Internetā publicēti "Kia Optima" Eiropas versijas jaunās paaudzes modeļa attēli. Plašākam interesentu lokam to parādīs septembrī gaidāmajā Frankfurtes autoizstādē, bet tirdzniecībā jaunā "Optima" nonāks gada beigās.
4,86 m garā automašīna jaunajā paaudzē pieaugusi par 10 mm garuma, augstuma un riteņu garenbāzes parametros, bet platumam pielikti 25 mm. Par 5 litriem palielinājies bagāžas nodalījuma apjoms (tagad 510 litri), bet salonā izceļas jaunā dizaina mērinstrumentu panelis, kas sadalīts divās horizontālās zonās: augšā – displejs ar navigāciju un svarīgāko informāciju , apakšā – vadības pogas un slēdži.
Foto: Publicitātes foto
Jau bāzes aprīkojumā būs speciāla niša mobilā tālruņa bezvadu uzlādei, VSM ("Vehicle Stability Management") sistēma, kas optimizē ESP un stūres iekārtas darbību, nodrošinot stabilitāti, bremzējot līkumos, bet opciju sarakstā atrodams plašs asistentu klāsts, sākot ar joslas uzturēšanas palīgsistēmu un beidzot ar automātiskās bremzēšanas tehnoloģiju.
Foto: Publicitātes foto
Eiropā "Kia Optima" varēs nopirkt 1,7 litru turbo dīzeli (141 ZS) vai 2,0 litru 163 ZS benzīna motoru. Abi motori komplektēti ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, taču par papildu maksu pircējs varēs izvēlēties arī septiņu pakāpju robotizēto pārnesumkārbu, kas var strādāt tandēmā ar dīzeļa dzinēju vai sešu pakāpju „automātu” kopā ar benzīna motoru.
Foto: Publicitātes foto
2016.gadā "Optima" versiju klāstam pievienosies hibrīda modifikācija, kā arī īpaši sportiska versija "GT," kas, iespējams, tiks komplektēta ar 230 ZS jaudīgu benzīna motoru.
Foto: Publicitātes foto
Jaunā modeļa cenas vēl nav paziņotas, pašreizējā paaudze Vācijā maksā EUR 24 900 un EUR 26 990 attiecīgi par benzīna un dīzeļa modifikāciju.
Foto: Publicitātes foto
Šamais patiks Maximas darbiniekiem!
Un tā raksta cilvēks, kas nekad nesakrās naudiņu jaunai mašīnai - turpini braukt ar savu 96.g BMW 525, lūzer!
Nu paga, tas bembijs vismaz ir mašīna - a šitas ir "jauns", a hvz kas, bet ne jau mašīna. Jāsāk jau laikam ar to ka ierīcei, ko sauc par mašīnu, ir vajadzīgs motors, bet Kija Šrotors tādus sola piedāvāt ar nākamo gadu, bet pagaidām sevis štancētajām pļekām piedāvā kaut ko pa tēmu "deviņdesmit sestā gada bembijs mīnus divi katli". Un tas viss - par nieka 25 tūkstošiem eiru.
Prikola pēc ielūrēju cik maksā passāc - izrādās ka par šitentās pļekas cenām var nopirkt passātu, un par kijas ar ķīseli cenu sanāk pat Highline. Tad jau normāls opelis vai papliks audī arī.