"Volkswagen" atklājis sportiskā hečbeka "GTI Performance" cenu Vācijas tirgum. Pasūtīšanai tas kļuvis pieejams no pirmdienas, cena Vācijā – 32 475 eiro par bāzes versiju.
Tie, kuri seko "Volkswagen Golf" sportisko modeļu attīstībai zina, ka pēc "Clubsport" un "Clubsport S" īpašajiem modeļiem "GTI Performance" ir trešais spēcīgākais golfiņš, kas jaunajā paaudzē atkal jau kļuvis jaudīgāks.
Ja precīzi, tad "GTI Performance" četru cilindru motors attīsta 245 Zs un 370 Nm – par 15 Zs un 20 Nm vairāk nekā parastais "GTI". Motora vilkme priekšējai asij, kur par labāku saķeri cīnīsies elektronisks diferenciāļa bloķētājs, tiks nodota ar sešu pakāpju manuālās vai septiņu pakāpju DSG robotizētās pārnesumkārbas palīdzību.
"GTI Performance" sērijveida aprīkojumā iekļauti ventilējami diski abām asīm un bremžu skavas ar "GTI" logotipu, bet par piemaksu var pasūtīt, piemēram, digitālo "Active" info displeju mērinstrumentu panelim, "Composition Media" radio ar astoņiem skaļruņiem, atpakaļskata spoguli ar pašaptumšošanās funkciju, lietus sensoru un tālo gaismu asistentu.
Latvijas tirgū šobrīd pieejams parastais "GTI" (230 ZS) divās versijās: komplektā ar sešu pakāpju manuālo kārbu tas maksā 26 674 eiro, kombinācijā ar sešu pakāpju DSG kārbu – 28 290 eiro.
VW var atļauties pat golfam uzlikt visus 4 ventilējamos diskus, kamēr tikai dažiem amerikāņu "muskuļauto" tie nāk kā otrais papildaprīkojums aiz gāzes iekārtas.
Tas ir VW golfs. Lūk kā viņš izskatīsies pilsētā:
g4.delphi.lv/images/pix/48...g-44916950.jpg
:D ... un pasakiet, kas šajā bildē ir lieks. :D
Tas nemaina faktu, ka golfam nav un nebūs nekā sportiska ar VW idioloģiju, kamēr amerikāņu muskuļauto bez riepām un pat 10x apmetot kūleni joprojām izskatīsies sportisks.
To tu pareizi uzrakstīji - izskatīsies sportisks... Jo sportisks tur ir tikai izskats!
Izskats un jaudīgs motors.
Ko vēl vajag?
Tev pašam ir auto?
Ja ir - cik ātri tu parasti brauc? Uz 200??? Protams, ka nē. Tad uz cik?
Cik bieži tu apdzīvotās vietās brauc virs 65km/h, vai ārpus - virs 115?
Un ko dod tas izskats un jaudīgais motors??? Kā rāda ASV ielas auto dragreisu un strītreisu video, tad pat taisni ir grūtības ar viņu nobraukt, jo piekare kā omītes dīvānam un stūres iekārta kā pirmās paaudzes Ikarusam.
www.youtube.com/watch?v=mFgecxaBzJw
Redzēju šo video. Labs. Tikai tādi ir arī ar citām mašīnām arī. Ir vesala sērija " kad jaudas par daudz". ( krievu val. Angļu val)
ja pafilmētu latvijas power bmw sūdu vipendronus, ne to varētu safilmēt :D
Tikai tos lūžņus neviens negrib filmēt.
Un Eiropā jaudīgu auto var atļauties tikai bagāts civēks. Tādi parasti netrako. Krievijā nē, tur ar lambo, meršiem un ferrari tādu video daudz.
Bet atzīsti, nenoskauda, ka amerikā tava vecuma un statusa cilvēki tādas var atļauties?
Vari neteikt. Teiksi, ka nē - labāk sapņot slapjus sapņus par kaut kādu eiropas mašīnu. Bet patiesībā, sirds dziļumos skauž. Tāpēc jau tāda nepatika pret viņiem. Tas visiem krieviem. Amerika bagātāka, varenāka un dara ko grib. Bet krievi pat savu ukrainu nevar iekarot...
Kad eiropietis izbrauc ar amerikāņu auto, viņam akmens no sirds noveļās, kad atsēžās atpakaļ savējā. Savukārt, kad amerikānis izbrauc ar M5, viņam ne tikai žoklis, bet viss atkarās...
Kas vispār ir ASV? Imigrantu radīta impērija, kas turās pie dzīvības tikai pateicoties militārajai rūpniecībai. Bet tai pat laikā nespēj izcīnīt nevienu karu, pat meksu un kubiešu invāziju nespēj apturēt. Ja nobloķētu visas amerikāņu militārās darbības ārpus ASV, tad pēc pusgada pēdējais amerikānis aizbraucot uz Meksiku izslēgtu gaismu uz robežas.
Tikai nezin kāpēc visās trasēs amerikāņi augstu, līdzās ar porše.
Nirbugringa vācijā - en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_...eife_lap_times
Citas trases:
fastestlaps.com/tracks/willow-springs
fastestlaps.com/tracks/motortrend-figure-8
Ha!
Bet tavu krievu vispār nav.
P.s.
Muskuļauto tas nav pirmtiesīgs sporta auto. Tāpēc viņus dala atsevišķi.
Ševroleta sporta auto ir corvette, bet muskulis - camaro, dodžam sporta ir vipers, bet čellendžers un čērdžers ir muskulis.
eksperts kā man dažas zināmas dāmītes izvēlas auto, galvenais lai smuki izskatās un lai ir automāts. Tādas lietas kā vadāmība, kā turas uz ceļa, kaut kādi dinamikas rādītāji vispār neinteresē.
At ko pats brauc, ja tev interesē dinamikas rādītāji? Ar veironu? Vai ferrari la ferrari?
to tikai māki kā gudri pirst dīvānā.
Muskuļauto tie nav sporta auto. Sporta ir vipers, corvette. Bet tie ir līmenī - fastestlaps.com/tracks/willow-springs
Muskuļauto tika radīts lai vidējais amerikānis ( nevis biezais gals) varētu nopirkt jaudīgu auto, ar kuru varētu paskrieties UN !!!!!!! tajā pašā laikā būtu pietiekoši ērts lai var aizbraukt, piemēram, makšķerēt.
Nu dunduks paliek dunduks... Kāds te sakars veironam? Tu pats esi braucis vismaz ar kādu no tām mašīnām, par kurām tu te čurā biksēs no sajūsmas? Es esmu, ar korveti, ar dodžu srt, ar sešlitrīgiem motoriem tie tavi amerikāņi iet kā eiropieši ar trīslitrīgiem. Tie ir dinamikas rādītāji par kuriem es runāju.
Un tu vēl esi ne tikai dunduks, bet arī divkosis, pats nesen rakstīji, ka trašu apļa laiku nav svarīgi, tagad met te kaut kādus linkus.
es tev metu linkus, ka vipers un corvette liek tādus pašus rezultātus kā citi sporta auto - ferarri, lambo, porše.
Saprotu, ka šie linki tev sagāž tavu priekšstatu, ko redzēji tādos raidījumos kā top gear, bet patiesībā trasēs tās korvetes iet labāk kā audi r8, nemaz nerunājot par m sēriju BMW.
Domā, ka ja F1 nav neviena amerikāņa, tad viņiem ir sliktas mašīnas? viņiem nepatīk tās ilgās, garlaicīgās sacīkstes. Tāpēc tika izveidorts F1 posms ASv, lai POPULARIZĒTU to sporta veidu tur.
Tev nav zināšanas par amerikānu auto sportu, to mašīnām, bet tēlo te gudrīti un raksti muļķības.
Laikam vienīgie amerikāni ar kuriem esi braucis ir tēva vecais fords un ševrolet Spark ( Daewo matiz)
Mēs varam tikai nojaust kāds ir tās amerikānietes papēdis, zem kura viņam...
Be tie teksti atgādina tādus žurnālu lasītāju stāstiņus.
Jūs muldat pilnīgas muļķības. Tēma ir Golf un panesās runa par "muskuli". Tad kāda šķirba kāds tur ir motors? Par jaudu var runāt tikai tad, kad ir virs 400zirgiem. Video ir redzami cilvēki, kuri neprot braukt noteikti ar ķerru, kur nu vēl tiesības tādiem dot. Amerikāņiem muskulis ir ikdienas auto, kurš ir glīts un izskatās sportisks. Golf ir auto, kurš nav ne sportisks, ne ar lielu motoru. Respektīvi, ja par to summu jāņem Golf ar 245zs, tad ir neaptēstam jābūt, lai neizvēlētos Camaro. Vienīgi eiropā piedāvā tikai ar automātu pa 37tk.€. Būtu manuālis, maksātu tieši tik pat cik Golfs.
Un ko ar to Camaro darīt? Nēsāties no benzīntaka uz benzīntanku un sūtīt detaļas no Ķīnas caur Ameriku? Chevrolet dīleris jau karoti nolika.