"Honda/Acura NSX" – varenauto ar četrām sirdīm (+ foto) 6

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 13.janvāris 2015 11:46

Par vienu no Detroitas autoizstādes spilgtākajiem jaunumiem neapšaubāmi kļūs "Honda NSX" – varenauto, ko sportisko kupeju piekritēji pacietīgi gaidīja trīs gadus.

Foto: Publicitātes foto

Mediji ik pa brīdim uzkurināja interesi ar jaunu informāciju, solot, ka 1990. – 2005.gadā ražotā "NSX" pēctecis neliks vilties. Viņiem ir taisnība, jo pirmie attēli atklāj efektīgu sporta kupeju ar dinamisku siluetu, lielām gaisa pieplūdes atverēm priekšējā buferī un slīpiem, prāva izmēra galvenajiem lukturiem. Masīvie sāni ar ievalcētām līnijām pāriet platās aizmugures riteņu arkās ar izgriezumiem bremžu dzesēšanai, bet aizmugure zīmīga ar savulaik ražotajam "NSX" raksturīgiem šauriem lukturiem un četrām izplūdes caurulēm, kas izvadītas centrā. Pieejamā informācija liecina, ka automašīna ir 4,47 m gara, 1,94 m plata un 1,22 m augsta. Riteņu bāze sasniedz 2,63 m, bet automobiļa svaru, tāpat kā dinamiskos raksturlielumus, ražotājs neatklāj. 

Foto: Publicitātes foto

"NSX" kabīne iekārtota ar akcentu uz vadītāja vietu: pilota priekšā ir parocīga sporta stūre ar saplacinātu augšējo un apakšējo daļu, lai netraucētu skatu un nespiestos ceļos un TFT displejs, kas maina savu izskatu atkarībā no četriem braukšanas režīmiem. Pieejams elektriskais režīms, kas piemērots nelieliem ātrumiem, bet pārējie trīs (Sport, Sport+ un Track) centīsies izdabūt no kupejas visu, ko tā spēj dinamiskā pārvietošanās manierē, kam patiesībā tā tika radīta.

Foto: Publicitātes foto

Konstrukcijas centrā atrodas DOHC V6 benzīna motors, kas darbojas kombinācijā ar deviņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un trīs elektromotoriem. Viens no tiem iemontēts starp motoru un kārbu, lai palīdzētu par aizmugures ass piedziņu atbildīgajam iekšdedzes motoram veikt ātrumu pārslēgšanu, paātrināšanos un bremzēšanu, bet abi pārējie atrodas pie priekšējās ass un vajadzības gadījumā var neatkarīgi no kopējā kompleksa darbināt priekšējos riteņus.

Foto: Publicitātes foto

Pateicoties šāda risinājuma nodrošinātajai visu riteņu piedziņai un lieliskai saķerei, "NSX" var droši uzbrukt līkumiem. Kontaktu ar ceļa virsmu uztur "ContiSportContact" lieliem ātrumiem paredzētās riepas 245/35Z R19 (priekšā) un 295/30Z R20 (aizmugurē) formātā, bet par savlaicīgu apstāšanos gādā oglekļa šķiedras kompozīta bremzes. "Honda" neatklāj hibrīdiekārtas jaudas parametrus, taču eksperti lēš, ka tā pārsniegs 550 ZS.

Foto: Publicitātes foto

Pēc Detroitas "Honda NSX" tiks vesta uz Ženēvu, lai iepazīstinātu ar to Eiropas pircējus. ASV tirgū japāņu varenauto tiks tirgota kā "Acura NSX" un maksās, pārrēķinot eiro, aptuveni 127 tūkstošus. Pieteikumu noformēšana sāksies vasarā, bet piegādes – gada beigās.

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
LMT 13.janvāris 2015 12:16
0 0 Atbildēt

Labs nāk ar gaidīšanu...

Loctite 13.janvāris 2015 16:36
2 1 Atbildēt

Inženieri pagaidām neatklāj, ka katrs no motoriem griezīsies savā virzienā un DSG divsajūgu automātisko ātrumkārbu nosvilina 4,25sekundēs :)

Bl*d 13.janvāris 2015 16:50
0 1 Atbildēt

lai viņš (viņi) griežās, kā viņam patīk - es tikai neapskaužu tos, šķiet, ka jau itin tuv''as nākotnes mehāniķus, kuriem tie br''inumi būs jālabo

Shamejais 13.janvāris 2015 23:52
0 2 Atbildēt

Honda..., kas pasākusi kopēt Ferrari... :(

Bedre 14.janvāris 2015 0:21
3 0 Atbildēt

Smuks! man patīk!

Tetra 14.janvāris 2015 8:00
2 2 Atbildēt

priecājos, ka arī Honda ir uzbūvējusi, ko vērā ņemamu, citādi tāds iespaids, ka ražo tikai tādus nespējniekus kā Civic un tml

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti