Ar lāzergaismām un digitālo vadības konceptu - Audi atjauninājis lielo SUV Q7 (+ FOTO) 6

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 26.jūnijs 2019 8:21

Audi Q7 atjauninājums piedzīvojis ievērojamas vizuālas un tehniskas pārmaiņas. Lielajam SUV tagad ir jaunais Q modeļu saimes dizains, pirmšķirīga dinamika un augsts komforts, kā arī vēl plašāks salons.

Tāpat arī HD Matrix LED priekšējās gaismas ar lāzergaismu, daļējā hibrīda tehnoloģija un digitālās vadības koncepts ir tikai daži no veiktajiem uzlabojumiem.

Robusta āriene

Audi Q7 demonstrē SUV raksturīgākos elementus. Tam ir liela astoņstūra formas Singleframe radiatora reste, tādējādi radot vēl jaudīgāku SUV ārējo izskatu. Divdaļīgajām sānu gaisa atverēm ir krietni izteiktāka līnija – tāpat kā sliekšņu zonai, kas paspilgtina lielā SUV klīrensu un tādējādi arī tā spējas bezceļu apstākļos. Priekšējās gaismas, kas papildu aprīkojumā pieejamas HD Matrix LED tehnoloģijā ar Audi lāzergaismu, ar savu kontūru un gaismas "rokrakstu" izceļ šī pilnizmēra modeļa platumu.

Sportisks uz ceļa, jaudīgs bezceļos

Audi  ir ievērojami uzlabojis Q7 dinamiku. Papildus optimizētajai visu riteņu stūrēšanai, kas ļauj aizmugurējiem riteņiem pat par pieciem grādiem pagriezties pretējā virzienā, pastāv elektromehāniski aktīvās šķērstabilizācijas sistēmas opcija. Regulējamie stabilizētāji nodrošina gludāku braukšanu nelīdzenu ceļu apstākļos. Pie sportiska braukšanas stila uzsvars tiek likts uz optimālu rites kompensāciju – automobilis spēj izbraukt līkumus pārliecinošāk un drošāk.

Audi Q7 pilsētas satiksmē un asos līkumos ir manevrētspējīgs, precīzs un izveicīgs, savukārt uz lielceļiem tas ir ērts, piedāvājot pirmšķirīgu braukšanas komfortu arī tālākos pārbraucienos – jo sevišķi apvienojumā ar adaptīvo pneimatisko balstiekārtu. Tā nodrošina arī mainīgu klīrensu un sagatavo Q7 ar tā standarta aprīkojumā esošo quattro piedziņu bezceļu apstākļiem. Pneimatiskā balstiekārta standarta aprīkojumā pieejama Q7  septiņvietīgajā versijā.

Daļējā hibrīda tehnoloģija

Visi Audi Q7 dzinēji ir savienoti ar astoņu pārnesumu tiptronic  ātrumkārbu un pastāvīgo visu riteņu piedziņu. Izvēlei būs pieejami divi dīzeļdzinēji. Neilgi pēc nonākšanas tirgū – septembrī – modeļu klāstam pievienosies arī benzīna dzinējs, kam sekos plug-in  hibrīda modelis. Standarta daļējā hibrīda tehnoloģijai ir nozīmīga loma šo dzinēju efektivitātē.

Luksusa klases salons

Gan ar piecām, gan septiņām sēdvietām Audi Q7  apvieno prestižu ar praktiskām ikdienas īpašībām. Pateicoties jaunajam dizainam, lielā SUV garums palielinājies par 11 milimetriem,  sasniedzot 5,06 metru garumu. Tas ir 1,9 metru plats un 1,7 metru augsts. Audi Q7 pārspēj savus tiešos konkurentus ar interjera garumu, kā arī vietu galvai un elkoņiem gan salona priekšā, gan aizmugurē sēdošajiem. Atkarībā no aizmugurējo sēdekļu atzveltņu pozīcijas piecu sēdvietu versijas bagāžas nodalījuma tilpums sasniedz 865 līdz 2050 litrus (ar nolaistiem sēdekļiem).

Automobiļa interjers nevainojami saskan ar jauno digitālo vadības konceptu, kas ietver divus lielus skārienjūtīgus ekrānus. Papildu aprīkojumā iespējams pasūtīt apgaismojumu, kas, izceļot automobiļa kontūras, izgaismo interjeru tumsā. Papildaprīkojumā tiek piedāvāta arī četru zonu automātiskā gaisa kondicionēšanas sistēma, funkcija klusai durvju aizvēršanai, Bang & Olufsen 3D Advanced skaņas sistēma un gaisa kvalitātes kontrole ar aromatizētāju un jonizētāju. Klientiem ir iespēja izvēlēties sēdekļus ar neskaitāmām regulēšanas funkcijām, kā arī S modeļa sporta sēdekļus, un abi šie varianti pieejami ar klimata kontroli un masāžas funkciju.

Foto: Publicitātes attēls

Audi connect un palīgsistēmas

MMI Navigation plus nodrošina augstākā līmeņa savienojamību. Šai sistēmai ir LTE Advanced tehnoloģija, Wi-Fi tīklājs, balss kontroles opcija un citas plašās Audi connect iespējas, kas nodrošina satiksmes informāciju, tiešsaistes navigāciju ar Google Earth un radio. Mākonī bāzētais Amazon balss kontroles pakalpojums Alexa, kas integrēts MMI operētājsistēmā, arī ir jaunums. Tas pats attiecas uz Car-to-X pakalpojumu luksoforu informācijai, kas pakāpeniski tiek ieviests atsevišķās Eiropas pilsētās. Starpsavienojums ar pilsētas infrastruktūru ļauj automobilim caur serveri saņemt informāciju no centrālā luksoforu datora, nodrošinot iespēju autovadītājam izvēlēties ātrumu, lai pielāgotos nākamajam zaļās gaismas posmam. Pilnībā digitālā Audi virtuālā vadītāja informācijas sistēma un papildu aprīkojumā pieejamais head-up displejs veicina prognozējamu un efektīvu braukšanas stilu, kā arī stabilu satiksmes plūsmu.

Atjauninātais Audi Q7 Eiropas un Latvijas tirgū nonāks septembra vidū.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 26.jūnijs 2019 9:14
7 4 Atbildēt

Volkswagen grupai LED lampiņas vairs nav kur iebāzt, tagad ķeras klāt lāzeriem.

Tagad zinam, kāda izskatīsies jaunā VW, Audi, bugatti u.c. paaudze nākamos desmit gadus, līdz 2029.gadam - tādi paši kā tagad, bet jau ar lāzeriem.

N 26.jūnijs 2019 11:07
4 0 Atbildēt

Tev, šķiet, VAG smagi pāri nodarījis

LMT 26.jūnijs 2019 10:04
1 3 Atbildēt

Glīts B4!

tas 26.jūnijs 2019 10:47
5 4 Atbildēt

Butu labak piedomajuši pie kvalitates,lai atgutu 90 to gadu kvalitati automašinam

viencexperc 26.jūnijs 2019 12:01
4 5 Atbildēt

Aizej pamācies matemātiku. Pastudē varbūtības teoriju.

Auto lūza mazāk tāpēc, ka bija mazāk kam lūzt.

Ja tev 10 detaļas, tad tev mazak kam lūzt, nekā ja tev 100 detaļas.

Un 90,tajos gados cilvēki teica, ka uzticamāki bija auto 70.tajos gados.

Bet vācu mēsli lūza mazak kā citu valstu auto tāpēc, ka tie bija tukši spaiņi.

E.B. 27.jūnijs 2019 20:09
0 0 Atbildēt

Nu par usa mizkastem vispar nerunasim)))

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Futūristiskais Geely Homtruck ir īsts (+ VIDEO) 5

Youtube kanāls China Uncut iepazīstina ar ķīniešu ieceri tālsatiksmes kravas pārvadājumiem. Tas ir Geely Homtruck ar 1100 km tāldarbību elektriskā režīmā, iebūvētu veļasmašīnu un 5G vadītu 4.līmeņa autopilotu. Lasīt vairāk

 

Telefonintervija ar Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieku Juri Jančevski (+ VIDEO)

Savukārt Valsts policijas statistika liecina, ka šī gada pirmajos trīs ceturkšņos bojā gājuši jau vairāk nekā 100 ceļu satiksmes dalībnieki. Lasīt vairāk

 

Globālas klimata problēmas jārisina kopā, uzsver pasaules līderi

Cīņa pret klimata pārmaiņām ir kļuvusi par kopīgu misiju globālā līmenī, un daudzas valstis publiski paziņojušas, ka apņemas samazināt savu radīto oglekļa emisiju daudzumu. Lasīt vairāk

 

Ķirsis: Papildu sniega tīrīšanas tehnikas iegādei nepieciešams ekonomisks pamatojums 5

Papildu sniega tīrīšanas tehnikas iegādei Rīgā nepieciešams ekonomisks pamatojums, ņemot vērā, ka tik intensīva snigšana, kāda galvaspilsētā piedzīvota šonedēļ, notiek reti, aģentūrai LETA pauda Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Vilnis Ķirsis (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti