"Mercedes" iepazīstina ar E-klases visādceļu universālu (+ foto) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 7.decembris 2016 15:36

2017.gada pavasarī tirdzniecībā nonāks "Mercedes-Benz" E-klases visādceļu universāls "All Terrain", kas aprīkots ar pastāvīgo pilnpiedziņu un trīskameru pneimatisko piekari.

Salīdzinājumā ar parasto E-klases universālu, "All Terrain" būs par 29 mm augstāks – 14 mm iegūti uz riepu rēķina, kas aizgūtas no S-klases sedana, bet 15 mm – pateicoties pneimopiekarei.

Papildus četriem E-klases braukšanas režīmiem "All Terrain" universālam pieejams vēl viens režīms, kas tā arī saucas – "All Terrain". Aktivizējot šo režīmu, universāla virsbūve paceļas par 20 mm paaugstinot klīrensu, bet ESP sāk darboties pēc īpašas programmas, pieļaujot arī riteņu izspolēšanu, kas ļaus izrauties no sniega vai dubļu gūsta. "All Terrain" režīmu var aktivizēt arī gaitā, taču tikai līdz ātrumam 35 km/h.

Visādceļu universāls būs aprīkots ar virsbūves sānu un apakšas, kā arī riteņu arku aizsargiem. Piedāvājumā iekļauti trīs vieglmetāla riteņu diski ar 19 un 20 collu izmēru, bet salons izceļas ar alumīnija pedāļiem, speciāliem grīdas paklājiņiem un alumīnija/oglekļa šķiedras dekoriem. Bagāžas nodalījuma tilpums ir tāds pats kā parastajam E-klases universālam – 1820 litri.

Motoru klāstā sākumā būs tikai 194 Zs (400 Nm) četrcilindru dīzeļdzinējs, sešcilindru dīzelis sekos vēlāk.

Par "AMG" variantu kompānijas vadība vēl diskutē, bet par galvenajiem "All Terrain" universāla noieta tirgiem tiek uzskatīta ASV un Ķīna.

E-klases "All Terrain" modelis tirgū nonāks 2017.gada pavasarī un maksās 3900 eiro vairāk nekā parastais E-klases universāls (no 55 000 eiro).

 

 

Foto: Publicitātes attēls

 
Visi komentāri
 
LMT 7.decembris 2016 16:50
5 8 Atbildēt

Gandriz tik pat neglits ka audi!

AM und Sport 7.decembris 2016 17:05
5 2 Atbildēt

Lūk, arī vācu "Ņiva" - auto-motor-und-sport (un ne tikai viņi) slavē Mercedes bezceļnieku par komfortablo un vieglo gaitu bezceļos, uzsverot, ka All Terrain ir labāks par visu Mercedes SUV floti.

ak 9.decembris 2016 12:45
0 0 Atbildēt

Smuks auto! Tieši manā gaumē, paaugstināts, cerams, ka negrabošs, spēcīgs, universālis!

Tikai 15 mm pneimopiekares gājiens gan ir nabadzīgs sniegums....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti