Vērtīgākās auto markas pasaulē – Toyota saglabā 1.vietu, Tesla izkrīt no Top-100 3

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 5.oktobris 2018 7:09

Interbrand sastādītajā pasaules vērtīgāko zīmolu reitingā 1.vietu starp autoražotājiem ieņem Toyota, Tesla izkritusi no Top-100, toties pirmoreiz tajā iekļuvis Subaru.

Interbrand sarakstā Toyota ieņem pirmo vietu starp autoražotājiem, bet kopējā rangā tā ir septītā. Gada laikā kompānijas vērtība pieaugusi par 6% līdz 53,404 miljardiem dolāru. Toyota saglabājusi pirmo vietu, tāpat kā nākamās piecas kompānijas, kas tai seko. Neraugoties uz vērtības zudumu viena procenta apmērā, otrajā vietā joprojām Mercedes (48,601 miljardi), bet BMW ieņem trešo vietu (41,006 miljardi). Ceturtajā vietā atrodas Honda, kuras vērtība pieaugusi par 4% (23,682 miljardi), bet piektajā un sestajā – Ford (13,995 miljardi) un Hyundai (13,535 miljardi) – abi ar 3% vērtības pieaugumu.  

Septīto un astoto vietu ieņem Nissan (+6%; 12,213 miljardi) un Volkswagen (+6%; 12,201 miljards), kas apsteiguši Audi (+1%; 12,187 miljardi), bet desmitais ir Porsche (+6%; 10,707 miljardi).

Atzīstamu sniegumu nodemonstrējis Ferrari, kurš tikai pērn iekļuva starp 100 vērtīgākajām auto markām. Gada laikā itāļu sporta auto ražotāja vērtība pieaugusi par 18%, sasniedzot 5,254 miljardus, kas dod 13.vietu starp auto zīmoliem. Savukārt Tesla izkritusi no pirmā simtnieka, atdodot  savu vietu Subaru (4,214 miljardi).

Kopējā sarakstā pirmo vietu ieņem Apple (214,480 miljardi; 2017.gadā – 184,154 miljardi), otrais ir Google (155,506 miljardi; 2017.gadā - 141,703), bet trešais Amazon (100,764 miljardi; +56 %).   

 
Visi komentāri
 
viencexperc 5.oktobris 2018 7:42
10 5 Atbildēt

Vērtība noteikta pēc akciju skaita un akciju cenas. Nevis pēc citiem kaut kādiem parametriem.

Kad Teslai akcijas uzlēca līdz rekordaugstam līmenim, tāpēc tā bija topā augstu. Tagad akcijas cena nokrita.

Tāpat, nevajag domāt, ka par šādu cenu var "nopirkt" vai "pārdot"doto kompāniju. Jo

Tā " vērtība "maz ko nosaka.

Daudz interesantāks tops ir par automobīļu ražošanu.

Šogad pirmajā vietā ir Toyota, tad 2. VW, 3. ford, 4. Honda, 5. Nissan, 6. Hyndai, 7 Chevrolet, 8. Kia, 9. Renault, 10. Mercedes.

s 5.oktobris 2018 8:30
16 1 Atbildēt

Ko nozīmē "citiem kaut, kādiem parametriem"? Ka tād Tu noteiksi auto brendam vērtībi, pēc pārdoto tolmetu skaita?

Kurā vietā bija tava Tesla? Nemaz nerunājot par tām mahinācijām, kuras viņi tur veica.

"Tā vērtība maz, ko nosaka" - Tu atkal dzer jau no paša rīta?

viencexperc 5.oktobris 2018 8:57
2 3 Atbildēt

Pagājušajā gadā, pavasarī Teslai bija vērtība virs 40 miljardiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti