Jaunais "Ford Mustang" iziet uz starta (+ foto) 2

 
iAuto | 29.augusts 2014 12:00

Ceturtdien, 28.augustā uzsākta "Ford Mustang" jaunās paaudzes modeļa sērijveida ražošana.

Šī diena ieies vēsturē arī tādēļ, ka "Mustang" pirmo reizi savā vēsturē tiks piedāvāts visā pasaulē, tostarp arī Eiropā. Izveidota speciāla modifikācija ar stūri labajā pusē, kas paredzēta 25 pasaules valstīm, ieskaitot Lielbritāniju, Austrāliju un Dienvidāfriku, bet versija ar stūri kreisajā pusē sākotnēji tiks piedāvāta 56 valstīs. Kopumā amerikāņu sportkārs būs nopērkams 120 pasaules valstīs.

Jaunais "Ford Mustang" aprīkots ar neatkarīgo piekari priekšā un aizmugurē, kas pēc ražotāja apgalvojuma noregulēta ņemot vērā Eiropas patērētāju prasības. Mūsu kontinentā sportkārs tiks piedāvāts ar 310 ZS jaudīgu 2,3 litru "EcoBoost" turbo motoru un 5,0 litru astoņcilindru agregātu, kas attīsta 435 ZS. Ziemeļamerikas pircēju izvēlei pieejams arī 3,7 litru 300 ZS V6 atmosfēriskais motors. Pagaidām motorus var kombinēt ar sešu pakāpju manuālo vai automātisko pārnesumkārbu, taču nākotnē transmisiju sarakstam pievienosies arī jaunā 10 pakāpju automātiskā pārnesumkārba, ko "Ford" izstrādā kopā ar "General Motors."

 

 
Visi komentāri
 
Conqueror 29.augusts 2014 21:44
3 0 Atbildēt

labs!

troll 2.septembris 2014 22:36
3 0 Atbildēt

vareja dupsi tai mashinai paradit sheit,tagad jaiet prasit maatei googlei !

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti