"Volkswagen Phaeton" konkurēs ar "Mercedes" S-klasi (+ foto) 24

 

VW Phaeton pašreizējā paaudze Foto: Publicitātes foto

iAuto | 8.janvāris 2015 15:44

"Volkswagen" gatavojas iekļauties cīņā par lielās Premium klases sektoru, uzlabot "Phaeton" kvalitāti un tēlu, veidojot to par "Mercedes" S-klases tiešo konkurentu.

VW Phaeton pašreizējā paaudze Foto: Publicitātes foto

Pēc vācu "auto motor und sport" informācijas, jaunais "Phaeton," kas tiek gaidīts 2016./17.gadā tiek izstrādāts kā pilnīgi jauns, prestižs, komfortabls un augstvērtīgs autobūves produkts. "Volkswagen" flagmanis ne tikai spēs sacensties kā līdzīgs ar "Mercedes" S-klasi, bet dažās jomās pat apsteigs par segmenta līderi uzskatīto Štutgartes zvaigzni.

VW Phaeton pašreizējā paaudze Foto: Publicitātes foto

"Phaeton" tiek solīta autopilota tehnoloģija, kas spēs vadīt automobili pilsētā līdz pat ātrumam 60 km/h, bet uz automaģistrālēm tā būs pielietojama vēl lielākos ātrumos, pratīs bremzēt un paātrināties, kā arī izpildīt apdzīšanas manevru.

VW Phaeton pašreizējā paaudze Foto: Publicitātes foto

Jau tagad zināms, ka "Phaeton" būs vieglāks nekā S-klases sedans un saņems pneimatisko piekari, kas atšķirībā no "Mercedes," kur ceļa virsmu pirms automašīnas skenē stereo kamera, sagatavojot amortizatoru/atsperu elementus nelīdzenumu pārvarēšanai, tiks izmantota radaru un sensoru kombinācija, kas spēs strādāt arī naktī un lielos ātrumos. 

VW Phaeton pašreizējā paaudze Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
LMT 8.janvāris 2015 9:18
4 2 Atbildēt

Nu ar kādu 2002-2006 gadu varēs konkurēt, kā līdzīgs ar līdzīgu!

zz 8.janvāris 2015 9:30
12 5 Atbildēt

""Volkswagen Phaeton" konkurēs ar "Mercedes" S-klasi" - nākotnes formā teikts? - ā, nu tagad skaidrs... jo iepriekšējais (esošais) Phaeton nespēja konkurēt pat ar E-klassi... bet nākotnes modelis varētu jebko (jo nezināms) - lai gan esmu pārliecināts ka pirms iepriekšējā Phaeton virsraksti bija tieši tādi paši :D

peds 8.janvāris 2015 9:35
14 20 Atbildēt

VW ir un paliek VW - var dariit ko grib. VW var konkureet tikai ar suudu :)

bite 8.janvāris 2015 10:16
9 6 Atbildēt

Latvieshu pesimisms un skaudiiba plaukst !Lai veicas VW!!!

Juris 12.janvāris 2015 23:44
1 0 Atbildēt

Pilnīga taisnība, VW ir jākonkurē ar Opel un Ford. Tam jāzin sava vieta tirgū. Tad jau piem. Škoda arī izdomās konkurēt ar LEXUS. Tas drīzāk būtu kāda humora žurnāla vāka tēmas vērts stāsts.

Horvāts 8.janvāris 2015 10:39
0 1 Atbildēt

Ja pamainīs dizainu uz Passat CC pusi, tad ļoti iespējams!!! Personīgi es starp CLS un Passat CC noteikti izvēlētos CC!!

es 8.janvāris 2015 11:28
2 1 Atbildēt

Tavām zināšanām - VW firmai pieder - Audi, Porsche u.t.t Vienkārši tā kā VW pieder pie "Lētās klases mašīnām", vinš nedrīkst taisīt vw tādā līmenī un cenā, kādā ir Audi un citas augstas klases mašīnas. (To sauc par tirgu un konkurenci)

Juris 12.janvāris 2015 23:50
1 0 Atbildēt

Varbūt, tikai Audī nav augstas klases mašīna.

yyy 8.janvāris 2015 11:30
3 2 Atbildēt

VW tiešām paliek VW. Lai konkurētu ar S klases mersi... Tad Mersim jābonkratē un tad varētu konkurēt. Smiekli nāk. VW var konkurēt ar Opeli, Renault un citiem sūdiem bet nekad ar Mersi, BMW vai paša brāli Audi. Nebūtu šis virsraksts tad varu piekrist kad slikts modelis šis nebūs. Jo VW nav slikta mašīna.

Horvāts 8.janvāris 2015 16:32
2 3 Atbildēt

Ja jau tu tik zinošs - izstāsti ar ko tieši MB ir labāks par VWun kāpēc?!!!

Reds 8.janvāris 2015 12:12
1 4 Atbildēt

ped tavs sūds nekonkurē ar neko...... Pat atļauties nopirtsies nevaresī kad šis saucamais sūds tev būs blakus1

Vērotājs 8.janvāris 2015 21:40
3 0 Atbildēt

Stulbs gājiens no Vokswagen grupas. Tad jau sanāk, kad tas Phaeton izkonkurē viņu pašu Audi A8. Mercedes klienti varētu nopirkt BMW 7 sērijas...varbūt, bet ne Volkwagen.

pidars 8.janvāris 2015 23:19
3 0 Atbildēt

nu saubigi. loti saubigi. vw phaeton parak liela lidziba ar skoda laikam superb.... un passat... tas nav konkurents mercedes. Pratigak jau butu laist kadu letaku bentley modeli, lai konkuretu ar to mercedesu. VW ir labi golfu un passatu segmenta, bet meredes laucinja tur nav ko darit ar luksus pasaatu. tas ir taa ka vw markai nav tads prestizh ka mercedes

EP 8.janvāris 2015 23:45
1 3 Atbildēt

ZZ kom,E klase pat tuvu nestāv Phaetonam,protams ka līdz S klasei vēl patālu.

x 9.janvāris 2015 1:01
1 3 Atbildēt

Ja tu runā par zīmola vērtību cilvēku acīs, tad jā - S klase ir tālu priekšā. Ja tomēr par pašiem auto, tad pirmais Phaetons ļoti daudzās lietās bija pārāks par tā laika S klasi. Patiesībā tam bija tikai viens mīnuss - tas izskatījās pēc liela Passat. Tikmēr tā laika S klasi neviens pat neatcerās, tas bija diezgan neizteiksmīgs auto, bet visi atcerās tā laika BMW 7. sēriju, jo tas bija neglīts, bet ar visu to vecajai 7. sērijai lika izskatīties ļoti vecmodīgai :)

zz 9.janvāris 2015 9:14
5 1 Atbildēt

Phaeton ir neizdevies joks.... 1) jā, zinu, VW grupa ir otrs lielākais auto ražotājs pasaulē, kam pieder Bentley, Audi, Lamborgini un Porshce. 2) jā, zinu, ka pats nevienu auto neesmu uzkonsturējis un arī nevarētu pat pliku VW Polo uzkonsturēt,pat ja mana dzīvība būtu no tā atkarīga. 3) jā, zinu, ka Phaeton I tehniski bija advancētāks par tā laika S-klassi, 7.-to un A8... Bet, ar to visu, tā vai tā Phaeton I bija neizdeviens joks, jo pieprasījums pēc tā bija tuvu nullei un tas ir jāsalīdzina ar tiešajiem konkurentiem, (nevis ar manu (mr zz) pārdoto paštaisīto VW Polo skaitu, kas ir un būs precīzi nulle)... un pats galvenais, ka Phaeton II nav absolūti neko mācījies no I - dizains joprojām tāds 90-to gadu beigu kantainums un kas tieši tiek darīts imidža labā (šajā klasē - ja nav imidžs - tad nav pārdošāna)? ar virskrakstiem, kā ""Volkswagen Phaeton" konkurēs ar "Mercedes" S-klasi"" nepietiks, jo tieši to pašu virsrakstu es lasīju 2003. gadā pie Phaeton I - un mēs visi zināk kā viņš "konkurēja". ceru ka vismaz VW novērsīs svara problēmas - tiem, kas nezin neko par Phaeton, bet slavē to - tad Paheton I pašmasa sākās nop 2400 kg (tas ir ap 400-500kg smagāk par konkurentiem) un lieki teikt ka tas atspēlējās ne tikai uz dinamikas rādītājiem, bet arī uz gandrīz visām auto izmaksām.

Sumo 9.janvāris 2015 10:59
2 0 Atbildēt

Kopš atļāvos nopirkt jaunu VW Pasat, VW marka man ir kļuvusi par lamu vārdu

TDIOTS 9.janvāris 2015 12:01
1 0 Atbildēt

Satiekas divi keksi -ar ko atbrauci , ar mersi ,a tu - ar folksi ..un kurs no viņie izklausās ''tautiski''....:):):)

Lai tie gudrinieki , novāc no tā , NEBŪT NESLIKTĀ auto , to fauvē bļembuli , tad tā lieta varetu rulzēt .

Xren tajotas varetu notirgot tik daudz Lexusu , ja Lexusa pirmais vārds būtu Tajoķina tad Leksus GS utt.( tas nekas ka Leksus pilns ar visādām karollas podziņām un citiem lēta izskata ,bet kvalitatīviem ,mēsliņiem)

terorists 9.janvāris 2015 13:16
0 1 Atbildēt

Nav tikai skaidra VW grupas kopējā marku politika. Ja kopējā premium sedanu sortimentā secībā bija šāda -> Bentley-Audi-VW-Škoda, kur AUDI centās līdzināties MB, tad rodas pamatots jautājums, kādai mērķauditorai būs nākamie Audi, nerunājot par Bentley?

mersis paliek mersis 9.janvāris 2015 14:37
1 0 Atbildēt

nee nee nee, ar mersedesu vinam klasies smagi

pneimopiekare 9.janvāris 2015 21:06
1 0 Atbildēt

... 1/2 no auto cenas MB S~2002

nja 11.janvāris 2015 1:19
0 3 Atbildēt

Komente un nodirs ar veci kas no zapariem uz golfu parkapusi. Izspiezat savu skaudibas suudu un vilejat talak 30gadigos golfus.

kabluks 12.janvāris 2015 19:20
1 0 Atbildēt

Suņu murgi. Dzimis rāpot, lidot nevar !!!

Juris 13.janvāris 2015 0:03
0 0 Atbildēt

Varbūt nomierināšu, Tu neesi vienīgais.Arī es un daudzi mani draugi, paziņas un radi šo auto marku otru reizi vairs neiegādāsies.Arī pats nevienam neiesaku, izvairieties no šiem nekvalitatīvajiem mēsliem.Audi tehniski ir gandrīz tas pats, tikai salona apdares materiāli ir nedaudz labāki.Ja negribi problēmas katru otro mēnesi, neiegādājies neko no VW.grupas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kāpēc ir tik svarīgi noteikt atbilstošu ātrumu satiksmes organizēšanai? Ceļa zīmes 110 km/h piemērs (+ VIDEO) 6

iAutolv skaidro, kādēļ arī tik nelielā satiksmes nogrieznī kāds ir Rīgas-Jūrmalas šosejas posms, nepieciešams savlaicīgi mainīt noteikto maksimālo ātrumu un kādēļ dažkārt lielāks ātrums nozīmē mazāku agresiju uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Ko dara šī tehnika? (+ VIDEO) 5

Kravas auto ar piekabi kaut ko vienmērīgi izkaisa uz ceļa. Vai varētu būt, ka šādi ātrā un vienkāršā veidā tiek atjaunots ceļa segums? Lasīt vairāk

 

Tikai tagad Latvijas Valsts ceļi atjauno 110 km/h uz Rīgas - Jūrmalas šosejas 30.04.2024 (+ VIDEO) 18

iAutolv konstatē, ka aprīļa pēdējā dienā situācija uz Rīgas-Jūrmalas šosejas izmainījusies un tagad maksimālais atļautais ātrums ir 110 km/h. Lasīt vairāk

 

Tiesai būs vēlreiz jāskata lieta par bēgšanu no policijas pirms 5 gadiem (+ VIDEO) 3

Tiesai atkārtoti būs jāizskata krimināllieta, kurā pirms aptuveni pieciem gadiem kāds autovadītājs narkotisko vielu reibumā bēga no policijas. Pakaļdzīšanās laikā – no Rīgas līdz Ogrei – cieta vairāki likumsargi. Bēgošo autovadītāju izdevās apturēt, tikai lietojot šaujamieroci. Un tieši ar vīrieša ievainošanu galvā saistīts Augstākās tiesas Senāta lēmums, kas paredz daļēji atcelt zemākās instances tiesas lemto, ka vīrietim par izdarīto jāizcieš piecarpus gadu cietumsods. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti