Bija trīs, tagad būs četras – "BMW" dīzeļdzinēju ar trīs turbīnām 2016.gadā nomainīs jauns augstas veiktspējas dīzelis ar četrām turbīnām, vēsta interneta vietne "Bimmertoday."
Jaunais sešcilindru agregāts ar indeksu "B57" jau 2016.gadā kļūs pieejams jaunās paaudzes 7.sērijas sedanam, bet vēlāk to varētu izmantot arī 5.sērijai, "X5," "X6" un "X7."
Vēl vienas turbīnas iekļaušana konstrukcijā ļaus uzlabot motora veiktspēju un nodrošināt vēl ātrāku atbildes reakciju uz akseleratora pedāļa nospiešanu. Pieejamā informācija liecina, ka jaunā motora jauda būs 408 ZS, bet maksimālais griezes moments sasniegs 800 Nm. Salīdzinājumam: pašreiz 7.sērijas izmantotā trīslitru dzinēja jauda ir 265 ZS, bet maksimālais griezes moments – 625 Nm.
Jaunais motors tiks izmantots pilnpiedziņas versijām un varēs strādāt kombinācijā ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Pagaidām nav zināms, vai "BMW" grasās izmantot tradicionālās konstrukcijas turbīnas vai kompresorus ar elektropiedziņu. Pēc vienas no versijām, "BMW" izstrādā tehnoloģiju ar četriem dažāda izmēra kompresoriem, pēc otras – jaunajam motoram izmantos divas lielas un divas mazas turbīnas.
Tas viss ir fantastiski, bet tikai līdz brīdim, kad garantija izbeidzas :D
Jo tad sākas intīmas attiecības ar savu mīļoto auto, esot spiestiem strādāt vairs tikai "savam BMW" vai ņemot patēriņa kredītus ikreiz, kad prasās nomainīt, teiksim, turbīnu (viena vai varbūt jau četras) vai sprauslas (kas maksā kosmiski, ja gribas nopirkt labas). Vidējais latvietis ar prieku nopirks lietotu BMW pa lēto :D Un tad sāksies jautrība. Garantēts, pārbaudīts praksē (darba vietā, pats sev un draugiem).
Tapec ir japerk benzinmotori, ari maksas apkopes ,bet ne tadu kosmosu ka traktoriem. Un vispar pirkt 7 serijas BMW ar dizeli ir diezgan apkaunojoshi.
Nepiekrītu gan! Tik lielam auto es personīgi pirktu tikai dīzeli.
Un BMW būtu viena no tām automarkām, kuri prot ražot fantastiskus (lasi - veikstpēja un ekonomija) "lielos" dīzeļus.
Tieši tā. Latvijas nobraukumiem dīzelis vispār neatmaksājās. Komforta arī nekāda braukt ar dīzeli. Sākot jau no tā, ka uzpildoties jāvelk cimds rokā.
Jā, dīzelis ir velna degviela, kā teica viens BBC diktors.
Izskatas ka daziem vel piens aiz ausim, jo tikai absoluti tehniski analfabeti var skricelet tadas berniskigas aplamibas par dizeli. Toties BMW tagad parada vismaz 2 izravienu dizelu jaudas izdabusanas tehnologijas, kuras praktiski bijusas dzila novarta, un panak briniskigus rezultatus, gan jaudas un uzraviena, tatad dinamikas, gan degvielas paterina zina, kas benzinniekam KA MINIMUMS bus vismaz dubulta, pie tam tada pasa tilpuma 3 l benzinnieks, protams runa par standarta izpildijumiem, osta ..., nezinu ko, laikam puteklus..., jo duumu praktiski nav.
It seviski, ja runajam par M6, kam lidz 100 ir ap 4 sek....
Divreiz lielāks degvielas patēriņš? Nu, parādi kādu bembiju ar sešu katlu ļurbo benzīnu, kurš patērē 2x vairāk kā tajā paša bundžā esošs sešu katlu ķīselis - gan uz šosejas, gan normāli braucot pa pilsētu. Bēdīgā realitāte ir tāda, ka par divreiz mazākiem ķīseļa degvielas patēriņiem filosofē zemie lidotāji un tie, kas vēloties izrādīties ka ir varējuši atļauties pacelt ķīseli, par tādiem ir kļuvuši. Realitāte gan pārsvarā ir tāda ka uz šosejas benzīnnieks patērēs 1-2 litrus vairāk kā ķīselis, bet benzīnnieku vismaz var sagāzēt, spēcīgi ieekonomējot, kamēr ķīselis visu laiku iznīcinās dārgo degvielu. Pilsētā tā starpība paliek bik lielāka, bet arī ne sevišķi. Ķīselim pluss ir tikai vienā braukšanas režīmā - pāris kilometrus uz darbu, sevišķi ziemā, bet nu priekš kam pāris kilometrus būtu ar mašīnu jābrauc... :)
hmm, kopš kura laika dīzelis vairāk nesmird, jefiņ? Kas te ir aplams? Ir kāds benzīntanks kurā pēc dīzeļa uzpildīšanas bez cimda nesmir roka?
Un sen jau ir pierādīts, ka braukšana ar dīzeli nav komfortablāka par braukšanu ar benzīna dzinēju.
Tas nav piens! Paironizēju. Te ir cīņa par TOPSPEED, bet zem 5l palīst kā bija māksla tā palika. Manā uztverē.
Kas tur apkaunojošs? Visu izsaka veiktspēja, ekonomija. Es ņemtu septīto ar gāzi. Vot latviešiemtada jocīga domāšanavai nu braucu ar milzīgubenzīnu, kaut roltonus ēdu, bet ka tik kaimiņš par mani ko sliktu nepadomā. Un ar skaudīgu aci skatos kā viņš brauc ar jaunāko bembi kuram gāzes iekārta, jo viņam ir pofigko par Tu domā.
Ja tu esi 'patēriņa kredīta' dzīves dimensijā, tad nemoki sevi ar domām par jaunākās paaudzes 4-turbīnu BMW dzinēju :)) tev vienkārši nav un nebūs tādas dzīves 'problēmas'
Man liekas, ka neiebrauci tēmā :D
Apsmiekls ir par lielu daļu "bembistu" Latvijā, pie kuriem noteikti neesmu pieskaitāms, jo BMW man darba auto un par izmaksām no WESS SELECT absolūti nesatraucos :p
Domā ka LV ir viena valsts tirgū? Ir arī citas valstis un krietni turīgāki ļaudis. Bet mašīnu ar tadu dzinēju neviens arī nepērk vest kartupeļus no lauka, bet vairāk priekš fun un kad naudu nav kur likt. Viennozīmīgi inovatīvs aparāts.