Prezentēts Audi e-tron GT konceptauto; sērijā no 2019.gada (+ FOTO) 4

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 29.novembris 2018 12:23

Kino galvaspilsētas Losandželosas auto izstādē pirmo reizi prezentēts Audi e-tron GT modeļa konceptauto. Sekojot pa pēdām Audi e-tron SUV un Audi e-tron Sportback modeļiem, kurus tirgū plānots laist nākamgad, Audi piedāvā jau nākamo elektriskās piedziņas modeli

Žilbinoša virsbūve un sportisks spēks – četru durvju kupeju ar elektrisko piedziņu tirdzniecībā plānots laist aptuveni pēc diviem gadiem.

Dizains, kas iedvesmo

Audi e-tron GT modelis ir veidots pēc klasiskām Gran Turismo automobiļa proporcijām. Tas ir 4,9 metrus garš, 1,9 metrus plats un 1,3 metrus augsts. Vieglā korpusa četru durvju kupeja izgatavota, izmantojot daudzveidīgu konstrukciju – jumta sadaļa veidota no oglekļa, kas apvienots ar alumīnija sastāvdaļām, savukārt balsta elementi izgatavoti no izturīga tērauda. Lai arī šim automobilim nepieciešamās tehnoloģijas tika izstrādātas ciešā sadarbībā ar Porsche, automobiļa dizains un sportiskais raksturs neapšaubāmi atspoguļo Audi būtību.

Ērts un mūsdienīgs interjers

Audi e-tron GT  konceptauto ir četras durvis un četras sēdvietas ar 2,9 metru garu riteņu bāzi. Vadītāja vieta ērti un ergonomiski sasaistīta ar Audi e-tron GT konceptauto vadības un informācijas izklaides sistēmu. Sporta sēdekļi savukārt nodrošina izcilu sānu atbalstu pat pie straujiem pagriezieniem, kas veikti lielā ātrumā. Neraksturīgi Gran Turismo modeļiem Audi e-tron GT konceptauto piedāvā divus bagāžas nodalījumus. Ar kompakto elektrodzinēju tiek pilnībā izmantotas elektriskā automobiļa priekšrocības – aizmugurē pieejams 450 litru ietilpīgs bagāžas nodalījums, bet zem motora pārsega ir vēl papildu vieta ar 100 litru ietilpību.

Elpu aizraujošs spēks

434 kW jaudīgais Audi e-tron GT konceptauto ir iespaidīgs pieteikums elektriskās piedziņas automobilim. Atsevišķi elektromotori ir novietoti gan pie priekšējās, gan aizmugurējās ass. Jaunajam Audi e-tron GT konceptauto ir elektriskā quattro pilnpiedziņa. Plānots, ka automobilis spēs paātrināties no 0 līdz 100 km/h aptuveni 3,5 sekundēs, nodrošinot ātrumu 200 km/h vien 12 sekunžu laikā. Maksimālais ātrums ir 240 km/h.

Uzticams arī garos pārbraucienos

Šim konceptauto plānotā distance, ko var veikt ar pilnu uzlādi, WLTP ciklā pārsniegs 400 kilometrus. Akumulators aizņem visu zemgrīdas zonu starp priekšējo un aizmugurējo asi. Šī dizaina izteikta priekšrocība ir automobiļa īpaši zemais smaguma centrs, kas būtiski uzlabo dinamisko vadību. Rekuperācijas sistēma Audi elektriskajos automobiļos spēj palielināt plānoto distanci līdz pat 30 procentiem. Rekuperācijas sistēma ietver abus elektromotorus un elektrohidrauliski iebūvēto bremžu vadības sistēmu.

Samazināts uzlādes laiks

Audi e-tron GT akumulatoru iespējams uzlādēt dažādos veidos: izmantojot kabeli vai Audi Wireless Charging bezvadu uzlādes sistēmu.

Audi turpina pārsteigt ar elektriskajiem automobiļiem

Turpinot 2018. gada septembrī iesākto, kad Audi laida klajā pilnībā elektrisko Audi e-tron SUV, līdz 2025. gadam tirgū plānots piedāvāt 12 Audi modeļus ar pilnīgu elektrisko piedziņu

 

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 29.novembris 2018 12:40
8 23 Atbildēt

Kad VAG taisa konceptu, zīmē skaisti. Prezentē kaut ko prastāku, bet gala rezultāts ir klasisks VAG pļurkt:

Astro 30.novembris 2018 12:04
2 1 Atbildēt

Fascinē cilvēku spēja pazaudēt ne tikai objektivitāti bet, liekas, pat redzi, tikai lai varētu uzturēt savu pārliecību. Auto ir ļoti skaists un elegants, un tam nav ne mazākā sakara ar to sarkano brīnumu, ko ieliki. Tad, kad sāksi izvērtēt lietas pēc būtības (kā šajā gadījumā, piemēram, varētu minēt, kā auto aizmugure ļoti atgādina Porche ražojumus), nevis atkārtosi savu klišejisko viedokli par vācu autobūvi, tad varbūt arī tevi kāds sāks ņemt vērā un tiešām uztvers kā ekspertu. Pašlaik vairāk piestāv niks "viencsabojājiesgramofons"

viencexperc 30.novembris 2018 19:00
2 0 Atbildēt

iesaku nopirkt brilli.

Daudz esi redzējis šitādus audī?

zini kas tas tāds ir? tas ir 2010 (!!!!!!) gada a4 koncepts.

Tādiem vajadzēja braukt pa ielām simtiem. Bet kāds iznaca jaunais audi a4?

Tāds pats šausmīgs folksvāgena klucis kā pirms desmit gadiem. Tikai ar LED lampiņām.

saf 30.novembris 2018 9:27
0 0 Atbildēt

Jāpiekrīt... un pat koncepti mēdz būt šausmas...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti