Jaunā "Škoda Superb" – jauni attēli un informācija (+ foto) 18

iAuto | 18.februāris 2015 8:02

Ženēvas autoizstādē (no 5.03) pirmizrādi svinēs jaunās paaudzes "Škoda Supeb." Jaunajam modelim ir lielāks bagāžnieks, vairāk vietas salonā un lieliska sadarbība ar teju visiem modernākajiem viedtālruņiem.

Foto: Autobild.de

Trešās paaudzes "Superb" pamatā ir platforma, ko izmanto arī jaunās paaudzes "VW Passat" ražošanai. Automobiļa garums (4,85 m) nav mainījies, taču riteņu bāzei pielikti 8 cm (tagad 2,84 m), bet salona platumam – gandrīz 4 cm.

Foto: Autobild.de

Vācu "Autobild," kas izmēģinājis jauno "Superb" secina, ka aizmugures sēdeklī var justies gandrīz tikpat brīvi kā "Mercedes" S klases pagarinātajā versijā. Bagāžniekā tagad ietilpst 625 litri, bet ar nolaistu aizmugures sēdekļa atzveltni bagāžas novietnes tilpums sasniedz 1760 litrus.

Salona apdarei izmantoti taustei tīkami materiāli, hroma dekori un klavierlakas noformējums. "Superb" pasažieri varēs izmantot internetu, vadītājam satiksmes informācija un svarīgākās norādes tiks piegādātas tiešsaistē, bet "SmartGate" pieslēgvieta ļaus savietot praktisku visus modernākos un tirgū biežāk sastopamos viedtālruņus neatkarīgi no to operētājsistēmas ar automašīnas multimediju sistēmu. Interesanti, ka "SmartGate" sistēmas šobrīd nav ne "Mercedes," ne "BMW" vai pat vistuvākajiem radiniekiem "Audi" un "Volkswagen."

Foto: Autobild.de

Arī tehniskajā jomā izmaiņu ir gada daudz: "Superb" kļuvis par 75 kg vieglāks, bet astoņi tam sagatavotie motori kļuvuši līdz pat 30% ekonomiskāki.

Foto: Autobild.de

Jāizceļ "Greenline" versija (kļūs pieejama vēlāk), kas 100 km spēs nobraukt, patērējot vien 3,7 litrus degvielas. Izņemot bāzes versijai paredzēto benzīna motoru, visus pārējos spēka agregātus varēs kombinēt ar dubultā sajūga pārnesumkārbu. Piedāvājumā arī pilnpiedziņas versiju, kas būs komplektā ar visjaudīgāko benzīna motoru.

Foto: Autobild.de

Aptuveni 25 000 vērtā sedana modifikācija tirgū nonāks 2015.gada vasarā, rudenī tai sekos universāls. 

Foto: Autobild.de

 
Visi komentāri
 
LMT 18.februāris 2015 9:45
0 6 Atbildēt

Nabaglimuzīns!

Kaivo 18.februāris 2015 10:47
22 0 Atbildēt

Principā šis būtu tas auto ar kuru LV varētu vizināt valsts amatpersonu, pirmās, otrās un citas pakaļas lai lieki netērētu Valsts līdzekļus :)

Valdis 18.februāris 2015 21:10
0 1 Atbildēt

Nav vini pelnijusi tik smuku Skodu

kot 18.februāris 2015 11:09
8 0 Atbildēt

Beidzot smuks!

kasinsh79 18.februāris 2015 11:17
3 0 Atbildēt

Pat ļoti patīk :)

ak 18.februāris 2015 16:24
1 3 Atbildēt

Gaumes lieta. Vismaz man ļoti nepatīk jaunais, lētais vw/škodas dizains. It kā ar taisnām līnijām zīmētu cilvēks, kurš neprot skaisti uzvilkt loku. Pat Oktāvija, iepriekšējā, pirms tagadējās, patika, jo skaistas līnijas, gludas, dizainiskas. Tagad kantaina skārda konservu bundža.

www 18.februāris 2015 19:24
1 1 Atbildēt

Beidzot nav kropls, jo līdz šim bija sajūta ka labs auto ar nolūku izveidots neglīts, lai nokonkurētu ar vw un audi. Tagad, ja jāizvēlas starp šo un passat, tad šis ir priekšā.

Dainis! 18.februāris 2015 20:49
0 0 Atbildēt

Patìkamas lìnijas un izskats!Visu nosaka tomèr cena!Skatìsimies käda bùs starpìba cenä,kaut'vai salìdzinot ar Passat(u).

Mārča 18.februāris 2015 20:52
3 0 Atbildēt

Nu Passat -am būs konkurents. ļoti glīts.

Crankshaft 19.februāris 2015 7:41
2 1 Atbildēt

Kaivo

Principā šis būtu tas auto ar kuru LV varētu vizināt valsts amatpersonu, pirmās, otrās un citas pakaļas lai lieki netērētu Valsts līdzekļus :)

====================

Ko saprātīgi domājošās Rietumvalstīs arī sekmīgi dara - bez aiztures brauc ar Oktāvijām un Superbiem, turklāt "izsitot"

bonusus no līdzpilsoņiem (vēlētājiem!) par līdzekļu taupīšanu. :-) :-) :-) Mūsu "varturi" viens otrs sevi nez kāpēc iedomājas par pasaules nabām. Atsit 1980. gados

Maskavā redzēto - pie Āfrikas valstiņas, kura vienmēr bijusi

parādā visiem, vēstniecības stāvēja pat ne kādi nebūt S

klases mersedesi, bet ducis Aston Martin Lagonda. Skats

par rubli! Gan jau par to pašu PSRS palīdzību bij iepirkti :-)

VFR kancleru Kolu nācās vērot ikdienas gaitās - absolūti

civils BMW 525, bez nekādām bākugunīm, sirēnām utt. -

motociklists ar bākuguni pa priekšu un viss ...

IkdienasViesis 19.februāris 2015 11:16
0 0 Atbildēt

Pēc volviķa xc90, ar ko braucu pašlaik, neviens no šiem jaunajiem vairs nepatīk. It kā divaini, bet fakts. Visvairāk man nepatīk austrumnieciskā dizaina elementi, kas parādās teju visos jaunajos eiropas auto. Tas jaunais hundai tuksons vispār izskatās kā tāds mazs briesmonītis austrumu gaumē....

kasinsh79 19.februāris 2015 11:23
5 0 Atbildēt

Gan jā, gan arī nē. Esmu manījis, vislabākais auto - tas, ar kuru pats braucu ikdienā. Vēlāk uz citu pārkāpjot, saprotu pirms tam slavināto kā totāli neobjektīvu. Man liekas, konkrētā nianse ir spēkā pilnīgi visiem cilvēkiem ;)

GB12 19.februāris 2015 18:44
1 0 Atbildēt

Kas tavā uztverē ir austrumnieciski elementi. Un kuri konkrēti tie ir šajā modelī?

rudens68 19.februāris 2015 12:04
0 0 Atbildēt

Crankshaft

Oktāvijām un Superbiem, turklāt "izsitot"

bonusus no līdzpilsoņiem (vēlētājiem!) par līdzekļu taupīšanu. :-) :-) :

................

Nu nu . LV viens no mīlētākajiem politiķiem baruc ar audi 8 limuzinu , vaij tagad izskatās ar faetonu . Un tauta šamo dievina . Priekš kam sēsties 4-5 lētākā

IkdienasViesis 19.februāris 2015 13:29
0 0 Atbildēt

Sķiet , ka Saeimas prezidija amatpersonu rīcībā pašlaik ir škodas SB melnā krāsā.

Crankshaft 20.februāris 2015 8:26
1 0 Atbildēt

rudens68

Oktāvijām un Superbiem, turklāt "izsitot"

bonusus no līdzpilsoņiem (vēlētājiem!) par līdzekļu taupīšanu. :-) :-) :

................

Nu nu . LV viens no mīlētākajiem politiķiem baruc ar audi 8 limuzinu , vaij tagad izskatās ar faetonu . Un tauta šamo dievina . Priekš kam sēsties 4-5 lētākā

===================

Nevis "nu,nu", bet tieši tā arī ir :-) Latvijas "politiķa" gadījumā jautājums ir, par kādiem līdzekļiem tas auto ir pirkts :-) Runa ir par DIENESTA auto. Privātās gaitās dažādu

rangu politiķi un klerki (valsts algoti!) var braukt ar dajebko,

kaut vai RollsRoisu, bet darba gaitās, kad jāstrādā nodokļu maksātāju labā, neviens ministrijas departamenta direktora

vietnieks neatļausies rādīties ar tādu DIENESTA auto stāvvietā. Šitās lietiņas, par korporatīvo ētiku sauktas, mums vēl 1990. gadu sākumā smalki izskaidroja koncerna mītnē Londonā. Kaut privātkompānijā, tur valdīja tie paši

likumi, jo, ko teiktu akcionāri, ieraugot, ka koncerna vidējās klases klerki vizinās ar, teiksim, S klases Mersedesiem? Tur publika, vēlētāji / akcionāri, mēdz būt diezgan jūtīgi attiecībā uz saprātīgu "viņu" līdzekļu izlietojumu!

kasinsh79 20.februāris 2015 9:07
0 0 Atbildēt

Kāds zin varbūt?

SuperB - liftback & sedan. Kā ar aizmugurējiem sēdekļiem - tie ir regulējami arī muguras atveltnes slīpumā (līdz gandrīz guļus stāvoklim) vai tikai saliekami uz priekšu?

rudens68 20.februāris 2015 10:44
1 0 Atbildēt

Crankshaft

Es runāju par konkrētu rietum Latvijas politiķi , kurš vizinās audi A8 kurš esot pašvaldības vai municipālās policijas īpašumā . Lai gan viņa gadījumā kur pašvaldības kur personiskais nav robežas ,tāpat viss viņam pieder

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Toyota RAV4 hibrīds pieslēdzas "štepselim" (+VIDEO) 2

Toyota ražo hibrīdus jau 25 gadus, un RAV4 nav jauns, bet šis ir plug in jeb spraudņa tipa hibrīds. Un kas ir pats labākais, ja RAV4 parasto jāgaida līdz nākamajam gadam, tad šo automašīnu var dabūt krietni ātrāk. Lasīt vairāk

 

Smaga avārija tunelī (+ VIDEO) 5

Tunelī, uz Adleras-Soču autoceļa saskrienas divi kravas un trīs vieglie automobiļi. Tiek ziņots, ka avārijas rezultātā cietuši seši cilvēki. Lasīt vairāk

 

Valmieras novadā autovadītājs 2,54 promiļu reibumā bēg no policijas un avarē (+ VIDEO) 5

Vakar Valmieras novadā kāds automašīnas “Škoda” vadītājs nepakļāvās policistu likumīgajām prasībām apstāties un uzsāka bēgšanu. Zaudējot kontroli pār savu spēkratu, autovadītājs, kurš pie stūres bija sēdies 2, 54 promiļu reibumā, avarēja – nobrauca no ceļa braucamās daļas un iebrauca krūmos. Lasīt vairāk

 

“Aculiecinieks” : Ķeguma HES tilta traģēdijai 35 (+ VIDEO) 2

1986.gada 20.septembrī, pārbaudes laikā, sagāzās Ķeguma hidroelektrostacijas tilts. Bojā gāja 11, ievainoti tika 13 cilvēki. Tilta pārbaudi veica Rīgas Politehniskā institūta speciālisti. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti