Visi komentāri - Volkswagen piedāvā - ideāla funkcija braukšanai pa autoceļiem: sāciet brīvdienas bezrūpīgi ar ACC

Volkswagen piedāvā - ideāla funkcija braukšanai pa autoceļiem: sāciet brīvdienas bezrūpīgi ar ACC

 

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen Baltic States | 21.jūlijs 2016 13:13

Neatkarīgi no tā, vai jūsu galamērķis ir pludmale vai kalni – daudziem ceļotājiem galamērķis var būt tūkstošiem kilometru attālumā no mājām. Tik lielus attālumus var pieveikt daudz relaksētākā veidā, ja automobilis ir aprīkots ar adaptīvo kruīza kontroli ACC.

Šī inteliģentā kruīza kontroles sistēma bremzē un uzņem ātrumu automātiski. Volkswagen šo “pretstresa” sistēmu piedāvā gandrīz visās modeļu sērijās.

ACC – tā ir adaptīvās kruīza kontroles abreviatūra angļu valodā. Vārds “adaptīvs” apzīmē to, ka kruīza kontrole automātiski pielāgojas satiksmes plūsmai. ACC pamatā ir radara sistēma. Šī “acs” atrodas automobiļa priekšpuses vidusdaļā un reģistrē attālumu līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim un tā relatīvo ātrumu. Ja tas bremzē, bremzē arī Volkswagen. Tas pats attiecas uz ātruma palielināšanu. Turklāt automobilis visu laiku ievēro noteiktu minimālo distanci. Vēl viens ACC sistēmas papildinājums ir apkārtējās satiksmes uzraudzības sistēma Front Assist. Šī kombinācija ievērojami samazina vienā joslā braucošu automobiļu sadursmes risku, tādējādi uzlabojot drošību.

Tāpat kā kruīza kontroles gadījumā, autovadītājs vienkārši ievada vēlamo ātrumu. Volkswagen transportlīdzekļiem ar manuālo pārnesumkārbu to ir iespējams izdarīt no 30 km/h liela ātruma. Ja automobilim ir automātiskā pārnesumkārba vai DSG, ātrumu var iestatīt no 0 km/h, kas nozīmē, ka lēnas satiksmes apstākļos automobilis apstāsies un pēc tam automātiski uzsāks kustību pats.

Modeļos Polo, Golf, Touran un Tiguan ACC var aktivizēt līdz 160 km/h lielam ātrumam. Modeļiem Passat un Touareg sistēmas diapazons pārsniedz 200 km/h. Turklāt autovadītājs pieļaujamajās robežās var arī iestatīt distanci līdz priekšā braucošajam automobilim. Viena lieta ir skaidra: tie, kuri reiz ir braukuši ar ACC, vairs nekad negribēs braukt bez tās, jo tā padara braukšanu pa autoceļiem relaksētāku un drošāku. Un šādā veidā brīvdienas sākas jau pēc pirmajiem pāris kilometriem.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Līdz 730 km: Volkswagen atklāj piecmetrīgā Ķīnas tirgum paredzētā ID.Unyx 08 sniedzamību

Volkswagen Ķīnas tirgū līdz 2027. gadam plāno laist klajā 20 elektrificētus modeļus, par vienu no tiem kļūstot ID Unyx 08 – piecmetrīgam elektriskajam SUV, kas uz konveijera stāsies 2026. gadā. Lasīt vairāk

 

Kur ir mana laiva? Braucam ar KGM elektrisko pikapu (+ VIDEO) 1

Pilnībā elektriski pikapi Eiropā pagaidām ir eksotika. Vai nu tādu nav vispār vai tie ir ļoti dārgi. Šajā brīdī uz skatuves parādās korejiešu KGM jeb bijušais Ssangyong ar 100% elektrisku pikapu par mazāk nekā 50 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Tas bija pēdējais – Volkswagen Drēzdenes rūpnīca izlaiž pēdējo eksemplāru

Šonedēļ Drēzdenes Caurspīdīgajā rūpnīcā (Gläserne manufaktur) noslēdzās vesels laikmets. No konveijera noripoja pēdējais automobilis – sarkans VW ID.3 GTX, kas kļuva par simbolisku robežšķirtni rūpnīcas vēsturē. Lasīt vairāk

 

Jaunais BMW iX3 spēs nobraukt vairāk par 800 km(+ VIDEO) 2

Tikai pāris mēnešus pēc oficiālās pirmizrādes mobilitātes izstādē Minhenē arī Rīgā tika izrādīts jaunās paaudzes elektromobilis BMW iX3. Tas radīts uz jaunās Neue Klasse jeb jaunā klase platformas, un ir pirmais sērijveida modelis, kas pārstāv BMW jauno dizaina valodu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti