Dienvidkorejas kompānija Kia precizējusi sava visātrākā modeļa – fastbeka Stinger tehniskos raksturlielumus, kas izrādījušies vēl labāki nekā tika ziņots iepriekš.
Jaunākā informācija, ko ražotājs atklājis modeļa pašmāju tirgus prezentācijā Seulā liecina, ka 100 km/h „Dzelonis” (tulkojumā no angļu val.) sasniedz 4,9 sekundēs, kas ir par 0,2 sekundēm ātrāk nekā tika ziņots iepriekš.
Kia Stinger jaudīgākā versija aprīkota ar 370 Zs jaudīgu 3,3 litru Twin-turbo sešcilindru motoru un astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, kas ļauj sasniegt maksimālo ātrumu 270 km/h. Neskaitot šo versiju, ir vēl divi mazāk jaudīgi varianti ar četru cilindru motoru: 2,0 litru benzīna versija, kas attīsta 255 Zs, kā arī 2,2 litru dīzeļversija ar 200 zirgspēku jaudu.
Automašīna ar fastback tipa virsbūvi izgatavota uz aizmugurējās piedziņas platformas, priekšā tai ir McPherson statņi, bet aizmugurē – daudzsviru piekare. Stinger komplektēts ar adaptīvajiem amortizatoriem un stūres iekārtu, bet pircējam pieejamo ekstru sarakstā ir diožu lukturi, Nappa apdares sēdekļi, vairāki rūpnīcas sagatavoti elektronikas režīmu iestatījumi (Personal, Eco, Sport, Comfort un Smart), 18 un 19 collu (3,0 litru motoram) riteņu diski, projekcijas ekrāns, bezvadu uzlādes niša tālrunim u.c. elektroniskām ierīcēm, Brembo bremzes (3,0 litru motoram).
Elektronisko palīgu sarakstā ir sistēma, kas brīdina par sadursmi ar priekšā braucošo transportlīdzekli, automātiskā bremzēšanas sistēma, adaptīvā kruīzkontrole, joslas uzturēšanas palīgs un sistēma, kas brīdina par šķēršļiem tad, kad automašīna virzās atpakaļgaitā.
Klienti varēs izvēlēties Stinger ar aizmugures vai visu riteņu piedziņu. 4x4 variants būs komplektēts ar griezes momenta vektorēšanas sistēmu, kas piebremzē riteņus, kam tobrīd ir vismazākā saķere ar ceļu, savukārt aizmugurējo riteņu piedziņai būs paaugstinātas berzes diferenciālis.
2017.gada nogalē Kia Stinger tirdzniecība tiks uzsākta ASV, citi noieta tirgi sekos vēlāk.
Tā tak KIA, sadalīsies pēc 150 000 km
Tu sajauci ar VW. Kia toč nesadalās pēc 150k. Un uz servisu nebrauc. Ir pazīstams testētājs ar 2 KIA sētā.
Bet šim priekšējais panelis gan varen glīts. Liekas ļoti veiksmīgi dizainēts. Vienkārši, funkcionāli un glīti