Visi komentāri - LTAB: Lielbritānijas izstāšanās no Eiropas Savienības var ietekmēt OCTA jomu

LTAB: Lielbritānijas izstāšanās no Eiropas Savienības var ietekmēt OCTA jomu 10

 

Foto: Ekrānšāviņš no Google.com/maps

LTAB | 2.februāris 2019 7:16

2019.g. 29.martā Lielbritānija izstājas no Eiropas Savienības. “Ņemot vērā, ka joprojām nav zināms scenārijs, pēc kāda notiks Lielbritānijas aiziešana, nevar precīzi prognozēt visas nianses, tomēr jau šobrīd ir skaidrs, ka tas var atstāt iespaidu arī uz OCTA jomu,” brīdina Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (turpmāk – LTAB) valdes priekšsēdētājs Jānis Abāšins.

 “Neatkarīgi no Brexit gala iznākuma, Lielbritānija arī pēc izstāšanās no Eiropas Savienības, paliks Zaļās kartes sistēmā, tādēļ radikālas izmaiņas nav paredzamas. Tomēr var sekot notikumi, kas skars OCTA jomu un attiecīgi – ikvienu transportlīdzekli, kas vēlēsies iebraukt Apvienotajā Karalistē. Iespējams, ka pēc 29.marta Lielbritānijā iebraukt vairs nevarēs vienkārši ar OCTA standartlīgumu, kas ir derīgs visās Eiropas Ekonomikas zonas valstīs, un papildus nāksies iegādāties Zaļo karti,” informē J.Abāšins, piebilstot, ka Zaļo karti būs iespējams noformēt pie apdrošinātājiem Latvijā vai arī iegādāties robežlīgumu jau pie iebraukšanas Lielbritānijā.

Gadījumā, ja tiks ieviesta robežkontrole uz Lielbritānijas robežas, tad ļoti iespējams tiks ieviesta arī apdrošināšanas esamības pārbaudes uz robežas. “Ņemot vērā to, ka šobrīd vēl nav skaidrības, iesakām ikvienam transportlīdzekļa īpašniekam, kas pēc 29.marta plāno iebraukt Lielbritānijā, sekot līdzi informācijai par paredzamajām izmaiņām un tām laikus sagatavoties,” skaidro LTAB valdes priekšsēdētājs.

Līdzīgi kā ikviena Zaļās kartes sistēmas dalībvalsts, arī Lielbritānija apņēmusies ievērot šīs sistēmas mērķus - nodrošināt transportlīdzekļu īpašnieku aizsardzību ārvalstīs attiecībā uz trešajai personai CSNg nodarītajiem zaudējumiem, nodrošināt cietušo mantiskās intereses

 

 
Visi komentāri
 
Rexx 2.februāris 2019 8:13
15 1 Atbildēt

Āha. Nu tad jau noteikti jāpaceļ OCTA cena.

Pļurkt 2.februāris 2019 12:50
0 2 Atbildēt

Kur nu bez tā!!!

Man laikam ar atmiņu tā švakāk sāk palikt - atgādiniet par cik reizēm vai vismaz par cik procentiem (desmitdaļas gan nevajag saukt) OCTAs cenas samazinājās tad kad UK iestājās EU??

GB12 3.februāris 2019 18:45
0 0 Atbildēt

UK Eiropas savienībai pievienojās 1973.gadā, kad Latvijā OCTAs vēl nebija,

Pļurkt 4.februāris 2019 10:04
0 0 Atbildēt

Tev švaki ar redzi??

Kurā vietā, bet konkrēti es pieminēju Latviju!!

GB12 4.februāris 2019 17:37
0 0 Atbildēt

Nu, OCTu tikai Latvijā tā sauc. Tad vajag konkrētāk izteikties. Bet sanāk tad, ka tu savos tajā laikā 15-20 vai cik tev tur bija gados zināji, cik UK tā OCTA vai ekvivalents maksāja un kā cena izmainījās, ja jau saki, ka švaki ar atmiņu...

Kanibaals 2.februāris 2019 13:06
1 0 Atbildēt

Teorētiski OCTA būtu jāpaliek lētāk jo mazāk viestrādnieku braukās ar šeit pirktām OCTA-ām.

GB12 3.februāris 2019 18:42
0 0 Atbildēt

Vispār jau OCTAs (ne tikai OCTAs, bet arī KASKO) šobrīd paliek mazliet lētākas, bet vidējam anonīmajam internetpļurktam jau ka tikai pačīkstēt par to, cik viss ir slikti.

Pļurkt 4.februāris 2019 10:06
0 1 Atbildēt

Jā, jā jā!! Palika lētākas pa nul, nul nul nul cik tur% lētākas, ja vēl nesen cēla cenas pat pa 1,5 reizēm!!

Ka tik iedirst!! It kā visi pārējie būtu vēl stulbāki pat tevi pašu!

GB12 4.februāris 2019 17:38
0 0 Atbildēt

Tu nu viennozīmīgi esi. Diezvai kāds to apšaubīs

rodo 4.februāris 2019 8:46
0 1 Atbildēt

protams ka var ietekmēt, jāpaliek lētākai octa, jo samazinās valstu skaits kurās tā derīga

bet ka tik efekts nebūs otrādāks, jo lv bāleliņiem vajag vairāk peļņu un jebkura kustība kaut kā obligāta lauciņā tiek momentā uzķerta kā iespēja vismaz x2 pacelt cenas un tā kā visma kas ir obliugāts ir arī savs kartelis, tad likt lai visi kopā to izdara tā ir vispārpieņemtā lv prakse.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti