"BMW" četru turbīnu motors attīstīs 395 ZS 17

 
iAutolv | 9.septembris 2015 7:55

Jaunais sešcilindru dīzeļdzinējs ar četrām turbīnām attīstīs 395 zirgspēkus, atsaucoties uz "BMW Blog" informāciju vēsta interneta mediji.

Kā raksta minētais izdevums, četru turbīnu motors tiks iebūvēts jaunākās paaudzes 7.sērijas sedana versijai 750d, kas pircējam kļūs pieejama 2016.gadā. Vēlāk jaunais dzinējs būs sastopams arī citos "BMW": piemēram, "X5," "X6." To saņems arī topošais apvidus auto "X7," kā arī viena no 5.sērijas sedana dīzeļversijām.

Četru turbīnu motors tiks piedāvāts vienīgi kombinācijā ar "xDrive" pilnpiedziņu un astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Pašreiz izmantotais "BMW" 3.0 litru sešcilindru dīzeļdzinējs komplektēts ar trīs turbīnām un degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu. Tas attīsta 381 ZS, bet maksimālais griezes moments ir 740 Nm.

 
Visi komentāri
 
jo 9.septembris 2015 10:25
5 0 Atbildēt

Vēl viena turbīna un tikai papildus 14 zirgi...

un iespēja pēc 15 gadiem 1 turbīnas vietā remontēt četras !

Bl*d 9.septembris 2015 10:32
2 0 Atbildēt

tā sāls noteikti ir degvielas daudzuma un CO2 izmešu samazinājumā

Bils 9.septembris 2015 19:05
0 0 Atbildēt

Man nav skaidrs, kā var sadalīt uz 6-iem cilindriem 4-as turbīnas?

Man bija 740d, tur viss vienkārši pa vienai uz katriem 3 cilindriem. Patreizējam 7-er uz 6-iem ir trīs, arī smuki dalās.

rt 10.septembris 2015 8:55
0 0 Atbildēt

Katra turbīna pūš visos cilindros, bet noteiktā apgriezienu diapazonā. Citiem vārdiem, turbīnas pūš secīgi viena pēc otras.

kasinsh79 9.septembris 2015 20:16
3 0 Atbildēt

Garantijas laika auto un tikai!

Lietoto auto pircēji paliks naturāli bez biksēm :DDD

msh 9.septembris 2015 21:20
0 0 Atbildēt

Diez vai. Vienkārši lietotas mizas vērtība atspoguļos šo faktu, apmēram tādā pat veidā kā 10-15 gadus veci audī ar 2.5 TDI ir patīkami lēti, jo feniņdrātes turas pa gabalu, lai nesanāktu motoru paremontēt un lietot kvalitatīvas eļļas.

kasinsh79 9.septembris 2015 23:07
0 0 Atbildēt

Tu brīnīsies, bet ap garantijas laika beigām tas auto vēl joprojām maksās baigu naudu!

Es par to, ka ne vienmēr spēja tādu auto nopirkt sakrīt ar reālo pirktspēju - tādu auto uzturēt. Man tas labi zināms. Tikai dīlera servisā apkopes un remonti.

Pie 150tkm - oriģinālās turbīnas (vienas) nomaiņa - ap 2k EUR :) Prieks, ka ne par manu piķi.

Vienam manam paziņam ir 7.serija Long versijā. Uz beigām iet pneimatiskie amortiņi 4gb., no kuriem viens maksā 1200 EUR ;) Lietotu neatrast.

msh 9.septembris 2015 23:20
0 0 Atbildēt

Pie dirsas to garantijas laiku. Tevis nosauktā faktora dēļ jaunās, ar kosmosa tehnoloģijām piebāztās, trauslās premiuma kastes parastai tautai pa kabatai paliek kādu 10 gadu vecumā. Es ar vienu aci redzu kā tas notiek B5/B6/C5 audī - 2.5 TDI - viena daļa kaut ko jājas un mudrī, otra daļa ieruba fišku, sakrāmē jaunas sadalenes un ar tām saistītos grabuļus, saliek citas figņas atbilstoši ražotāja specifikācijai un močī, trešā daļa vienkārši to motoru izmet un ieliek 1.9 klak klak. Tomāti tāpat ir ar noslieci izlidot ārā - viena daļa to izdara kad nošķīst, otra daļa nopērk mašīnu ar tomātu un uzreiz to tomātu izmet, jo nepatīk, a pieprasījuma dēļ eksemplāri ar mešalkām ir jūtami dārgāki. Alraudiem ir tieksme atbrīvoties no gaisa piekares un tikt aprīkotiem ar parastu piekari.

dārznieks 10.septembris 2015 8:04
0 1 Atbildēt

vēl tikai derētu noskaidrot, kas ir "tomāts"

torkjis 10.septembris 2015 8:29
0 0 Atbildēt

Baigi atmaksājas nopirkt auto, pēc tam jāties, lai mainītu kārbu, motoru un piekari?

Cik tas viss izmaksā?

Jeb tādi nieki netiek ņemti vērā?

kasinsh79 10.septembris 2015 10:07
0 0 Atbildēt

Diemžēl cilvēki mācās no savām kļūdām, ne no citu :)

Tas viss ir kontekstā, ka it kā pat izdevīgi (???) var iegādāties ļoti feinu, aprīkotu vācu Premium auto, ar ko "ilgi problēmu nebūs". Patiesībā ne jau velti savulaik AUTOBILD apskatīja tādu salīdzinājumu pret jaunu, "parastu" auto. Reālajās izmaksās tas "parastais" jaunais auto smagi ielika lietotam "Premium" auto.

Eiropa to jau sapratusi sen. Mēs - tikai no savas piredzes mācamies. Man te draugi nesen pārdeva savu ūberkruto A6 (ar max komplektāciju) un tagad brauc sieva ar jaunu Juke :D Jo A6 naturāli apēd lielu daļu naudas no ģimenes budžeta, nu i n*** :)

msh 10.septembris 2015 16:18
0 0 Atbildēt

Mācās kaut ko citu, nevis to, ko tu apraksti. Eiropa jau sen ir iemācījusies to ka pie tā ka apkārt ir diezgan nejēdzīgi servisi, kuri iekasē naudu par stundām, un pieklājīgus ciparus, mašīnas remontēt ir neizdevīgi. Pie mums tikmēr tāds iespaids rodas dižās pilsētas apkārtnē dzīvojošiem subjektiem kas ar mašīnu braukt grib, bet "rubīt fišku" ne, pat ne tādā līmenī lai iemācītos pie kā to mašīnu vest remontēt.

Normālā situācijā nu varbūt tāds A6 izmaksu ziņā pietuvojas tādam jokam - starpība tāda ka tas joks apēd naudu katru mēnesi. Protams, ir daži punkti kas premiuma mašīnai noteikti būs dārgāki - lētajām mizām, dabiski, būs četru katlu motori, normālām premiuma mašīnām būs V6 ar vairākas reizes dārgākām zobenes maiņām, bet nu tāpat tas ir vajadzīgs reizi pa vairākiem gadiem, ne biežāk. Ripuļi arī premiumam būs lielāki un dārgāki.

Jebkurā gadījumā, ja draugi gribēja ietaupīt naudu, vajadzēja pirkt īstu ņivu, nevis wannabe ņivu - īstajai vismaz ir primitīvi dzelži ar apbrīnojami zemām prasībām, wannabeņivai diez vai :D

kasinsh79 10.septembris 2015 16:28
0 0 Atbildēt

Un atkal nepiekrītu :)

ŅIVA - manā uztverē prasts.neērts, ēdelīgs un pat kaut kur pretīgs auto - ja domāts pilsētai.

Ikviens jauns un moderns krosovers pilsētas satiksmei ir kā radīts. Izteikti - mūsu mīļajam daiļajam dzimumam.

msh 11.septembris 2015 14:11
0 0 Atbildēt

Doma vispār bija par to, ka tas ērms briesmīgi atsit ņivu, sevišķi tumsā.

kasinsh79 11.septembris 2015 16:33
0 0 Atbildēt

Man arī nepatīk.

rt 10.septembris 2015 8:53
0 0 Atbildēt

Cerēsim ka ar jauno nebūs kā ar šito:

www.youtube.com/watch?v=J6vwCsSeRTg

AV 10.septembris 2015 17:05
0 0 Atbildēt

pie velna BMW un Niva - man, piemēram, ir Golf IV 2001.gads - nobraukums LV 120 000 km (no Vacijas bija 102 000 km, nezinu, vai grozīts) - bēdu nezinu (jāpalielās taču) - mainīts tiek viss, kas prasās: zobsiksna, nesen bremžu kluči, iekares gumijas utt, betm ja godīgi - nekas īpaši daudz un nekas īpaši dārgs - pa 5 gadiem, domāju, ap 600 eiro

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Busiņa šoferis zaudē tiesības (+ VIDEO) 7

Busiņa šoferis brauc pa kreiso malējo joslu un bloķē ātrāk braucošos, bet, kas vēl ļaunāk, vienā brīdī viņš apstājas un iet izskaidroties ar Audi vadītāju. Lasīt vairāk

 

Nissan modernizējis krosoveru Qashqai (+ FOTO) 7

Pēc trim gadiem apritē, modernizāciju piedzīvojis viens no Nissan kompaktās klases modeļiem - krosovers Qashqai. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 5

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 21

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti