Visi komentāri - 750 Zs un 500 km - "Mercedes-Maybach 6" koncepts ir elektromobilis (+ foto)

750 Zs un 500 km - "Mercedes-Maybach 6" koncepts ir elektromobilis (+ foto)

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 19.augusts 2016 15:37

Šodien publicēta plašāka informācija par Mercedes-Maybach kupejas konceptu, kas patlaban piedzīvo pirmizrādi Peblbīčas motoršovā.

Tagad mēs zinām, ka 5700 mm garais, 2100 mm platais un 1328 mm augstais Mercedes-Maybach 6 ir par 673 mm garāks, 201 mm platāks un 83 mm zemāks nekā Mercedes S-klases sedans. Divdurvju kupejai ir “kaijas spārnu” tipa, uz augšu atveramas durvis un 24 collu riteņu diski. Konceptam iebūvēti sēdekļi ar sensoriem, kas var nodot mašīnas elektronikai dažādas komandas, piemēram, noregulēt temperatūru salonā, sēdekļus atbilstoši katra pasažiera augumam vai patstāvīgi  izvēlēsies salona izgaismojumu atkarībā no braucēju apģērba. Jau pieminētie sensori patstāvīgi mēra braucēju asinsspiedienu un pulsu un vajadzības gadījumā aktivizē masāžas funkciju.

Kupejas priekšējais panelis būtībā ir viens liels, caurspīdīgs displejs, kas stiepjas no vienām durvīm līdz otrām. Svarīgākā informācija tiek atainota divos cilindros vadītāja priekšā, bet daļa datu tiek projicēti visa vējstikla platumā. Automašīna komplektēta ar autonomās braukšanas sistēmu un divām ceļojumu somām, ko pārvadā mašīnas bagāžniekā spēkrata priekšpusē. Aizmugurē atrodas vēl viens bagāžnieks, kas pielāgots dzērienu uzglabāšanai.

Mercedes-Maybach 6 aprīkots ar četriem elektromotoriem, kuru kopējā jauda - 750 Zs. Savukārt enerģijas krājumi tiek uzglabāti 80 kilovatstundu baterijā, kas iebūvēta zem koncepta grīdas. Izmantojot speciālu ātrās uzlādēšanas iekārtu, 100 km distancei koncepta baterijas var uzlādēt nieka 5 minūšu laikā. 

Ražotājs norādījis, ka 100 km/h kupeja sasniedz nepilnās četrās sekundēs, bet maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots pie atzīmes 250 km/h. Ar pilnībā uzlādētiem akumulatoriem iespējams nobraukt vairāk nekā 500 km, bet strāvas krājumus atjauno pie parastā mājas elektrotīkla, ar speciālas uzlādēšanas iekārtas vai indukcijas metodes palīdzību. 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gribi braukt “pa lēto” – izvēlies Dacia 15

Vācijas automobiļu kluba ADAC aprēķini liecina, ka izmaksu ziņā neviena cita marka nespēj sacensties ar Dacia, turklāt savu pārākumu tā pierāda visās automobiļu klasēs, kur tā pārstāvēta. Lasīt vairāk

 

Tas bija pēdējais – Volkswagen Drēzdenes rūpnīca izlaiž pēdējo eksemplāru

Šonedēļ Drēzdenes Caurspīdīgajā rūpnīcā (Gläserne manufaktur) noslēdzās vesels laikmets. No konveijera noripoja pēdējais automobilis – sarkans VW ID.3 GTX, kas kļuva par simbolisku robežšķirtni rūpnīcas vēsturē. Lasīt vairāk

 

Jaunais BMW iX3 spēs nobraukt vairāk par 800 km(+ VIDEO) 1

Tikai pāris mēnešus pēc oficiālās pirmizrādes mobilitātes izstādē Minhenē arī Rīgā tika izrādīts jaunās paaudzes elektromobilis BMW iX3. Tas radīts uz jaunās Neue Klasse jeb jaunā klase platformas, un ir pirmais sērijveida modelis, kas pārstāv BMW jauno dizaina valodu. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti