Vācijas kvalitātes ziņojumā Peugeot 508 ieņem pirmo vietu 16

 

Foto: Publicitātes attēls

Peugeot Baltic | 19.oktobris 2014 11:02

Vācijas Tehniskās apskates biedrība (GTÜ) viena līdz trīs gadus vecu automobiļu vidū kā kvalitatīvāko vidējās klases automobili novērtējusi Peugeot 508.

GTÜ ziņojums veidots, balstoties uz datiem par gandrīz četriem miljoniem tehniskajām apskatēm, kas Vācijā veiktas 240 modeļiem. Automobiļi sarindoti atbilstoši tehnisko apskašu rezultātiem – tika novērtēti gan automobiļiem radušies tehniskie defekti, gan trūkumi.

Foto: Publicitātes attēls

Izvērtējot vidējās klases spēkratu rezultātus, GTÜ par kvalitatīvāko atzinusi Peugeot 508, kas apsteidzis Škoda Superb un Mercedes C klasi.

Kā jau vēstīts, pirmais Peugeot 508 modelis tika izlaists 2011. gadā. Parīzē notiekošajā auto izstādē Peugeot prezentēja arī atjaunināto 508, kas Latvijā tiek pārdots kopš šīs nedēļas. Modeļa bāzes cenas ir zemākas nekā priekštečiem un sākas no 18 950 eiro.

 
Visi komentāri
 
Vova 19.oktobris 2014 11:53
1 2 Atbildēt

Nepareizi, Vācijas kvalitātes ziņojumā pirmo vietu ieņem Kia Rio.

LMT 19.oktobris 2014 13:16
1 8 Atbildēt

Tikmēr Vācijas rūsas topā, - vislabāk opeļiem klājas...

iAuto 19.oktobris 2014 14:25
3 2 Atbildēt

Nē, no kurienes Tev info?

GB12 20.oktobris 2014 8:48
2 2 Atbildēt

Kā vienmēr, no tirgus tantiņām un stulbiem aizspriedumiem.

LMT 20.oktobris 2014 10:41
3 2 Atbildēt

Tas ir eksperta slēdziens!

OptimusPrime 19.oktobris 2014 16:12
15 5 Atbildēt

Daudzi neticēs, daudzi kritizēs, citi teiks ka franču mašīnas principā ir nelietojamas, BET fakts ir tāds ka šis modelis tik tiešām izceļas ar ļoti mazu defektu skaitu.

iAuto 19.oktobris 2014 16:23
0 2 Atbildēt

Labs niks!

kasinsh79 19.oktobris 2014 18:06
9 1 Atbildēt

Esmu viens no skeptiķiem, bet saprotu - tie ir stereotipi, kuri būtu jālauž. Redzēts pats auto arī dzīvajā - super:)

Crankshaft 20.oktobris 2014 7:49
2 0 Atbildēt

LMT

Tikmēr Vācijas rūsas topā, - vislabāk opeļiem klājas...

===================

:-) Kurā gadsimtā, draudziņ, tu dzīvo? :-)))))))))))) Arī tas ir stereotips, kuru, diemžēl neko nezinot par tēmu, arī mūsdienu jaunieši pārņem, pat tie, kuriem vadītāja tiesības labi ja mopēdam (skūteram) pienāktos :-)

Bet par tiem franču auto ir tiesa, turklāt arī konstruktīvi vairs nav tā, kā bija 1980. gadu beigās, kad remontējot franču auto , praktiski jebkuru, brīžiem nācās sēdēt blakus, nervozi pīpēt un prātot: diez kā tas konstruktors šito ir domājis un vai nav pēc pusdienām ar litru vīna uzmargojis :-) Starp citu, tas attiecās arī uz daudziem angļu marku autiņiem, kuri lielā skaitā ienāca no Beļģijas pēc britu okupācijas karaspēka izvešanas 1980. gadu beigās. Tiem arī daži konstruktīvie risinājumi acīmredzami bija pabā pie alus kausa uz salvetes zīmēti ... :-))))))))))))

Šodienas Peugejoti un Citramoni, īpaši lielāki par mazo klasi, ir pat ļoti OK, kaut arī P206 jau nebija ne vainas, cik atminu.

LMT 20.oktobris 2014 10:45
0 2 Atbildēt

===========================

Reālajā situācijā, brāl!

Vova 20.oktobris 2014 12:34
0 0 Atbildēt

'Nav ne vainas' - tas ir tāds diplomātiski korekts raksturojums... Bet, kad pienāk laiks izvēlēties automobili, saprātīgs pircējs tomēr izvēlēsies japāni vai korejieti.

IkdienasViesis 20.oktobris 2014 13:35
2 5 Atbildēt

Domāju, ka mūsu autoceļi salauzīs jebkuru auto jau garantijas periodā.

rudens68 20.oktobris 2014 20:24
0 0 Atbildēt

Iespējams būtu paņēmis šo modeli , bet peugots neļauj auto apgāzēt .

Crankshaft 21.oktobris 2014 8:09
1 0 Atbildēt

LMT

===========================

Reālajā situācijā, brāl!

---------------------------------

Ā, skaidrs, tu brauc ar 1982. gada Kadett D :-))))))) Nezinu,

manam tēvam ir 1996. gada Vectra B un nekas tur nav sarūsējis vairāk, kā jebkuram citam šāda vecuma auto ...Pareizāk sakot, praktiski nekas. Tiesa, pirmais auto īpašnieks bija pedants un cītīgi bija pildījis visas rūpnīcas norādes pretkorozijas frontē, fāters turpina to pašu :-)

IkdienasViesis 21.oktobris 2014 16:17
0 0 Atbildēt

Atceros, savulaik kādā 1994.gadā man viena pazīstama advokāte nopirka pilnīgi jaunu tā laika 306 modeļa peugeotu. Viņai daudz iznāca braukt arī pa lauku ceļiem. Reali, tas auto viņai jau pēc 3 gadiem bija knapi braucams. Nepietika ar ritošo, kas kapitāli tika atjaunota kādas 3 reizes, sāka bojāties arī dzinējs un elektronika...Finālā pat remontņiki vairs netika galā un ieteica to auto nolikt pie sētas.

Crankshaft 23.oktobris 2014 7:23
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis

Atceros, savulaik kādā 1994.gadā man viena pazīstama advokāte nopirka pilnīgi jaunu tā laika 306 modeļa peugeotu. Viņai daudz iznāca braukt arī pa lauku ceļiem. Reali, tas auto viņai jau pēc 3 gadiem bija knapi braucams. Nepietika ar ritošo, kas kapitāli tika atjaunota kādas 3 reizes, sāka bojāties arī dzinējs un elektronika...Finālā pat remontņiki vairs netika galā un ieteica to auto nolikt pie sētas.

----------------------------

Vispār jau tiesa, to gadu mazie peugejoti vāji bija piemēroti braukāšanai pa zemes ceļiem, īpaši savas aizmugures piekares dēļ, kura principā bija pārņemta pa

taisno no modeļa 205/305. Tos nolāpītos adatgultņus un

minimālmēra sailentus nevarēja spēt vien mainīt ... :-( Nebija tas auto domāts nobraukšanai no asfalta, izņemot iebraukšanu savas villas pagalmā :-) Dzinēji? Cik atminu,

problēmas mēdza būt ar t.s. "crossflow" 1.4 un 1.6 ltr benzīnniekiem, īpaši novados, kur ar benzīna kvalitāti bija

problēmas ... Un 1990. gadu pirmajā pusē tādas bija daudzviet, pašam nācās ar "razborkām" nodarboties :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 22

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti