Pirmoreiz Eiropā - Honda piedāvā CR-V hibrīdversiju (+ FOTO) 3

Foto: Publicitātes attēls

17.oktobris 2018 15:41

Pirmoreiz Honda SUV automobilim Eiropā pilnīgi jaunais CR-V būs pieejams ar moderno hibrīda piedziņas tehnoloģiju

Honda Hybrid Performance sistēma ir aprīkota ar inteliģento Multi-Mode Drive (i-MMD) tehnoloģiju, kas ietver elektrisko motoru, ģeneratoru, Atkinsona cikla benzīna dzinēju un novatorisku tiešo transmisiju, kas nodrošina augstu efektivitātes un izsmalcinātības līmeni.

CR-V Hybrid ir aprīkots ar efektīvu 2,0 litru i-VTEC benzīna dzinēju, jaudīgu elektromotoru un litija-jonu akumulatoru bloku. Maksimālā jauda ir 184 ZS (135 kW) ar 315 Nm griezi.

Tā vietā, lai izmantotu tradicionālo transmisiju, viena fiksēta pārnesuma attiecība veido tiešu savienojumu ar kustīgajām detaļām, kā rezultātā panākta vēl vienmērīgāka griezes pārnese. Šāds formāts nozīmē, kā Honda sistēma ir vēl izsmalcinātāka par planetāro e-CVT, ar kuru parasti ir aprīkoti hibrīda automobiļi.

Honda unikālā i-MMD tehnoloģija ir nosaukta par inteliģento, jo tā gudri, automātiski un vienmērīgi pārslēdzas starp trīs braukšanas režīmiem, nodrošinot visaugstāko iespējamo efektivitāti. Šie trīs režīmi ir:

EV piedziņa – enerģiju saņem no litija-jonu akumulatoru bloka, darbinot elektropiedziņas motoru un griežot riteņus (ar izslēgtu benzīna dzinēju)
Hibrīda piedziņa – benzīna dzinējs darbina ģeneratoru, kas papildina elektrisko enerģiju no akumulatora
Dzinēja piedziņa – sajūga mehānisms izveido tiešu savienojumu starp benzīna dzinēju un riteņiem
Vairumā braukšanas situāciju pilsētā optimālai efektivitātei CR-V Hybrid automātiski pārslēgsies starp hibrīda piedziņas režīmu un elektroautomobiļa piedziņas režīmu. Hibrīda piedziņas režīmā liekā jauda no benzīna dzinēja var tikt izmantota tam, lai ar ģeneratora palīdzību uzlādētu akumulatoru. Dzinēja piedziņas režīms ir visefektīvākais, lai pārvietotos liela ātruma kruīza režīmā uz šosejas.

Kruīza režīmā mērenā ātrumā CR-V Hybrid parasti vairāk nekā pusi laika brauks EV piedziņas režīmā, bet, palielinot ātrumu, automobilis izmantos EV režīmu apmēram trešo daļu laika. I-MMD sistēmas kontroles programma nemitīgi izvērtēs, kā pārslēgties starp šiem režīmiem, lai maksimizētu efektivitāti atkarībā no situācijas un vides apstākļiem, negaidot autovadītāja lēmumu.

CR-V Hybrid programmas inženieri ir centīgi strādājuši, lai panāktu braucējiem praktiski nemanāmu pārslēgšanos starp jaudas avotiem – tostarp dzinēja “stop-start” funkciju, automobilim apstājoties. Vienmērīgā griezes padeve nozīmē, ka nav raustīšanās vai nevēlamas pedāļu vai stūres reakcijas, savukārt gandrīz pilnīgi klusā piedziņa nozīmē, ka CR-V Hybrid lepojas ar izcilu klusumu.

I-MMD sistēma ir noregulēta, lai sniegtu lineāru paātrinājuma sajūtu, pateicoties optimizēti kalibrētajai droseles padevei un piedziņas atsaucībai, nodrošinot, ka dzinēja skaņa atbilst autovadītāja ekspektācijām.

Honda jaunais CR-V Hybrid ir aprīkots ar unikālu autovadītāja informācijas saskarnes (DII) ekrānu, kas attēlo reāllaika piedziņas statusu un ļauj autovadītājam saprast, kā enerģijas avoti tiek kombinēti, lai darbinātu automobili. Rādījumi attēlo litija-jonu akumulatora uzlādes līmeni, jaudas plūsmas reāllaika grafiku un sistēmas uzlādes statusu.

2019. gada Honda CR-V Hybrid ražošana Eiropas tirgum sāksies 2018. gada oktobrī, un pirmās piegādes klientiem notiks 2019. gada sākumā.

 

 

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 18.oktobris 2018 8:37
2 0 Atbildēt

Maksāšot no aptuveni 29 000 eur. Bet tik maksās tikai benzīna versija.

Cik maksās hibrīds, pagaidām netiek izpausts. Kā arī, kāds tad reālais patēriņš?

Tas rada aizdomas par visu šī ražojuma efektivitāti. Vai tik tas nesanāks kā toyotas hibrīda mēsli, kuri neatpelnās NEKAD.

kasinsh79 18.oktobris 2018 12:59
1 1 Atbildēt

Atkarīgs no cenas, citādi - noteikti būs viens no konkrētā modeļa bestselleriem.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto.lv lasītājs no Jūrmalas dalās domās par satiksmes infrastruktūru Kauguros un visā Latvijā 7

Tā kā esmu jūrmalnieks, kurš savas aktīvā autosportista gaitas ir beidzis, bet no ceļiem neesamu pazudis ļoti daudz pārvietojos ar velosipēdu, sižets par Jūrmalas maldinošo veloceliņu mani aicināja uzrakstīt par vēl vienu nejēdzību Jūrmalā, kā arī ieteikt savus sižetus papildināt ar papildus informāciju. Lasīt vairāk

 

Kā Latvijas Dzelzceļš izturas pret vēsturiskajām stacijām? Vai konteineri var būt sabiedriska ēka! (+ VIDEO) 5

Jūrmalas dzelzceļa stacijas mūsdienās ir zaudējušas agrāko šarmu un individualitāti, vietu dodot nepievilcīgiem "konteineriem". Vēsturnieks un mākslas zinātnieks Rihards Pētersons stāsta, kādēļ tā noticis. Lasīt vairāk

 

LAF Standarta automobiļu vasaras sacensību sezona noslēgusies, šajā gadā apbalvošanas pasākums nenotiks

Pašā rudens plaukumā, ar miniralliju “Latvija 2020” noslēgušās Standarta automobiļu vasaras sacensības. Šajā sezonā komisijas ietvaros norisinājās Latvijas kauss autosprintā, kā arī Latvijas kauss minirallijā. Minētās sacensības pulcēja gan autosporta entuziastus, gan pieredzējušus un Latvijā pazīstamus autosporta braucējus. Lasīt vairāk

 

Desmit pusaudži nozog automašīnu un bēg no policijas 3

28.oktobra vakarā Naukšēnu novadā vairāki jaunieši nozaga automašīnu un bēga no policijas. Pēc pakaļdzīšanās policistiem tomēr izdevās nepilngadīgos jauniešus aizturēt un nogādāt policijas iecirknī. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti