Volkswagen pilnīgu jauno četrdurvju sedanu Arteon jau var pasūtīt. Vācijas tirgū tā cena sāksies no 32 000 eiro.
Divas dienas pēc Arteon pirmā uznāciena Ženēvas autoizstādē Volkswagen atklājis pieteikšanos tā iegādei. Par jaudīgāko benzīna versiju "R Line" ar 280 Zs TSI benzīna motoru tiek prasīti 49 325 eiro, par jaudīgāko dīzeļa versiju "R Line" ar 240 ZS TDI agregātu – 51 600 eiro.
Piecvietīgā Arteon sportiskās līnijas atspoguļo īpaši funkcionālo konceptu. Tā salons nelīdzinās klasiskajiem saloniem, jo gran turismo vēl ietilpīgāku padara – 2841mm riteņu garenbāze, kupejai līdzīgais fāstbeka dizains un lielais aizmugures bagāžnieks (no 563 līdz pat 1557 litriem). Arteon ir 1871 mm plats un 1427 mm augsts. Šādas izmēru attiecības tā proporcijām piešķir patiesu dinamiku.
Viens no jaunā modeļa svarīgākajiem dizaina elementiem ir tā priekšpuse. Šī automašīna ir īpaša ar to, ka tās motora pārsegs sniedzas tālu uz priekšu, kā arī daļēji pāri abiem spārniem un radiatora režģim, kas izkārtots visā automašīnas platumā. LED priekšējie lukturi un dienas braukšanas gaismas (iekļautas standarta aprīkojumā) harmoniski apvienojas ar radiatora režģa un motora pārsega hromētajiem šķērsstieņiem.
Tehniskā ziņā jaunais Volkswagen modelis pārsteidz ar sešiem ļoti spēcīgiem turbokompresoru dzinējiem (TSI un TDI) ar jaudu no *110 kW/150 ZS līdz 1206 kW/280 ZS, priekšpiedziņu vai pilnpiedziņu, kā arī digitalizētiem ekrāniem un vadības ierīcēm. Tas ir aprīkots arī ar interaktīvo informācijas ekrānu, atlokāmo ekrānu un jauno, ar žestiem vadāmo Discover Pro informācijas un izklaides sistēmu 9,2 collu stikla ekrānā.
Arteon novatoriskās autovadītāja palīdzības un ērtības sistēmas pilnībā atbilst avangarda koncepcijai. Adaptīvās kruīza kontroles (ACC) sistēma tagad ņem vērā arī tādus datus kā braukšanas ātruma ierobežojumus un maršruta informāciju, automātiski koriģējot braukšanas ātrumu. Navigācijas sistēmas GPS un ceļa informācija nodrošina, ka jaunās un dinamiskās līkumu gaismas ar prognozējošo staru kontroli paredz līkuma tuvošanos un izgaismo to pirms autovadītājs ir iebraucis līkumā. Otrās paaudzes ārkārtas palīdzības sistēma Emergency Assist sniedz pastiprinātu drošību – gadījumā, ja autovadītājs ārkārtas iemeslu dēļ nespēj turpināt vadīt automašīnu, sistēma ne tikai samazina ātrumu līdz pilnīgai apstāšanai, bet arī novirza to labajā joslā, lai netraucētu aizmugurē esošajām automašīnām.
Neskatoties uz savu progresīvo koncepciju, modelis Arteon būs pieejams par pievilcīgu cenu. Augstas kvalitātes pamatkomplektācija gran turismo versijā būs papildināma ar divām ekskluzīvām aprīkojuma līnijām – Elegance un R-Line. Arteon Elegance konfigurācijas pamatā ir premium klases aprīkojums un izsmalcināti dizaina elementi. Savukārt Arteon R-Line konfigurācija pārvērš Arteon par īsti sportisku auto.
Volkswagen modeļu klāstā Arteon ierindojas virs Passat. Jaunais Volkswagen gran turismo tiks ražots Vācijas rūpnīcā, kas atrodas Emdenē. Automašīnas Baltijas tirgū būs pieejamas jau 2017. gada vasarā.
50tk.€ par Passat ir nepamatoti augsta cena. Jebkurš loģiski domājošs paņems Audi A6 jau pieklājīgā komplektācijā vai A7. Tur pat arī ir Mercedes E klases. Pilnīgi neadekvāta cena par Passat eksterjeru. Domāju, dēļ cenas būs ļoti mazs pieprasījums, kā dēļ pēc gada cena būs zem Passat. Es gaidīju, ka tomēr eksterjeru atstās kā bija paredzēts konceptā, bet izrādās tālāk VW nav ticis savā stagnātiskajā domāšanā.
Tās ir jaudīgākās versijas R line komplektācijā!
VW komplektacijā R-line pa lielam nekad nav neko nozīmējuši. Izmaiņas ir minimālas. Kaut kāda tik pat neizteiksmīga reste. Prakstiski bez izmaiņām bampers. Attiecīgi arī summa R-line ir minimāla, tātad nav pamata Arteonam maksāt tik daudz. Iepriekš salonā teica, ka CC būšot bagāta klase, iepriekš jau teica, ka dārgais gals. Ja tas ir auto tikai ar jaunu virsbūvi un vecais CC maksāja zem Passat, tad šis kā reiz varētu maksāt tieši Passat cenā un ne kapeiku dārgāk. Tomēr kupeja ar durvju atvēršanu, kāda salam nav paredzēta. Vai VW tomēr ir paredzējis sānu stiklus apsildāmus, lai neiesalst? ;)
Ko tu gribi no VAG grupas.
Pēc desmit gadiem pat bugatti un lambo būs tādi paši kā audi a3, jeb golfa.
Gribēju teikt interjers ir tas pats lētais. Eksterjers ir supper.
Jā, interjers ir tāds pat, kā Passat. Taču negribētos sacīt, ka tas būtu kaut kādā veidā lēts - braucot ar "Passat GTE", tas likās pārsteidzoši augstvērtīgs un kvalitatīvi nostrādāts. Negribētu teikt, ka pēc klases un cenas līdzvērtīgos Audi un BMW modeļos salons būtu diži augstvērtīgāki. Ok, varbūt Audi lielāku šiku piešķir metāla kloķīši klimata kontrolei u.c. ierīču vadībai.
Autiņos pareizu materiālu izvēle daudz ko nozīmē. Ādas nežēlošana ir viens no sajūtām, kas atstāj iespaidu. Kas būtu domājis, ka alumīnijs varētu arī labi izskatīties, ja paskatās uz Mercedes? Un tas arī ir vienīgais auto, kuram tas izskatās labi. VW un BMW, es teiktu, ka alumīnijs ar savu lēto toni panelī un dizainu ir nepiedodama kļūda. Es teiktu, ka arī mākslīgā zamšā Alkantaras mārketings ir pārāk augstu novērtēts.
Protams - materiālu izvēle, formas, faktūras un krāsas daudz ko nozīmē, tiesa, daudzos gadījumos subjektīva izvēle. Cita runa par materiālu un montāžas kvalitāti - jo augstāka automobiļa cena, jo noteikti esam daudz prasīgāki arī pret tiem. Ja aplūkojam citus auto šajā segmentā, tad Arteon ar to īpaši neatšķirsies un neradīs lētuma sajūtu. Jā - vienīgi gribējās, lai izskatā atšķiras no Passat.
Zamšāda domāta,lai tavs dibens vai tava bērna nepieceptos pie sēdekļa saulainā laikā un tas ir pluss
Kāda vēl zamšāda? Alkantara ir tas pats dermantīns, zamšādas imitācija. Tobiš sintētika. Dārgāka gala auto īstajai ādai domātas poras un sēdekļu ventilācija. Protams ne tāda kā ir KIA Sportage, kur uz paša mazākā ātruma var sēžamvietu sapūst līdz invaliditātes stāvoklim. Respektīvi - auto ražotāji dermantīnu nosaucot citos vārdos iemāketējuši, ka cilvēki čurā karstu, bet īstenībā pārmaksā vairāk kā par dabīgo ādu, par patentētu citas tehnoloģijas dermantīnu.