No 2019. gada janvāra līdz martam klientiem Baltijā kopumā piegādāti 1939 Volkswagen automobiļi, tostarp 654 automašīnas Latvijā
Vadošais autoražotājs Volkswagen ziņo par veiksmīgu 2019. gada sākumu Baltijā. Šā gada pirmajā ceturksnī klientiem piegādāti 1939 automobiļi, kas ir par 11,8% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn. Šajā periodā klienti Latvijā saņēma 654 Volkswagen automašīnas jeb par 15,1% vairāk nekā pirms gada.
Šobrīd tirgū novērojama stabila tendence – pieprasījuma pieaugums pēc dīzeļautomobiļiem. Volkswagen piegādāto automašīnu izteiksmē pieprasījums pēc dīzeļautomašīnām Baltijā salīdzinājumā ar attiecīgo ceturksni pērn pieaudzis par 44%. Latvijā dīzeļautomašīnu daļa Volkswagen piegādāto automobiļu portfelī palielinājās no 46% līdz 57%, un, ņemot vērā konkurētspējīgo un augošo dīzeļdzinēju apvidus auto piedāvājumu tirgū, šī tendence turpināsies.
"Mēs esam priecīgi turpināt ilgtspējīgu attīstību Baltijā. Pirmajā ceturksnī uzrādīti daudzsološi rezultāti, un mēs redzam, ka pieprasījums pēc jaunām dīzeļautomašīnām ir spēcīgs un palielinās. Volkswagen saņemto pasūtījumu apjoms pēc jaunām dīzeļautomašīnām no 2019. gada janvāra līdz martam salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pērn ir pieaudzis par 50%. Tas atbilst Volkswagen klientu Latvijā iegādāto dīzeļautomašīnu īpatsvara kāpumam šajā periodā no 35% līdz 50%," norāda Volkswagen zīmola vadītājs Justas Nekrošius.
Pirmo reizi vēsturē vispieprasītākais Volkswagen tirgū ir apvidus auto Tiguan, kas šoreiz pārspējis ilglaicīgo līderi Golf. Turklāt gandrīz 80% no Tiguan klientiem izvēlējušies komplektāciju ar dīzeļdzinēju.
Par Volkswagen – “Mēs īstenojam nākotni”
Volkswagen ir viens no iecienītākajiem automobiļu ražotājiem pasaulē. Zīmola produkcija, kura tiek ražota 50 rūpnīcās 14 pasaules valstīs, ir pieejama vairāk nekā 150 tirgos. 2017. gadā Volkswagen saviem klientiem piegādāja 6,23 miljonus automašīnu, tostarp tādus modeļus kā Golf, Tiguan, Polo un Passat. Šobrīd Volkswagen komandu veido vairāk nekā 198 000 cilvēku visā pasaulē. Zīmolam ir arī 7 700 tirdzniecības vietas, kurās strādā 74 000 darbinieki. Volkswagen nepārtraukti virzās uz priekšu ar konstantu attīstību auto ražošanā. E-mobilitāte, viedā mobilitāte un zīmola digitālā transformācija ir stratēģiski būtiski nākotnes izaugsmes elementi.
A kā ta tu domāji- tagad iepriekšējās paaudzes nekādam eur6d neatbilstošie benzīna mazlitrāžas 0,7litru draņķi būs lohiem iztirgoti,tapc mārketings var tagriezties iepriekšējajās sliedēs.