"Volkswagen" likvidēs līdz 7000 darbvietu; tuvāko 10 gadu laikā 70 jauni elektriskās piedziņas modeļi 1

 

Foto: Ekrānšāviņš no Youtube.com

Nozare.lv | 13.marts 2019 11:04

Vācijas autobūves uzņēmums "Volkswagen" trešdien paziņoja, ka līdz 2023.gadam likvidēs līdz 7000 darbvietu, kompānijai cenšoties paātrināt pārorientēšanos uz elektrisko automobiļu ražošanu.

Uzņēmums lēš, ka ikdienas uzdevumu automatizēšana līdz 2023.gadam novedīs pie aptuveni 5000-7000 darbvietu likvidēšanas.

Šo darba vietu likvidēšana būs daļa no izmaksu samazināšanas pasākumiem, kuru laikā līdz 2023.gadam paredzēts "Volkswagen" zīmola izdevumus samazināt par 5,9 miljardiem eiro gadā.

Vienlaikus kompānija pavēstīja, ka šajā periodā palielinās investīcijas elektrisko automobiļu un automatizētās braukšanas tehnoloģiju izstrādē no 11 miljardiem eiro līdz aptuveni 19 miljardiem eiro.

"Volkswagen" jau otrdien paziņoja, ka desmit gados palielinās elektrisko automobiļu modeļu skaitu, kas tik piedāvāts visā "Volkswagen" grupā, līdz 70, kas ir par 20 vairāk nekā tika plānots iepriekš.

 
Visi komentāri
 
Conqueror 13.marts 2019 12:33
1 0 Atbildēt

sen bija laiks

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti