"Lada" atbildīs Euro-6 normatīviem (+ foto) 11

 
iAuto | 27.janvāris 2015 11:43

Krievijas autobūves kompānija "AvtoVAZ" plāno adaptēt modeļus "Kalina" un "Granta 4x4" Euro-6 normatīviem, pabeidzot to pielāgošanu līdz maijam, atsaucoties uz "AvtoVAZ" preses dienestu vēsta interneta vietne "Motor.ru."

Krievijā tiek tirgotas automašīnas, kas atbilst Euro-4, bet uz Eiropu "AvtoVAZ" piegādā produkciju, kas var izpildīt Euro-5 prasības. Taču arī Euro-5 laiks rietumu tirgū ir pagājis, tādēļ eksportam paredzētā produkcija steidzamā kārtā tiek pielāgota jaunajām prasībām.

Foto: Publicitātes foto

Pagājušajā nedēļā mediji ziņoja, ka "Lada" automobiļus rietumu tirgū nevar piereģistrēt, tādēļ, ka kopš 2014.gada novembra stājušās spēkā jaunās prasības - piemēram, Vācijā nevar piereģistrēt jaunu automobili, ja tas jau no rūpnīcas nav aprīkots ar riepu spiediena kontroles sistēmu. Tāpat Eiropas Savienības prasībām vairs neatbilst "Lada" iebūvētie kondicionieri.

Foto: Publicitātes foto

Vācijas tirgum "AvtoVAZ" piegādā modeļus "Lada Granta" (8 490 eiro) un "Kalina" (7 990 eiro), kā arī apvidus auto "Taiga 4x4" ("Lada 4x4"), kas maksā 9 990 eiro. 2014.gada statistika liecina, ka Vācijā pārdots aptuveni viens tūkstotis "Lada" automobiļu, bet pavisam ārpus Krievijas robežām eksportēti 52 000 eksemplāru.

2015.gadā Krievijas lielākā autobūves kompānija ārvalstīs pārdoto automobiļu skaitu plāno palielināt līdz 100 000 vienībām.

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
LMT 27.janvāris 2015 11:44
3 3 Atbildēt

Ak tu pasaulīt!

Harijs 27.janvāris 2015 16:36
11 12 Atbildēt

Ja paši neko nemākam uztaisīt,nav ko citus apskaust!

Bedre 27.janvāris 2015 20:46
4 1 Atbildēt

te jau steidzami vajag ieviest sankcijas, lai šos auto nevaretu ievest eiropaa. un visas lielaas puules veltiigas, un eiropiesi dziivi.

IkdienasViesis 28.janvāris 2015 10:50
2 1 Atbildēt

Vācijā ladas joprojām ir pamanāmas. Īpasši popularas tās ir studentu vidū. Vēl pirms dažiem gadiem pie Hanoveres universitātes stāvvietā saskaitīju kādas desmit Ladas 2104, bija arī vairākas melnas 3110 volgas. Daudziem vāczemiešiem tas ir vienkārši stiliņš - braukāt ar krievu auto. Vienam man pazīstamam turienes profesoram pieder jauns S klases mersis, bet ikdienā viņš braukā ar ņivu vai 2101 žiguli....Interesanti, ka līdz šim viņam nav bijušas pat problemas ar TA iziešanu šiem auto.

LMT 28.janvāris 2015 11:06
0 1 Atbildēt

Iedzer indi, paliks vieglāk!

inde 28.janvāris 2015 11:40
2 0 Atbildēt

tu nu gan esi nekauņa

andzins1111 29.janvāris 2015 1:49
1 0 Atbildēt

Profesors un jauna S klase? Ja nu vienīgi viņš ir inženieris un "profesors" ir viņa vaļas prieks.

Crankshaft 29.janvāris 2015 8:23
1 2 Atbildēt

andzins1111

Profesors un jauna S klase? Ja nu vienīgi viņš ir inženieris un "profesors" ir viņa vaļas prieks.

----------------------

:-))))))))))) Tev nav pat nojēgas, kādi gada ienākumi ir , teiksim, tehniskas augstskolas profesoram Vācijā :-) ne jau velti profesors Rietumu augstskolās ir vēlēts amats, nevis,

kā padomjlaikos bija pieņemts - par pasniedzēju strādājošs

zinātņu doktors = profesors :-) "Inženieris parastais" Vācijā

par S klasi var tikai sapņot, un viņam pa lielam tāds auto arī

nav vajadzīgs, nav jau dakteris vai advokāts :-)

LADA 29.janvāris 2015 10:28
0 2 Atbildēt

ha a testos ņiva uzvelk visus rietumu džipus kā smej.Ņiva rulē

Aigarcix 1.februāris 2015 20:32
2 0 Atbildēt

Sevišķi remonta un lūšanas ziņā tā ir priekšā:)

Normis 30.janvāris 2015 22:26
0 0 Atbildēt

Es vienu nesaprotu visur eiropas standarti gan masinam gan dzivokliem bet kadi riktigi tie ir neviens nezina nekur neesu dzive sastapis vai vienkarsi tas ir cilveka nesaprotama fantazija eiro standarts

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti