"Honda" peļņa deviņos mēnešos sarukusi par 34,5% 3

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 2.februāris 2019 11:52

Japānas autobūves kompānija "Honda Motor Co." šā biznesa gada pirmajos deviņos mēnešos, kas noslēdzās decembrī, strādāja ar 623,3 miljardu jenu (4,9 miljardu eiro) tīro peļņu, un tas ir par 34,5% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts piektdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar augsto salīdzinājuma bāzi pirms gada, kad uzņēmuma peļņu pozitīvi ietekmēja nodokļu samazinājumi ASV.

"Honda" norāda, ka automobiļu tirdzniecība deviņos mēnešos Japānā pieaugusi par 4,4%, bet ASV tā samazinājusies līdz 2,6%.

"Honda" piektdien arī paaugstināja peļņas prognozi šim biznesa gada kopumā līdz 695 miljardiem jenu, salīdzinot ar iepriekš lēstajiem 675 miljardiem jenu.

 
Visi komentāri
 
Kanibaals 2.februāris 2019 13:08
2 0 Atbildēt

Nepaguva pa gadu iepriekšējā modeļi norūsēt. Nekas jāražo vēl zemākas kvalitātes auto. Ja nemaldos šie jaunie civici ir grūti iedarbināmi aukstā laikā.

Likumsakariigi 2.februāris 2019 18:59
2 0 Atbildēt

Honda kļūst arvien nebaudāmāka, kā vizuāli tā saturiski. Rezultāts uz sejas.d

viencexperc 3.februāris 2019 20:21
2 1 Atbildēt

Es skatos, ka žurnaļugi speciāli noklusē daļu informācijas, un daži jau komentē, nezinot patiesību.

Tad paskaidrošu.

Kopumā, Hondas pārdošanas apjomi tikai pieaug. Peļņa saistīta ar daudziem citiem faktoriem. Piemēram, komplektāciju. Ja pērk bagātīgu komplektāciju, tad auto ražotāji rauj lielu piķi, jo tās visas papildus ekstras patiesībā maksā daudz lētāk, kā tiek tirgots. Ieliek kaut kādu vienu mikroshēmu, dažus vadiņus un auto jau maksā 400 eiro dārgāk.

Otra lieta ir investīcijas. Ja uzņēmums norauj peļņu 1 miljonu, bet uzbūvē jaunu rūpnīcu, kura izmaksaja 1,1 miljons, tad pēc statistikas - uzņēmums strādāja ar 0,1 miljonu lieliem zaudējumiem.

un ir vēl daudzas lietas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti