Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Dīzeļdzinējs glābts – Bosch atradis risinājumu 63

 

Ilustratīvs attēls Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 27.aprīlis 2018 6:34

Vācu kompānija Bosch izstrādājusi risinājumu, kas izglābs šobrīd nežēlastībā kritušo dīzeļdzinēju, ko dažas valstis un pilsētas jau bija paguvušas pilnībā izslēgt no saviem nākotnes plāniem.

Bosch izstrādājis jaunu tehnoloģiju, kas būtiski samazina dīzeļauto slāpekļa oksīdu (NOx) izmešu daudzumu, ļaujot viegli izpildīt ne tikai šodienas normatīvus, bet arī stingrākos ierobežojumus, kas stāsies spēkā 2020.gadā.  

EGR tehnoloģijas pamatā ir pareizs temperatūras režīms izplūdes gāzu recirkulācijas sistēmā. Agrāk optimālo režīmu, kas visefektīvāk strādā 200 grādos pēc Celsija, bija grūti vai pat neiespējami sasniegt darbinot motoru ar zemiem apgriezieniem vai, piemēram, pilsētas satiksmē. Lai uzlabotu sistēmas darbību un minimizētu siltuma zudumus, Bosch pārcēlis EGR tuvāk motoram, kā arī pārstrādājis izplūdes gāzu kustības virziena regulēšanas sistēmu. Rezultāts ir pārsteidzošs – Nox izmešu daudzumu iespējams samazināt līdz 13 miligramiem uz kilometru, kas ir daudz mazāk par pašlaik noteikto normu – 168 miligrami uz vienu kilometru. Sistēma strādā lieliski pat īpaši prasīgajā pilsētas režīmā vai strauji paātrinoties – šajā gadījumā NOx rādītājs ar jauno sistēmu aprīkotā VW Golf TDI izplūdes gāzēs nepārsniedza 40 miligramus uz vienu kilometru.

Bosch nebaida arī jaunie normatīvi, kas stājas spēkā 2020.gadā (120 miligrami uz kilometru).

Kompānija uzsver, ka jaunā tehnoloģija izstrādāta un jau esošo risinājumu bāzes, bet tas nozīmē, ka papildu komponentes, kas palielinātu izmaksas, nav vajadzīgas.     

Agrāk par pilnīgu atteikšanos no dīzeļdzinējiem dažos pasaules tirgos paziņoja tādi ražotāji kā Fiat Chrysler Automobiles, Toyota un Volvo, bet šā gada februārī  Vācijas augstākā administratīvā tiesa Leipcigā nolēma, ka pašvaldībām un pilsētām ir tiesības aizliegt savā teritorijā automobiļus ar dīzeļdzinējiem.

 

 
Visi komentāri
 
felix65 27.aprīlis 2018 7:56
2 4 Atbildēt

EGR? Tas , kurš piesērē un ir jāmaina, vai jāamputē, jo no tīrīšanas maza jēga?

Kanibaals 27.aprīlis 2018 21:54
6 1 Atbildēt

Nekas tur nepiesērē ja vien motors jau eļļu nerij. Aizsērē tiem 160tk nobraukums, kur reāli jau notīts no 350tk.

anonimikis 27.aprīlis 2018 8:05
6 23 Atbildēt

Iekšdedzes dzinēja kā sugas dienas jau ir skaitītas. Ko vēl dīzelim cerēt.

viencexperc 27.aprīlis 2018 8:06
42 37 Atbildēt

Tas atgādina azartspēļu atkarīgo. Pakāsis jau 1000 eiro, bāž automātā vēl naudu, jo varbūt atspēlēsies.

Te tas pats. Vācieši tik miljardus notērēja, bet bāž tik vēl - varbūt sanāks...

Jānis 27.aprīlis 2018 10:21
35 3 Atbildēt

Te tev nav tasnība.

Atcerēsimies, kāda bija vēsture benzīna dzinējiem līdz 1970.gadam.

Tie "lietoja" degvielu ar svinu, no kuras izplūdes gāzēm slimoja ļoti daudz cilvēku (un mira arī).

Vai tādēļ aizliedza benzīna dzinējus pilsētās??

Nē. Attīstīja dzinējus (jo svins bija nepieciešams detonācijas mazināšanai).Tas pats ar tagad ar dīzeli. Attīsta dzinēju (izplūdes sistēmu šajā gadījumā) un tas nav nekāds azartspēļu atkarīgais, bet attīstība.

felix65 27.aprīlis 2018 18:11
3 2 Atbildēt

Svins bija nepieciešams kā lubrikants vārstiem. To aizvietoja ar kāliju, bet arī ne ilgi.

Kanibaals 27.aprīlis 2018 22:01
4 1 Atbildēt

Ne jau motorus attīstīja,bet vairs nepievienoja svinu benzīnam aizstājot ar citu piedevu. Motoriem vien mainīja vārstu sēžas.

msh 28.aprīlis 2018 10:58
2 0 Atbildēt

Apmēram kā kanibāls saka. Svinu savulaik sāka pievienot benzīnam ērtības un lobija dēļ - šodienas variants ar etilspirtu bija opcija jau tolaik.

Tas kurš zina. 27.aprīlis 2018 13:55
7 12 Atbildēt

Apsveicu. Tev nav taisnība.dīzeļa kvēpi nosēžas plaušās un nav tulīteji nāvējoši. Bet vēlāk gadu gaitā gan būs slikti ar veselibu

Jānis 27.aprīlis 2018 14:21
15 3 Atbildēt

Atkārtošos vēlreiz.

Svins arī bija kaitīgs un arī nosēdās plaušās.

To izskauda attīstot dzinējus.

Kāda ir atšķirība starp šīm divām lietām?

Tikai tāda, ka dīzeļdzinēji nav pietiekami attīstīt, lai nebūtu šo kvēpu. Un to ES šobrīd mēģina novērst.

Tieši tas pats stāsts tikai ar 50 gadu novirzi. Arī tad valdības darīja visu, lai tiktu vaļā no svina.

Bet tādēļ jau benzīna dzinēji nepazuda. TIkai attīstījās.

Pļurkt 27.aprīlis 2018 16:14
6 4 Atbildēt

Īpaši veltīts tiem kas nekā nezina, bet tupi dirš!!

Svinu organisms neizvada un tas nemitīgi uzkrājas, lai kādas pat niecīgas būtu tā koncentrācijas.

No kvēpiem (jeb pareizāk sakot oglekļa) organisma plaušas tiek vaļā pašas ja koncentrācija nav ārkārtīgi liela. Vēl neviens nav miris darba vietā vai 30 gadu vecumā strādājot ogļu pārkraušanā, kurinot krāsnis un pat ogļu šahtās.

---

Iedarbība ir ārkārtīgi savādāka! Krietni mazāks ļaunums ir kūpošs dīzelis kā svinu saturošs benzīns.

eidis 27.aprīlis 2018 15:28
4 10 Atbildēt

Ja nebāzīs, akcionāri vadību nolinčos. Tad nu pieaicināja Bosch, lai no tā miroņa pirdienu izspiežu un pierāda, ka dzīvs. Nu a Bosch jau labi taisa tikai atgāzu viltošanas sistēmas.

aizejošais 27.aprīlis 2018 8:19
2 0 Atbildēt

Tas lieti noder, kamēr cenas baterijām krītas.

Pļurkt 27.aprīlis 2018 8:28
11 12 Atbildēt

Nu protams!! Zaļā afēra te ir daudziem smadzenes izskalojusi.

Koča 27.aprīlis 2018 8:36
7 21 Atbildēt

Wishful thinking. Nekas tur nesanāks. Tāpat būs sīkās daļiņas, kas plaušās krāsies. Dīzeļiem no pilsētām ir jāpazūd, process ir sācies un to vairs neapturēt.

manerheims 27.aprīlis 2018 9:34
0 0 Atbildēt

Vai tad DPF nav radīts jau pasen?

Jānis 27.aprīlis 2018 10:25
11 3 Atbildēt

Jebkura degviela ir slikta un kaitīga, ja to nemāk pareizi izmantot. Skaties manu komentāru par svinoto benzīnu.

Vecie dīzeļi tiešām smird un dūmo. It sevišķi Volvo, cik esmu novērojis, bet tas nenozīmē degviela ir vainīga.

Vienkārši dzinējs sūc, kurš jāatīsta.

Jēkabs 27.aprīlis 2018 19:15
4 3 Atbildēt

Kāds vel volvo? Nekas nav trakāk dumojošs par audi/vw dīzēli, lūk šie auto ir jāizskauž.

Ja par tēmu, tad jāskatās, kā ats darbosies un tikai tad var runāt par attīstību.

Jānis 27.aprīlis 2018 20:43
2 3 Atbildēt

Nu katram mums sava pieredze. Es visbiežāk redzu dūmojošus Volvo. Varbūt tikai man tā gadās.

Kanibaals 27.aprīlis 2018 22:07
5 0 Atbildēt

Vecie dízeļi tā elpu nesit ciet kā jaunie "tīrie" dīzeļmotori. Kaut ko vēl indīgu tie tagad izdala.

taaneko 27.aprīlis 2018 9:36
38 11 Atbildēt

Ja augstāk rakstijušajim komehntētajiem būtu intelekts un spēja domāt un analizēt, kā arī elementāras zinības nez vai rakstītu tik guļus komentārus.

Jo

Sadegot dīzeļdegvielai sadegšanas produkti satur daudz mazāk tieši dzīvībai bīstamo vielu, kā sadegot benzīnam. Kas netic- lai ieslēdzas garāžā uz 10 min. ar ieslēgtu benzīna dzinēju pēc tam par dīzeļa dzinēju. Kārtību manis pēc var arī mainīt. Ne jau pa velti pastāv aizliegums slēgtās telpās ekspluatēt tehniku ar benzīna dzinējiem. Pat industriālie gaisa sildītāji iekštelpām ir ar dīzeli. Iekrāvēj tehnika, transporttehnika noliktavās, neatradīsies benzīnu nekur. Gāze, elektrība, dīzelis.

Jo vairāk būs tādi kā jūs, jo labāk dzīvos tādi kā es...

msh 27.aprīlis 2018 12:49
7 16 Atbildēt

Kā tev ar to intelektu un spēju domāt un analizēt? Jā, benzīnnieks izdala vairāk vielas, kas esot slēgtā telpā un izdaloties lielos apjomos, ir dzīvībai bīstama - ogļskābo gāzi. Bet tā ir tikai dzīvībai bīstama, slēgtā telpā un lielos daudzumos. Tikmēr ķīselis izdala lielus daudzumus vielu, kas ir bīstamas VESELĪBAI - slāpekļa oksīdi, kas savienojumā ar ūdens tvaiku veido slāpekļskābi, un kvēpi, nekādā ziņā neuzlabo plaušu stāvokli. Kamēr no tās slēgtās garāžas ar benzīnnieku savlaicīgi cilvēku izvelkot ārā, viņam viss būs labi.

Bet tavs industriālo sildītāju piesauciens ir krāna salīdzināšana ar pirkstu - tie sildītāji darbojas ar ķīseli nevis benzīnu tāpēc, ka tur tā degviela gluži vienkārši sadeg, dēļ kā nav prasības pēc degvielas kvalitātes, un dīzeļdegviela gluži vienkārši ir lētāka. Slāpekļa oksīdi un kvēpi rodas slikti sadegot degvielai motorā, nevis sildītājā.

Bet tevis piesauktajās noliktavās parasti atrodas vai nu elektrokāri, vai autokāri kas darbojas ar gāzi. Dīzeļi pamatā noteikti braukājas pa āru.

Pļurkt 27.aprīlis 2018 16:23
7 1 Atbildēt

Da beidz pats murgot!!!

Ogļskābā gāze nav bīstama - tā ir NORMĀLA parādība dabā.

Nejauc tvana gāzi - oglekļa monoksīdu (CO) ar oglekļa dioksīdu (CO2)!!

msh 28.aprīlis 2018 10:43
1 0 Atbildēt

Oglekļa monoksīds rodas nepilnīgas degvielas sadegšanas rezultātā. Pēdējos 30-40 gadus normālās mašīnās lieto elektroniskas šprices ar slēgtā cikla kontroli, kas rūpējas par to, lai degmaisījums būtu adekvāts, nevis trekns, ar noslieci uz oglekļa monoksīdu. Oglekļa monoksīdu pieklājīgos daudzumos tu vari dabūt no karbuļa, kurš saregulēts trekns, no benzīnnieka, kuram brīvgaitā degmaisījums ir ar lambda 1.0, tas sevišķi daudz nenāks.

Pļurkt 28.aprīlis 2018 12:54
1 0 Atbildēt

Pirms te kādam kaut ko mēģini ieklārēt noskaidro CO2 un CO iedarbību uz cilvēka organismu!!

Tevis pieminētais CO2 NEKO nevar nodarīt pie aizvērtām garāžas durvīm. Nosprāgst aizvērtā garāžā CO iedarbības rezultātā!!

-----------------

Dižās "zināšanas" par motoru izplūdēm šajā gadījumā droši vari "aiztaupīt".

msh 28.aprīlis 2018 13:42
1 0 Atbildēt

CO2 neko nevar izdarīt? Nu labi - uzvelc gāzmasku, bet trubas galā uzskrūvē nevis filtru, bet ieliec trubu no pusautomāta CO2 balona reduktora, ar uzgrieztu lielāku padevi, un bik paelpo - paskatīsimies kā tas CO2 neko nenodarīs. Vai nav savādi ka CO2, piemēram, izmanto industriālai cāļu slaktēšanai...

Pļurkt 29.aprīlis 2018 16:39
0 0 Atbildēt

Ko tu te spīrājies un mētā savas glupības??!!

Nav tev pat viselementārāko zināšanu ne tikai vielu kaitīgumu ziņā, darba aizsardzībā vai kaut vai bioloģijā, bet to cik gaisa nepieciešams sadegšanai benzīnniekiem un dīzeļiem, kā arī viselementārākajās fizikas vai ķīmijas lietās!

Pierādīt!!

1) Cik daudz gaisa nepieciešams VIENĀ stundā dīzelim un benzīnniekam darbojoties tukšgaitā un darbojoties uz pilnu jaudu!

2) Cik šajos procesos izdalās CO2 un cik CO??

Bradypus 27.aprīlis 2018 16:30
5 0 Atbildēt

Izskatās, ka esi mazliet sajaucis benzīnnieka bīstamību. CO2 ir abiem. Benzīna bīstamā gāze ir CO, kuru savukārt nerada dīzelis. NOx mūsdienās rada abi, jo tas nav tieši saistīts ar degvielu (N nesatur ne dīzelis, ne benzīns), bet gan tas rodas gaisā esošajam slāpeklim (kas skaitās inerta gāze) nokļūstot augsta spiediena un temperatūras apstākļos, kuros tas jau spēj veidot savienojumus ar skābekli - agrāk tikai dīzeļi sasniedza šo robežu, bet faktiski tas attiecas uz jebkuru augstas kompresijas turbomotoru.

Un ļoti maldies par laicīgu izvilkšanu no garāžas. Saindēšanās ar CO ir neatgriezeniska - iznīcinātajiem asinsķermenīšiem ir jārodas no jauna - organisma spējas atjaunot asins sastāvu ir ierobežotas un lēnas, bet pēc kritiskās robežās glābj tikai asins pārliešana. Savukārt dīzeļa kvēpi ir neveselīgi, bet tikai pie ilgstošas uzkrāšanās var netieši radīt plaušu problēmas - tūlītēja saindēšanās ar tiem ir tikpat reāla, kā laizot zīmuļa galu - grafīts tā pati ogle vien ir, tikai sapresēta.

Jānis 27.aprīlis 2018 20:53
1 0 Atbildēt

Nu īsti tā ar to CO nav.

Šis monoksīds neko neiznīcina, vienkārši labāk (200 x labāk) piesaistās hemoglobīnam nekā skābeklis un tādēļ arī iestājas sekas, jo O2 vietā ir CO.

Ja laicīgi izvelk, tad vēl var glābt, dodot 100% O2, bet lai pilnībā atbrīvotu asinis no CO paiet ilgāks laiks.

msh 28.aprīlis 2018 10:51
1 1 Atbildēt

Kā jau teicu pļurkšķītim, CO rodas no trekna degmaisījuma sadegšanas, pēdējo 30-40 gados ražotam motoram CO jūtamā daudzumā iznāks pa izpūtēju paātrinoties ar pedāli grīdā. Bet NOx pamatā vienalga veido ķīselis - jo, kā jau tu teici, tas veidojas augsta spiediena un temperatūras apstākļos - tas ir ķīselis, kam normāla darba situācija ir darboties ar liesu degmaisījumu kurš sadeg karsti, un tā arī atgāzu dēļ ir lielākā ķīseļu problēma - liess degmaisījums - ekonomija un maz kvēpu, toties NOx tā ka prieks, trekns degmaisījums - NOx pazūd, toties ekonomija sliktāka un sāk kūpēt... Turbo benzīnam, iespējams, tas kaut kādā mērā var mēģināt izpildīties zināmos tiešās iesmidzes risinājumos - motoros ar netiešo iesmidzi tas nevar notikt; pirmais pūtiens ar liesu degmaisījumu un pēc brītiņa kāds klanis jau būs izlīdis

Pļurkt 29.aprīlis 2018 16:42
0 1 Atbildēt

Savas glupības un stulbības pastāsti saviem mazbērniem vakara pasaciņas vietā!!

650 27.aprīlis 2018 18:03
5 2 Atbildēt

Varbūt Jums laiks padomāt, kā savas intelektuālās spējas pārdot tam pašam bošam un folksvāgenam?

raimondsm 28.aprīlis 2018 6:43
7 0 Atbildēt

Ko tad- vidusskolas veselības mācības pamatkursa zināšanas?

atrabotka 27.aprīlis 2018 16:40
3 1 Atbildēt

taaneko

Ja tev pašam būtu intelekts un spēja domāt, un analizēt, tad zinātu, ka neviens normāls ražošanas uzņēmums vai noliktava neizmanto nekādus iekšdedzes dzinējus iekštelpās! Pārsvarā ir vai nu elektrisie vai uz gāzes! Dīzeļi ir tikai specifisku vai ikdienas darbu veikšanai ārā. Nezinu, no kādas mucas tu esi izlīdis, varbūt nosauc konkrēti uzņēmumu, kurš iekštelpās pastāvīgam darba izmanto pacēlājus ar dīzeli! Sildītāji un ģeneratori lieto dīzeli, jo tas ir lētāks un tiek patērēts ekonomiskāk - respektīvi ar to pašu degvielas daudzumu tiek padarīts lielāks darba apjoms. Benzīna motori lai paliek motorzāģiem un zāles pļāvējiem! Par pārējo msh jau pareizi izstāstīja - dīzelis ir kaitīgāks ilgtermiņā.

atrabotka 27.aprīlis 2018 17:28
3 0 Atbildēt

Labojums - neizmanto ar dīzeli vai benzīnu darbināmus iekšdedzes dzinējus (lai kāds nepārprot)

taaneko 27.aprīlis 2018 23:36
1 3 Atbildēt

Paņemiet abi ar Mārtiņu (msh) paguglējiet. Ceru ka Gugles tante jums pastāstīs ja pašiem trūkst zināšanu par izmešu procentuālo sastāvu. Benzīnā ir gan vairāk kancerogēnu gan vairāk tieši nāvējošu vielu kā dīzelī.

Kas attiecas uz izmantošanu telpās- vēl šā gadsimta sākumā dīzeļi strādāja ostas noliktavās, kuģu tilpnēs, krāva vagonus un rukāja loģistikas centros. Pats piedalijos, zinu un redzēju.

Rallists 27.aprīlis 2018 9:58
4 4 Atbildēt

Vai kāds plāno apgreidot visu elektroenerģijas pārvades infrastruktūra lai nodrošinātu nepieciešamo tīkla jaudu?

Iedomājies tādā privātmāju ciematā katrā mājā darbojas divi lādētāji ar vismaz 5kW jaudu katrs.

Pļurkt 27.aprīlis 2018 16:29
6 2 Atbildēt

Nu re- izrādās arī kāds aizdomājas par šo "zaļo" radīto afēru!!

Kāda problēma - uzcels elektrības cenu uz parssimt eiriki par kWh un pats apgreidosi uz saules paneļiem, vēja ģeneratoriem (kas nemaz nav lēts variants, ja tos nesubsidē uz 50+ %, BET kad nav vēja un saules maksāsi raudādams kā Bulgāru pensionāri pēc iestāšanās Eiropas savienībā (kad elektroenerģijas cenas vienā naktī pacēlās akurāt 10 reizes)!

Bradypus 27.aprīlis 2018 16:42
6 1 Atbildēt

Un to jaudu kur iegūs? Dedzinot akmeņogles - tās nav diez ko tīrākas par dīzeli. Tik vien, ka uz infrastruktūras rēķina var piesārņojumu aizstiept pa gabalu un likt elpot kādam citam.

Pļurkt 27.aprīlis 2018 18:46
5 3 Atbildēt

Elektrību iegūst tieši kā reiz pamatā dedzinot akmeņogles!

Pie kam tas ir visātrākais veids, kā uzsliet jaunus TESus un TECus, kuri kā reiz darbojas uz akmeņoglēm, ja pamatīgi pieaugs elektropatēriņš akumulatoru uzlādei!!

Bradypus 27.aprīlis 2018 22:52
6 2 Atbildēt

Ekosektanti nemaldīgi tic, ka visa elektrība ir zaļa. Negrauj viņu ilūzijas, samīnusos līdz nepazīšanai

Pļurkt 28.aprīlis 2018 12:58
1 1 Atbildēt

Man tā mīnusu un plusiņu punķatapu spēlmantiņa ir galīgi pie dirsas!! Var likt kaut tūkstošiem mīnusus - es NEKAD tam pat vismazāko uzmanību neesmu pievērsis.

raimondsm 28.aprīlis 2018 6:51
1 1 Atbildēt

Nu stacionāri kaut ko dedzinot var uzlikt TĀDUS filtrus un pat CO2 savākt. Braucosai degvielas dedzinātavai neko tādu neuzliksi.

lai gan - akmeņogles dedzināt laikam drīz nebūs jēgas, tiklīdz tiks gala ar metāna hidrāta ieguvi plašā mērogā.

www.energy.gov/fe/science-in...ethane-hydrate

ABECEDE95 27.aprīlis 2018 11:10
4 1 Atbildēt

Nestrīdēšos, bet, šķiet, galvenais faktors tomēr ir solāreļļas lietderības koeficients.

Pļurkt 27.aprīlis 2018 16:33
1 2 Atbildēt

Nu gan IZCILS domu gājiens!!! No kuras operas ir "solāreļļas lietderības koeficients"??

Literatūras vai tomēr dziedāšanas skolotāja "iestāstīja"!!

Bradypus 27.aprīlis 2018 16:57
3 0 Atbildēt

Pieņemu, ka bija domāta potenciālā no litra iegūstamā jauda - tā dīzelim tiešām ir lielāka - 35.86 MJ/L dīzelim pret 32.18 MJ/L benzīnam.

ABECEDE95 28.aprīlis 2018 10:58
4 0 Atbildēt

Kāpēc, mans draugs, turpat vai viss komerctransports darbināms ar solāreļļu, nevis benzīnu? Atsvaidzini zināšanas par lietderības koeficientu un derīgu darbu, fiziķi! ))

Pļurkt 28.aprīlis 2018 13:01
0 2 Atbildēt

Nevis solāreļļas, bet gan pašaizdedzes dzinēju lietderības koeficients!!

Pašam derētu atsvaidzināt zināšanas pamatdefinīciju līmenī, vunderķind!!

650 27.aprīlis 2018 12:17
9 4 Atbildēt

Izcils demagoģijas un smadzeņjāšanas piemērs.Mums Limbažo un Vecpiebalgā noteikti bija un ir jāklausās tie tur Leipcigas pajoliņi.Kaut ko noteikti vajag aizliegt.Bet, kas pats Galvenais- vispirms pa kluso atkal vajag noorganizēt vēk kādu jaunu kontroles un aizliegšanas un kratīšanas kantoreli.Mums ir visa tamlīdzīgā vēl par maz.Vajag pēc iespējas skaļāk kladzināt plašsaziņas līdzekļos- citādi kurš vairs pirks tos benziina suudus ar 0,7l "motoru".Līdz 20.gadam tagd vajg steidzīgi no viņiem tikt vaļā...

Un vēl vajag pagriezt muguru un izlikties neievērojam, ka te pus-valsts mierīgi un gluži atļauti brauc jau vismaz 20 gadus ar izvarotiem, amputētiem un sagrozītiem tiem te "dīzeļiem".Te katrs pohains aleksejs savā atejā netraucēti drīkst ar līkiem pirkstiem jebko sagrozīt kā vien grib, bet mēs lūk vēlamies ar pašu Bošu diskutēt.Tagad drošvien sekos jauns demagoģijas vilnis- izrādīsies, ka jāpērk tieši dīzeļi un ka tie,kurus lētticīgie klienti nopirka 2017.gadā, būs steidzīgi jānomaina pret tiem, kurus Bošs izmainīja 2018.gadā un ko sāks ražot 2020.gadā.Savukārt tāds lepns Volvo varēs pasūkāt Bateriju saviem ķīniešiem vai nu izlobēt elektrodebessbraukšanas globālā uzlādes tīkla izveidi par LV nabagu beidzamajiem nodokļos samestajiem centiem..

Caspers 27.aprīlis 2018 12:49
0 0 Atbildēt

Mūsējie idioti un p....ki.uzliks 100€ uz gramu.par izmešiem......

eidis 27.aprīlis 2018 15:26
6 2 Atbildēt

būs irsā. Visam kam kādus padzmit gadus ir pieķēries Bosch, ir nejēdzīgi sarežģīta un nstabila konstrukcija. Izņemot izplūdes gāžu viltotāju, protams

Kanibaals 27.aprīlis 2018 21:53
3 1 Atbildēt

Neko tas neglābs, jo dīzelisti to EGR tāpat atslēdz tā kā būs vien jāaizliedz visi.

taaneko 27.aprīlis 2018 23:43
3 3 Atbildēt

Galu galā benzīns noteikti atmirs ātrāk kā dīzelis jo

Militārā tehnika lielakajā vairumā ir uz dīzeli bāzēta

Kuģu dzinēji ir uz dīzeļa bāzēti

Aviācijas petroleja ir tuvāka dīzelim

Dīzeļa dzinējs ir universālāks pret vielām, un substancēm kuras var izmantot par degvielu.

650 28.aprīlis 2018 1:00
1 2 Atbildēt

Jā.Piem.,Vecmīlgrāvja un Bordlerājas rajonu izpildkomitejas tagad varēja apsteigt izmanīgos Laipcigas kolēģus un aizliekt dīzeļa kuģu kustību Daugavas Grīvā.Slavenie Rīgas programm-manipulātori lai viņiem piespiedu kārtā aizbāž trubas ar paroc vati un vadības blokus lai pārčipo uz aviācijas benzīnu.Ta tik mēs redzēsim, uzreiz cita Smaka būs visam mangaļu apgabalam.

melnais krauklis 28.aprīlis 2018 6:41
2 3 Atbildēt

Es ieteiktu vospirms eksperimentēt garāžā ar dīzeli, jo, ja pirmais būs benzīnauto, pēc 10 min. var neizdoties dīzeļeksperiments... Nebūs kam experimentēt

Roberts 28.aprīlis 2018 10:36
1 1 Atbildēt

Tu zinātni, un inovācijas salīdzini ar azartspēlēm?

Ko tad viņiem darīt? Bēgļiem to naudu atdot?

Vai cilvēkiem ar šauru redzesloku kā Tev?

Mārtiņš 28.aprīlis 2018 10:57
1 3 Atbildēt

AR DĪZELI BRAUC TRAKTORISTI!!!

ABECEDE95 28.aprīlis 2018 11:01
1 0 Atbildēt

..pēdējais ieteikums adresēts "Pļurkt".

CNG 28.aprīlis 2018 19:01
0 0 Atbildēt

Latviešu talantīgi čaļi inovatori un labi uzņēmēji, jau par visu padomaja, uztaisīja mājas dabasgāzes uzpildes staciju Hygengroup. Tā ir turpmāko 10-15 gadu nakotne pirms pilnīgas elektronizācijas.

Deretu iauto.lv kāda intervija ar šiem džekiem, lai iauto.lv patstavigajiem lasitajiem rastos priekšstats par ko runaju. Māri varesi saorganizet?

Kanibaals 9.maijs 2018 8:17
0 0 Atbildēt

Ne pirmie ne pēdējie kas bankrotēs.

Karlo 11.maijs 2018 2:24
0 0 Atbildēt

Duraks.. industrialaja tehnika dizeli izmanto tapec, ka motors ekonomiskaks, specigaks.

Conqueror 11.maijs 2018 6:43
0 0 Atbildēt

Bļin. A kā ar pārējiem ķīmiskajiem savienojumiem? Kāpēc uz kaut kādu vienu slāpekļa oksīdu ieciklējušies?

Kanibaals 14.maijs 2018 8:29
0 0 Atbildēt

Kvēpus neaizmirsti

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche neatteiksies no iekšdedzes motoriem

Vācijas autobūves uzņēmums turpinās izstrādāt arī iekšdedzes motoru modeļus, saglabājot tradicionālos dzinējus vismaz līdz 2030. gadam. Lasīt vairāk

 

Problēmas ar programmnodrošinājumu - Fiat Grande Panda aizkavēsies 1

Fiat pārceļ jaunā modeļa Grande Panda piegādes startu no 2025. gada sākuma uz nenoteiktu laiku. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām budžeta elektroauto Citroen e-C3 (+ VIDEO) 12

Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, ieskaitot valsts un tirgotāja atbalstu, ir zemāka par 19 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Ar speciālu Wrangler versiju - Jeep godina 1941. gada militāro Willys (+ FOTO) 4

ASV autobūves uzņēmums Jeep uzsācis īpašās versijas Wrangler 4xe Willys '41 Special Edition pārdošanu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti