700 jaunos "VW Passat" gaida lūžņu prese (+ foto) 24

 

Foto: Autobild.de

iAuto | 30.oktobris 2014 12:30

Pastāv varbūtība, ka 700 pilnīgi jaunus "Volkswagen Passat" gaida lūžņu prese, raksta vācu "Autobild," atsaucoties uz radio "NDR 1" informāciju. Iemesls – kļūda metināšanas robota programmnodrošinājumā.

Jaunā "Passat" (B8) startu apēno dažādas problēmas – pirms dažām dienām tas nonāca preses slejās kāda pārdroša zagļa dēļ, kas pamanījās divus absolūti jaunus eksemplārus izzagt no rūpnīcas teritorijas, bet šodien mediji vēsta par, iespējams, 700 eksemplāru iznīcināšanu, kas jāveic nepareizi noregulēta metināšanas robota saražotā brāķa dēļ.

Foto: Autobild.de

"Volkswagen" šo gadījumu nekomentē, taču nav dūmu bez uguns – Emdenas rūpnīcas preses pārstāvis NDR 1 radio atzinis, ka "Passat" ražotne cīnās ar „bērnu slimībām,” kas šobrīd jau esot novērstas.

Nozagto VW Passat fiksējuši radari Foto: Autobild.de

Arī "Emden Zeitung" ziņo par problēmām jaunā "Passat" ražošanas līnijā, gan minot nedaudz citu skaidrojumu – problēmas radušās tādēļ, ka vienlaicīgi tiek ražots sedans un universāls, galvassāpes sagādā arī jaunais motora novietojuma veids un krietni lielākais elektronikas daudzums. Šajā gadījumā tiek runāts par vairāk nekā 100 automobiļiem, kas būs jāveic izmaiņas konstrukcijā.

Jaunais "VW Passat" pie dīleriem tiek gaidīts decembrī.

Foto: Indianblog.com

 
Visi komentāri
 
kolumbs 30.oktobris 2014 7:44
47 2 Atbildēt

Jaeksporte caur LT,tur saremontes

Crankshaft 30.oktobris 2014 9:05
2 2 Atbildēt

To 700 auto kaiti varētu saremontēt jebkur, principā arī pašā

VW vai "pietuvinātā" servisā :-) Šai gadījumā vācu presē šis tas ir "izsūcies cauri", izskatās, ka runa ir par nepilnīgi sametinātu vienu garenisku virsbūves šuvi, robots nav gana

saspiedis detaļas un daļa punktu nav "caurmetināti". Remonta problēma ir tā, ka VW, kā vairums autoražotāju, daļu šuvju metina caur hermētiķa kārtiņu, kura remontu

apgrūtina ...Bet principā varēja gan sataisīt un pēc tam

kaut vai labdarībai vai valsts iestādēm par kaut puscenu pārdot :-)

LMT 30.oktobris 2014 10:08
7 1 Atbildēt

Tu jau, draugs, neatteiktos braukt ar pusmetinātu vāģi, kas avārijas gadījumā var sadalīties!!

bembis 30.oktobris 2014 9:43
14 0 Atbildēt

Nav viņiem izdevīgi kaut ko remontēt un kur nu vē dāvināt. Vieglāk un ātrāk sapresēt un taisīt jaunus.

Crankshaft 30.oktobris 2014 9:57
4 3 Atbildēt

bembis

Nav viņiem izdevīgi kaut ko remontēt un kur nu vē dāvināt. Vieglāk un ātrāk sapresēt un taisīt jaunus.

--------------------------

Tu aizmirsti par tādu lietu, kā ražotājfirmas imidžs sabiedrības acīs! Un tādām lietām mēdz pievērst lielu uzmanību :-) Ja ražošanas defekts konstatēts posmā starp

metināšanas līniju un "pretkoroziju", tad gan jautājumi nerodas - zur Schredderanlage, bitte sehr! :-))))))))))))

Fix 30.oktobris 2014 10:08
4 3 Atbildēt

Pedantiskie frichi izraadaas ka nemaz nav tik pedantiski. Globalizaacijas ietekme.

Autobraucējs. 30.oktobris 2014 10:18
1 2 Atbildēt

Es varētu braukt arī ar mazliet neprecīzi sametinātu, cik nav bijušas tādas mašīnas! , un te pa Latvijas ceļiem uz 250 nav jālido, momentā bez tiesībām paliksi, bet uz 100-120 var braukt bez problēmām, ka tur kāds milimetrs, centimetrs šur vai tur ! Vienu eksemplāru labprāt pieņemtu dāvinājumā !!

Simple 30.oktobris 2014 10:36
2 3 Atbildēt

Visu vajdzīgo izņems arā, paliks tikai bundža, kuru tad beigās arī sapresēs. Ne jau viņi tagad ņems un sapresēs pilnas komplektācijas mašīnas.

Ozolinnss 30.oktobris 2014 10:41
3 1 Atbildēt

Un kur viņi liks lietotas detaļas? Tas tev nav rumbulas čigānu placis kur viss ir jauns un mazlietots, kā jau te minēja ir firmas tēls kas jātur augstā līmenī.

.... 30.oktobris 2014 14:24
0 0 Atbildēt

Čali,kāds sakars vispār lietotām detaļām? Pēc Tava teikta viņi tur liek iekšā jau lietotas detaļas:D Jo raksta pirmajā teikumā ir rakstīts, ka "pilnīgi jauni" auto un es pieņemu,ka pinlnīgi jaunos auto arī liek pilnīgi jaunas detaļas:D

To fix 30.oktobris 2014 10:41
13 1 Atbildēt

ja nebūtu pedantiksi tad palaistu aprītē !

jnx 30.oktobris 2014 19:35
0 1 Atbildēt

ja nebutu pedantiski, tad atri vien zaudetu slavu sarazota brakja delj, jo izplatitos reklamacija. labak ir zaudet 700 vienibas un pec tam neuztraukties par atsauksmeem

prieks ka pashi atziist savas kljuudas, jo vismaz tad ir no kaa maaciities

GB12 30.oktobris 2014 12:33
1 1 Atbildēt

Man tas viss kaut kā joprojām izskatās pēc smalki izstrādāta PR trika.

LMT 30.oktobris 2014 13:02
1 1 Atbildēt

Man ar, ož pēc GB12!

TDIOTS 30.oktobris 2014 13:52
3 2 Atbildēt

Manis pēc , visus passrāķus varētu sūtīt uz presi :) , abzolūti neuzrunā :), it īpaši ar baudāmo 1,2TFSI

vw passat 30.oktobris 2014 19:26
0 2 Atbildēt

Lai dala pa bŗivu

Nu lūdzu

********** 30.oktobris 2014 19:56
0 1 Atbildēt

vnk panem metalu pie metala un parejo dod rez d

Edgars 31.oktobris 2014 4:12
0 1 Atbildēt

Dodiet man 10 tādus, es atradīšu labāku pielietojumu, iedošu jums metaloma cenu

GT 31.oktobris 2014 7:52
2 0 Atbildēt

metināšanas robotus atlaist no darba :D

Crankshaft 31.oktobris 2014 8:02
2 1 Atbildēt

LMT

Tu jau, draugs, neatteiktos braukt ar pusmetinātu vāģi, kas avārijas gadījumā var sadalīties!!

------------------------

Ceru, ka apzinies, kādas muļķības sarakstīji! Dotajā gadījumā operācija neatšķirtos no sacīkšu auto virsbūves sagatavošanas, ja tev ir kaut nojauta, ko tad dara pašai virsbūvei :-)

LOL 31.oktobris 2014 10:02
0 0 Atbildēt

mūsējiem būtu pārdevuši, izķertu kā 6 i-ponus!

Crankshaft 1.novembris 2014 9:22
0 0 Atbildēt

Ozolinnss

Un kur viņi liks lietotas detaļas? Tas tev nav rumbulas čigānu placis kur viss ir jauns un mazlietots, kā jau te minēja ir firmas tēls kas jātur augstā līmenī.

==================

Detaļas no šādiem auto, ja gadās, labprāt uzpērk firmas, kuras

tieši uz tādām specializējas, parasti uz konkrētu auto marku detaļām. Atpērk no ražotāja par, teiksim, trešdaļu cenas, pārdod tālāk vai eksportē par, teiksim puscenu. Vācijas tirgū šādas detaļas un agregātus apzīmē ar vārdu

"Neuwertig" (pielīdzināms jaunam) atšķirībā no vārda "Neu"

(jauns). Man Eiropas autokrosā brauc viens tādas firmas

īpašnieks, specializējas uz Mercedes markas auto detaļām,

demontētām vai viegli apskādētām, līdzīgi, kā mūsu "Forons" pārdod "televizorus ar skrambu" :-))))))))))))))

aizejošais 2.novembris 2014 11:20
0 0 Atbildēt

veca lieta, nepirkt tikko tirgū iegrūstu modeli, bet pagaidīt pusgadiņu, lai konveijers piešancējas

Kā tad. 4.novembris 2014 23:36
0 0 Atbildēt

Nu nevar jau beidzot atzīt, kad VW grupa ražo vienus no nekvalitatīvākajiem auto, tādēļ jānoveļ uz datorprogrammu vaina.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 33

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti