadzīgs pasmags apvidus auto ar lielu gaisa pretestību uz šosejas un attiecīgi degvielas patēriņu.

====================

Vispār jau, ja R-Eiropā ieraugi uz ielas / ceļa auto no "lielo /

pasmago" šlakas, lielākajai daļai visādu Grand Cherokee, Zemeskreiseru, Patruļnieku, G-Klasse, Lendroveru aimugurē

ir piekabes āķis. Priekš kam, saproti, kad ieraugi šādu auto

ar piekabi, kurā iekšā 100% ir ZIRGS vai pat divi :-)Bez tam

ir profesijas, kurās visādi normāli SUVi ir vienkārši ērtība -

pazīstu pāris cilvēkus, kuri nopirkuši savus Grandus un

Patrolus no "turienes" ceļu būvniecības darbiniekiem :-)Skaidrs, ka ar tādu auto pa jaunbūvējama / remontējama ceļa trasi / apkārtni ir krietni vieglāk pārvietoties, nekā ar

vieglo auto.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 22

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti