Jaunais "Honda" "Civic Type R" modelis iezīmēs zīmola jaunas veiktspējas sākumu (+ foto) 1

 

Foto: Publicitātes foto

Honda Baltic | 29.septembris 2014 10:30

Laikā, kad automobiļu pasaule gatavojas izstādei Mondial de l’Automobile 2014, kompānija Honda laidusi klajā jaunu, aizraujošu informāciju par tās tik ļoti gaidīto "Civic Type R" modeli.

Pilnīgi jaunais ražojums, kas Eiropas salonos būs apskatāms nākamajā gadā, būs līdz šim izcilākais Type R modelis, kas iezīmēs zīmola jaunas veiktspējas sākumu.

Jaudu nodrošinās 2,0 litru i-VTEC dzinējs no uzņēmuma Honda Earth Dreams Technology klāsta. Pārsniedzot 280 ZS, tas nodrošinās vēl nepieredzētu veiktspēju, salīdzinot ar jebkuru iepriekšējo "Type R" automobili. Tas ietver visas Civic paaudzes, kā arī leģendāros, uz veiktspēju orientētos Integra, Accord un pat NSX modeļus.

Tas atbilst stingrajiem Euro 6 emisiju normatīviem un vienlaicīgi ir "Honda Type R" dzinējs, kam nav līdzinieku. Tā priekšgājējiem bija turbopūtes dzinējs, savukārt jaunais modelis ir aprīkots ar turbokompresoru, kas veicina jaudas padevi pie zemiem apgriezieniem. Apvienojumā ar augstākās klases veiktspēju, kas ir sinonīms kompānijas Honda VTEC tehnoloģijai,ko iecienījuši aizrautīgie Type R modeļa īpašnieki, šie automobiļi nodrošinās brīnišķīgu braukšanas pieredzi.

Foto: Publicitātes foto

Suehiro Hasši (Suehiro Hasshi), "Civic Type R" modeļa Lielā projekta vadītājs uzņēmumā Honda R&D, izteica šādu atziņu: “Kompānijai Honda ir bijušas četras "Type R" modeļa variācijas – Civic, Integra, Accord un NSX modeļi. Jaunā Honda Civic Type R modeļa dzinējs ir pārāks par visiem pārējiem attiecībā uz izejas jaudu, griezes momentu un dzinēja reakciju.”

Hasši kungs uzsvēra, ka automašīnas pievilcība nebūt nebūs tikai jauns augstas veiktspējas dzinējs, kas paslēpts zem motora pārsega. Vairāki inženiertehniskie jauninājumi un uzlabojumi izveidos jauno "Civic Type R" automobili par īstu vadītāja automašīnu, kas ir pelnījusi slaveno sarkano ‘H’ emblēmu.

Piemēram, "Civic Type R" modelis iezīmēs Honda automobiļu jaunā ‘+R’ taustiņa debiju. Tas ir novietots stūres rata vienā pusē, un, ja to piespiež, tiek aktivizēts ‘+R‘ režīms, lai iegūtu aizraujošu braukšanas pieredzi. Dzinēja reakcija ir paaugstināta, jo griezes momenta kartēšana ir pārveidota uz agresīvāku un uz veiktspēju orientētu iestatījumu. Stūres iekārta labāk reaģē un kopā ar jauno četru punktu Adaptive Damper System nodrošina maksimālas vadīšanas iespējas.

Hasši paskaidroja: “Standarta režīmā "Civic Type R" automobilis ir ārkārtīgi veikls ikdienas sporta auto ar patīkamu un vienmērīgu paātrinājumu. ‘+R’ taustiņš rada dinamiskāku un sportiskāku automašīnu, dodot vadītājam impulsu sacīkstēm. Atšķirība raksturā ir milzīga. ‘+R’ režīms ir ekstremāls; automašīna ir ideāli piemērota lietošanai uz ceļa, un to novērtēs īsts sporta automobiļu entuziasts.”

Foto: Publicitātes foto

Vēl viens piemērs kompānijas Honda novatoriskajai pieejai ir automašīnas stūres ass’. Lai nodrošinātu jaudu 2,0 litru i-VTEC ar turbokompresoru aprīkotajam dzinējam, jaunā Civic Type R modeļa priekšējās piekares sistēma ietver šo papildu mehānisko sistēmu ar diviem atbalsta tapas šarnīriem. Tie mazina stūres griezes momentu, un ļauj vadītājam pilnībā izmantot automašīnas izcilo vadāmību.

Turklāt īpaši "Civic Type R" modelim ir izveidota jauna četru punktu Adaptive Damper System. Atkarībā no braukšanas apstākļiem tā vienā mirklī automātiski pielāgo priekšējās un aizmugurējās piekares atsperu amortizēšanas spēku. Tas jaunajam Civic Type R modelim ļauj nodrošināt ērtu braukšanu kruīza brauciena laikā, savukārt, kad nepieciešama augstas klases vadīšana, tas ir izturīgs un veikls.

Jaunais "Civic Type R" modelis ies pa to pašu ceļu, kur gājuši tā priekšteči ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Izstrādes grupa izvēlējās šo opciju, lai palielinātu braukšanas prieku.

Hasši paskaidroja: “Manuālā pārnesumkārba ļauj vadītājiem izvēlēties to ātrumu, kuru viņi grib, piemēram, tuvojoties līkumam, no piektā uz trešo. Jaunā "Civic Type R" modeļa koncepcija ir tāda, lai tas pilnībā būtu sportiski aktīvas vadīšanas automobilis, tādēļ šis bija labākais variants.”

Pilnīgi jaunais "Civic Type R" modelis izveidots un konstruēts atbilstoši Eiropas autovadītāju gaumei. Tas tiks ražots kompānijas Honda mūsdienīgajā rūpnīcā Svindonā, Apvienotajā Karalistē, un pārdošanā nonāks 2015. gadā.

Lai apskatītu jaunāko "Honda" "Civic Type R" Concept automobili, dodieties uz uzņēmuma Honda stendu auto izstādē 2014 Mondial de l’Automobile. Uzņēmuma Honda preses konference notiks šajā stendā ceturtdien, 2. oktobrī plkst. 16.45 pēc Centrāleiropas laika.

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
Uggga 29.septembris 2014 12:54
0 0 Atbildēt

Un tāpat priekšpiedziņa?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti