Francijas autobūves kompānija Peugeot uz Ženēvas autoizstādi ved jaunu hibrīda konceptu - Peugeot Sport Engineered, kas izveidots uz 508 modeļu saimes bāzes.
508 Peugeot Sport Engineered hibrīdiekārtā iekļauts 1,6 litru PureTech benzīna turbomotors, kas attīsta 200 Zs, 112 Zs jaudīgs elektromotors pie priekšējās ass un 203 Zs jaudīgs elektromotors, kas nostiprināts uz pakaļējās ass. No vietas līdz 100 km/h hibrīds paātrinās 4,3 sekundēs, no 80 līdz 120 km/h – 2,5, bet no 80 līdz 180 km/h – 9,3 sekundēs. Maksimālais ātrums – 250 km/h. Ražotājs norādījis, ka sporta režīmā automašīna līdz ātrumam 190 km/h izmanto visu trīs motoru jaudu, bet elektriskā režīmā, tikai ar elektromotoru un 11,8 kWh akumulatorā saglabātajiem enerģijas krājumiem iespējams nobraukt līdz pat 50 km.
No parastā 508 saimes liftbeka 508 Peugeot Sport Engineered atšķiras ar zemāku piekari (par 24 mm priekšā un 12 mm aizmugurē), pārstrādātu stūres iekārtu, spēcīgākām bremzēm un Michelin Pilot Sport 4S 245/35 R20 izmēra riepām.
Automašīnai ir savādāks aerodinamiskā aprīkojuma komplekts ar jaunu difuzoru, sānu uzlikām, smalki nostrādātiem aktīvajiem elementiem, kas novirza gaisa plūsmu uz radiatoru.
Jaudīgā hibrīda salons ir gandrīz tāds pats kā sērijveida 508 – i-Cockpit priekšējais panelis ar mērinstrumentiem vadītājam ērtā augstumā, asimetriska stūre, kas konceptam izdarināta ar alkantaru un oglekļa šķiedras dekoriem, jauni sporta sēdekļi ar ādas un alkantara apdari.
Par koncepta tālāko likteni vēl nekas nav zināms, lai gan Peugeot attīstības tendences liecina par to, ka kompānija izstrādā arvien jaunus hibrīda un elektriskos modeļus, tādēļ, visticamāk, koncepta pārtapšana par sērijveida modeli ir tikai laika jautājums.
Hmm. Pēc savas pieredzes ar iepriekšējo 508, visvairāk smīkņāju par iespējamo hibrīda Peugeot - kam jānozīmē, ka reizēm tas strādās, bet reizēm - nē Un ka dīlera cilvēki atzīs, Peugeot tā esot Oj, nēē. Mana pārliecība, hibrīdu spečuki ir japāņi un tikai.