"Nissan" uz Eiropu ved jauno "Navara" (+ foto) 7

Foto: Publicitātes foto

iAutolv | 25.augusts 2015 8:04

Frankfurtes autoizstādes (no 17.09) ietvaros "Nissan" sarīkos pirmizrādi jaunās paaudzes pikapa "NP300 Navara" modelim. Kā galvenie jaunā modeļa ieguvumi tiek minēta uzlabota vadāmība un jaunas vadītāja palīgsistēmas.

Foto: Publicitātes foto

Ražotājs atzīmē, ka jaunajā paaudzē "Navara" aprīkots ar jaunas konstrukcijas daudzsviru piekari, kas uzstādīta agrāk izmantotā aizmugures tilta un lokšņu atsperu vietā. Tas uzlabojis pikapa vadāmību, pietuvinot tai, ko raduši baudīt krosoveru īpašnieki, turklāt automobiļa bezceļu īpašības no tā neesot cietušas.

Foto: Publicitātes foto

"NP300 Navara" aprīkojumā var būt "Around-View" sistēma, kas ļauj pārlūkot 360 grādu apkārtni no putna lidojuma skata un automātiskā ārkārtas bremzēšanas sistēma. Arī tādas ekstras kā bezatslēgas pieeja, kruīzkontrole, atpakaļskata kamera, parkošanās palīgs, pret kalnu kustības uzsākšanas un no kalna nobraukšanas palīgsistēmas sastopamas jau rūpnīcas komplektācijā vai papildaprīkojuma sarakstā atkarībā no izvēlētās versijas.

Foto: Publicitātes foto

Salonā ražotājs iebūvējis jaunas konstrukcijas priekšējo paneli un jaunus sēdekļus, kas ir komfortablāki un mugurkaulam draudzīgāki. "King-Cab" un "Double-Cab" versijām ir divu zonu klimata iekārta un ventilācijas sistēma otrās rindas pasažieriem.

Foto: Publicitātes foto

Pikapa motortelpai paredzēts 2,3 litru četru cilindru dīzelis, kas pieejams divās versijās – ar 160 un 190 ZS jaudu un var strādāt kombinācijā ar sešu pakāpju manuālo vai septiņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Ražotājs atzīmē, ka dārgākajam motoram pirmoreiz šajā automobiļu segmentā izmantota twin-turbo tehnoloģija.

Foto: Publicitātes foto

"Nissan NP300 Navara" kravnesība ir viena tonna un tas var vilkt līdz pat 3,5 tonnas smagu piekabi vai treileri. "Double Cab" versijā kravas kastes garums ir 1578 mm – par 6,7 cm vairāk nekā priekštecim, kas atkal jau ir labākais rādītājs segmentā, savukārt "King Cab" variantā kravas kastes garums ir 1788 mm. 

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
khm-khm-khm! 25.augusts 2015 9:19
2 2 Atbildēt

Nu... VĒL līdzīgāju Huluxam laikam tikai ķīnieši kādu no savām Copy-Paste "karietēm" varētu uzražot... ;p

to khm 25.augusts 2015 9:38
2 1 Atbildēt

Nav gan līdzīgs

cipiits 25.augusts 2015 17:03
0 1 Atbildēt

Vw jau sen ir 2 turbinas :)

piits 25.augusts 2015 18:30
1 0 Atbildēt

Tam VW nav pazemināto, derigs tikai mantiskā stāvokļa apliecināšanai, par nissanu nezinu, nebija tik smalki rakstīts

krix 25.augusts 2015 22:31
1 0 Atbildēt

Apdala tos pikapus ar dzinējiem arvien vairāk un vairāk...

business 28.augusts 2015 14:46
0 1 Atbildēt

Nu ļoti līdzīgs Hilux. Pakaļējais buferis un priekša, sliekšņi, arī salons...

Letish 20.marts 2016 3:26
1 0 Atbildēt

Hilux ir neglīts, navara ir līdzīga navarai. Tikai navaras arī pirkšu. Strādā perfekti.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazliet savādāks Citroen C3 (+ FOTO)

Citroen prezentējis C3 modeļus, kas paredzēti Indijas un Dienvidamerikas tirgum. Lasīt vairāk

 

Krievijas policija saņem pasaulē lēnāko policijas auto 10

Krievijas pilsētas Rostovas pie Donas policijas daļa saņēmusi divus elektriskos patruļauto, kuru maksimālais ātrums ir vien 30 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Situācija piespiež veidot lielākus rezerves daļu krājumus (+VIDEO) 6

Gan jau būsit dzirdējuši, ka Latvijā, tāpat kā visā plašajā pasaulē, ir sarežģījumi ar auto piegādēm. Būtu brīnumaini, ja nebūtu jāgaida arī uz rezerves daļām un aksesuāriem. Ko darīt ? Lasīt vairāk

 
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti