Pirmoreiz Eiropā - Honda piedāvā CR-V hibrīdversiju (+ FOTO) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

17.oktobris 2018 15:41

Pirmoreiz Honda SUV automobilim Eiropā pilnīgi jaunais CR-V būs pieejams ar moderno hibrīda piedziņas tehnoloģiju

Honda Hybrid Performance sistēma ir aprīkota ar inteliģento Multi-Mode Drive (i-MMD) tehnoloģiju, kas ietver elektrisko motoru, ģeneratoru, Atkinsona cikla benzīna dzinēju un novatorisku tiešo transmisiju, kas nodrošina augstu efektivitātes un izsmalcinātības līmeni.

CR-V Hybrid ir aprīkots ar efektīvu 2,0 litru i-VTEC benzīna dzinēju, jaudīgu elektromotoru un litija-jonu akumulatoru bloku. Maksimālā jauda ir 184 ZS (135 kW) ar 315 Nm griezi.

Tā vietā, lai izmantotu tradicionālo transmisiju, viena fiksēta pārnesuma attiecība veido tiešu savienojumu ar kustīgajām detaļām, kā rezultātā panākta vēl vienmērīgāka griezes pārnese. Šāds formāts nozīmē, kā Honda sistēma ir vēl izsmalcinātāka par planetāro e-CVT, ar kuru parasti ir aprīkoti hibrīda automobiļi.

Honda unikālā i-MMD tehnoloģija ir nosaukta par inteliģento, jo tā gudri, automātiski un vienmērīgi pārslēdzas starp trīs braukšanas režīmiem, nodrošinot visaugstāko iespējamo efektivitāti. Šie trīs režīmi ir:

EV piedziņa – enerģiju saņem no litija-jonu akumulatoru bloka, darbinot elektropiedziņas motoru un griežot riteņus (ar izslēgtu benzīna dzinēju)
Hibrīda piedziņa – benzīna dzinējs darbina ģeneratoru, kas papildina elektrisko enerģiju no akumulatora
Dzinēja piedziņa – sajūga mehānisms izveido tiešu savienojumu starp benzīna dzinēju un riteņiem
Vairumā braukšanas situāciju pilsētā optimālai efektivitātei CR-V Hybrid automātiski pārslēgsies starp hibrīda piedziņas režīmu un elektroautomobiļa piedziņas režīmu. Hibrīda piedziņas režīmā liekā jauda no benzīna dzinēja var tikt izmantota tam, lai ar ģeneratora palīdzību uzlādētu akumulatoru. Dzinēja piedziņas režīms ir visefektīvākais, lai pārvietotos liela ātruma kruīza režīmā uz šosejas.

Kruīza režīmā mērenā ātrumā CR-V Hybrid parasti vairāk nekā pusi laika brauks EV piedziņas režīmā, bet, palielinot ātrumu, automobilis izmantos EV režīmu apmēram trešo daļu laika. I-MMD sistēmas kontroles programma nemitīgi izvērtēs, kā pārslēgties starp šiem režīmiem, lai maksimizētu efektivitāti atkarībā no situācijas un vides apstākļiem, negaidot autovadītāja lēmumu.

CR-V Hybrid programmas inženieri ir centīgi strādājuši, lai panāktu braucējiem praktiski nemanāmu pārslēgšanos starp jaudas avotiem – tostarp dzinēja “stop-start” funkciju, automobilim apstājoties. Vienmērīgā griezes padeve nozīmē, ka nav raustīšanās vai nevēlamas pedāļu vai stūres reakcijas, savukārt gandrīz pilnīgi klusā piedziņa nozīmē, ka CR-V Hybrid lepojas ar izcilu klusumu.

I-MMD sistēma ir noregulēta, lai sniegtu lineāru paātrinājuma sajūtu, pateicoties optimizēti kalibrētajai droseles padevei un piedziņas atsaucībai, nodrošinot, ka dzinēja skaņa atbilst autovadītāja ekspektācijām.

Honda jaunais CR-V Hybrid ir aprīkots ar unikālu autovadītāja informācijas saskarnes (DII) ekrānu, kas attēlo reāllaika piedziņas statusu un ļauj autovadītājam saprast, kā enerģijas avoti tiek kombinēti, lai darbinātu automobili. Rādījumi attēlo litija-jonu akumulatora uzlādes līmeni, jaudas plūsmas reāllaika grafiku un sistēmas uzlādes statusu.

2019. gada Honda CR-V Hybrid ražošana Eiropas tirgum sāksies 2018. gada oktobrī, un pirmās piegādes klientiem notiks 2019. gada sākumā.

 

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 18.oktobris 2018 8:37
2 0 Atbildēt

Maksāšot no aptuveni 29 000 eur. Bet tik maksās tikai benzīna versija.

Cik maksās hibrīds, pagaidām netiek izpausts. Kā arī, kāds tad reālais patēriņš?

Tas rada aizdomas par visu šī ražojuma efektivitāti. Vai tik tas nesanāks kā toyotas hibrīda mēsli, kuri neatpelnās NEKAD.

kasinsh79 18.oktobris 2018 12:59
1 1 Atbildēt

Atkarīgs no cenas, citādi - noteikti būs viens no konkrētā modeļa bestselleriem.

kasinsh79 19.oktobris 2018 10:52
0 0 Atbildēt

Jā, esmu izteikts hibrīdu fans, bet pie noteikuma, ja tie nemaksā stipri dārgāk par parastu benzīnnieku. Būtiskākais arguments - klasiskie hibrīdi ir ļoti ekonomiski benzīnnieki. Ja var iegādāties ekonomiskāku auto, kāpēc ne?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti