Gan sportiskie modeļi, gan daļējais hibrīds - Audi iepazīstina ar modernizēto A4 (+ FOTO) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 15.maijs 2019 8:18

Četrus gadus pēc modeļa ienākšanas tirgū, Audi iepazīstina ar sava pārdotākā modeļa Audi A4 atjauninājumu. Tā virsbūvē spilgti redzama zīmola jaunā dizaina valoda, savukārt lielais MMI skārienjūtīgais ekrāns piedāvā tādu pašu darbības pieredzi kā mūsdienīgā viedtālrunī.

Vairāki dzinēji tagad tiek piedāvāti ar daļējā hibrīda tehnoloģiju (MHEV), kas ievērojami uzlabo efektivitāti un komfortu. Tas pats attiecināms arī uz Audi S4 TDI, kam pirmo reizi zem dzinēja pārsega darbojas V6 TDI, 48 voltu elektrosistēma un ar elektrību darbināms kompresors (EPC), kas straujam paātrinājumam piešķir vēl lielāku dinamiku. Šis jaudas, griezes momenta un efektivitātes apvienojums automobili padara unikālu savā segmentā.

Sportisks izskats – virsbūves un salona dizains

Atjauninātais Audi A4 tagad izskatās vēl dinamiskāks un izsmalcinātāks, pateicoties sportiskākiem dizaina akcentiem. Jaunā Singleframe radiatora reste ir platāka, bet skats no sāniem izceļ izteiktās kontūras ap riteņiem, norādot uz quattro pilnpiedziņas DNS. LED priekšējie lukturi tagad ir pieejami Audi A4 standarta aprīkojumā, bet papildu aprīkojumā pieejama arī Matrix LED tehnoloģija. Audi A4 salons veidots mierīgā un ieturētā stilā, un horizontālās līnijas rada vienotu koptēlu. Instrumentu paneļa centrā atrodas lielais MMI skārienjūtīgais ekrāns – jaunās operētājsistēmas vadības centrs.

Savienojamība

Ar jauno MMI sistēmu cieši savienotais Audi A4 piedāvā pieredzi, kas ir līdzīga mūsdienīga viedtālruņa lietošanai. MMI skārienjūtīgais ekrāns aizstāj līdzšinējās viduskonsolē uzstādītās grozāmās spiedpogas funkcijas. Augstās izšķirtspējas TFT displeja izmērs ir 10,1 colla.

Audi connect ārkārtas zvana pakalpojums ir pieejams standarta aprīkojumā, savukārt myAudi lietotne, kas pieejama bez maksas, savieno vadītāja viedtālruni ar automobili. Papildaprīkojumā pieejamā Audi connect atslēga ļauj atslēgt un aizslēgt transportlīdzekli, kā arī iedarbināt dzinēju, izmantojot Android viedtālruni. Jaunā, personalizētā digitālā funkcija ļauj līdz pat 14 myAudi lietotājiem atsevišķos profilos saglabāt savus vēlamos iestatījumus, padarot ikdienas braukšanu jo īpaši ērtu.

Audi A4 modeļi ir pieejami ar virkni vadītāja drošībai domātām palīgsistēmām. Papildaprīkojumā pieejamās sistēmas ir apkopotas Tour, City un Park palīgsistēmās. Tour palīgsistēmā svarīga ir adaptīvā kruīza kontrole, tostarp funkcija Stop&Go, kas nodrošina automātisku distances saglabāšanu. Predikatīvā ātruma kontroles sistēma, savukārt, var gan piebremzēt automobili, gan paātrināt to arī tad, ja priekšā nav automobiļu. Šim nolūkam sistēma analizē Car-To-X ziņojumus, navigācijas datus un ceļa zīmes.

Elektrifikācija

Eiropas tirgum Audi piedāvās A4 modeļu sēriju ar jaudu no 150 ZS līdz 347 ZS – no Audi A4 35 TFSI (2.0 TFSI) līdz Audi S4 TDI. Drīz pēc tam dzinēju sērija tiks papildināta ar vēl diviem turbokompresoru dzinējiem – 30 TDI (2.0 TDI) ar 136 ZS jaudu un 35 TDI (2.0 TDI) ar 163 ZS jaudu. Visi dzinēji – vai tas būtu četrcilindru dīzeļmotors, V6 TDI, vai četrcilindru TFSI – pilnībā atbilst Euro 6d-temp emisijas ierobežojumiem.

Trīs tirgū pieejamās dzinēju variācijas būs aprīkotas ar 12 V  daļēju hibrīda tehnoloģiju (MHEV), kas nodrošinās mazāku degvielas patēriņu un lielāku komfortu. Kā liecina Audi mērījumi, ikdienas lietošanā MHEV sistēma nodrošina līdz pat 0,3 litru mazāku degvielas patēriņu uz 100 kilometriem.

Dīzeļdzinēja jauda – Audi S4 TDI

Abi Audi A4 saimes S modeļi – Audi S4 TDI un S4 TDI Avant – tagad ir aprīkoti ar V6 dīzeļdzinēju. 3 litru dzinējs nodrošina 347 ZS jaudu un 700 Nm maksimālo griezes momentu. No 0 līdz 100 km/h šis dzinējs S4 TDI Sedan paātrina 4,8 sekundēs, tiecoties pēc elektroniski nodrošinātā maksimālā ātruma 250 km/h. Šis jaudas, griezes momenta un efektivitātes apvienojums padara Audi S4 TDI unikālu savā segmentā.

Ar elektrību darbināmais kompresors nodrošina iespaidīgu paātrinājumu un nemanāmu jaudas uzkrāšanos paātrinājuma laikā. Tas nepieļauj nekādu turbīnas darbības nobīdi, nodrošinot tūlītēju reakciju visās braukšanas situācijās. Ar elektrību darbināmais kompresors ir integrēts jaunā 48 voltu galvenajā elektrosistēmā, kas iekļauj arī daļējo hibrīda tehnoloģiju. Tas sniedz vēl lielāku efektivitātes potenciālu nekā MHEV sistēma A4 modeļu 12 voltu elektrosistēmā. S4 TDI modelī tā ir nākamā paplašinājuma pakāpe, kurā daļējā hibrīda tehnoloģijas darbība tiks nodrošināta, pamatojoties uz 48 voltu spriegumu. 12 voltu elektriskā palīgsistēma ir pieslēgta 48 voltu galvenajai elektrības sistēmai, izmantojot jaudīgo DC/DC strāvas pārveidotāju. Pirmo reizi jaudīgais 48 voltu maiņstrāvas ģenerators tiek izmantots S4 TDI modelī kā daļējās hibrīda tehnoloģijas sirds ar bremzēšanas laikā maksimālo rekuperācijas jaudu līdz 8 kW. Kompakts, ar gaisu dzesējams litija jonu akumulators ar 0,5 kWh ietilpību, kas atrodas zem bagāžas nodalījuma grīdas, darbojas kā enerģijas pārvaldības centrs. Daļējā hibrīda tehnoloģijai S modeļos ir potenciāls samazināt degvielas patēriņu līdz 0,4 litriem uz 100 kilometriem.

Izcila ceļu un bezceļu braukšanas pieredze – Audi A4 allroad quattro

Pateicoties quattro pilnpiedziņai un klīrensa paaugstinājumam par 35 milimetriem, Audi A4 allroad quattro apvieno lielisku braukšanas komfortu un labas bezceļu braukšanas īpašības. Tie ir pieejami ar trim dzinēja variantiem – vienu benzīna un diviem dīzeļdzinējiem. Izmantojot Audi drive select, autovadītājs var izvēlēties kādu no sešiem A4 allroad quattro profiliem.

Atjauninātie Audi A4 un S4 modeļi Latvijas tirgū būs pieejami 2019. gada rudenī.

 

Foto: Publicitātes attēls

 
Visi komentāri
 
LMT 15.maijs 2019 21:50
1 1 Atbildēt

Glīts B4!

A 16.maijs 2019 10:11
0 0 Atbildēt

Tā lielā planšete salonā galīgi sabojā interjeru

as 16.maijs 2019 14:27
1 0 Atbildēt

"Ar jauno MMI sistēmu cieši savienotais Audi A4 piedāvā pieredzi, kas ir līdzīga mūsdienīga viedtālruņa lietošanai. MMI skārienjūtīgais ekrāns aizstāj līdzšinējās viduskonsolē uzstādītās grozāmās spiedpogas funkcijas."

Tātad to nedrīkst lietot pie stūres braucot LV/EU!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 4

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti