Tagad 245 Zs - Škoda laiž klajā visjaudīgāko Octavia (+ foto) 11

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 12.jūnijs 2017 7:07

Čehijas autobūves kompānija Škoda no jūlija Eiropas tirgū sāks piedāvāt Octavia visjaudīgāko modifikāciju RS 245. Galvenā atšķirība no līdzšinējā flagmaņa RS 230 – par 15 Zs spēcīgāks motors.

Škoda Octavia RS 245 no RS 230 atšķirt grūti – vizuāli abi modeļi ir gandrīz identiski, jo melno radiatora režģi un spoguļu korpusus par papildmaksu varēja dabūt arī RS 230. RS 245 tie ir jau no rūpnīcas, tādēļ vienīgais drošais jaunā modeļa vizuālais identitātes pierādījums ir spoži melnie 19 collu riteņu diski, kas pieejami vien šim modelim. Salonā iebūvēti ar alkantaru apvilkti un sarkaniem vai pelēkiem diegiem nošūti sporta sēdekļi un līdzīgi dekorēta arī stūre.

Zem motora pārsega atrodas 2,0 TSI benzīna motors, kas tāpat kā VW Golf GTI Performance attīsta 245 Zs, bet atšķirībā no pēdējā, pabijis pie Škoda inženieriem, kas tā darbību pielāgojuši Octavia individuālajām īpašībām.

Pateicoties 15 zirgspēku piedevai RS 245 kombinācijā ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu līdz 100 km/h paātrinās 6,6 un 6,7 (universāls) sekundēs, bet maksimālais ātrums tiks elektroniski ierobežots pie atzīmes 250 km/h. Kā alternatīvu manuālajai transmisijai var izvēlēties Volkswagen septiņu pakāpju DSG pārnesumkārbu, kas pārākumu sprintā negarantē, toties līdz pat 0,2 litriem (uz 100 km) mazāku degvielas patēriņu gan. Salīdzinot ar RS 230 spēcīgākās bremzes ar 340 mm priekšā un 310 mm bremžu diskiem aizmugurē RS 245 konstrukcijā iekļautas jau no rūpnīcas.

Sportiskās Škoda aprīkojumā ir četras braukšanas programmas ( Eco, Comfort, Normal, Sport un Individual), dinamiskā šasijas kontroles sistēma (papildaprīkojums), WLAN savienojums, viedtālruņu atbalsts, 230V rozete un divas USB ligzdas aizmugures pasažieriem.

4,69 m garais automobilis apveltīts ar 2,68 m riteņu garenbāzi un 590 (610-1740 universāls) litru bagāžas nodalījumu.

Vācijas tirgū to varēs pasūtīt jau šonedēļ. Sedana cena – 34 000 eiro, kas ir aptuveni 3000 eiro dārgāk nekā līdzšinējais Octavia flagmanis RS 230.

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 12.jūnijs 2017 11:16
1 0 Atbildēt

Tik ātrs palicis. Un skaists. Nedaudz līdzīgs saab 9-3. Tikai 2002 ā gada saabs salīdzinājumā ar šo škodu izskatās moderns un futūrisks.

Es domāju, ka daudzi ferrari pircēji sāks apdomāt vai tā garlaicīgā un lēnā ferarri vietā nenopirkt šo škodu.

Agrāk bija tikai skaista, tagad arī ātra.

viencexperc 12.jūnijs 2017 11:27
1 0 Atbildēt

Un drīzumā iznāks škoda octavia - ar vēl vairāk zirgspēkiem. Tai jauda pieaugs par 19 zs. Bet ātrāka nebūs. Būs nedaudz lēnāka, bet toties ekonomiskāka. Ļaus ieekonomēt 0.0016 litrus uz 100 km.

iAutolv 12.jūnijs 2017 12:06
0 0 Atbildēt

Ar lielu daļu ticamības var teikt, ka tā patiešām būs. Bet, ja par šo auto - glītāku Škodu man nav gadījies redzēt

KmS 13.jūnijs 2017 22:23
0 0 Atbildēt

Pa glītumu visi strīdās :) ārēji neveiksmigākais dizains škodai ever... un diski.... dizainerus atlaist :) vai vienkarši no toyotas nopirkuši pa lēto :D

msh 13.jūnijs 2017 23:50
0 0 Atbildēt

Nav gadījies redzēt? Nu tad paskaties uz otrās paaudzes oktāviju. Tur vismaz viss izskatās kā vajag, nevis kā te - mode diktē ka vajag kantainumu, tad nu uzmocījuši kantainas formas purnam, un lukturus vispār tizlus, neproporcionāli maziņus un stūrī iebāztus.

gunbox 12.jūnijs 2017 13:08
0 0 Atbildēt

Octavia nepaliek par RS tikai dēļ priekšas bampera, maza antispārniņa uz bagāžnieka un motora, kuram pat izpūtēju patīkamai rēcošai skaņai nevarējuši pielāgot, bet laiž purkšķi caur salona skaļruņiem. Būsim reāli - zem cenas slēpjas VersijaRS, nevis RS. Sen jau varēja uztaisīt kaut ko dizainiski sportisku, nevis pliko Octavia apkarināt ar smieklīgiem grabuļiem.

Abavnieks 12.jūnijs 2017 13:54
1 1 Atbildēt

Nez cik kompleksainam jeb plātīgam jābūt, lai vajadzētu universāla tipa auto ar paātrinājumu 6,7s līdz 100km/h? Nabadzīgam "krāniņa staipītājam", kuram nesanāk priekš sporta auto un tādēļ pērk vienu universālu auto visiem dzīves gadījumiem - gan ģimenes un iedzīves pārvešanai uz vasarnīcu, gan ielas dragreisiem brīvaja laikā!

Rallists 12.jūnijs 2017 14:37
2 2 Atbildēt

Kompleksainie un plātīgie pērk amurikāņu pikapus.

Neredzu problēmu universālam vai hetčbekam ar palielinātu jaudu, varētu domāt ka auto paliek sportisks ar kupejas virsbūvi.

msh 12.jūnijs 2017 18:36
0 0 Atbildēt

Principā tev ir taisnība - tur tiešām jābūt plātīgam lai pirktu tik lēnu universāli. Kārtīgi universāļi ierakstās zem tām sešām sekundēm, un ļoti iespējams arī zem piecām sekundēm - nav tālu jāmeklē, pietiek ar audī S un RS mašīnām. Smašīnas gan no sākta gala ir bijušas pieejamas arī kā sedani vai kupejas, atkarībā no modeļa, bet RSmašīnas vienmēr ir bijušas pieejamas kā avanti, bet kā sedani diezgan reti - kā kurš modelis.

viencexperc 12.jūnijs 2017 18:37
0 0 Atbildēt

kā tad viņš varēs to krāniņu pastiept? Tas jau izskatās kā nesportiska škoda. Atšķirības jau nav nekādas. Pie luksafora mēģināt ielikt 5 litrīgam auto? Un pat ja izdosies - vai tad krāniņš pagarināsies? Tas būs tas pats, kas paņemt kredītā apple watch un teikt rolex īpašniekiem, ka tiem pulkstenis ne tik precīzs, sūds.

RS 12.jūnijs 2017 20:14
0 0 Atbildēt
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 22

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti