Uz katru "Phaeton" "Volkswagen" zaudē 28.000€, pēctecis tomēr būs (+ foto) 17

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 29.janvāris 2015 12:09

"Volkswagen" neslēpj, ka katrs izgatavotais "Phaeton" limuzīns kompānijai atnes 28 000 eiro lielus zaudējumus. Neskatoties uz šo neapšaubāmi bēdīgo faktu, pēctecis tomēr būs.

Foto: Publicitātes foto

"Volkswagen" vadošie menedžeri Martins Vinterkorns un Ferdinands Pjehs apstiprinājuši, ka "Audi A8" un "Bentley Continental" konkurenta jaunā paaudze gaidāma 2017.gadā.

Foto: Publicitātes foto

Projektā jau tagad investēti 650 miljoni eiro, taču tas tiks turpināts, neraugoties uz to, ka katrai 76 000 eiro vērtajai automašīnai, kas atstāj caurspīdīgo Drēzdenes „stikla manufaktūru” ("Phaeton" rūpnīca) "Volkswagen" piemaksā 28 000 eiro.  

Foto: Publicitātes foto

Šāds, it kā neracionāls lēmums skaidrojams ar to, ka reizēm prestižs tiek vērtēts augstāk nekā peļņa, taču atļauties to var tikai šīs pasaules varenie. 

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
LMT 29.janvāris 2015 13:22
10 2 Atbildēt

Varenā Ventspils milicija tādus paņēma, gremdē Eiropas ekonomiku.

ce 29.janvāris 2015 14:22
13 2 Atbildēt

Ta jau šitos jāpērk bez kādām iepirkumu procedūrām, jo reāli zem pašizmaksas var dabūt

Letiņs 29.janvāris 2015 17:47
3 1 Atbildēt

NU neko nesaprotu, ko tad tik lēti tirgo to limuzīnus?

Manējais Phaetons makšaja vien 7500 Eiropas rubļu....

zz 29.janvāris 2015 18:03
5 0 Atbildēt

kā jau iepriekš teicu - Phaeton I izgāzās, kā veca sēta... bet nekas VW varēja (un varēs) ne to vien atļauties... šajā klasē ir vajadzīgs imidžs un tradīcijas, kas VW nekad nebūs (vismaz ne tuvākās dekādes) un Phaeton II paredzu tādu pašu nākotni kā I - dārgs klucis, ko neviens negrib pirkt, pat ja pakaļ met (pat ja ražotājs dāvina klientiem 30 000 euro)

ok 29.janvāris 2015 19:00
1 1 Atbildēt

Ak dieniņ ko nu darīs, nejau tāpēc vw ko zaudē, cik viņi nenopelna uz citiem medeļiem? Bez naudas tur neviens nestaigā..

vecis 29.janvāris 2015 19:29
0 0 Atbildēt

Labāk būtu ,,sponsorējuši" kādu visvienkāršāko modeli ,lai nabagiem tiek un slavē ! Cik mašīnu būtu pārdevuši vairāk !

BooBoo 29.janvāris 2015 20:29
0 1 Atbildēt

Būtu pārdevuši pa 48 000 euro, pirktu kā traki, nevajadzētu passātu :D

Juris 30.janvāris 2015 0:28
3 0 Atbildēt

Nu nepirktu neviens. Tie, kuri pērk VW, īsti neko nesaprot no tā, kas ir kvalitāte un kas ir mākslīgi radīta kvalitāte, prastižs un uzticamība. Caur dumām reklāmām un autoraidījumiem, kurus sponsorē tas, iegūta nepelnīta slava. VW grupas spēkrati visi ir ar vienām detaļām, dzinējiem, tehniskiem risinājumiem, arī Audi, tikai kuram varbūt ir augstākas kvalitātes plastmasas salona apdarei, vai arī ar ādu apvilktas cietas, lētas plastmasas.

Shamejais 29.janvāris 2015 22:49
1 0 Atbildēt

hahahaha - biedrīši...! Jūs nu gan šai lētajai reklāmai ticat :)

...neviens neko nesaka, cik nākas maksāt par servisu :) - domājams dažu gadu laikā, daļas un darbas atmaksāsies ar uzviju ;0)

Juris 30.janvāris 2015 0:16
2 0 Atbildēt

Kam lemts rāpot, tas nevar lidot. VW bija, ir un paliks tautas vāģis.

Urā 30.janvāris 2015 0:29
1 0 Atbildēt

Zelta vārdi Jurim.

Crankshaft 30.janvāris 2015 8:00
1 2 Atbildēt

Juris

Nu nepirktu neviens. Tie, kuri pērk VW, īsti neko nesaprot no tā, kas ir kvalitāte un kas ir mākslīgi radīta kvalitāte, prastižs un uzticamība. Caur dumām reklāmām un autoraidījumiem, kurus sponsorē tas, iegūta nepelnīta slava.

====================

Nevarētu teikt, ka tu daudz saprastu no visas tās spēles :-)

Faetona gadījumā Eiropas tirgus nebūt nav tas, kas šo

modeli liek ražot, kājas aug pavisam citur :-) Precīzāk -

Ķīnā un kaimiņvalstīs kur šādas klases auto pērk labprāt un daudz! Salīdzinājumam: ja Vācijā pa visu 2014. gadu ir izdevies pārdot 2371 Faetonu, turklāt nomācošo vairumu

ar 6 cilindru dzinējiem un dīzeļiem, tad Ķīnā viens pats lielākais dīleris ir pārdevis 7700 Faetonus, kā likums ar V8

benzīnniekiem un lepnākajos izpildījumos, visā Ķīnā kopā ap 24 000 (pēdējā statistika ir NOV 2014 iekļaujot). :-)Un Ķīnā tā

cena sākas tur, kur Eiropā beidzas! Iemesli? 1) VW Ķīnā ir

ļoti laba reputācija, 2) SEDANS - Ķīnā, Krievijā un Latīņamerikā nez kāpēc sedani skaitās prestžāki, nekā citi

salonauto tipi, 3) Liels, plašs, ērts, 4) Ķīnas mērogiem ļoti plašs dīleru tīkls. 5) garantēti VĀCU auto! Tā ka katram savs! :-) Principā VW Faetona programma pilnībā turas uz aziātiem :-) Arī Dienvidkorejā ir pārdots krietns daudzums.

VW grupas spēkrati visi ir ar vienām detaļām, dzinējiem, tehniskiem risinājumiem, arī Audi

===================

Tas bija jautri :-) Īpaši, ja apskata arī citus autoražotājus, kuri ražo auto modeļu rindas visā skalas garumā! :-)))))))))

andzins1111 30.janvāris 2015 14:06
1 0 Atbildēt

Kaut kāda daļa VW akciju vēl joprojām pieder valdībai. Kāpēc "parastajiem nabagiem" un nodokļu maksātājiem, pērkot golfu vai pasātu, ir jāsponsorē Veyron un limuzīni aziātu vergturiem?

anniv 31.janvāris 2015 21:15
0 0 Atbildēt

Nuuu..... izklausies te baaaigi gudrais... Pats iebrauci savos stulbajos spreiedelējumos... Tu pilnīgi nejādz no šīm štellēm neko...

anniv 31.janvāris 2015 21:16
0 0 Atbildēt

Tas bija domāts Jurim

kk 1.februāris 2015 11:40
0 0 Atbildēt

forsakais no vacu luksus auto:)

emel 1.februāris 2015 13:32
0 0 Atbildēt

Vācieši nebūt nav tik stulbi, lai kaut kāda iedomāta prestiža dēļ ilgstoši ražotu auto ar zaudējumiem. Patiesībā, gan pirmās, gan otrās paaudzes Phaeton kalpo par platformu, kurai tiek izstrādātas un aprobētas Volkswagen koncerna jaunākās tehnoloģijas, kas neapšaubāmi, izmaksā dārgi, un modeļa ražošana sanāk it kā nerentabla. Taču, drīz pēc tam kad tehnoloģijas ir "pieslīpētas" uz tās pašas platformas parādās jaunās paaudzes Audi A8 un Bently modeļi, kuri neapšaubāmi jau ir pelnoši, īpaši Bentley, un tie abi visai nosacīti ir uzskatāmi par Phaeton konkurentiem, jo katrs tomēr ir savā cenu segmentā. Tādējādi Volkswagen koncerns, ja rēķina šos modeļus kopā ir ar pozitīvu peļņu. Līdzīgi ar Bugatti Veyron, kur katrs no tiem tiek pārdots ar vairāk nekā miljona zaudējumiem, taču ieguvums tas pats - jaunās tehnoloģijas, kuras Volkswagen koncerns izmanto citos savos modeļos. Rezultātā, Volkswagen koncerns dažu tuvāko gadu laikā būs kļuvis par pasaulē lielāko ražotāju. Nav tas viss tik neracionāli, kā izskatās.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti