"Opel Insignia" ar vienu degvielas tvertni nobrauc 2111 km (+ foto) 14

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto.lv | 14.aprīlis 2016 7:18

"Opel Insignia" ar šveicieti Feliksu Egolfu pie stūres nobraucis 2111 kilometrus no Šveices Alpiem līdz Ziemeļjūrai un atpakaļ, šajā laikā patērējot vidēji 3,46 litrus degvielas uz 100 km.

Egolfa brauciens bija sadalīts vairākos etapos – startējis no Lucernas Šveicē, viņš vispirms devās uz "Opel" galveno mītni Riselsheimā, pirmos 429 km nobraucot ar vidējo patēriņu 3,2 litri uz 100 km. Tālāk ceļš veda uz Minsteri un Oldenburgu, sasniedzot tālāko punktu Kukshāfenē pie Ziemeļjūras. Atpakaļbraucienam tika izvēlēts cits maršruts – caur Hanoveri, Kaseli un Sanktgalleni. Brauciens aizņēma divas dienas.

Eksperimentam tika izmantota Opel Insignia īpaši ekonomiskā versija 1.6 CDTI Ecoflex ar 1,6 litru 136 ZS (320 Nm) dīzeļdzinēju, speciālu aerodinamikas elementu komplektu un "Continental Eco Contact 5" zemas rites pretestības riepām. Atkarībā no modifikācijas, ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš ir 3,8 – 3,9 litri uz 100 km. Piebildīsim, ka degvielas patēriņa ziņā šī versija ir starp rekordistiem vidējā klasē, bet Felikss Egolfs ir „neatkarīgais eksperts” un pieredzējis autobraucējs, kurš pārstāv ekonomiskas braukšanas stila entuziastu klubu.

Eiropas rekords dīzeļiem pieder diviem norvēģiem, kuri 2012.gadā ar "Ford Mondeo Econetic" ar vienu pilnībā uzpildītu degvielas tvertni spēja nobraukt 2536 km, uz 100 km patērējot vidēji 2,79 litrus.

 
Visi komentāri
 
andza 14.aprīlis 2016 9:30
3 0 Atbildēt

Pirmspēdējā bildē rāda, ka mērījumi par pirmajiem 429 km ņemti no kompja. Man bijušie auto vienmēr ir optimisti attiecībā uz patēriņu.

msh 14.aprīlis 2016 18:03
2 1 Atbildēt

Ja bijušajiem auto bija tādas samērā nopistas barošanas sistēmas, dēļ kā motorā nonāk vairāk degvielas nekā vadības bloks grib padot - jo borta kompis patēriņu rēķina pēc vadības bloka padotā patēriņa signāla - tad varbūt. Bet savādāk es baidos ka šiem mūžīgajiem stāstiem par borta kompjiem, kas rāda par maz, ir cits cēlonis - tas ka rēķinot pēc bākas metodes, tu rēķini pēc tiem litriem, ko tev uzrāda uzpildes automāts, kamēr borta kompis rēķina pēc tiem litriem, kas ir reāli sadeguši - ja esi palaidis garām, tad ne reizi vien ir lasīts par to ka tanku pārbaudes liecina ka aparātiem ir nosliece ieliet par maz, uz pieļaujamajām robežām. Vārdu sakot, ja kompis ir sarēķinājis ka tālā braucienā esi nokurinājis 60 litrus degvielas, bet tu rēķini ka 62, jo tik tev parāda staķika automāts - kurš kļūdās? :)

VWfans 14.aprīlis 2016 10:07
6 0 Atbildēt

Ja pa bāni brauc ar 85-90 km/h kopā ar fūrēm, tad jau tādu patēriņu sasniegt var.

Arnolds 14.aprīlis 2016 10:31
1 1 Atbildēt

Un pa bāni braucot viņš izpleta kreklu lai ķertu vēju no apdzenošām fūrēm?

Janozaurs 14.aprīlis 2016 10:51
4 1 Atbildēt

Nē, bet braucot tuvu aiz fūrēm, izmantojot gaida plūsmu, var ekonomēt labi.

Cita lieta, jābrauc tuvu un tas rada avārijas situācijas

Toms 14.aprīlis 2016 11:50
1 0 Atbildēt

4 golfs universālis 1.9 sdi patērē 100eur uz 20000km Braucot pa Latviju, bez kkādām riepām, vai aerodinamikas elementiem :D Labi, jauda gan golfam gandrūz uz pusi mazāka, bet pie ekonomiskas braukšanas, tas neko nenozīmē :D

VWfans 14.aprīlis 2016 12:13
2 1 Atbildēt

Ar vienu nulli kaut kur kļūdījies. Vai nu 100 EUR uz 2000 km vai 1000 EUR uz 20000 km.

VWfans 14.aprīlis 2016 12:11
2 1 Atbildēt

Es tagad esmu sācis fanot par gāzi mazajos benzīna auto. Manai Škodai-Fabijai 1,2 benzīnniecei no marta vidus līdz aprīļa vidum, kad jau kļuva siltāks un vairāk bija tālo braucienu (tai skaitā 500 km ar piekabi) uz kopējo 2300 km nobraukumu vidējais patēriņš 0,58 litri benzīna un 7,54 litri gāzes uz 100 km. Sanāk 4,37 EUR uz 100 km.

msh 14.aprīlis 2016 17:58
0 2 Atbildēt

Es domāju gan - pie tā, kāda benzīna kapsēta tev tā fabija bija, tad pārvēršot to par gāzes kapsētu, rodas jūtama ekonomija. Tev laikam vēl nedalec - un varbūt arī nekad nedaleks - jēdziens "adekvāts motors". Man ir otrais golfs - mašīna, kas ir kādus 150 kilo vieglāka par tavu fabiju, bet ar ķieģeļa formu un ķieģeļa aerodinamiku - aerodinamika vairāk ietekmē patēriņu nekā svars - un pirms mēneša es 1.3 nemotoriņa/degvielas kapsētas vietā ieliku baudāmu 2.0 8v. Vakar bija pirmā uzpilde pēc motora ieliciena - nobraukti kaut kādi 650 kilometri - biju nepatīkami pārsteigts - vidējais sanāca apmēram kā tev, septiņarpus litri - pamatā braucu pa šoseju - bet nu es tikai pakāpeniski ķeru ārā donora motora gļukus un jūtu ka vēl ir problēmas, tā ka paliks vēl tikai ekonomiskāks - bet tomēr ir viena starpība kā mums tie vidējie veidojas - tavējais rodas sēņojot, bet es tikai tagad sāku iemācīties normāli braukt; sākumā lietojot gāzes pedāli kā pierasts ar 1.3, spidometram braukājot pa liepāju bija tieksme rādīt 80-90 kilometrus stundā, vēl tāds patīkams moments ka uz šosejas var apdzīt vairākus fanus uzreiz - atliek iemest ceturtajā un tālāk seko vienmērīgs, patīkams paātrinājums no 80 līdz 160... Svētdien sanāks aizbraukt uz rīgu, paskatīsimies cik tam braucienam būs vidējais, ielīdīs zem 6 vai nē, normāli būtu kādi 5,5, un arī tikai tās ķieģeļa aerodinamikas dēļ, B3 A80 ar šitādu motoru tādā braucienā stabili zem 5 ierakstītos.

Bils 14.aprīlis 2016 12:51
1 0 Atbildēt

Fēliksam EGolfam nepareiza auto izvēle... ;)

Jaanis 14.aprīlis 2016 14:49
0 0 Atbildēt

Neticu!kapec tad jadzes merijumi???

kasinsh79 14.aprīlis 2016 16:07
2 0 Atbildēt

Un kāpēc tik ļoti ekonomēt? Auto domāts ne tikai, lai ar to pārvietotos no punkta A uz punktu B, bet arī - lai izbaudītu braucienu, respektīvi, reizēm braucot arī dinamiski un pat sportiski, zinot, kur atrodas gāzes pedālis un, kas ar to ir jādara :D

Tāpēc zināmā mērā atbalstu jaudīgus dīzeļus, kas ir ar mērenu apetīti, ja brauc mierīgi, toties ar patīkamu jaudas rezervi, ja sagribas patrakot. Pie kam, nebūs dīzelim arī milzu patēriņa TĀ braucot, ātri skrienot pa bāni utt.

msh 14.aprīlis 2016 17:47
0 2 Atbildēt

TG/AM - saprastu ja būtu braucis normāls cilvēks, bet te kaut kāds seksobraukšanas dievs. Es domāju ka līdzīgus ciparus varētu izdabūt parasts cilvēks, normāli braucot uz 95 ar kaut kādu B4 A80 vai passātu ar 1.9 TDI, tas nekas ka akmenslaikmeta dzelži.

iciks 15.aprīlis 2016 22:02
1 0 Atbildēt

Tie rādītāji tikai tā, lai krānu pastaipītu.

Brauc bez kondiķa, velkas ar ar ātrumu, kura sasniegšanai pietiktu ar kādu daļu no esošās motora veiktspējas u.tml. Var braukt ekonomiski, bet saprāta robežās. Šitā pisties, lai iedzītu par 0,5l/100km mazāk kā Volfgangs, kas aizbrauc, sevišķi par to nepiedomājot - manuprāt, ļoti stulbi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti