Visi komentāri - Uzsākta "Lada Vesta" ražošana (+ foto)

Uzsākta "Lada Vesta" ražošana (+ foto) 15

 

Foto: Publicitātes foto

iAutolv | 28.septembris 2015 11:54

Krievijas autobūves kompānija "AvtoVAZ" iedarbinājusi jaunā modeļa "Lada Vesta" ražošanas konveijeru. "Vesta" saimi aizsāks sedans, vēlāk tam pievienosies universāls un citas modifikācijas.

Sedans tiks ražots uz toljatiešu izstrādātās platformas, taču, izmantojot "Renault-Nissan" piegādātos komponentus, kuru skaitā ir stūres iekārta, piekares elementi, bremzes un virkne citu detaļu.

"Lada Vesta" komplektēs ar trim 1,6 litru motoriem: 87 ZS variantam ir astoņi vārsti, bet 106 ZS versijai – 16. Trešajam "Vesta" agregātam ir "Renault-Nissan" pieraksts un tas attīsta 114 ZS. Motorus varēs kombinēt ar piecu pakāpju manuālo vai robotizēto pārnesumkārbu.

Ražotājs paredzējis trīs aprīkojuma komplektācijas ("Classic", "Comfort", "Lux") un pavisam 11 modifikācijas. Jau no rūpnīcas automašīna aprīkota ar ABS, diviem drošības spilveniem, elektrisko stūres pastiprinātāju, sagatavi audio iekārtas pieslēgšanai un sistēmu, kas palīdz uzsākt braukšanu slīpumā. "Vesta" pircējam būs pieejama arī ERA-GLONASS tehnoloģija un funkcija, kas nopietnas avārijas gadījumā nosūta signālu glābējiem.

"Comfort" versijas īpašnieks varēs baudīt priekšrocības, ko sniedz apsildāmi priekšējie sēdekļi, apsildāmi un elektriski regulējami spoguļi, audio sistēma ar "Bluetooth" funkciju un 4,3 collu ekrānu, savukārt "Lukss" versija jau nosauktajām ekstrām pievieno apsildāmu vējstiklu, lietus un gaismu sensorus, elektriski paceļamus stiklus arī aizmugurē un 16 collu riteņu diskus. Tirdzniecībā "Lada Vesta" nonāks novembra beigās, šobrīd tiek lēsts, ka tās cena būs 495 – 600 tūkstošu rubļu robežās (EUR 7052-8550).

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
LMT 28.septembris 2015 12:12
15 1 Atbildēt

Sapnis ne auto!

Ulass 28.septembris 2015 23:12
1 0 Atbildēt

Kas citiem autoražotājiem parastais apr;ikojums, tas krievam ''Lukss''...

Bils 28.septembris 2015 13:14
1 3 Atbildēt

Tāds mini x6 ;) Vispār pasmuks no deguna... bet nu RUS ražojums...

anonimikis 28.septembris 2015 15:43
8 1 Atbildēt

abs un 2 drošības spilveni šiem ir sasniegums. laikam krievu inženieri var atļauties tikai 20-gadīgus ārzemju auto, kuriem jau tas viss bija.

martinslusis 28.septembris 2015 17:15
16 0 Atbildēt

Vēl tikai pietrūkst sistēma, kas, braucot pa priekšu, automātiski garantē drošību

Autokossists 28.septembris 2015 18:03
0 3 Atbildēt

Komunistiem apvērsums autobūvē.

torkjis 28.septembris 2015 18:18
6 1 Atbildēt

Par 9 eirām var dabūt, lai arī nedaudz lietotu, krietni labāku, ekonomiskāku, dinamiskāku un labāk aprīkotu auto.

Nez kāds varētu būt pamatojums iegādāties šādu ..khmm...braucamrīku?

Hmm 28.septembris 2015 19:17
3 3 Atbildēt

Priekš 8000 eiro par jaunu mašīnu - tas ir ļoti maz. Takā nav slikti...

G 28.septembris 2015 19:22
1 0 Atbildēt

Un tevis minēto, bet lietoto, tad par cik var jaunu nopirkt ? Pieņemu, ka savi 20.000 varētu būt.

iJuris 28.septembris 2015 20:03
0 0 Atbildēt

Nu ko lai saka, lai labi ripo. Laiks rādīs cik labi skrūves pievilktas un moldingi pielikti...

Vērotājs 28.septembris 2015 20:35
6 1 Atbildēt

Jocīgs dizaina elements - buktes sānos. Ja nezinātu, ka tas ir tāds dizains, varētu padomāt, ka automašīna cietusi negadījumā.

Crankshaft 29.septembris 2015 9:06
0 1 Atbildēt

anonimikis

abs un 2 drošības spilveni šiem ir sasniegums. laikam krievu inženieri var atļauties tikai 20-gadīgus ārzemju auto, kuriem jau tas viss bija.

============

Krievu inženieriem ir viens milzu bubulis - auto galacena!

Kura pie pašreizējā rubļa kursa galīgi nesanāk iespējamajam pircējam draudzīga... Iesaku palasīt septembra "Za Ruļom", tur ir plaša intervija ar Bu Andersonu. Viņš ļoti saprotami apgaismo, kas, kā un kāpēc.

Vērotājs

Jocīgs dizaina elements - buktes sānos. Ja nezinātu, ka tas ir tāds dizains, varētu padomāt, ka automašīna cietusi negadījumā.

====================

Nu, tagad auto ir kļuvuši tik ārēji līdzīgi (vairumā), ka dizaineri ķeras pie jebkuriem paņēmieniem, lai padarītu tos

atšķiramus. :-) Stīvs matins nav izņēmums. :-)))))))))))))

žanis 29.septembris 2015 11:20
0 0 Atbildēt

Galvenais lai priekšā ir āķis kur velkamo trosi piestiprināt.

Kanibaals 29.septembris 2015 13:02
0 0 Atbildēt

Tām buktēm bija jābūt uz iekšu nevis āru, tagad būs kur sāls/smilts maisījumam aizķerties.

janis 2.oktobris 2015 0:55
0 0 Atbildēt

Tu lossis! :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Labais piemērs – Jūrmalā atjauno maksimālo ātruma ierobežojumu 70 km/h uz Dzintaru gaisa pārvada (+ VIDEO) 6

Kāpēc daži par šiem Ceļu satiksmes noteikumiem aizmirst — īpaši tie, kas ierobežo ātrumu no pašvaldības vai Latvijas Valsts ceļu puses? Lasīt vairāk

 

Sanfrancisko pazūd elektrība: Waymo robotakši stāv krustojumos, Tesla brauc tālāk 6

Elektrības padeves traucējumi, ko nedēļas nogalē piedzīvoja ASV lielpilsēta Sanfrancisko, atklāja atšķirības starp divām pašbraucošo auto pasaules filozofijām. Lasīt vairāk

 

Kur ir mana laiva? Braucam ar KGM elektrisko pikapu (+ VIDEO) 4

Pilnībā elektriski pikapi Eiropā pagaidām ir eksotika. Vai nu tādu nav vispār vai tie ir ļoti dārgi. Šajā brīdī uz skatuves parādās korejiešu KGM jeb bijušais Ssangyong ar 100% elektrisku pikapu par mazāk nekā 50 000 eiro. Lasīt vairāk

 

“Latvijas Gada auto” konkursā uzvarējusi iepriekš laurus neplūkusi auto marka 29

Jaunāko automobiļu konkursā "Latvijas Gada auto 2026" galveno titulu ieguvis automobilis, kā marka konkursa 27 gadu vēsturē uzvarējusi pirmo reizi – tas ir spāņu apvidus automobilis “Cupra Terramar”. Tāpat svinīgajā ceremonijā tika paziņoti uzvarētāji vēl 11 atsevišķajās nominācijās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti