"BMW" izstrādā dzinēju ar četrām turbīnām 23

 
iAutolv | 30.jūlijs 2015 7:44

Bija trīs, tagad būs četras – "BMW" dīzeļdzinēju ar trīs turbīnām 2016.gadā nomainīs jauns augstas veiktspējas dīzelis ar četrām turbīnām, vēsta interneta vietne "Bimmertoday."

Jaunais sešcilindru agregāts ar indeksu "B57" jau 2016.gadā kļūs pieejams jaunās paaudzes 7.sērijas sedanam, bet vēlāk to varētu izmantot arī 5.sērijai, "X5," "X6" un "X7."

Vēl vienas turbīnas iekļaušana konstrukcijā ļaus uzlabot motora veiktspēju un nodrošināt vēl ātrāku atbildes reakciju uz akseleratora pedāļa nospiešanu. Pieejamā informācija liecina, ka jaunā motora jauda būs 408 ZS, bet maksimālais griezes moments sasniegs 800 Nm. Salīdzinājumam: pašreiz 7.sērijas izmantotā trīslitru dzinēja jauda ir 265 ZS, bet maksimālais griezes moments – 625 Nm.

Jaunais motors tiks izmantots pilnpiedziņas versijām un varēs strādāt kombinācijā ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Pagaidām nav zināms, vai "BMW" grasās izmantot tradicionālās konstrukcijas turbīnas vai kompresorus ar elektropiedziņu. Pēc vienas no versijām, "BMW" izstrādā tehnoloģiju ar četriem dažāda izmēra kompresoriem, pēc otras – jaunajam motoram izmantos divas lielas un divas mazas turbīnas. 

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 30.jūlijs 2015 8:47
17 1 Atbildēt

Tas viss ir fantastiski, bet tikai līdz brīdim, kad garantija izbeidzas :D

Jo tad sākas intīmas attiecības ar savu mīļoto auto, esot spiestiem strādāt vairs tikai "savam BMW" vai ņemot patēriņa kredītus ikreiz, kad prasās nomainīt, teiksim, turbīnu (viena vai varbūt jau četras) vai sprauslas (kas maksā kosmiski, ja gribas nopirkt labas). Vidējais latvietis ar prieku nopirks lietotu BMW pa lēto :D Un tad sāksies jautrība. Garantēts, pārbaudīts praksē (darba vietā, pats sev un draugiem).

Jons 30.jūlijs 2015 10:43
1 3 Atbildēt

Tapec ir japerk benzinmotori, ari maksas apkopes ,bet ne tadu kosmosu ka traktoriem. Un vispar pirkt 7 serijas BMW ar dizeli ir diezgan apkaunojoshi.

kasinsh79 30.jūlijs 2015 13:28
12 2 Atbildēt

Nepiekrītu gan! Tik lielam auto es personīgi pirktu tikai dīzeli.

Un BMW būtu viena no tām automarkām, kuri prot ražot fantastiskus (lasi - veikstpēja un ekonomija) "lielos" dīzeļus.

rt 30.jūlijs 2015 13:37
2 4 Atbildēt

Tieši tā. Latvijas nobraukumiem dīzelis vispār neatmaksājās. Komforta arī nekāda braukt ar dīzeli. Sākot jau no tā, ka uzpildoties jāvelk cimds rokā.

3ton 30.jūlijs 2015 14:08
2 1 Atbildēt

Jā, dīzelis ir velna degviela, kā teica viens BBC diktors.

hmm 30.jūlijs 2015 20:43
3 2 Atbildēt

Izskatas ka daziem vel piens aiz ausim, jo tikai absoluti tehniski analfabeti var skricelet tadas berniskigas aplamibas par dizeli. Toties BMW tagad parada vismaz 2 izravienu dizelu jaudas izdabusanas tehnologijas, kuras praktiski bijusas dzila novarta, un panak briniskigus rezultatus, gan jaudas un uzraviena, tatad dinamikas, gan degvielas paterina zina, kas benzinniekam KA MINIMUMS bus vismaz dubulta, pie tam tada pasa tilpuma 3 l benzinnieks, protams runa par standarta izpildijumiem, osta ..., nezinu ko, laikam puteklus..., jo duumu praktiski nav.

It seviski, ja runajam par M6, kam lidz 100 ir ap 4 sek....

msh 31.jūlijs 2015 17:01
0 0 Atbildēt

Divreiz lielāks degvielas patēriņš? Nu, parādi kādu bembiju ar sešu katlu ļurbo benzīnu, kurš patērē 2x vairāk kā tajā paša bundžā esošs sešu katlu ķīselis - gan uz šosejas, gan normāli braucot pa pilsētu. Bēdīgā realitāte ir tāda, ka par divreiz mazākiem ķīseļa degvielas patēriņiem filosofē zemie lidotāji un tie, kas vēloties izrādīties ka ir varējuši atļauties pacelt ķīseli, par tādiem ir kļuvuši. Realitāte gan pārsvarā ir tāda ka uz šosejas benzīnnieks patērēs 1-2 litrus vairāk kā ķīselis, bet benzīnnieku vismaz var sagāzēt, spēcīgi ieekonomējot, kamēr ķīselis visu laiku iznīcinās dārgo degvielu. Pilsētā tā starpība paliek bik lielāka, bet arī ne sevišķi. Ķīselim pluss ir tikai vienā braukšanas režīmā - pāris kilometrus uz darbu, sevišķi ziemā, bet nu priekš kam pāris kilometrus būtu ar mašīnu jābrauc... :)

rt 31.jūlijs 2015 7:42
0 1 Atbildēt

hmm, kopš kura laika dīzelis vairāk nesmird, jefiņ? Kas te ir aplams? Ir kāds benzīntanks kurā pēc dīzeļa uzpildīšanas bez cimda nesmir roka?

Un sen jau ir pierādīts, ka braukšana ar dīzeli nav komfortablāka par braukšanu ar benzīna dzinēju.

3ton 30.jūlijs 2015 22:11
1 1 Atbildēt

Tas nav piens! Paironizēju. Te ir cīņa par TOPSPEED, bet zem 5l palīst kā bija māksla tā palika. Manā uztverē.

Mazdists 1.augusts 2015 21:10
2 0 Atbildēt

Kas tur apkaunojošs? Visu izsaka veiktspēja, ekonomija. Es ņemtu septīto ar gāzi. Vot latviešiemtada jocīga domāšanavai nu braucu ar milzīgubenzīnu, kaut roltonus ēdu, bet ka tik kaimiņš par mani ko sliktu nepadomā. Un ar skaudīgu aci skatos kā viņš brauc ar jaunāko bembi kuram gāzes iekārta, jo viņam ir pofigko par Tu domā.

eq5uj 30.jūlijs 2015 14:28
1 8 Atbildēt

Ja tu esi 'patēriņa kredīta' dzīves dimensijā, tad nemoki sevi ar domām par jaunākās paaudzes 4-turbīnu BMW dzinēju :)) tev vienkārši nav un nebūs tādas dzīves 'problēmas'

kasinsh79 30.jūlijs 2015 14:50
11 1 Atbildēt

Man liekas, ka neiebrauci tēmā :D

Apsmiekls ir par lielu daļu "bembistu" Latvijā, pie kuriem noteikti neesmu pieskaitāms, jo BMW man darba auto un par izmaksām no WESS SELECT absolūti nesatraucos :p

Mazdists 1.augusts 2015 21:04
1 0 Atbildēt

Domā ka LV ir viena valsts tirgū? Ir arī citas valstis un krietni turīgāki ļaudis. Bet mašīnu ar tadu dzinēju neviens arī nepērk vest kartupeļus no lauka, bet vairāk priekš fun un kad naudu nav kur likt. Viennozīmīgi inovatīvs aparāts.

msh 30.jūlijs 2015 9:19
3 0 Atbildēt

Kasiņ, skatīsimies uz to no pozitīvā viedokļa - 5 gadus vecs bembijs būs lēts, bet 10 gadus vecs - bezvērtīgs :D

GB12 30.jūlijs 2015 18:28
3 0 Atbildēt

Bet 27 gadus vecs 80. audī gan ir pagalam vērtīgs, vai ne?

msh 31.jūlijs 2015 1:46
0 0 Atbildēt

Kļūdies gan ar gadu, gan modeli. Bet vērtība pēdējo sešu gadu laikā nav kritusi, tas tiesa.

GB12 2.augusts 2015 22:49
0 0 Atbildēt

Ak, atvainojos jel... 26 gadi, Audī 90... tagad pareizi? mega liela starpība neejošam auto...

kasinsh79 30.jūlijs 2015 9:33
5 0 Atbildēt

Tas viss ir diezgan nežēlīgi, kaut arī man tā BMW marka patīk un baudu braucienu. Zinu personīgi neskaitāmus piemērus, kad reāli jūk nost jauni Latvijā pie dīlera pirkti auto. Un jūk nost tā, ka "laimīgie" pircēji vairs otru reizi reti vairs pirks jaunu BMW Latvijā :D

Piemēram, ļoti svaigam X6 jāmaina gultņi pilnīgi visiem riteņiem (!) katru gadu... Varat tikai iedomāties, kāds kosmoss ar cenām.

Kas notiek ar elektroniku, negribas pat domāt.

Jau pirms kāda laika te iepostēju, darba autoparkā nojuka 3 gab. (!!!) BMW 118d dzinēji. Pie oriģinālajiem 125tkm :O

Nolūza kloķenes skrūve un samala visu dzinēju lupatās.

Rūpnīcas pārstāvis (liels boss) pat atlidoja pārliecināties personīgi uz BM AUTO, ar lielu pompu tos dzinējus nomainīja arī pēc garantijas laika... Bet - iedomājieties, kas būtu "parasta" mirstīgā situācijā? :))

LMT 30.jūlijs 2015 10:19
0 0 Atbildēt

Draugs, tak nepērc lietuviešu BMW. Tā jau nav, ka BMW nebūtu problemu, bet Tu jau te drāmu bur. Atvainošanos studijā!

kasinsh79 30.jūlijs 2015 10:34
0 0 Atbildēt

Auto tika pirkti pilnīgi jauni, no BMW AUTO :)

janka 30.jūlijs 2015 17:36
0 0 Atbildēt

tu esi idiots ?

6pac 30.jūlijs 2015 18:47
2 0 Atbildēt

Viņš ir no pilsētas, kur visas peldvietas sauc par zirdziniekiem.

GB12 30.jūlijs 2015 18:31
1 1 Atbildēt

Nu, man čoms - parasts mirstīgais panāca, ka pusgadu pēc garantijas beigām dīleris leona seatam bez maksas maina beigtu sadaleni. Tā ka, daudzkas atkarīgs no tā, kā runā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti