Vācu Dekra pētījums – vismazāk defektu ir Audi A6 34

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 3.marts 2017 11:05

Pārbaudot vairāk nekā 500 autobūves ražojumu Dekra speciālisti apkopojuši statistiku par vismazāko defektu apjomu jeb citiem vārdiem sakot – noskaidrojuši tehniski visdrošāko automobili.

Šogad par absolūto uzvarētāju kļuvis Audi A6, aizstāvot titulu, ko tas izcīnīja pērn. Piebildīsim, ka A6 šajā vērtējumā, tāpat kā Audi zīmolam kopumā, allaž veicies labi – par “Labāko visās klasēs” tas tika atzīts arī 2008., 2009. un 2010.gadā.

Pārējo klašu uzvarētāji ir sekojoši: mini un mazauto klasē – Honda Jazz (74,6 DMI (Dekra defektu indekss), kompaktā klase – BMW 1.sērija (86,3), vidējā klase – Volvo S60/V60 (89,4), lielā/premium klase - Audi A6 (94,6), sporta auto/kabrioleti – Audi TT (81,1), apvidus auto/krosoveri – Audi Q5 (89,3), miniveni – Ford C-Max/Grand C-Max (80,0), mazā komerctransporta – Mercedes-Benz Vito/Viano (67,0) un komerctransporta klase – Renault Master (63,0).

DEKRA Used Car Report uzticamības reitings tiek sastādīts, balstoties uz tehniskās kontroles datiem, kas iegūti no 15 miljoniem automobiļu, kas tiek ekspluatēti Rietumeiropas valstīs. Visi automobiļi iedalīti 8 klasēs, turklāt katra klase tiek iedalīti vēl trīs kategorijās, attiecīgi – ar automobiļa noskrējienu līdz 50 000 km, ar noskrējienu 50 000 – 100 000 km un ar noskrējienu virs 100 000. Modelis ar labāko vidējo vērtējumu visās trijās nobraukuma klasēs tiek atzīts par "Labāko visās klasēs".

 
Visi komentāri
 
11.50 3.marts 2017 11:54
5 0 Atbildēt

Tiešām?

viencexperc 3.marts 2017 12:28
12 11 Atbildēt

Tur nav kam lūzt. Traktors bez elektronikas.

P.s.

Nabaga vācieši a6 liek pie lielās klases. Kas tad ir a8?

Stulbeņi.

rt 3.marts 2017 12:34
0 5 Atbildēt
viencexperc 3.marts 2017 12:58
7 6 Atbildēt

Mid-size luxury car / Executive car (E)

en.m.wikipedia.org/wiki/Audi_A6

www.caranddriver.com/best-sedans

Utt.

Ko tu vienmēr met to nabagu klasifikāciju?

rt 3.marts 2017 13:03
0 4 Atbildēt

Aizokeāna klasifikācija ir aktuāla tikai viņiem pašiem.

viencexperc 3.marts 2017 14:50
5 5 Atbildēt

Brauc ar savu juke un priecājies, ka tev ir liels auto.

Kas tad ir landkruizers, a8, ja a6 liels?

Eiropas nabagi uztaisa pēc iespējas mazākus, lai max norautilu peļņu no idiņiem. Piemēram x5, tad x3...tad x1.... būtu iespēja, uztaisītu x0.5. Kāpēc netaisa x7? Kas būs kā x5 tikai lielāks ( fullsize). Tāpēc tāda debila klasifikācija. X5 liels, x3 vidējs.. lai gan patiesībā x3 ir golfa izmērā bet x1 - lupo.

rt 3.marts 2017 16:35
6 4 Atbildēt

Pārēķini auto izmērus uz vidējā cilvēka izmēriem un rezultāts būs tas pats. Eiropietim A6 ir liels, jo eiropietim nav to lieko 30+ kilogramu, kas amerikānim. Līdz ar to amerikānim A6 vairs nav liels, jo taukus un hemoroīdus var pārvadāt tikai hiperlielā auto. :)

rt 3.marts 2017 13:05
0 5 Atbildēt

www.youtube.com/watch?v=qcGmuCKhdec

Kas ir amerikāņa sapnis? Protams, MB. RAMs darbam, S-klase baudai.

viencexperc 3.marts 2017 15:02
5 2 Atbildēt

Viena lieta ir video kur viena tante ( precīzāk emigrējis krievs) teica, cita - statistika. Un tā ir sekojoša:

Anerikāņi pērk darba auto ( ram,f150 un silverado), un tad sapņu auto - hondas, toyotas, "džipus".... jā, arī mersedesus, no kuriem pirktākie ir vidējā, lielā klase un suv.

Bet eiropas sapņu auto ir golfs, clio un kakašķis.

rt 3.marts 2017 16:38
3 4 Atbildēt

Tāpēc ka vidējam eiropietim auto ir pārvietošanās līdzeklis. Eiropietim pietiek prāta ieguldīt naudu daudz drošākās un vajadzīgākās lietās. Nevis kā amerikāņi - pat mājas nemāk būvēt. Katrīna pieklauvē pie durvīm un pārdesmit tūkstoši paliek bez jumta. Pēc gada atnāk Katrīnas māsīca un atkal tas pats. Tad nu nekas cits neatliek kā braukt ar RAM 1500 vai visiem 3500, lai var koferus samest un laicīgi paņemt vagu.

viencexperc 3.marts 2017 17:23
3 1 Atbildēt

Beidzot tu to uzrakstīji. :)

Pats atzini to, ka tie Eiropas sūdi nekam nav derīgi, kā pārvietoties no punkta a uz b. Samaksāt 40 000 lai pārvietotu savu dibenu skārda bundžā uz taburetes.

Bet amerikāņi protams, ka nemāk taisīt auto. Kāpēc vajag pa 20 000 eiro sataisīt ērtu auto ar labu aprīkojumu, ja var par 40 000 nopirkt kasti ar glītu, kvalitatīvu plastmasu un dārgu nemotoru, kas ir ekonomisks, ja nelūzt. Nekas, ka tu pārmaksā par tā nopirkšanu, galvenais, ka dators zīmē par puslitru mazākus ciparus.

rt 3.marts 2017 18:18
0 4 Atbildēt

Par 20 000 ASV var nopirkt pagājušā gadsimta tehnoloģiju atraugu, kas nav vadāma, braucama Eiropas ceļos, neatbilst nekādām mūsdienu izmešu un patēriņa normām. Pat sertifikāciju nevar iziet. Kāda jēga ražot auto, kam pirmā opcija papildaprīkojumā ir gāzes iekārta?

Apskatījos RAM specifikāciju. Galīgi nav 20 kEur. Un kam vajadzīgs 10 pozīcijās regulējams beņķis? Tur jau 2 dienas paiet kamēr ieregulē pēc šodienas hemoroīdiem.

Manā skatījumā Eiropā drīkst ievest tikai Raptor un Corvette. Bet šos jau reti kurš amerikānis var pat atļauties.

viencexperc 3.marts 2017 19:20
3 1 Atbildēt

Rams amerikā no 37 000 maksā.

Dodžs čērdžers no 28 000 usd ( mazāk par 27 000 eiro), čellendžers no 27 000 usd. Apmēram passata cenā.

Salīdzinājumā audi a4 no 32 000 eiro.

Bet amerikas bāze nav tāda pati kā vag grupas.

Asv automašīnas ir lētākas, jo viņi liek to, kas svarīgāks, "izmetot" mazāk svarīgas lietas,piemēram, salona apdares kvalitāti.

Tev svarīgi izmeši. Tev svarīgi, ka karteļi uz tavu lētticību nopelna, bet tas ir ne visiem svarīgi. Gudri cilvēki zin, ka klimats silst sākot ar ledus laikmetu. Ka bija laiks, kad Baltijas jūra bija aizsalusi, un Latvijā dzīvoja mamuti. Tad klimats sāka silt un silst līdz mūsdienām. Tajā laikā nebija auto ar izmešiem, kas sāka klimatu sildīt. Klimats sāka silt pats. Ap viduslaikiem tas pats no sevis sāka sasalt. Tur arī nebija nekādas cilvēku ietekmes. Eiropā iestājās bads. Latvijas teritorijā tad izmira vairāk cilvēku nekā no mēra. Tad atkal klimats atsāka silt un silst līdz mūsdienām. Drīz atkal sāks sasalt. Pats no sevis. Kamēr tādi lētticīgi muļķīši ļaus sevi čakarēt, lielas kompānijas rausīs naudu.

Es atbalstu co izmešus lielās pilsētās, tādā kā pekina. jo tajās savācas smogs. Bet pļurkstēt, ka co dēļ silst klimats, tas ir reālais veceņu marasms.

rt 4.marts 2017 7:15
0 1 Atbildēt

Nu ar slīdzināji kautkādu čardžer, čelendžer ar passat un a4! Iesākumā papēti to pašu auto klasifikatoru.

Redzkur tiešais konkurents chargeram (pēc tavas loģikas):

www.kamazexport.com/truck/kamaz-5...-gvw-20500-kg/ Kuram labāka veiktspēja? Vai šis :www.lada.ru/cars/granta/sport/prices.html tehnoloģijas tādas pašas, bet cena daudz zemāka.

Nu un kādēļ tad Kalifornijā aizliedza dīzeļus, ekspert? Noteikti dēļ zemās salona apdares kvalitātes...

Amerikā auto ir lētāki jo viņi var ielikt tikai pagājušā gadsimta tehnoloģijas, citu viņiem nav.

rt 3.marts 2017 16:57
0 3 Atbildēt

Kārtējais piemērs, tā pat nebija vētra mūsu izpratnē:

www.tvnet.lv/online_tv/684...aznicas_tornis

viencexperc 3.marts 2017 17:33
2 1 Atbildēt

Nākošreiz, kad būs, aizbrauc tur un pasēdi, ja orkāns, tornado tev nav vētras. :)

It kā, ja māja būtu taisīta no betona monobloka, pēc nedēļu ilgiem plūdiem, tajā varētu dzīvot? Tu neko neesi dzirdējis par sēnītēm, pelējumu? Kas būs ar tapetēm, reģipsi, vadiem, un citām lietām. Tās visas mājas ir apdrošinātas. Plūdi vai vētra nones, saņem piķi un uzcel jaunu.

rt 3.marts 2017 12:40
2 6 Atbildēt

Esot sākuši vērtēt arī ASV ražojumus, bet pietrūkusi vieta HDD visu defektu uzskaitei. Meksi pat kvalitatīvākus auto ražojot.

650 3.marts 2017 12:42
0 0 Atbildēt

Auteko TUf LV tagd varētu iesniegt tam korumpantu Dekram kādu Protesta Notu un pieteikt Karu.

Fatherland 3.marts 2017 13:12
5 0 Atbildēt

tiešām aizdomīgi - Dekrai uzvar tikai Audi

martinslusis 3.marts 2017 13:35
2 0 Atbildēt

Kaut kā no cilvēkiem dzird citas atsauksmes par vācu auto noturību pēdējos gadus. Kur tad izslavētie japāņi?

ibiorio 3.marts 2017 13:59
0 0 Atbildēt

Statistikas cienitajiem TUV kopsavilkums uz 2017 :

www.tuv.com/media/01_pres...eport_2017.pdf

650 3.marts 2017 14:29
4 0 Atbildēt

Korumpantu kantoris. Tas tak nevar būt, ka mūsu cp speciāli izvēlējās braukt ar Insignia, kas 2-3g bojājumu reitingā atrodas 104tajā vietā.

martinslusis 3.marts 2017 15:04
2 0 Atbildēt

Ahā, tur var ļoti labi redzēt, ka sākumā vācu auto ir baigi kvalitatīvi, bet jau ap 4-5 un pēc tam 6-7 utt. gadiem sāk izpausties japāņu kvalitāte.

2-3 gadi:

Rang Fabrikat und Typ Quote* TKM**

1 Mercedes GLK 2,1 52

2 Porsche 911 2,1 29

3 Mercedes B-Klasse 2,2 40

4 Mercedes A-Klasse 2,3 40

5 Mercedes SLK 2,4 29

6 Mazda2 2,5 33

7 Mercedes M-Klasse 2,5 63

8 Opel Adam 2,6 26

9 Opel Mokka 2,6 35

10 Audi Q5 2,7 61

9 Vācu auto

1 Japāņu auto

6-7 gadi:

Rang Fabrikat und Typ Quote* TKM**

1 Mazda 3 6,8 75

2 Porsche 911 7,4 55

3 Audi TT 7,7 79

4 BMW X1 8,0 84

5 Toyota Avensis 8,1 93

6 Audi Q5 8,8 113

7 VW Golf Plus 8,8 76

8 Mercedes GLK 8,9 99

9 Toyota Yaris 9,8 71

10 Mercedes E-Klasse 10,1 125

7 Vācu auto

3 Japāņu auto

10-11 gadi:

Rang Fabrikat und Typ Quote* TKM**

1 Porsche 911 10,4 78

2 Toyota Corolla Verso 15,8 133

3 Mercedes SLK 17,4 93

4 Toyota RAV4 17,8 115

5 Honda CR-V 18,0 129

6 Toyota Avensis 18,1 137

7 Audi TT 18,2 110

8 Ford Fusion 18,3 101

9 Toyota Corolla 18,8 116

10 Mazda 2 18,9 99

3 Vācu auto

5 Japāņu auto

martinslusis 3.marts 2017 15:06
4 0 Atbildēt

Saprotamākā formātā:

2-3 gadi:

9 GER

1 JAP

6-7 gadi:

7 GER

3 JAP

10-11 gadi:

3 GER

6 JAP

1 USA

viencexperc 3.marts 2017 15:08
2 1 Atbildēt

Žetons tev par centību un apkopoto statistiku.

650 3.marts 2017 15:23
2 0 Atbildēt

Japona kvalitāte parasti izpaužas kad ap 4-5g sāk atdalīties sarūsējušās detaļas.Tieši tad var visu skaisto labāk saskatīt.

Atveram mobile-de, skatamies.Vācu auto 3-4-5g, pamatā viduvējs noskrējiens pie/ap/pār 200k. Japāņiem- vismaz uz pusi mazāks.

rudens68 3.marts 2017 19:30
5 0 Atbildēt

Nepretendēju ne uz kādu īpašu datu ,tabulu analīzi .

Bet manu spriedumu pamatā neticība daudziem statistikas lielajiem "godīgajiem" kantoriem . Vai tās ir auto tabulas , vai banku reitingi .

Atgādināšu jau notralināto izmešu tēmu ....kādas tik uzslavas dziesmas iepriekš nedziedāja ekoloģiskajam dīzelim . Vai finašu jomā 2008 gada rudenī ...kur iepriekš visām USA bankām bija lieliski reitingi . Un vēl pēdējie reitingu pētnieki par Breksitu , un TRUMP .

Par auto motoriem .. Gadiem "prestižo" reitingu kompāniju augšgalā TOP 1 klasē ir 1,4 VAG un 1,6 BMW/citroen . Bet auto blogeru topos paši sliktākie motori . Es kaut kā sliecos ierindas blogeru viedoklim piekrist .

Mechello 3.marts 2017 19:37
2 0 Atbildēt

Volvo s60 vidējā klase bet audi a6 lielā klase?!?

viencexperc 3.marts 2017 23:11
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka volvo zviedru, bet audi - vācu. Un šis ir vācu tests.

Abavnieks 4.marts 2017 19:20
0 0 Atbildēt

Viss pareizi - Volvo S60 vismaz par 30 cm mazāks kā Audi A6. Volvo S60 var salīdzināt ar A4, BMW 3.

Volvo V60 vispār mazāks par Opel Astra ST, kas skaitās pat ne vidējās, bet kompaktklases auto.

IJuris 4.marts 2017 18:18
0 0 Atbildēt

Salīdzinot vietu salonā, s60 vairāk atbilst a4, 3sērija BMW, jetta. Tas aizmugurē sēdošajiem. Bet tas jau vienalga, jo kādam ir tikai sava taisnība, argumenti švaki un apvainojumi lieli.

kasinsh79 4.marts 2017 21:17
0 0 Atbildēt

Neticu!

kasinsh79 4.marts 2017 21:19
0 0 Atbildēt

Neticu vairs Audi kvalitātei.

650 4.marts 2017 22:40
0 0 Atbildēt

Tev arī ir Audi? Kura gada? Un kā ir tur ar to "citu" Dekras info, piem ka tāds HondaJazz esot uzticamākais auto mazauto klasē? Tie ar Meli? Es saprotu, ka te pie mums viss skaidrs- TA iespējams ka ir tīšām sagrozīti bremžu un gaismu čekstendi un Bauskas rajonā ceļi ir izjukuši iespējams dēļ tam, ka Timprots ir iespējams ka piesavinājies lielāko daļu ceļiem paredzēto līdzekļu, lai uzkrāsotu savam zebrēzelim svaigas līnijas. Bet kā ir iespējams "viltot" vācijas TA rezultātus? Var radīt mākslīgu ažiotāžu, nopirkt viltus prognozētājus,manipulēt ar sabiedrisko domu, nu bet kā var noviltot konkrēti piefiksētus un publiski pieejamus TA datus?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 9

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 6

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti