"Spira4U" - neglīts, taču praktisks (+ foto) 14

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 21.janvāris 2015 8:16

Taivānas kompānija "Spira4u" Detroitas autoizstādē parādījusi automobili, kas var pretendēt uz neglītākā eksponāta nosaukumu. Neraugoties uz visai neglaimojošo statusu, "Spira4U" ir arī dažas priekšrocības, ja paraugāmies no praktiskās puses.

Foto: Publicitātes foto

"Spira4u" ir divvietīgs trīsriteņu transportlīdzeklis ar stiropora un stikla šķiedras materiālu apdari, kas pieejams divās versijās – komplektā ar kilovatu elektromotoru, kas var nodrošināt līdz pat 100 km/h lielu ātrumu vai versijā ar 150 kubikcentimetru iekšdedzes dzinēju, kas darbojas ar gāzi. Pirmajā gadījumā "Spira4u" svars būs 236, otrā 230 kilogrami.

Foto: Publicitātes foto

Taisnības labad gan jāteic, ka tik acij tik netīkamas formas un materiālu izlase nav izvēlēta tādēļ, lai šokētu skatītājus, bet gan tā iemesla dēļ, ka konstruktoriem bija jāpanāk ekonomiski izdevīgākais risinājums automobiļa konstrukcijas meklējumos.

Foto: Publicitātes foto

Turklāt, "mīkstais" apvalks pasargās no virsbūves bojājumiem nelielās avārijas un nogrimšanas, ja, nedod Dievs, gadīsies iegāzties kādā ūdenskrātuvē. Vēl viena priekšrocība - ja grūti atrast stāvvietu, "Spira4u" pietiks ar pavisam nelielu laukumiņu, jo ražotājs paredzējis, ka transportlīdzekli var novietot vertikāli, nostādot uz aizmugures bufera.

Foto: Publicitātes foto

Tik lēts gan kā izskatās "Spira4u" vis nebūs – benzīna versijas cena sākas no 5500 ASV dolāriem (EUR 4200), bet par elektriskās piedziņas variantu ražotājs vēlas 9000 dolārus (EUR 7560).

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
LMT 21.janvāris 2015 9:21
11 0 Atbildēt

Nav tik traki, glītāks jau par Urālu istrādājumiem un Bentlija džipu ir.

EgA 21.janvāris 2015 10:03
3 2 Atbildēt

Iztulkojot nosāukumu daudz kas kļūst skaidrs...

Spira tev... :)))

Slinkais 21.janvāris 2015 11:11
4 0 Atbildēt

man patīk. cena laba. varētu pat pirkt

emma 21.janvāris 2015 11:16
0 2 Atbildēt

tāds sūdu 'vāģis vien aizmugurē -tačku un 'vālē

Pravietis 21.janvāris 2015 12:04
13 3 Atbildēt

Straujuma ar Āboltiņu sen tādu ir pelnījušas !

a-ha 21.janvāris 2015 12:39
1 0 Atbildēt

:) - un galvenais, ka negrimst:)

imzz 21.janvāris 2015 21:46
1 1 Atbildēt

ja tiešām ar 1 kW motoru var izspiest 100 km/h, tad konstruktori krietni pastrādājuši, pēc tādas pludlīnijas nemaz neizskatās

opisa 21.janvāris 2015 21:53
0 0 Atbildēt

Super verķis dzenāt uz darbu-labprāt paņemtu,mocis priekš visa gada,,,,,

imzz 22.janvāris 2015 13:19
1 0 Atbildēt

priekš tāda visa gada, kurā nav sniega... Manuprāt Spirai pietrūkst būtiska elementa, atvāžamo rokturu kā beisbola kamanām, lai varētu ērti pastumt. Un 100 km/h ar 1 kW motoru tomēr šādam agregātam izskatās pēc neticama rādītāja. Ka tik tas nav uztaisīts braucot kāda auto aizmugurē.

imzz 22.janvāris 2015 14:22
0 0 Atbildēt

nu gan izgāzos.. bobsleja kamanām protams.

Video te 21.janvāris 2015 22:56
0 1 Atbildēt
Krotow 22.janvāris 2015 0:13
0 1 Atbildēt

Smuks gludeklis. Trūkst tikai šņores ar dakšu aizmugurē :)

andzins1111 22.janvāris 2015 17:37
0 0 Atbildēt

Klārksonam, viens no viņa īpašumā esošajiem mīļākajiem auto ir Peel P50 (lv.wikipedia.org/wiki/Peel_P50). Šis te auto ir tīri smuks un funkcionāls. Pircēji noteikti atradīsies.

Crankshaft 23.janvāris 2015 7:49
1 0 Atbildēt

Vispār jau šitais agregāts ir tipisks nišas produkts, nebūtu jābrīnās, ja pēc laiciņa šitādi bariem parādītos , piemēram, Ķīnas lielpilsētu centros un līdzīgās vietās. ;-) Vispār šito verķi ražo Ķīnā, bet ķīnieši nav viņu ne izgudrojuši, ne uzbūvējuši, autors ir amerikānis, uzvārdā Balards, kurš jau sen nodarbojas ar šādu rīku konstruēšanu. Un pats interesantākais, ka jau gadus 3 šitais "4u" tiek ražots ar

150 ccm motocikla dzinēju (degviela - gāze), 9.5 kW, iet

85 km/h. Jaunajai elektriskajai versijai ir DIVI (2) elektrodzinēji, pa 10 kW katrs, pēc patikšanas var izmantot vienu vai abus, verķis tiešām iet 100 km/h. Var pirkt lētāko versiju ar vienu elektrodzinēju, tam tie rādītāji ir drusku sliktāki, bet lielpilsētu centriem pietiek ar atliektiem galiem, tā secina amerikāņu žurnāls "Motor Trend". Pirmais

modelis ar 4-taktu gāzes motorīti ir visai pieprasīts Dienvidaustrumāzijā, to pašu prognozē elektriskajam.

Tā ka, godāts "Reduktor", varbūt paseko, kā tavi TULKOTĀJI

dara savu darbu - tad , iespējams, nevārsmos muļķības par 1kW dzinēju un tamlīdzīgi. :-) :-) :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti